Sztem annyi az egész, hogy amikor fix célpontok vannak előtte, akkor a stand graund és a guard mod ON-nál könnyebben talál új ellenfelet, illetve nem is keres! míg más beállításnál többet totojázik
Tehát akkor működik ez, egy front tartásánál. De támadásnál semmi értelme. Vagy ha otthon vár a sereg és hirtelen megtámadnak akkor gyorsabban leszedik az ellenséget. Apollo, ne durcizz már pls!
Lefuttattam még pár tesztet. Paladinál pl a defenzíven is jó volt a guard. Mikor rajta volt a guard akkor nem állt meg gondolkozni az egység leölése után, h melyiket ölje hanem egyből csapta a hozzá legközelebb esőt. Ez nagyobb támadásoknál elég sokat jelent, mivel mint egy gyilkoló gép csak támad. De agresszív állásnál nem működik. Ahogy tesztelgettem, feltűnt hogy nem gyorsabban lőnek/támadnak az egységek, hanem a guard miatt nem gondolkoznak az egységek hogy melyik legyen a következő halálra ítélt. Nem nézegettem különösképpen melyik egységre jó ez vagy sem, de szerintem akkor ez általánosságban működhet. Gondolom, akkor a hajókra is jó ez. Amúgy meg, ez elég durva csít, mert így gyengébb sereggel is lehet nyerni.
Patrol ugyanerről szól, csak mindegyik állásban működik. Bár az archer patrol elég bugos a játékban, de a kérdés h ha egy agressive patrol csapatot ráeresztesz egy def.guard vagy standground guard csapatra akkor ki nyer... persze guardnál microzni kell egyesével, szóval gázos, de kiváncsi lennék...