Objektumok módosításaA kész objektumok alakját nem tudjuk változtatni utólag. Viszont a méretüket és a textúrájukat igen!Textúra és méretcsereA méretük módosítása kétféleképpen történhet. Az épületek behelyezése leírásban már tudtuk őket méretezni. De van egy másik módszer, bár nem szoktuk használni. A fények módosításán kívül mindent meg lehet csinálni a Sticktoolban könnyedén. Az összes lehetőség ott egy csokorba van gyüjtve. Csak ki kell választanunk az épületet és rámenni a szürke legó jelre fent. Fontos, hogy ez csak a v0.9ben található meg! Szóval magát az épületet nem textúrázhatjuk át, csupán a rajta levő textúrákat cserélhetjük ki. A középső csúszkán válthatunk az épületet borító textúrák között, felette pedig a data mappában levő textúrák között mazsolázhatunk.
Ezek alatt pedig az épület mérete van, ezt ha átírjuk, úgy nyúlik majd. LightmapEz a modell mellett található hozzá hasonló ( egy lm betűpárossal megtoldott) nevű bmp képfájl. Ez a lightmapje az adott objektumnak, ez határozza meg a fényeket, árnyékokat, hogy süt be a nap.
Egy átlag ember nem sok mindent tud vele kezdeni, de nézzünk néhány alap dolgot. Fontos, hogy ezek nem a földre vetett árnyékot jelentik, hanem az önmagukra vettett árnyékot. A földrevetett árnyék a cmapokban van tárolva, lásd a Táj modolása részt. |