Legutóbbi hozzászólások

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
1
A játék / Mi is ez?
« Utolsó üzenet: írta Mesélő Dátum 2017. szeptember 15. - 12:57:08 »
A kilencedik jegy egy új Ankhastic szerepjáték, ami ahogy az már a tagjainknak feltűnhetett, minden eddiginél formabontóbb, és kifejezett célja a valóság és a fantázia közötti határvonal kategorikus felszámolása.


Mit kell tudni?
Alapvetően nem egy chat-alapú játékról beszélünk, mint korábban megszokhattátok, azonban a játék résztvevőiként lesz rá lehetőségetek, hogy chat-re vigyétek az eseményeket és interakciókat - noha, nem ez lesz az általunk támogatott irányvonal.
A játékosok három rendbe tagozódnak (a küzdelem pallosa, az ihlet igája és a gyümölcsök sarlója), amelyeket szintén egy-egy játékos vezet majd önkéntesen. Fontos, hogy a játékosok száma minden rendben közel azonos legyen.

A különböző rendek kapnak egy-egy külön Facebook csoportot, ahol kommunikálhatnak és stratégiákat dolgozhatnak ki az eléjük kerülő akadályok, rejtvények, rejtélyek megoldására. Ezek a feladatok fogják mozgatni a történetet, amelyek teljesítésével a játékosok pontokat kapnak az egyéni hozzájárulásukért és csapatmunkájukért, valamint a rendek újabb szintre jutnak, ahol újabb feladat vár rájuk.

Minden rendnek különböző mellékküldetései is lesznek, amelyek jól lehet, ütközni fognak a többi rend céljaival. Mindamellett, hogy alapvetően az a cél, hogy te és a te rended teljesítse először a kilencedik szintet, fontos, hogy végül mind a három rend oda jusson, különben az univerzum egyensúlya soha sem áll helyre, és a hősök elbuknak.

A résztvevőket a két emberi alakot öltött ősi lény, Nemer'e Yoje és Symalion Ertede támogatja majd a maguk módszereivel, azonban őket lehet, hogy hidegen hagyják a rendek kicsinyes céljai, és mindenek felett az univerzum egyensúlyának helyreállítását szorgalmazzák.


A hősök tábora
Ha minden rend időben teljesítette a kilencedik akadályt, akkor a játék utolsó szakasza a 2018-as nyári táborban fog zajlani, ahol a rendek, vagy képviselőik még egyszer utoljára megmérettetnek, majd a győztes rend, illetve a legtöbb pontot szerző játékos(ok) jutalmat kapnak.

Sőt, a játék kilencedik szintjéig legtöbb pontot szerző játékos ingyen jöhet a táborba (értsd: fedezzük a szállásköltséget).

Készen állsz?
2
Kaland helyszíne / Bristol - Bobcat Café and Brewery
« Utolsó üzenet: írta Benedetto Dátum 2014. október 31. - 15:07:42 »
A kaland első helyszíne!

Bristol kisvárosa már Halloween lázban égett; szinte minden egyes ablakban töklámpás világított, a gyermekek pedig már beöltözve járták az utcákat, pedig még le sem szállt az este. A Mount. Abraham Union High School diákjai egy hatalmas partit készítenek elő, ahová minden középiskolás hivatalos - szigorúan csak ők. A várost már gyönyörűen feldíszítették, a legnagyobb poén pedig talán a sheriff kocsija volt, amire pár vállalkozó szellemű diák egy hatalmas, foszforeszkáló töklámpás matricát ragasztott, I'm the fuckin' sheriff felirattal. Érdekes módon nem szedték le.

A Bobcat Café and Brewery mindig is a központi találkozóhelye volt az embereknek; az óratoronnyal szemben, a Main Streeten foglalt helyet, kikerülni szinte lehetetlen volt. Az öreg Bob nagyon jól vezette az üzletet, lányai pedig - Mia és Megan - a legjobb kávét csinálták az egész városban. A többi alkalmazott is helybéli volt; Bob soha nem vett fel más városból érkezőt, a jelentkezőnek legalább tíz éve Bristolban kellett laknia.

Épp itt iszogatjátok saját kis italotokat, amikor egy csapzott hajú nő rohan be az ajtón. Mind jól ismeritek; ő Scarlet Peed, a postahivatal vezetője. Kedves, kövérkés asszony, három gyermek édesanyja. Férje még Irakban esett el, a hazáját szolgálva. A város szélén laknak egy emeletes házban, a legidősebb fia is még csak most kezdte a középiskolát. Az örökké vidám Mrs. Peed arcára most leírhatatlan rémület ült. Sosem láttátok még ilyennek a nőt, egyszerűen nem tudjátok, hogy mi lelhette. Szemei beesettek voltak, láthatóan zokogott, karjai pedig tele voltak zúzódásokkal. Haja csimbókokban állt, láthatjátok, hogy fű ragadt bele. Az öreg Bob nyugodtan odasétál hozzá, de Mrs. Peed csak értelmetlenül motyog, egy értelmes szót nem hallat. Ha közelebbről megnézitek, láthatjátok, hogy fehér kabátja vörös... és az a folyadék bizony nem ketchup.

