Infók, vélemények, ötletek, javaslatok

Re: Infók, vélemények, ötletek, javaslatok

HozzászólásSzerző: Apollo17hu » 2012.06.17. 12:18

TLW_Priby írta:Na Apollo, ez az egy biztos, hogy nem lesz benn. :D
Ezek közül semelyik se az tuti :P
Ezek alap dolgok. Nem vehető ki a játékból a hó csak úgy. Ha neked nem tetszik, hát kiveszed, ennyi.


Nem kivenni, hanem a menüben, ahol pl. a felbontást is lehet állítani, lehetne esetleg egy külön blokk, amiben választókapcsolóval lehetne váltogatni, hogy havas terep / sivatag esetén tényleg hó / sivatag jelenjen meg vagy zöld gyep. Hasonlóan a fáknál. (Bár a telepítés alapján a fák átalakítása egészen más elvet követ...)

Elvégre az eredeti verzióban is be lehet állítani, hogy ally és enemy játékosok ugyanazzal a színnel jelenjenek meg, akkor a fenti módosításokat miért ne lehetne megvalósítani?:)
Apollo17hu
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 325
Csatlakozott: 2011.12.28. 00:18

Re: Infók, vélemények, ötletek, javaslatok

HozzászólásSzerző: Leto_Benzin_ » 2012.06.17. 12:22

Így választható opcióként nem rossz ötlet, de talán Richard tud mondani valamit rá. :)
Avatar
Leto_Benzin_
Adminisztrátor
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 387
Csatlakozott: 2011.12.25. 20:16
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Infók, vélemények, ötletek, javaslatok

HozzászólásSzerző: Lui » 2012.06.17. 22:31

Onagerrel fát vágni?....hülyeség szerintem...
hunoknak volt kőfaluk eddig, most nem lesz?
az, hogy minden népnek legyen ágyus hajója, az megint butaság. Akkor legyen mindenkinek összes fejlesztés a blacksmithben ennyiből. Muszáj megtartani a civilizációk közötti különbséget. Ezért vannak civek egyáltalán.
Lui
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 365
Csatlakozott: 2012.01.07. 19:42
Tartózkodási hely: Győr/Siófok

Re: Infók, vélemények, ötletek, javaslatok

HozzászólásSzerző: Richard » 2012.06.18. 09:51

A Hunoknak nincs Cannon Galleonja, mert az erős ecojuk miatt, így is az egyik legjobb nép a vízen, holott soha nem építettek komolyabb vízi járművet egy tutajnál.

Az amerikai népeknek megint csak történelmi okokból nem lehet Cannon Galleon-t adni.

A magyar UT-k még nem véglegesek, ott akármi lehet.

A CA-k 65 aranyért még mindig túl drágák. Teszteltük is 60 arannyal, és szerintem az lesz a jó ár. Csak, ahogy Turbo B. is mondta, így a hunoké megint nagyon olcsó lett. Ezt mondtam is Cysion-nek, és ezért visszaállította 65-re. A végleges megoldás viszont valószínűleg az lesz, ahogy Te is mondtad: 60 aranyba fognak kerülni, a hun bónuszt pedig tovább csökkentjük. Mi is azt szeretnénk, hogy a CA-k feltűnjenek a játékban, és ne csak a hunok használják.

A magyarok indító dallamát lecserélték. Szerintem is elég fura. Ami eddig volt, azt copyright okokból nem lehetett berakni. Amúgy szerintem a LAN-on már ez volt, azóta nem változott.

Onagerekkel ki lehet irtani a fákat, de kisebb területen, mint a Siege Onagerrel. Ez azért van, hogy a zárt mapokon érdekesebb legyen a játék, és ne csak az a pár nép tudjon keresztül vágni az erdőn.

A hunoknak nincs kőfaluk, mert nagyon erős a gazdaságuk. A hunok egy agresszív barbár nép voltak, sosem építettek kőfalat. A játékban agresszívan kell játszaniuk, nem falak mögé bújni. Ha a gótok meg tudják oldani kőfal nélkül, akkor a hunoknak se lesz problémájuk.

No snow, pussy wood, no desert biztosan nem lesz benne alapból. Azt sem tartom valószínűnek, hogy opcióként be lesznek építve.
Richard
Adminisztrátor
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2011.12.26. 20:24

Re: Infók, vélemények, ötletek, javaslatok

HozzászólásSzerző: krisztoff92 » 2012.07.09. 15:59

Sziasztok! :D
Én is nagy Age of Empires 2 rajongó vagyok és hallottam hogy jön egy kiegészítője, nevezetesen a Forgotten Empires, amit nagyon jó ötletnek tartok,annak ellenére hogy ez egy nagyon régi játék,de mégis nagy kedvenc nemcsak nekem,de sokan másoknak is.
Na most néztem az 5 új népet (magyarok,inkák,olaszok,indiaiak,szlávok) és van egy-két dolog amiben nem értek egyet és őszintén remélem, hogy mielőtt ki jön ez a remek kiegészítő,lehet rajta javítani.
Akkor leírom hogy én miben módosítanék, ha a fejlesztőgárda tagja lennénk!
Magyarok:
Elérhető egységgé tenném a hand cannonert és a bombard cannont is (bár a hand cannoner fontosabb lenne!) , mert szerintem a középkori magyar hadszervezetben jelen volt a mezei tüzérség,gondoljunk csak Hunyadi Jánosra vagy a fiára az igazságos Mátyás királyra (fekete sereg!).
Kitérnék a védelmi épületekre!!!
Nagyon szíven ütött az, mikor megláttam, hogy a magyar nép nem kapja meg az erősített falat(Fortified Wall),és a Keepet(még ha a bombard towert nem is kapja meg).
A Magyar Királyság alapjában véve hódító nagyhatalom volt (Horvátország,Dalmácia elfoglalása,Halics zaklatása,Havasalföld és Moldva hűbéri függésbe vonása és stb.) de a tatárjárás és főleg a meg-megújuló és egyre erősödő intenzitású és végül hazánkat 3 részre szaggató török támadások miatt védekezésre kényszerültünk (utána meg a Habsburgok ellen is de az már az újkor történelme),védekező néppé váltunk.Ezért nem értem,hogy a magyarok nem kapják meg a Fortified Wall-t és a Keepet,mert ez olyan mintha nomád nép lennénk (a játékban természetesen :DD mint pl. a gót, mert vándorló nép volt vagy a mongol ja meg persze a hun is :D). Gondoljunk csak az első,a második és a vesztes mohácsi csata után a harmadik végvári vonalra,amely megakadályozta, hogy a törökök betörjenek Itáliába,Ausztriába vagy Csehországba stb.A Magyar Királyság volt Európa és ezáltal a kereszténység védőbástyája!!!! De természetesen a "végvári vonal" alatt nem azt értem, hogy az egész déli határunk, majd utána az Adriai-tengertől a Felvidékig húzódó végvári láncolat várfalakkal volt egymáshoz "láncolva"! De akkor is nekem nagy szívfájdalmam h a magyar nép nem jut hozzá a Fortified Wall-hoz és a Keep-hez!!! Mert megérdemelné!
Még fogok írni egy-két javaslatot , tippet ha tartatok igényt rá!!! addig is szevasztok :D !
krisztoff92
Új tag
Új tag
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2012.07.09. 13:05

Re: Infók, vélemények, ötletek, javaslatok

HozzászólásSzerző: Turbo B. » 2012.07.22. 13:33

aoczone topicba is leítam, de leírom ide is:

Amikor szeretnél egy towert, bombard towert, castlet építeni, illetve ha kiválasztasz egy már megépültet akkor lehessen látni az adott épület illetve a már megépült épületek hatósugarát, szal h miylen messzire képes lőni. Szal például lehetne egy kör az épület körül ami jelzi az épületek támadási sugarát. Esetleg lehetne látni a szövetséges és ellenséges épületek hatósugarát is.

kép
AoC - Military Technology Table

- Ez az SC mit is jelent?
- Scout.
- Ezért, diploma, nem jár.

Kép
Kép
Avatar
Turbo B.
Fejlesztő
Fejlesztő
 
Hozzászólások: 236
Csatlakozott: 2012.01.07. 19:00

Re: Infók, vélemények, ötletek, javaslatok

HozzászólásSzerző: TLW_Beszosz » 2012.07.22. 21:48

Jó ötlet építésnél, de szerintem vékonyabb vonal is elég. :) És mivel a kockák miatt nem pont kör alakú a derítési kép, így az is lehetne olyan. Amúgy aszem a popolusban is így van. Hogy látni a hatósugarát. De mondjuk szerintem ezt jobb lenne opciónak betenni, ha lehetséges, mint fix dolognak.
Avatar
TLW_Beszosz
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 409
Csatlakozott: 2012.01.07. 20:54

Re: Infók, vélemények, ötletek, javaslatok

HozzászólásSzerző: Ultram » 2012.07.22. 22:56

fenét kell ez.... jó az ahogy msot van... érezni kell a ranget!
Avatar
Ultram
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 280
Csatlakozott: 2012.01.09. 11:59

Re: Infók, vélemények, ötletek, javaslatok

HozzászólásSzerző: Turbo B. » 2012.07.23. 08:26

jóhát én szeretem a kényelmet :D és épp ezért lenne egyszerűbb mint h kiszámoljam palisade wallal a ranget :D
a kör csak egy példa volt tőlem lehet ilyen négyzethálós is

aoczonen linkeltek egy topicot h valaki az egész grafikai, domborzati dolgokat elkezdte megcsinálni úgy h az egész map négyzetrácsos háló legyen :D
AoC - Military Technology Table

- Ez az SC mit is jelent?
- Scout.
- Ezért, diploma, nem jár.

Kép
Kép
Avatar
Turbo B.
Fejlesztő
Fejlesztő
 
Hozzászólások: 236
Csatlakozott: 2012.01.07. 19:00

Re: Infók, vélemények, ötletek, javaslatok

HozzászólásSzerző: Apollo17hu » 2012.07.23. 23:55

Turbo B. írta:aoczonen linkeltek egy topicot h valaki az egész grafikai, domborzati dolgokat elkezdte megcsinálni úgy h az egész map négyzetrácsos háló legyen :D

Egy nagy vállveregetés neki, ha megcsinálja. :)
Én a "Graphics detail"-t azért tartom low-on, hogy a domborzaton lássam az emelkedőket, a szintváltást.
Apollo17hu
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 325
Csatlakozott: 2011.12.28. 00:18

ElőzőKövetkező

Vissza: Általános

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron