Szerző: Rolo » 2012.04.10. 09:46
Mivel a játék kezdeti szakaszán (feudal és korai C) sokat kell microzni, hogy hatásos legyen a támadás, érdemes mindig a támadásra fejleszteni hit and run-nal mozgatni egységeket. Így kevésbé lesz jelentős a thumb ring ill. a ballistic hiánya. C-be lépéskor is támadásra érdemes először fejleszteni. Thumb ring elég drága fejlesztés, egy nagy előnye van, hogy nem látszik, tehát az ellenfeled nem látja, hogy neked ki van-e fejlesztve, ezért pl. +2/+2 ellen +2/+1, de thumb ring-gel érdekes lehet a küzdelem, mivel úgy is tudsz nyerni, hogy látszólag gyengébbek az egységeid. Ennek ellenére a ballistic fontosabb, mivel mozgó egységek sebzését erősen növeli, ami leginkább az ellen visszavonult egységeire (ha több van neked mozogni fog - visszavonul, vagy megpróbál microzni, de ballisticod miatt már kevésbé hatásos. Én azt mondanám, hogy ha kezdő vagy a sorrend: feuban +1 attack, aztán +1 defense, C-ben egyből +2 attack, aztán CA-nál bloodlines (+20 hp), aztán ballistic, ill. +2 defense és csak a végén thumb ring. Ha már pro vagy és tudod, hogy mit miért csinálsz, pl. több army-d van és rossz az ellen mapja, dombokról tudsz lőni...stb. akkor érdemes thumb ringet előbb is kifejleszteni.