Aktuális:
http://www.forgottenempires.net/features/changelog/
Apollo17hu írta:- Cartography ingyenes, csak piac kell hozzá
- Cavalry Archerek 5-tel kevesebb aranyba kerülnek
- Palisade wall építési ideje +1 másodperc
- Capped Ramokba 4 helyett 5 egység fér be
- Fireshipek +20 HP-t kapnak
- Demolition shipek +10 HP-t kapnak
- az épületek HP-je csökkentve Dark és Feudal korban
- Long swordsmanek +5 HP-t kapnak
- Long swordsmanek (és a belőlük fejlesztettek) +2 támadópontot kapnak eagle warriorok ellen
- Long swordsmanek (és a belőlük fejlesztettek) +1 rejtett páncélt kapnak épületek ellen (??)
- Trade cogok 10%-kal több aranyat visznek
- mostantól a reliket tartó papokra is hat az anti-monk sebzés
- Town Patrol 100 arannyal kevesebbe kerül (300 hús, 100 arany)
- Murder holes 100 kővel kevesebbe kerül
- Trebuchet-k sokkal jobban lövik a fákat
- Onagerek is le tudják dönteni a fákat
- Outpostok 5-tel kevesebb kőbe kerülnek
- Petardok 15-tel kevesebb húsba kerülnek (65 hús, 20 arany)
- A Spearman-jellegű egységek +2 támadópontot kapnak tevék ellen
- Stone wall HP-ja 50%-kal csökkentve Feudal korban
- Fervor technológia javítva (AoC-ban sosem működött)
- Chemistry fejlesztése hat a várakra és a Town Centerekre is
- Heavy Camel fejlesztési ideje 20 másodperccel rövidebb
- Kastélyok +1 LOS-t (line of sight) kapnak
- Villagerek is berakhatók a ramokba
Aztecs
- Ingyenes Loom visszavonva
- Kezdéskor +50 aranyat kap
- Jaguar warriorok +1 pierce páncélt kapnak
Britons
- Elérhetők a Cannon Galleonok
- Longbowman gyártása 1 másodperccel gyorsabb
- Elérhetők a Heavy Scorpionok
Byzantines
Celts
- Furor Celtica +40% HP-t ad az ostromgépeknek
Chinese
- Town Center LOS +5 (Teutons helyett)
Franks
- Bogyószedők 25%-kal gyorsabban dolgoznak
- Megkapják a Squires technológiát (+10% sebesség a gyalogságnak)
- Throwing Axeman (nem elit) két dobása között eltelt idő "2"-vel csökken (12-ről 10-re, az elitnél marad 8)
- Elite Throwing Axeman fejlesztése 100-zal kevesebb aranyba kerül
Goths
- Treadmill crane fejlesztés nem elérhető (+20% építési sebesség)
Huns
- Cannon Galleonok nem elérhetőek
- Cavalry archerek 15%-kal (Castle) és 25%-kal (Imperial) olcsóbbak 25% és 30% helyett
- Treadmill crane fejlesztés nem elérhető
- Stone wall nem elérhető
- Tarkanok (nem elit) +10 HP-t kapnak
Japanese
- Bloodlines fejlesztés elérhető
Koreans
- Turtle Shipek 10%-kal olcsóbbak (180 fa, 180 arany)
- War Wagon gyártási idő 25-ről 21 másodpercre csökken
- Védelmi épületek (falak, tornyok, kastélyok) 25%-kal gyorsabban épülnek
- Csapatbónusz változás: Mangonelek és Onagerek minimum lőtávja csökken
Mayans
- Plumed archerek alap gyártási költsége 50 arany + 50 fára nő
Mongols
- Elite Cannon Galleonok nem elérhetőek
- Mangudaiok ostromgépek elleni bónusza csak a Ramokat érinti
- Mangudaiok (nem elit) nyíllövései közötti idő 50%-kal csökken (10 egységről 5-re)
Persians
Saracens
- Market 75-tel kevesebb fába kerül
Spanish
- Missionary egységekre is hat a Bloodlines fejlesztés
Teutons
- Town Center LOS visszaállításra került a szokásosra (Chinese néphez került az extra LOS)
