Kiegyensúlyozási változtatások

Kiegyensúlyozási változtatások

HozzászólásSzerző: Leto_Benzin_ » 2012.12.30. 13:17

Változtatások az 1.0c óta

Aktuális:
http://www.forgottenempires.net/features/changelog/

Apollo17hu írta:- Cartography ingyenes, csak piac kell hozzá
- Cavalry Archerek 5-tel kevesebb aranyba kerülnek
- Palisade wall építési ideje +1 másodperc
- Capped Ramokba 4 helyett 5 egység fér be
- Fireshipek +20 HP-t kapnak
- Demolition shipek +10 HP-t kapnak
- az épületek HP-je csökkentve Dark és Feudal korban
- Long swordsmanek +5 HP-t kapnak
- Long swordsmanek (és a belőlük fejlesztettek) +2 támadópontot kapnak eagle warriorok ellen
- Long swordsmanek (és a belőlük fejlesztettek) +1 rejtett páncélt kapnak épületek ellen (??)
- Trade cogok 10%-kal több aranyat visznek
- mostantól a reliket tartó papokra is hat az anti-monk sebzés
- Town Patrol 100 arannyal kevesebbe kerül (300 hús, 100 arany)
- Murder holes 100 kővel kevesebbe kerül
- Trebuchet-k sokkal jobban lövik a fákat
- Onagerek is le tudják dönteni a fákat
- Outpostok 5-tel kevesebb kőbe kerülnek
- Petardok 15-tel kevesebb húsba kerülnek (65 hús, 20 arany)
- A Spearman-jellegű egységek +2 támadópontot kapnak tevék ellen
- Stone wall HP-ja 50%-kal csökkentve Feudal korban
- Fervor technológia javítva (AoC-ban sosem működött)
- Chemistry fejlesztése hat a várakra és a Town Centerekre is
- Heavy Camel fejlesztési ideje 20 másodperccel rövidebb
- Kastélyok +1 LOS-t (line of sight) kapnak
- Villagerek is berakhatók a ramokba


Aztecs

- Ingyenes Loom visszavonva
- Kezdéskor +50 aranyat kap
- Jaguar warriorok +1 pierce páncélt kapnak


Britons

- Elérhetők a Cannon Galleonok
- Longbowman gyártása 1 másodperccel gyorsabb
- Elérhetők a Heavy Scorpionok


Byzantines

Celts

- Furor Celtica +40% HP-t ad az ostromgépeknek


Chinese

- Town Center LOS +5 (Teutons helyett)


Franks

- Bogyószedők 25%-kal gyorsabban dolgoznak
- Megkapják a Squires technológiát (+10% sebesség a gyalogságnak)
- Throwing Axeman (nem elit) két dobása között eltelt idő "2"-vel csökken (12-ről 10-re, az elitnél marad 8)
- Elite Throwing Axeman fejlesztése 100-zal kevesebb aranyba kerül


Goths

- Treadmill crane fejlesztés nem elérhető (+20% építési sebesség)


Huns

- Cannon Galleonok nem elérhetőek
- Cavalry archerek 15%-kal (Castle) és 25%-kal (Imperial) olcsóbbak 25% és 30% helyett
- Treadmill crane fejlesztés nem elérhető
- Stone wall nem elérhető
- Tarkanok (nem elit) +10 HP-t kapnak


Japanese

- Bloodlines fejlesztés elérhető


Koreans

- Turtle Shipek 10%-kal olcsóbbak (180 fa, 180 arany)
- War Wagon gyártási idő 25-ről 21 másodpercre csökken
- Védelmi épületek (falak, tornyok, kastélyok) 25%-kal gyorsabban épülnek
- Csapatbónusz változás: Mangonelek és Onagerek minimum lőtávja csökken


Mayans

- Plumed archerek alap gyártási költsége 50 arany + 50 fára nő


Mongols

- Elite Cannon Galleonok nem elérhetőek
- Mangudaiok ostromgépek elleni bónusza csak a Ramokat érinti
- Mangudaiok (nem elit) nyíllövései közötti idő 50%-kal csökken (10 egységről 5-re)


