Oldal: 1 / 1

Hadjáratok AI scriptjei

HozzászólásElküldve: 2013.03.16. 23:06
Szerző: Norek
Sziasztok!

Először a Scriptes részre akartam írni, de aztán ide sikerült:

Olyan kérdésem lenne, hogy a játék, melyik fájlban tárolhatja a hadjáratok AI fájljait? A pályákat sikerült kitömörítenem, de a scriptes fájlokat nem találom, így mikor elindítom a pályát pl map editorban azt írja ki, hogy hiányzik a *.ai fájl :(

Vki esetleg vmi ötlet.

Előre is köszi.

ui.: Átszeretném alakítani az egyes pályákat a magam szórakoztatására :)

Re: Hadjáratok AI scriptjei

HozzászólásElküldve: 2013.03.17. 11:55
Szerző: Leto_Benzin_
van a játék mappáján belül egy AI/ mappa, oda próbáltad? :)

Re: Hadjáratok AI scriptjei

HozzászólásElküldve: 2013.03.17. 14:50
Szerző: Norek
Nincsenek ott az alap hadjáratok (pl saladin stb) ai fájl-jai.
Már mindenhol nézegettem, de sehol sem találtam a neten :)

Re: Hadjáratok AI scriptjei

HozzászólásElküldve: 2013.03.17. 19:02
Szerző: kunyi
Elvileg van valami campingeditor ott betudod állítani úgy,h melyik AI-t loadolja mintha map-editor create scenario-nál players menu->personality és itt aoc/AI mappát loadolja és te választod ki melyiket

Re: Hadjáratok AI scriptjei

HozzászólásElküldve: 2013.03.19. 08:27
Szerző: _Mallory_
Ha egy bizonyos csatát szeretnék rekonstruálni hogy ki nyer, hogy tudod beállítani hogy a gép azt csinálja amit szeretnék?

Re: Hadjáratok AI scriptjei

HozzászólásElküldve: 2013.03.19. 16:31
Szerző: TLW_Adam
Ha konkrétan meg akarod mondani a gépnek, hogy mit csináljon akkor használj Trigger-eket a map editorban. Sokkal könnyebb mint amilyennek tűnik elsőre és szinte mindenre be lehet programozni.