- Town Centerbe +10 egység fér, maximum nyilak száma 5-tel több
- Town Center +2 AP visszavonva
- Teutonic Knightok (nem elit) +10 HP-t kapnak
- Csapatbónusz (= téríthetetlen egységek) javítva (AoC-ban nem működött automatikusan)
Turks
- Elite janissary egységekre is hat a török csapatbónusz (= 20% gyorsabb gyártás)
Vikings
- Csapatbónusz: Dockok 15%-kal olcsóbbak (25% helyett) (113 helyett 128 fába kerülnek)
- Viking hajó(??) gyártási költsége korfüggő: Feudalban -10% (81 fa, 27 arany), Castleben -15% (76 fa, 25 arany), Imperialban -20% (72 fa, 24 arany)
- Megkapják a Treadmill crane fejlesztést
- Berserkek (nem elit) +4 HP-t kapnak
- Longboatok ugyanannyi fába kerülnek, mint a Galleyk
Új technológiák
- Eagle Warrior (450 hús, 300 arany): az Eagle Scoutokat Eagle Warriorokká fejleszti (+1 PA, +5 HP, -3 s gyártási idő)
- Gillnets (300 fa, 200 hús): halászhajók 15%-kal gyorsabbak
- Hunting Dogs (40 hús, 25 fa): vadászat és partmenti halászat 25%-kal gyorsabb
Random Map változtatások
Általános változtatások
- Őzek véletlen megjelenése visszavonva, minden játékos 4 őzet kap a TC-jétől azonos távolságban
- Halsűrűség javítva: a halak szóródása a térképen egyenletesebb, hogy kisebb legyen a helytelen dockolás esélye
Archipelago
- Bónusz szigetek középen jelennek meg
- Aranybánya megjelenésének távolságában a véletlen elem hatása csökkentve
Arena
- Relikek már nem szorulhatnak a falak közé
- Falak távolságában a véletlen elem visszavonva, a távolság 20 egységre állítva
Baltic
- Nagyobb az alap bázis, így a játékosok nem kerülnek túlságosan közel a vízhez
- Nincsenek farkasok
Black Forest
- Átrajzolódtak az erdők, így csökken a bányák/relikek "erdőbe szorulásának" esélye
- Nagyobb az alap bázis
- Arany- és kőbánya eloszlás kiegyenlítettebb
- Relik eloszlás kiegyenlítettebb
Coastal
- Nagyobb az alap bázis
Crater Lake
- Nagyobb az alap bázis
- Az aranybánya kissé előrébb került
- A belső sziget elhelyezkedése javítva
Fortress
- Nincsenek halak
Ghost Lake
- A belső tenger lekerekítve
- A belső birkák sokkal egyenletesebben helyezkednek el
Gold Rush
- A belső aranybányák elhelyezkedése javítva
Highland
- Az extra vaddisznók/bárányok megjelenési távolságának szórása mérsékelve
Islands
- Bónusz szigetek középen jelennek meg
- Nagyobb az alap bázis, hogy ne legyenek "csipkézett" szigetek
Mediterranean
- A belső tenger lekerekítve
- Nagyobb az alap bázis, hogy a játékosok ne kerüljenek túl közel a vízhez
- Nincsenek farkasok
Migration
- Bárány és őz véletlen távolsága javítva: 2 bárány a TC-hez közel jelenik meg
- Fa eloszlása javítva
- Aranybánya távolsága javítva
- Arany- és kőbányák nem jelennek meg a középső sziget partjain
Oasis
- Erdő növelve, minden játékos TC-jétől egyenlő távolságra
Rivers
- "Vízperemek" módosítva: 50%-ban víz van a páya sarkain
- Bónusz szigetek középen jelennek meg
Salt Marsh
- A térkép újra lett rajzolva: középen vízgyűrű jelenik meg gázlókkal
Scandinavia
- A jeges felületek kisebb darabokban és sokkal egyenletesebben jelennek meg
Yucatan
- Vaddisznó véletlen előfordulása visszavonva