AoC-os népek új technológiái

AoC-os népek új technológiái

HozzászólásSzerző: TLW_Beszosz » 2013.01.03. 02:01

Összegyűjtöttem, hogy az AoC-os népek milyen új technológiát kapnak AoFE-ben. Ez a kastélyban általában a kastély kori korona. Némelyik népnél az impessel cserélt. Amelyiknél ez a korona imp-ben érhető el azt külön jelzem!

Aztecs
Tech: Atlatl (Ára: 400 hús, 350 arany)
-Skirmisher-ek +1 támadás, +1 hatótávolságot kapnak

Britons (imp korona, az imp-es korona pedig már c-ben elérhető!)
Tech: Warwolf (Ára: 500 fa, 250 arany)
-A Trebuchet lövése robbanásszerű kárt okoz

Byzantines
Tech: Greek Fire (Ára: 250 hús, 450 arany)
-Fire Ship-ek +1 hatótávolságot kapnak

Celts
Tech: Stronghold (Ára: 250 hús, 200 arany)
-A kastélyok és a tornyok +20%-al gyorsabban tüzelnek

Chinese
Tech: Great Wall (Ára: 400 fa, 200 kő)
-A falak és a tornyok +30% HP-t kapnak

Franks
Tech: Chivalry (Ára: 400 fa, 400 arany)
-Növeli a lovardák gyártási sebességét +40%-al

Goths (imp korona)
Tech: Perfusion (Ára: 400 fa, 600 gold)
-Laktanyás egységek 100%-al gyorsabban készülnek el

Huns
Tech: Marauders (Ára: 500 hús, 200 arany)
-Lehetővé teszi, hogy a lovardákban is gyárható legyen a Tarkan

Japanese
Tech: Yasama (Ára: 400 hús, 300fa)
-A tornyok extra nyilakat lőnek

Koreans
Tech: Panokseon (Ára: 400 hús, 400 fa)
-A Turtle Ship-ek 15%-al gyorsabban mozognak

Mayans
Tech: Tlatoani (Ára: 300 hús, 300 arany)
-Archer-ek, Crossbowman-ok és Arbalest-ek +3 támadást kapnak épületek ellen

Mongols
Tech: Nomads (Ára: 300 fa)
-A házak által adott populációs szám megmarad, amikor azokat megsemmisítik

Persians
Tech: Boiling Oil (Ára: 200 fa, 100 kő)
-A kastélyok extra sérülést okoznak a ramoknak

Saracens
Tech: Madrasah (Ára: 200 hús, 100 arany)
-A megölt szerzetesek költségének 33% visszatérül

Spanish
Tech: Inquisition (Ára: 400 hús, 400 arany)
-Növeli a szerzetesek áttérítési rátáját

Teutons
Tech: Ironclad (Ára: 500 fa, 350 arany)
-Növeli minden ostromfegyver páncélját, így ők jobban ellenállnak a közelharci támadásoknak

Turks
Tech: Sipahi (Ára: 350 hús, 150 arany)
-A lovas íjászok +20 HP-t kapnak

Vikings
Tech: Chieftains (Ára: 700 hús, 400 arany)
-Berserk-ek támadási bónuszt kapnak lovasok ellen

-A briteknél ez a technológia nagyon jó pl michin, mert így egy lövéssel a kijelölt fát leszedi és pár mellette lévőt. Ugyan így hat a tömör falra és a tömörült egységekre. Pár tesztet is csináltam, én úgy nézem hogy egy lövés 4 falpöttynyi területre hat.
-A gót technológia már AoC-ban is megvolt, annyi különbséggel hogy ott 100% helyett 50% volt. Mondjuk nem igazán értem, h mihez képest 100%. :roll:
-A mongol technológiát tartom a legjobbnak. Ez igazán hasznos tud lenni. Pl ha megvan a max 200-as pop limited, akkor nyugodtan letörölheted a kisházaidat ha nincs helyed, akkor is 200 embert tudsz gyártani. Vagy ha földig rombolnak, akkor is hamar vissza tudsz jönni ha van bőven anyagod, nem kell a házakkal foglalkoznod.
-Szaracén: ha szükséged van 100 aranyra, akkor ha ez a tech megvan deletézz 3 papot és voalá! :D Vagy így már érdemes lesz papokat varázsolni? :D Nem tudom ez a játékban hol lesz "igazán kifizetődő".
Avatar
TLW_Beszosz
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 409
Csatlakozott: 2012.01.07. 20:54

Re: AoC-os egységek új technológiái

HozzászólásSzerző: Richard » 2013.01.03. 12:51

A gótokkal nem történt semmi változás, csak át lett fogalmazva. Eddig is és most is annyit tesz az a tech, hogy 2x olyan gyorsan termelnek a Barrackok, csak az 50% rosszul volt írva.
Richard
Adminisztrátor
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2011.12.26. 20:24

