Új népek, új egységek

Re: Új népek, új egységek

HozzászólásSzerző: TLW_Beszosz » 2012.12.30. 23:35

Turbo B. írta:az olaszok UU ja egy íjász, aminek épp lovas egységek ellen van bónusza, sztem azt kell pipulni

Igen, kap ellene bónuszt, de az annyira elenyésző h egy 40 vs 40-es harcban 30 elefánt tuti túléli.
Avatar
TLW_Beszosz
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 409
Csatlakozott: 2012.01.07. 20:54

Re: Új népek, új egységek

HozzászólásSzerző: TLW_Beszosz » 2012.12.30. 23:38

Lui írta:Ijjász elefánt!!!???:D Úristen már megyek is a gép elé! :D

Lui, post-impben nagyon brutális, biztos tetszeni fog. :)
Avatar
TLW_Beszosz
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 409
Csatlakozott: 2012.01.07. 20:54

Re: Új népek, új egységek

HozzászólásSzerző: kunyi » 2013.01.01. 17:13

háát.. boom-> indián,slav top
Magyar nyilt mappon nemtudom,szeritenm zártabb arabia jó, fal fc kts.
incak sztem ratyik nép, kb mint korea arabian, egy messo koppintás nekem nem adja :/
Olaszok vizes mappa ,
elefántok ellen pl. boyar fasza vagy so halb,szerintem post impje slavank maraha erős és emmelet kemény az econ nicns ott vmi plusz termelés?
Beszosz érted vikingel is nehéz megálitatni post impes spanyolt bfen,mig islandod sima... mindegyik civ más mappra modra van

de majd ma megtesztelegetem még halesz idő, buek:)
kunyi
Profi
Profi
 
Hozzászólások: 324
Csatlakozott: 2012.01.07. 19:31

Re: Új népek, új egységek

HozzászólásSzerző: Richard » 2013.01.01. 22:47

Priby, nagyon jó ez a civ és unit lista! Annyi hibát találtam, hogy a Slinger kaja és arany valójában.

Lui, az inka hangok tényleg ócskák! :D Valószínűleg le lesznek cserélve. A Kamayuk elvileg lovasok ellen erős, de az egy távolság miatt gyalogosoknak is feladják a leckét. Örülök, hogy a magyar huszár tetszik, de nekem nem, mert valami tök más lovas (talán görög, vagy fantazi), ami nem illik a magyarokhoz, le lesz cserélve, ha találunk jobbat.

Az a sok szöveg az AI-tól ki lesz szedve. :)

Az olasz hang az bizánci. :P Copyright miatt nem tudtuk használni. Érdekes, hogy az indiait igen. Az profi felvétel, és szerintem más játékból (talán AoE3?) van az is. Úgy látszik, ott nem probléma.

Beszosz, olvass. A Genoese Crossbowman (olasz UU), lovasok ellen van bónusza, szerintem prímán működött volna elefánt íjász ellen. A másik egység pedig puskaporos egységek ellen erős. Az egyébként az olasz Team Bonus, hogy azt az egységet gyártani tudják. Szóval UU és Team Bonus egyszerre. Itt senki nem olvas? :P
Richard
Adminisztrátor
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2011.12.26. 20:24

Re: Új népek, új egységek

HozzászólásSzerző: Lui » 2013.01.02. 18:49

Na nagyjából végigjátszottam az összes civet. A szláv az tényleg elég erős lett és kunyi van termelési bónuszuk, 15%al gyorsabb a farmból jövő anyag.
A bojar elég ütős, bár egy halbi csorda lazán ledarálja azokat is. Azt a bónuszt, hogy a gyalogosok meg körbe sebeznek az nem tudtam még kipróbálni nagyobb tömegen, csak gép ellen toltam az meg nem az igazi.
Az olaszok vízen nagyon jók, főleg, hogy olcsók a fejlesztések, meg olcsóbban uppolnak. Szárazföldön nem roxolnak...
Indiaiak egész jók, bár az imperial camel szerintem annyira nem kemény. Pl sara heavy camel is van olyan kemény, ha nem keményebb, lehetett volna imperial camelnek nagyobb sebzést adni vagy hp-t. Ami indiaiaknál király az például a puskás +range, szerintem az nagyon jó. , jó meg persze az olcsó paraszt is jó :D
Lui
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 365
Csatlakozott: 2012.01.07. 19:42
Tartózkodási hely: Győr/Siófok

Re: Új népek, új egységek

HozzászólásSzerző: TLW_Beszosz » 2013.01.02. 19:08

Én olvasok mindent, de le is teszteltem direkt e miatt. Az olasz UU indiai elefánt ellen egyáltalán nem jó orvosság. Igen kap bónuszt ellene, de annyira elenyésző, hogy alig viszi akkor is. Szerintem egy post impes harcban szárazon esélytelen az olasz indiai ellen. Azt látom, hogy a kts-t nagyon zuzza. Valahogy az az érzésem a házak szebbek lettek mint maga a nép tudása. :D
Avatar
TLW_Beszosz
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 409
Csatlakozott: 2012.01.07. 20:54

Re: Új népek, új egységek

HozzászólásSzerző: Apollo17hu » 2013.01.02. 19:22

Azért hozzá kell tenni, hogy a fánihoz közel kétszer annyi anyag kell...
Apollo17hu
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 325
Csatlakozott: 2011.12.28. 00:18

Re: Új népek, új egységek

HozzászólásSzerző: Lui » 2013.01.02. 22:28

Mindjárt megtesztelem én is:D
Amúgy a házak igen, azok jók, mármint a grafikára gondolok. Külön ki kell emelnem a szláv nemzet házait, és épületeit, úgy látom arra több energiát fektettek bele. Talán Daut is a fejlesztő csapatban volt?:D
Lui
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 365
Csatlakozott: 2012.01.07. 19:42
Tartózkodási hely: Győr/Siófok

Re: Új népek, új egységek

HozzászólásSzerző: Turbo B. » 2013.01.02. 22:39

lol :D
AoC - Military Technology Table

- Ez az SC mit is jelent?
- Scout.
- Ezért, diploma, nem jár.

Kép
Kép
Avatar
Turbo B.
Fejlesztő
Fejlesztő
 
Hozzászólások: 236
Csatlakozott: 2012.01.07. 19:00

Re: Új népek, új egységek

HozzászólásSzerző: Lui » 2013.01.02. 22:46

No az elit olasz ijjász az indiai elit elefántból egy lövésre 10-et vesz le.
Az elit perzsa elefántból pedig 17et. A két fáninak ugyanannyi a pajzsa (3+4) ijj ellen. Szóval elvileg ugyanannyi lett volna a sebzési érték, de a perzsa 620hpval bír az indiai meg csak 330 vagy ilyesmi. Most megnézem a palát meg ilyeneket. :)
De ráérek mi?:D
Lui
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 365
Csatlakozott: 2012.01.07. 19:42
Tartózkodási hely: Győr/Siófok

ElőzőKövetkező

Vissza: Általános

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron