Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése |
Szerző |
Üzenet |
Richard Site Admin
Csatlakozott: 2006.10.15. Vasárnap 19:40 Hozzászólások: 304 Tartózkodási hely: Solt/Budapest
|
Elküldve: Csüt. Nov. 24, 2011 11:38 am Hozzászólás témája: |
|
|
A magyarok visszakapták az Elit Skirmijüket! _________________
|
|
Vissza az elejére |
|
|
BoSB_Subotai
Csatlakozott: 2006.10.15. Vasárnap 19:39 Hozzászólások: 558 Tartózkodási hely: Hungary, Solt
|
Elküldve: Csüt. Nov. 24, 2011 11:42 am Hozzászólás témája: |
|
|
Zsír az azé kell odaa! D Na és miért döntöttek így? _________________
|
|
Vissza az elejére |
|
|
kunyi
Csatlakozott: 2006.12.28. Csütörtök 18:32 Hozzászólások: 1025
|
Elküldve: Csüt. Nov. 24, 2011 12:21 pm Hozzászólás témája: |
|
|
jolvan nem olvastam vissza, de azért is irtam h multiba képtelenség, single ok de akkor is csak fun |
|
Vissza az elejére |
|
|
Richard Site Admin
Csatlakozott: 2006.10.15. Vasárnap 19:40 Hozzászólások: 304 Tartózkodási hely: Solt/Budapest
|
Elküldve: Csüt. Nov. 24, 2011 2:31 pm Hozzászólás témája: |
|
|
Mert a magyarok alapvetöen lovas nép lesz. És Elit Skirmi nélkül semmit nem tudnának csinálni Halberdier ellen, ha egyszer elfogy az arany. Mondjuk az a Pikeman imperial gyalogos páncél nélkül még mindig elég fostos, és azt jelenti, hogy ellenséges Paladint csak Paladinnal tudod ellensúlyozni. _________________
|
|
Vissza az elejére |
|
|
lali0000
Csatlakozott: 2007.05.03. Csütörtök 19:34 Hozzászólások: 200
|
Elküldve: Csüt. Nov. 24, 2011 10:40 pm Hozzászólás témája: |
|
|
kell lennie egy óriási el?nynek akkor ha ilyen problémák vannak, de ilyen volt vikingnek is ahol nincs paladin, meg semmi se a paladin ellen mégis egész jó civ |
|
Vissza az elejére |
|
|
Satrapa
Csatlakozott: 2009.10.24. Szombat 0:15 Hozzászólások: 29
|
Elküldve: Pént. Nov. 25, 2011 12:04 am Hozzászólás témája: |
|
|
Ha medium res-sel indulsz,akkor simán lehet 11C nyomni. Mondjuk én még életemben nem láttam ilyen game-et, de nem is játszom régóta és lehet h 2000-ben még tolták úgy is |
|
Vissza az elejére |
|
|
TiL_Lui_
Csatlakozott: 2006.10.16. Hétfő 14:20 Hozzászólások: 1310
|
Elküldve: Pént. Nov. 25, 2011 1:18 pm Hozzászólás témája: |
|
|
kellene valami óriási el?ny: pl: az általam protezsált lovasíjjász UU _________________
|
|
Vissza az elejére |
|
|
Satrapa
Csatlakozott: 2009.10.24. Szombat 0:15 Hozzászólások: 29
|
Elküldve: Pént. Nov. 25, 2011 1:35 pm Hozzászólás témája: |
|
|
vagy mint a gótoknál kéne fejlesztés, h lehessen a stable-ben is gyártani a UU husárt. Mert télleg jó h van egy huszár, ami nem kerül aranyba, de ez nagyon kevés el?ny, ha csak várból lehet gyártani. |
|
Vissza az elejére |
|
|
Richard Site Admin
Csatlakozott: 2006.10.15. Vasárnap 19:40 Hozzászólások: 304 Tartózkodási hely: Solt/Budapest
|
Elküldve: Pént. Nov. 25, 2011 4:05 pm Hozzászólás témája: |
|
|
Lovas íjász fronton nem hiszem, hogy nagyon lesz változás. Javasoltam a "Reflex Bow" nevü Unique Technologyt, ami ad egy távolságot a lovasíjászoknak, de félek, hogy csak javaslat szinten marad. Nem hiszem, hogy az UU huszár le lesz cserélve lovasíjászra.
Mások is javasolták, hogy lehessen Stable-böl termelni Magyar Huszárt, de azzal több probléma is van. Egyrészt egyszerüen sokkal jobb, mint a normál Hussar, szóval teljesen elnyomná azt. (Olyan, mintha Britekkel Elit Longbowt tudnál termelni Archery Range-böl. Kutya se termelne Arbalestet abban az esetben.) Másrészt azokat a lovasokat nem lehetne egyszerre kijelölni dupla kattintással (Úgy, mint a Huskarlok esetében.) Mert a két féle Huskarlt különbözö egységekként kezeli. És ez lenne a huszárokkal is, ami elég idegesítö. _________________
|
|
Vissza az elejére |
|
|
Turbo B.
Csatlakozott: 2011.11.14. Hétfő 21:42 Hozzászólások: 41
|
Elküldve: Szomb. Nov. 26, 2011 1:18 pm Hozzászólás témája: |
|
|
Richard írta: | A magyarok visszakapták az Elit Skirmijüket! |
Végre egy jó hír. _________________
|
|
Vissza az elejére |
|
|
lali0000
Csatlakozott: 2007.05.03. Csütörtök 19:34 Hozzászólások: 200
|
Elküldve: Szomb. Nov. 26, 2011 10:29 pm Hozzászólás témája: |
|
|
scenarioba szerintem kedvez?tlen a +1 range, ha simán 4+1 akkor 5+1,elite 6+1? egy lovasíjász túl er?s szerintem úgy már, 7 range alapból az rengeteg, er?sebb lenne mint a conquistador, szóval jó kérdés, szerintem nem távolsági lesz, mivel bizánc meg hun a kett? lovas civ, mellé jól jön egy harmadik bár kíváncsi leszek milyen tech-et kap majd scenbe ,meg lesz e egyáltalán el?nye. vagy csak annyi mint egy hun-nak egy frankkal szemben |
|
Vissza az elejére |
|
|
Kadma
Csatlakozott: 2011.07.06. Szerda 21:40 Hozzászólások: 6
|
Elküldve: Kedd. Dec. 20, 2011 11:31 am Hozzászólás témája: |
|
|
Nos lenne egy-két megosztanivalóm a kiegyensúlyozáshoz. Mindenekel?tt nekem már az els? pár megnézett 16++-as játék után felt?nt, hogy a tornyok telejesen funkciójukat vesztik feudal(hasonlóan a fafalhoz) után és torony upgrade 99% nincsen egy játékban sem(még vizes mapon sem dokk védelemhez). Valamint nekem megtetszett az az ötlet amit AOT-ban használnak, tehát, hogy a tornyok csak egyféle nyersibe kerülnek, még az er?dök(kastélyok) 2-félébe így még kés?bbi korokban is használnak tornyokat. Sztem nagyon kastély központú a játék C után.Valamint, ha már a köves épületeknél tartunk, engem picit zavar az a tudat, hogy a játék maga nagyon falközpontú (én már meg se bírok senkit verni falazás nélkül). Tehát ha jókor jó helyen ott van a k?fal akkor egész nagy seregeket tud blokkolni hosszabb ideig(nem beszélve arról, hogy egy feudal rusht teljesen megállít). Ebb?l kifolyólag talán az építésük lassítása helyett talán le kéne gyengíteni egy picit a k?falat(fafalat nem büntetném) és a kastély-torony kapcsolatát újragondolnám. Eszembe jutott pl olyan is, hogy mondjuk torony ára nem változna de pl alapból több nyilat l?ne kastélyhoz hasonlóan.Outpost valszeg drága ahhoz képest, hogy csak a felefedezést segíti, tehát mondjuk annak is több LOS. Egyébként a fire ship-es fejlesztést miért csak bizánci kapná meg? Ott eleve gyorsabbak a hajók, más népnél is elk?ne. Noh egyel?re ennyi, várom a cáfolatokat a sejtéseimre. |
|
Vissza az elejére |
|
|
Kadma
Csatlakozott: 2011.07.06. Szerda 21:40 Hozzászólások: 6
|
Elküldve: Kedd. Dec. 20, 2011 11:48 am Hozzászólás témája: |
|
|
Ja, és egyébként fölöslegesnek tartom halbit adni az aztékoknak, mert ha sikerül kifeljeszteni a garland wars-t akkor pikeman is nagyon er?s lesz.Pl én egyszer úgy gy?ztem le valakit, hogy pikeman garland warsszal megspékelve ment vagy ezer és semmi hatékonyat nem tudott csinálni.Az nekem megint fura, hogy fish trapnek miért kell fejlesztés? ha van rá lehet?ség, zárt tóban úgyis használni fogják, ráadásul az a 700 kaja amit alapból ad az sztem b?ven megéri az építést szal sztem az b?ven rendben vagyon. |
|
Vissza az elejére |
|
|
Maxxtro
Csatlakozott: 2007.06.18. Hétfő 19:59 Hozzászólások: 151
|
Elküldve: Kedd. Dec. 20, 2011 1:16 pm Hozzászólás témája: |
|
|
Hát azzal én is egyet értek, hogy Garland wars-szal finoman szólva erős trash unitot kapnának az aztékok...