Re: AoC-os népek új technológiái

HozzászólásSzerző: TLW_Beszosz » 2013.01.03. 16:54

Áhá, így már világos. Ezek a gyártási idők kicsit hülyén vannak megfogalmazva alapból is. Végül is arra utalnak, h adott idő alatt mennyivel több egység gyártható, nem? Esetünkben, a gótnál x idő alatt 1 egység helyet 2 gyártható ezzel a techel. :roll:
Avatar
TLW_Beszosz
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 409
Csatlakozott: 2012.01.07. 20:54

Re: AoC-os népek új technológiái

HozzászólásSzerző: Lui » 2013.01.03. 18:15

Hasznos lista, köszönjük Balázs! :)
A mongol fejlesztés tényleg király és a már eddig is kurva erős poszt impes mongol, most még egy bónuszt kap 300 fáért... Irreálisnak érzem, szerintem ezt a magyaroknak kellett volna passzolni. Nekik is stimmel a nomadizáció, kóborizáció :P
A frankok is jól jártak nagyon a lovarda bónusszal. Post impes harcnál nagyon jól fog jönni.
A koreai fejlesztést kicsit feleslegesnek érzem, mert nem nagyon használ senki turtle shippet. Bár, most, hogy olcsóbb lett és még gyorsabban is mozog. Ki tudja, én inkább nekik adtam volna a trebuchetes pusztítást, vagy akkor a turtle ship 50%-al mozogjon gyorsabban.
A másik ilyen a törököknél a CA bónusz. Töröknél annyira nem jön jól szerintem. Nekik mehetett volna valami tornyos fejlesztés. CA bónusz pedig a hunoknak, vagy magyaroknak.
Persze ez csak az én véleményem :P
Lui
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 365
Csatlakozott: 2012.01.07. 19:42
Tartózkodási hely: Győr/Siófok

Re: AoC-os népek új technológiái

HozzászólásSzerző: Apollo17hu » 2013.01.03. 19:39

Maja archer vs. building lehet ütős...
Apollo17hu
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 325
Csatlakozott: 2011.12.28. 00:18

Re: AoC-os népek új technológiái

HozzászólásSzerző: TLW_Beszosz » 2013.01.03. 21:38

Lui ezeket szerintem direkt azért találták ki, hogy azokat az egységeket is használják. :)
Avatar
TLW_Beszosz
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 409
Csatlakozott: 2012.01.07. 20:54

Re: AoC-os népek új technológiái

HozzászólásSzerző: Lui » 2013.01.04. 15:38

Értem én, de nem fogják, legalább is a turtle shipet nem :D
Na észrevettem még valamit. Ugye beszéltük, hogy a majának milyen jó a +3 sebzés épületek ellen. Ugye a bónusz úgy szól, hogy archers meg xbowman meg arbalest kap +3 sebzést, tehát a plumi nem.
No leteszteltem és nem működik :P
Nem kap semmilyen sebzést épületek ellen az arbalest.
Ugye Szarának van ilyen bónusza és nekik működik, kipróbáltam. Team bónusz: foot archers +1 sebzés, saját bónusz: CA +3 sebzés.
Szal a maja fejlesztés még nem működik.
Lui
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 365
Csatlakozott: 2012.01.07. 19:42
Tartózkodási hely: Győr/Siófok

Re: AoC-os népek új technológiái

HozzászólásSzerző: Lui » 2013.01.04. 16:01

Szaracénnál csak akkor kapsz 33% aranyat a pap után, ha azt tényleg megölik, és nem te deletézed :)
A japán towerek 4 nyilat lőnek ki egyszerre (legalábbis poszt impben).
A brit trebek nagyon durvák. szétrobbantanak mindent!
Lui
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 365
Csatlakozott: 2012.01.07. 19:42
Tartózkodási hely: Győr/Siófok

Re: AoC-os népek új technológiái

HozzászólásSzerző: TLW_Beszosz » 2013.01.04. 18:31

Nekem működött, ha ledeletéztem. Igaz ugyan csak map editorban csináltam, nem egy rendes játék közben.
Avatar
TLW_Beszosz
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 409
Csatlakozott: 2012.01.07. 20:54

Re: AoC-os népek új technológiái

HozzászólásSzerző: TLW_Beszosz » 2013.01.04. 18:49

Lui írta:Na észrevettem még valamit. Ugye beszéltük, hogy a majának milyen jó a +3 sebzés épületek ellen. Ugye a bónusz úgy szól, hogy archers meg xbowman meg arbalest kap +3 sebzést, tehát a plumi nem.
No leteszteltem és nem működik :P
Nem kap semmilyen sebzést épületek ellen az arbalest.


Én is kipróbáltam, nálam se jó. :o
Avatar
TLW_Beszosz
Aktív tag
Aktív tag
 
Hozzászólások: 409
Csatlakozott: 2012.01.07. 20:54

Következő

Vissza: Általános

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég

cron