Persians


Saracens

- Market 75-tel kevesebb fába kerül


Spanish

- Missionary egységekre is hat a Bloodlines fejlesztés


Teutons

- Town Center LOS visszaállításra került a szokásosra (Chinese néphez került az extra LOS)
- Town Centerbe +10 egység fér, maximum nyilak száma 5-tel több
- Town Center +2 AP visszavonva
- Teutonic Knightok (nem elit) +10 HP-t kapnak
- Csapatbónusz (= téríthetetlen egységek) javítva (AoC-ban nem működött automatikusan)


Turks

- Elite janissary egységekre is hat a török csapatbónusz (= 20% gyorsabb gyártás)


Vikings

- Csapatbónusz: Dockok 15%-kal olcsóbbak (25% helyett) (113 helyett 128 fába kerülnek)
- Viking hajó(??) gyártási költsége korfüggő: Feudalban -10% (81 fa, 27 arany), Castleben -15% (76 fa, 25 arany), Imperialban -20% (72 fa, 24 arany)
- Megkapják a Treadmill crane fejlesztést
- Berserkek (nem elit) +4 HP-t kapnak
- Longboatok ugyanannyi fába kerülnek, mint a Galleyk


Új technológiák

- Eagle Warrior (450 hús, 300 arany): az Eagle Scoutokat Eagle Warriorokká fejleszti (+1 PA, +5 HP, -3 s gyártási idő)
- Gillnets (300 fa, 200 hús): halászhajók 15%-kal gyorsabbak
- Hunting Dogs (40 hús, 25 fa): vadászat és partmenti halászat 25%-kal gyorsabb


Random Map változtatások

Általános változtatások

- Őzek véletlen megjelenése visszavonva, minden játékos 4 őzet kap a TC-jétől azonos távolságban
- Halsűrűség javítva: a halak szóródása a térképen egyenletesebb, hogy kisebb legyen a helytelen dockolás esélye


Archipelago

- Bónusz szigetek középen jelennek meg
- Aranybánya megjelenésének távolságában a véletlen elem hatása csökkentve


Arena

- Relikek már nem szorulhatnak a falak közé
- Falak távolságában a véletlen elem visszavonva, a távolság 20 egységre állítva


Baltic

- Nagyobb az alap bázis, így a játékosok nem kerülnek túlságosan közel a vízhez
- Nincsenek farkasok


Black Forest

- Átrajzolódtak az erdők, így csökken a bányák/relikek "erdőbe szorulásának" esélye
- Nagyobb az alap bázis
- Arany- és kőbánya eloszlás kiegyenlítettebb
- Relik eloszlás kiegyenlítettebb


Coastal

- Nagyobb az alap bázis


Crater Lake

- Nagyobb az alap bázis
- Az aranybánya kissé előrébb került
- A belső sziget elhelyezkedése javítva


Fortress

- Nincsenek halak


Ghost Lake

- A belső tenger lekerekítve
- A belső birkák sokkal egyenletesebben helyezkednek el


Gold Rush

- A belső aranybányák elhelyezkedése javítva


Highland

- Az extra vaddisznók/bárányok megjelenési távolságának szórása mérsékelve


Islands

- Bónusz szigetek középen jelennek meg
- Nagyobb az alap bázis, hogy ne legyenek "csipkézett" szigetek


Mediterranean

- A belső tenger lekerekítve
- Nagyobb az alap bázis, hogy a játékosok ne kerüljenek túl közel a vízhez
- Nincsenek farkasok


Migration

- Bárány és őz véletlen távolsága javítva: 2 bárány a TC-hez közel jelenik meg
- Fa eloszlása javítva
- Aranybánya távolsága javítva
- Arany- és kőbányák nem jelennek meg a középső sziget partjain


Oasis

- Erdő növelve, minden játékos TC-jétől egyenlő távolságra


Rivers

- "Vízperemek" módosítva: 50%-ban víz van a páya sarkain
- Bónusz szigetek középen jelennek meg


Salt Marsh

- A térkép újra lett rajzolva: középen vízgyűrű jelenik meg gázlókkal


Scandinavia

- A jeges felületek kisebb darabokban és sokkal egyenletesebben jelennek meg


Yucatan

- Vaddisznó véletlen előfordulása visszavonva
Avatar
Leto_Benzin_
Adminisztrátor
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 387
Csatlakozott: 2011.12.25. 20:16
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Kiegyensúlyozási változtatások