//Nos, kezdődik a kaland, várom a játékosokat dögivel. A lényeg, hogy mind itt vagytok, függetlenül attól, hogy karakteresen ismeritek-e egymást, vagy sem.//
3
Fontos tudnivalók / Fontos információk a kalandról
« Utolsó üzenet: írta Benedetto Dátum 2014. október 31. - 00:18:27 »
Szeretettel köszöntök mindenkit!

Az alábbiakban következik a Blessed Samhain kaland ismertetése, amelynek indítására a holnapi napon kerül sor. Ez úgy fog történni, hogy írok egy kezdőhozzászólást, és oda szépen mehet a többi. Ha kérhetem, olyan 19-20:00-ig érkezzen be az utolsó ember is. Nem vagyok az a kötekedős fajta, de a hozzászólási sorrendet nem igen szeretem megbontani; túl rendszerezetlen lészen tőle a játék, ha nincs sorrend.

Nos. Van egy karakterek mappa, oda kéretik nyitni egy topicot a karakter nevével. Nem kérek sokat, csak egy alapvető kinézeti leírást, jellemleírást, kort, foglalkozást. A kaland a jelen idejű USA-ban játszódik, méghozzá az alig négyezer fős kis községben, Bristolban, Vermont államban, annak is Addison megyéjében. Származási hely az USA-n belül és kívül bármi lehet, mindazonáltal, ha nem tősgyökeres ottani lakos, akkor kérnék egy kisebb magyarázatot, hogy miért vándorolt oda (teszem azt más országból jött zöldkártyával, és csak ott tudott letelepedni, stb...).

Mivel Bristol nem nagyváros, ezért elmondható, hogy szinte mindenki ismer mindenkit, de legalábbis hallott róla. A seriffet például mindenki ismeri, ahogy az egyéb hivatalos közegeket is. Van egy középiskolája, általános iskolája. Leginkább kertvárosi környezet jellemző rá, érthető módon.

Nagyjából ezeket kell tudni, a kaland közben minden szépen kiderül. Ó, tényleg, mielőtt elfelejtem. Ha lehet, akkor mindenki E/3-ban írjon. Az E/1 nem nyerő, főleg, hogy nem én akarom beleélni magam a másik karakterébe. Ez az egy dolog, amit tényleg nem igazán szeretek egy játékban. Kérem megértéseteket s együttműködéseteket ezen irányban :)
4
Hirdetmények / Re:Tendaji - ennyi volt?
« Utolsó üzenet: írta astor robertson Dátum 2014. július 03. - 23:03:46 »
:(((((((((
5
Hirdetmények / Re:Tendaji - ennyi volt?
« Utolsó üzenet: írta Taurin Dátum 2014. június 17. - 23:03:24 »
Jó újra itt :D
6
Mi történt Ma? / Re:Témabeszélgetés I. - A torony és a hangok
« Utolsó üzenet: írta Mesélő Dátum 2014. május 31. - 20:44:14 »
[20:19:29] <Meselo> tehát a téma: A Torony és a Hangok
[20:19:47] <Sweet> aham, ki mire emlékszik?:D
09[20:19:54] <Meselo> lehetőleg ne az legyen hogy csak én beszélek, szal kérdéseket, okfejtéseket, ilyesmiket is várok tőletek
09[20:20:04] <Meselo> igen, kezdjük azzal ki mire emlékszik. ki akarja kezdeni?
[20:21:13] <Hikaru> Lancel ugráltunk a torony tetején :D
09[20:21:36] <Meselo> de egyáltalán hogy kerültetek oda :)
[20:21:42] <Sweet> én emlékszem valami volt a vajsör feszten, egy kastélyban
09[20:22:06] <Meselo> az franciaországban volt, de haladjunk sorban szerintem
[20:22:32] <Chris> namármost én nem voltam a tendajiban , de mikor (az új világban) börtönből szabadulgattam volt ott torony ahonnan jöttek hangok ( bár az lehet őrtorony volt) és akörül repkedtem körbe-körbe
09[20:22:53] <Meselo> chris chris az egészen más volt, bocsi :D
[20:23:00] <Chris> tudtam én :D de azért hátha
[20:23:26] <Sweet> még a tendaji első félévében elkezdődött talán a hangokkal. páran hangokat hallottunk: "építs fel"
09[20:25:20] <Meselo> és aztán?
[20:25:35] <Sweet> jó kérdés
[20:25:36] <K_Oliver_Osborn> aztán voltak valami sötét alakok, akik bejöttek a tendába is, nem?
[20:25:38] <Meselo> többiek, ti is szóljatok hozzá ha van emléketek a "hangokkal" kapcsolatban
[20:25:41] <Sweet> nem emlékszem sorrendbe mindenre, igen tényleg
09[20:26:07] <Meselo> oké próbáljuk sorrendbe tenni. ki mit tud a hangokról? ki mit hallott? hol hallotta őket?
[20:27:01] <Hikaru> Elmentünk oda, és lementünk abba a föld alatti városba, vagy az később volt?
09[20:27:17] <Meselo> az picit később volt. először most a hangokról beszéljünk, csak hogy ne legyen kavarodás
[20:28:10] <Sweet> hmmm én folyton csak azt hallottam hogy építs fel, meg amikor Franciaországban voltunk, akkor volt hogy elvezetett arra helyre, és mondta, illetve mutatta merre menjünk, semmit többet nem mondott xd
[20:28:17] <K_Oliver_Osborn> hmm, am timan-ba vagy hová, ahol a mészárlás volt, nem a hangok miatt mentünk? :D
09[20:29:26] <Meselo> am timanba a torony miatt mentetek hortonnal, bár nem tom hogy hogy tudtátok már meg hogy pont ott van. mert am timan és egy falu között van a torony a pusztában
[20:30:13] <Sweet> ez akkor volt amikor matt és horton kirobbantottak egy háborút, vagy amikor matt lerobbantotta sweet karját?
09[20:30:19] <Meselo> előbbi
[20:30:24] <Sweet> mert rémlik olyan, hogy voltunk a torony romjainál
09[20:31:23] <Meselo> szal hol hallottátok a hangokat? tendajiban ugye, ami közép-kelet afrika, aztán franciaországban is (a

