Oldal: 1 / 15

The AoKTCFE Random Team Tournament 2012 HUNGARY

HozzászólásElküldve: 2012.02.03. 18:22
Szerző: kunyi
Miért Jó ez nekünk?

- gyorsabban induló Magyar gamek
- küzdelem végsökig
- magyar game komolyabban vétele
- kapunk egy aktív Csapat játék ratet mindenkiről - magyar körbe
- fairabb csapatok
- nincs több "smurf"
- nincs elején resign vagy kiutálunk :)
- nincs több "point trade"
- Magyarok Csapatjátékának továbbfejlesztése :)
.....

Belépés :

- Minden Magyar Aktív Jatékost Várunk!
- Real Nick/ Ismert Név - "link" itt lehet jelenztekzni vagy. -
- Moderátornak szolni és beteszi táblázatba - ha pl. vooblyn futunk ossze vkivel aki itt nem jelentzekett és játszana!
- Főként Magyar jatékosokat várunk, de természetesen lehet hívni normális külföldi haverokat is, roluk Moderátorok
döntenek.
- Létszám:
minimum: 10
maximum: 320

HOGYAN MŰKÖDIK A JÁTÉK:

1. MagyarRating => Online Random Team Generator-ral a csapat elosztásának meghatározása
2. Mindegyik csapat kinevez egy embert a csapatából, aki ha nyer a csapat feltölti a Record gamet a játék után. (ha van a csapatban moderátor, akkor természetesen ő)
2. Game => Mindenképp fel kell venni a játékot
3. Kinevezett játékos feltölti a Record game-t a MagyarRating => Eredmény beküldése menüpontban

HOGYAN MŰKÖDIK A RENDSZER?

-2v2 - 3vs3 - 4vs4 elfogadott.
- minden új játékos kap egy a moderátor által javasolt kezdőrate-t, amit jelentkezés után feltölt, ez 1580-tól 1660-ig terjedő pontszám lehet 10-es léptékkülönbségekkel
- a teamek úgy kerülnek kialakításra, hogy a csapatok átlagrate-jének a különbsége minimális legyen. (tehát a legfairebb elosztás jön létre)
- játék végén pontok frissítése a táblázatban, így következő játék már más csapatelosztással
- rate pontok frissülése: feltöltött record game alapján változik (kb. 3-10pont) ( függ - mennyi player/ game ; Enemy - Ally rating állás, mint vooblyn)

JÁTÉK SZABÁLYOK:

- Game Settings/Pop/Mod minden elfogadott ahogyan eddig is
- minden jatékot fel kell venni
- Csalás kizárva !
- "Smurf" kizárást von maga után!
- MAP : Listából vagy vita esetén automatice FR map ( Full Random )
- Csapatok: Online Team Generator
- Népek: Moderátor dönt, vagy megegyezés szerint -> Random Civs / vagy Civ-war
- ugyanaz a térkép egymásután 2x soha!-(Változatosság)

AKTÍV - Térképek:

- ARABIA-MAP
- ARCHIPELAGO-MAP
- ARENA-MAP
- BALTIC-MAP
- BLACK_FOREST-MAP
- COASTAL-MAP
- CONTINENTAL-MAP
- CRATER_LAKE-MAP
- FORTRESS-MAP
- GHOST_LAKE-MAP
- GOLD_RUSH-MAP
- HIGHLAND-MAP
- ISLANDS-MAP
- MEDITERRANEAN-MAP
- MIGRATION-MAP
- MONGOLIA-MAP
- NOMAD-MAP
- OASIS-MAP
- RIVERS-MAP
- SALT_MARSH-MAP
- SCANDANAVIA-MAP
- TEAM_ISLANDS-MAP
- YUCATAN-MAP

+ Maps( aktív játékosok szavaznak) : ( ga,ur,mr,ln,fr,br,rlm,nothing maps, michi,pop25turbo,tinymaps8player stb.)

Moderators:

- Apollo
- Kunyi
- Priby
- Rolo

AKTÍV AOE2.HU RATING LISTA :

- Jelentkezni itt -> viewtopic.php?f=40&t=269
- Minden egyéb: MagyarRating

Egyéb megjegyzés:

- a moderátorok bármit megváltoztathatnak, kizárhatnak, kitilthatnak, bíráskodhatnak
- ha voobly-n elindította a host a játékot utána 2 perc után indítani kell a game-t, máskülönben a nem ready-zett játékost szankciók nélkül ki lehet dobni a játékból
- pause szabály: nincs felesleges pause, pauselni csak indoklással lehet

Edited by Rolo

Re: The AoKTCFE Random Team Tournament 2012 HUNGARY

HozzászólásElküldve: 2012.02.03. 18:56
Szerző: Leto_Benzin_
szóval összefoglalva:
csak játsszunk csapatgamekat aztán pontozzuk a meccset
ugye ez csak úgy megy ha minden recet feltöltünk, csak azokat tudjuk pontozni, ezért majd meg kell állapodni, hogy ki tölti fel a receket (pl ha van a csapatban recfeltöltő, vagy aki elvállalja) igazából mindegy, csak kerüljön fel
kunyi szerint meg tudjuk azt csinálni hogy majd ha lesz rating akkor a szerint sorsolni, és akkor lehet random team, bár ezt még nemtom, hogy fog működni, lehet jobb lenne ha mi osztatnánk, nemtom mennyire igazságos lesz az a módszer
ugye ez az egész folyamatos, szal közbe változtathatunk és bármikor jelentkezhettek, nincs határidő
lehet írni építő jellegű véleményt :D

ja és ha jól értelmezem, akkor most mindenki 1 nickkel jáccik?

Re: The AoKTCFE Random Team Tournament 2012 HUNGARY

HozzászólásElküldve: 2012.02.03. 21:22
Szerző: kunyi
1 nick ! 10mp alatt lehet váltani vooblyn ha épp mással vagy,

Re: The AoKTCFE Random Team Tournament 2012 HUNGARY

HozzászólásElküldve: 2012.02.03. 22:12
Szerző: Lui
Garta kunyi! én benevezek! :)

Re: The AoKTCFE Random Team Tournament 2012 HUNGARY

HozzászólásElküldve: 2012.02.04. 10:02
Szerző: Rolo
Akkor segítek kunyi, majd valamikor beszéljünk, h miben tudok, illetve leszek moderátor is, ha megfelel.

Re: The AoKTCFE Random Team Tournament 2012 HUNGARY

HozzászólásElküldve: 2012.02.04. 10:07
Szerző: kunyi
király köszi! várom további "moderátorok" jelentkezését :D meg persze 5leteket tovább

Re: The AoKTCFE Random Team Tournament 2012 HUNGARY

HozzászólásElküldve: 2012.02.04. 15:11
Szerző: Rolo
Szerintem az egész dolog leprogramozható lenne egy sima excel táblázatban! Kitalálunk valami rating eloszlást, hogy miszerint ossza a pontokat, utána magától a csapattagok kiválasztásával automatikusan frissülne egy másik tábla, ami integrálva aoe2.hu-n megjelenik. Ezt még nem tudom, hogy lehetne megoldani, ha máshogy nem, akkor google spreadsheet, így nem kéne manuálisan átírni mindenki rate-jét. A record game-k feldolgozására azt a módszert gondoltam, hogy minden rec-game mellé egy screenshot-ot is mellékelni kéne, amit azután aoe2.hu-ra feltöltve egy arra szánt topicba a moderátorok feldolgozhatnának, akár anélkül is, hogy minden recet meg kellene nézni. Így egy elég hatékony és gyors rendszer jönne létre. Kunyi nem tudom, hogy te, hogy gondoltad. Ha ez így megfelel, akkor el kéne kezdeni minél előbb a rendszer kidolgozását.

Re: The AoKTCFE Random Team Tournament 2012 HUNGARY

HozzászólásElküldve: 2012.02.04. 15:36
Szerző: Apollo17hu
Rolo írta:Kunyi nem tudom, hogy te, hogy gondoltad. Ha ez így megfelel, akkor el kéne kezdeni minél előbb a rendszer kidolgozását.


Kunyi meg a rendszer kidolgozása egy bekezdésben! Gyááá!! :DDD

Amúgy gondolkodom a dolgon én is, csak ez az egész nagyon ömlesztve jött át. Elsőre azt hittem, hogy van vmi kész progi, ami a játékosok neveit (azonosítóit) bepötyögve kidobja, hogy a meccs eredményét követően mik lesznek az új pontszámaik.

Amit már most megjegyeznék, hogy szerintem felesleges jelentkezni erre a dologra, elég, ha minden magyar játékost - aki mostanában játszott magyar TG-ben - felveszünk egy listába. Később pedig a pontozásnál ebben a listában frissítenénk a pontszámaikat. Aki nem játszik, azzal nincs gond, aki meg később kapcsolódna be, azt csak hozzá kellene adni a listához. Nem lenne mókás, ha péntek vagy szombat esténként valakit azért nem engednénk játszani, mert "nem jelentkezett, tehát nem fog pontra menni a játék".

Re: The AoKTCFE Random Team Tournament 2012 HUNGARY

HozzászólásElküldve: 2012.02.04. 19:20
Szerző: Rolo
Szerintem jó ötlet a jelentkezés, persze ezt game előtt vagy utána is meg lehet tenni, viszont fontosabb, hogy mindenki csak egy nick-kel játszhasson. Ezzel meg tudnánk előzni rengeteg kellemetlenséget.

Re: The AoKTCFE Random Team Tournament 2012 HUNGARY

HozzászólásElküldve: 2012.02.04. 20:41
Szerző: kunyi
Hát Rolo én nem vágom, hogy de annyit mondtak Straterék, hogy Excel, szóval nekem megfelel amit írtál, viszont jelentkezni fontos szerintem is (3mp kb)
mehet