Multiplayer "logikai gond"

Multiplayer "logikai gond"

HozzászólásSzerző: hhpeti » 2012.12.09. 15:45

Üdv Mindenki!

A minap srácokkal játszottunk olyan formációban, hogy kapcsolat neten keresztül, 3 emberi játékos, mindenki team1 vs. n darab hardest gépi ellenfél.
Viszont azt a jelenséget figyeltük meg, hogy az AI enemyk logikátlan módon azt a játékost támadják, aki a játékot létrehozta [ugye 1 ember létrehozza, mi többiek join-olunk, stb..].
(értsd úgy, hogy a bot népek persze harcolnak velünk is, ha úgy adódik, de olyan térképkiosztással is, hogy a player1 és a gépi népek között helyezkedtünk el, ők csak olyan mértékben támadtak minket, hogy utat nyissanak maguknak az átkeléshez a player1-hez)
Nem tudom, találkozott-e már valaki ezzel a jelenséggel, netán csak nálunk fordult elő, de kicsit torzítja a játékélményt, ezért kérdezem, hogy egyedi eset-e, vagy van megoldás..

Köszi!
hhpeti
Új tag
Új tag
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2012.12.09. 15:31

Re: Multiplayer "logikai gond"

HozzászólásSzerző: Turbo B. » 2012.12.09. 17:43

én azt vettem észre h akinek a legtöbb pontja van azt támadja a gép
AoC - Military Technology Table

- Ez az SC mit is jelent?
- Scout.
- Ezért, diploma, nem jár.

Kép
Kép
Avatar
Turbo B.
Fejlesztő
Fejlesztő
 
Hozzászólások: 236
Csatlakozott: 2012.01.07. 19:00

Re: Multiplayer "logikai gond"

HozzászólásSzerző: Leto_Benzin_ » 2012.12.09. 17:57

Mi általában nem játszunk gép ellenfelekkel, ezért valószínű nehéz lesz választ adni. Régen én is játszottam párat, az valóban rémlik, hogy mindig rááll egy játékosra a gép és azt támadja, de nem tudom, hogy mi alapján van ez. Én pl úgy gondoltam, hogy aki először megtámadja őt.

Mindenesetre magyarok közül kunyi ért az AI-khoz, ha ide téved, talán tud rá mondani valamit.

Vagy még érdemes az AoKH fórumában is szétnézned/kérdezned, méghozzá itt:
katt
Avatar
Leto_Benzin_
Adminisztrátor
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 387
Csatlakozott: 2011.12.25. 20:16
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Multiplayer "logikai gond"

HozzászólásSzerző: BoSB_Subotai » 2012.12.09. 19:08

Turbo B. írta:én azt vettem észre h akinek a legtöbb pontja van azt támadja a gép


Szerintem is a pontra megy ki a játék! :D
BoSB_Subotai
Új tag
Új tag
 
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2012.01.02. 22:28

Re: Multiplayer "logikai gond"

HozzászólásSzerző: kunyi » 2012.12.09. 19:11

Az alap AI aoc1.0c-be stratgéia számok alapján van beállítva minden több lehetőséggel, itt bizony a winning-player-factor maxon van szóval mindig azt támadja akinek a legtöbb pontja van vagy akié a gam, de hagyd ezt, szedjétek le(aofe patch) :
http://www.xomicron.com/software/userpatch/
meghozá UserPatch ai-t azoknál már nem lesz ilyen gond, bevan állitva faszán pl 3vs3nál mindig a hozzá legkozelebbit támádja, kivéve ha nem csapat munka van(pock segít flanknak) és sima hardon toljátok ott nem csal
patch-> install
ezeket meg aoc/AI mappába elég ha Hostnak megvannak már fasza is
http://aiscripters.com/ itt script uploads/ keressd -The Horde ; -Barbarian
de még van csomó. de ide is lett feltöltve pár talán
kunyi
Profi
Profi
 
Hozzászólások: 324
Csatlakozott: 2012.01.07. 19:31

Re: Multiplayer "logikai gond"

HozzászólásSzerző: hhpeti » 2012.12.09. 19:19

Köszi a válaszokat!

Kunyi-nak főként köszönöm a gyors és szakszerű segítséget, ki fogjuk próbálni hamarosan.
hhpeti
Új tag
Új tag
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2012.12.09. 15:31


Vissza: Általános

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég

cron