Objektumok behelyezéseA kész .sm0 fájlokat betenni a játékba, már csak egy lépés!Ezen művelet során a HelloTibi által kifejlesztett Sticktoollal fogunk dolgozni, töldsd le! Ha feltetted így néz ki: Láthatjuk, hogy ez a progi több dolgot is tud. Nekünk most a Map Editorra lesz szükségünk!
Nagyszerű! Bal oldalt kattintsunk jobb egérgombbal a modellek feliratra, majd válasszuk a modell hozzáadása opciót. Ezután jobb oldalt a névhez írjuk be a modellünk nevét!
A modellünk helyzetét könnyen beállíthatjuk, jobb egérgombbal kattintunk valahova a térképre, oda fogja áthelyezni. Jobb oldalt, alul láthatjuk a koordinátákat, ha magasabbra szeretnénk helyezni, írjuk át az y koordinátát nagyobbra!
Egy másik pontosabb módszer a pozíció beállítására a következő. Elindítjuk a játékot, elmegyünk oda ahova a házat szeretnénk. Ott beírjuk chatbe: "/coords haz". A haz helyére akármit írhatunk. Erre azért van szükség, mert egy másik helyen is beírhatjuk ezt egy másik névvel. Az egész lényege, hogy amikor Sticktoolban kiválasztjuk a modellünket, akkor ha megnyomjuk fent azt a gombot ami úgy néz ki mint egy zöld fordított csepp, akkor kiválaszthatjuk melyik pozíció koordinátáit írja be.
Nézzük milyen tulajdonságokkal ruházhatjuk fel az épületeinket!
A speciál cuccokat nem szoktuk használni. A pantheon azt hiszem egyértelmű: nagy pajzsot ad a modellednek.
A stickportalt sem szoktuk használni, az adott épületben egy portál jelenik meg ami felvisz outlandre (lebegő sziget).
A csúszka, mint már említettem, a példányok közti egyszerűbb váltást segíti, mellet a két gomb a hozzáadás és a törlés. |