Vikingnél már inkább indolkolt |
|
Vissza az elejére |
|
|
TLW_Apollo17hu Site Admin
Csatlakozott: 2006.10.21. Szombat 12:26 Hozzászólások: 329 Tartózkodási hely: nappali
|
Elküldve: Kedd. Dec. 20, 2011 8:00 pm Hozzászólás témája: |
|
|
Outpost sztem jó, ahogy van. Zárt mapokon tuti, nyíltan nem igazán láttam még használni. Gyk. az a funkciója, hogy kiszúrja a fal mögötti építkezést, vagy pl. michin a vágásokat. |
|
Vissza az elejére |
|
|
Richard Site Admin
Csatlakozott: 2006.10.15. Vasárnap 19:40 Hozzászólások: 304 Tartózkodási hely: Solt/Budapest
|
Elküldve: Szer. Dec. 21, 2011 6:14 pm Hozzászólás témája: |
|
|
Köszönöm az ötleteket. A tornyok szerintem is nagyon gyengék, semmit nem érnek, ezért biztos, hogy ki fogunk találni valamit. Arra kell csak vigyázni, hogy a Koreai tornyok ne legyenek túl er?sek.
A falakat én utálom. Elég radikális megoldás, de javasoltam, hogy k?falat ne lehessen feudban építeni, csak C-t?l kezdve. Sajnos ezt az ötletet elvetették. (Sok waller...) A lassítás egyel?re kezdeti lépés. Nem akarjuk a falat teljesen értelmetlenné tenni sem, de az tény, hogy túl er?s, és túlságosan meghatározó. A tesztelések folyamán kiderül, hogy kell-e még büntetni. A lassabb építkezés egyébként azt is jelenti, hogy költségesebb, mert a villek több id?re esnek ki a hasznos termelésb?l.
A bizánciak hajója nem gyorsabb, hanem 20%-al többet támad. Ezt a játék eredeti készít?i valószín?leg a görög t?zre való utalásként tették a játékba. Szóval ez már a második görög t?z lesz, amit nem tartok biztosan jó ötletnek. Ha a Fire Shipeket szeretnénk használhatóvá tenni minden népnek, akkor a bizánci túl er?s lehet.
Aztec valószínleg nem kap Halberdiert. Viking sem, ?k kapnak egy új Unique Tech-et, ami a Berserkeknek ad attack bonust lovasok ellen.
Outpost egyel?re jónak t?nik. A magyar team bonus egyébként, hogy az outpostok 2-vel messzebbre látnak. _________________
|
|
Vissza az elejére |
|
|
Kadma
Csatlakozott: 2011.07.06. Szerda 21:40 Hozzászólások: 6
|
Elküldve: Szer. Dec. 21, 2011 8:34 pm Hozzászólás témája: |
|
|
Igen én is a gyorsabb támadásra értettem bizáncinál, csak összefolytak a gondolataim, de örülök , hogy találsz rációt az elgondolásaimra. |
|
Vissza az elejére |
|
|
xSeCh_Ultram
Csatlakozott: 2007.05.26. Szombat 16:14 Hozzászólások: 1346 Tartózkodási hely: Óperencián is túl
|
Elküldve: Szer. Dec. 21, 2011 11:48 pm Hozzászólás témája: |
|
|
nem azért, de nem olyan gyenge az a torony, cbaban ipmpwarnál sztem eléggé sok +ap-ot ad.. inkább az a baj, hogy drága, és inkább várat épít az ember 650ért mint tornyokat 125ért... _________________
|
|
Vissza az elejére |
|
|
Rolo
Csatlakozott: 2007.06.13. Szerda 14:04 Hozzászólások: 233 Tartózkodási hely: Budapest, Gy?r, Debrecen, Siófok, néha Kenya
|
Elküldve: Csüt. Dec. 22, 2011 10:20 am Hozzászólás témája: |
|
|
Fasza, akkor viking még mindig szar nép marad impben trash unit nélkül! _________________
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|