Fejfedők, Fegyverek, JárművekAzért veszem őket egybe, mert mind modellek.FejfedőkEnnek a legegyszerűbb a készítése: fogsz egy 1 egység sugarú origó középpontú gömböt. Ez a fej, nem kell félreérteni, ezt majd kitöröljük. Ha köré alkottad a tökfödődet, töröld ki a gömböt. Természetesen ezt is le kell textúrázni. Innen már csak egy lépés, .obj formátumban kell exportálni, és betenni a data/hs mappába, de ki kell cserélni valamelyik meglevővel, mert plusz nem lehet betenni. a mellé kapott mtl fájlot pedig töröljük az nem kell nekünk. Már csak egy probléma lehet: rossz irányba néz a sapi. Természetesen itt is mellé kell helyezni a felhasználta textúrát. JárművekA járműveket .x formátumba kell exportálni. Ezzel nem szokott probléma lenni, mivel még textúrázni sem kötelező. A legnagyobb gomd az szokott lenni, hogy eltorzulnak a járművek. Ennek aoka a következő: A játékban a járművel ütközése nem úgy van számolva mint amilyen alakú a kocsi, hanem egy befoglaló láthatatlan téglatesttel. A játék, akármekkora modellt is csinálunk, ebbe a téglatestbe beletuszkolja, úgy nyújtja mindhárom koordinátáját, hogy beleférjen. Ezért nagyobb kocsit mint a hummer nem csinálhatunk, talán majd a jövőben. Viszont kisebbet lehet, lásd az ábrát.
Szóval ha teszünk 8 db pöcköt a sarkokra (ami olyan kicsi, hogy nem látszik), akkor mivel ezek meghatározzák a maximális méreteket, a kocsink kicsi marad. Egy nagy gáz van, a kerekeket nem lehet arébb pakolni, szóval túl kicsit ne csináljatok. Fegyverek
Ez a legidegesítőbb. Hogy miért? Szépen elkészítesz egy fegyvert, és rosszul teszi be, rossz helyen van a stick keze, rossz helyről lő, fordítva van stb... |