HozzászólásSzerző: Lui » 2012.12.30. 13:19

Igen igen ez olvastam most és egy-kettőt nem értettem elsőre (hiányos angol tudásom végett), de majd kiszótárazom, vagy akár le is fordíthatja valaki:)
Lui
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 365
Csatlakozott: 2012.01.07. 19:42
Tartózkodási hely: Győr/Siófok

Re: Kiegyensúlyozási változtatások

HozzászólásSzerző: Ultram » 2012.12.30. 15:09

mi az a fervor tech?
Avatar
Ultram
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 280
Csatlakozott: 2012.01.09. 11:59

Re: Kiegyensúlyozási változtatások

HozzászólásSzerző: Lui » 2012.12.30. 15:14

hát a cartograpy nem lett inygenes :(
Lui
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 365
Csatlakozott: 2012.01.07. 19:42
Tartózkodási hely: Győr/Siófok

Re: Kiegyensúlyozási változtatások

HozzászólásSzerző: Apollo17hu » 2012.12.30. 15:31

A Fervorról nekem is csak annyi rémlett, hogy a templomban kell keresni. Ez gyorsítja asszem 15%-kal a papok sebességét. Ez nem működött eddig.

Lui, a cartography-t ezután is ki kell fejleszteni, de 0 nyersanyagba kerül. :P
Apollo17hu
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 325
Csatlakozott: 2011.12.28. 00:18

Re: Kiegyensúlyozási változtatások

HozzászólásSzerző: TLW_Beszosz » 2012.12.30. 18:24

Gold Rush
- A belső aranybányák mérete növelve
Ez most komoly? Nem ez a játék lényege? Hogy középen megy a harc az aranyért, mert kevés van otthon... Ez szvsz egy nagy rossz ötlet volt. :P
A többi így elsőre elég jónak tűnik. A gót kastélyos és barakkos husiról nem volt anno szó? Hogy külön egységnek értelmezni a játék és dupla katt-tal nem lehet összevonni őket. :shock:
És akkor most ezt a változást, az a két dll fáj tartalmazza amit be kellett húzni? Vagy most ez hogy lett upolva? Mivel nem telepítős az új kieg. :roll:
Meg AoFE-ről is lesz ilyen?
Avatar
TLW_Beszosz
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 409
Csatlakozott: 2012.01.07. 20:54

Re: Kiegyensúlyozási változtatások

HozzászólásSzerző: Apollo17hu » 2012.12.30. 21:37

TLW_Beszosz írta:Gold Rush
- A belső aranybányák mérete növelve


Bocs, egyelőre csak "gyorsfordítottam", ez tényleg nem stimmelt. Nem növelésről van szó, hanem "javításról". Több mapon is kicseréltem a "növelést" "javításra". Köszi.

Ha találtok még hibát, nyugodtan jelezzétek!
Apollo17hu
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 325
Csatlakozott: 2011.12.28. 00:18

Re: Kiegyensúlyozási változtatások

HozzászólásSzerző: TLW_Beszosz » 2012.12.30. 23:32

Áhá, így már jobban hangzik a történet. :)
Avatar
TLW_Beszosz
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 409
Csatlakozott: 2012.01.07. 20:54

Re: Kiegyensúlyozási változtatások

HozzászólásSzerző: kunyi » 2013.01.01. 17:17

remélem lesz aofe cba :P
kunyi
Profi
Profi
 
Hozzászólások: 324
Csatlakozott: 2012.01.07. 19:31

Re: Kiegyensúlyozási változtatások

HozzászólásSzerző: Apollo17hu » 2013.01.01. 17:26

Beszosz jelezte, hogy vannak olyan új technológiák (pl. mongoloknál a Nomads fejlesztés a várban), amelyek nem kerültek be a változáslistába.
Ahogy nézem, a link már nem is aktuális, nem mutat tartalomra.
Apollo17hu
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 325
Csatlakozott: 2011.12.28. 00:18

Következő

Vissza: Általános

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég

cron