vajsörfesztiválon) egy régi várnál. am timan az sulidőben volt (azért kellett Hortonnak kisérnie titeket)
[20:32:32] <K_Oliver_Osborn> a hangokat szinte mindenhol :D
09[20:34:59] <Meselo> szal mindenhol hallottátok a hangokat kb. ugye johannesburgban a teázóban is. ebből milyen következtetést lehet levonni, szerintetek? :)
[20:35:24] <Sweet> hogy követett minket vagy hogy ott ahol hallottuk a hangokat ott is vannak darbok
[20:39:30] <K_Oliver_Osborn> vagy valaki közülünk volt az, aki miatt hallottuk
09[20:39:46] <Meselo> de nem csak ti hallotátok. Na hát elárulom, hogy valójában a téglákból jött a hang (mint azt már páran sztem kifundálták). Egyébként volt valaki aki véletlen olvasta a történelmi részt a fórumban?
[20:45:25] <Chris> én elolvastam. mondjuk a torony darabjai azok a babiló torony darabjai és szétszóródtak a világon és ezért hallják őket mindenhol?
09[20:50:01] <Meselo> igen, a torony darabjai hívtak, és ezért hallják őket olyan sok helyen. Szanaszét hullottak hát nem az egész világon, hanem nagyrészt afrikában. de onnan sok helyre széthordták a tégláit. igy került pl franciaországba is
[20:51:28] <Sweet> miért emlékszem repülő téglákra? xd
09[20:51:37] <Meselo> mert mozogtak
[20:51:40] <K_Oliver_Osborn> volt valami repülő téglás sztori, én is emlékszem rá. meg volt, hogy összeálltak belőle darabok, vagy nem?! :S
09[20:53:50] <Meselo> hát a téglák eleinte ugye összevissza voltak szétszóródva. de amikor volt rá lehetőségük, megpróbáltak összerakódni. például itt a tendajiban is sok téglát felhasználtak az épületekben, mert anno a torony egy része ide hullott le.
[20:55:06] <Chris> lehet h valaki össze akarta rakni őket?
[20:55:36] <K_Oliver_Osborn> mi is próbáltuk összerakni
[20:56:00] <Sweet> 10de volt valami ami miatt elindult ez az összerakódási folyamat. amikor voltunk a toronynál nem csináltunk valamit?
[20:56:32] <K_Oliver_Osborn> volt valami varázspálca, valami toronyba, vagy az még az Új Világos történet?:D
09[20:58:39] <Meselo> a téglák magukat akarták összerakni. a varázspálca a toronyban pedig teljesen más.
[20:59:25] <Sweet> 10de miért? már nem emlékszem mindenre, de egy ideig nyugodtak voltak a téglák, és nem akarták összerakni magukat, vagy tévedek?
09[21:02:44] <Meselo> azért mert szét voltak szóródva. aztán ti (és mások) összeraktak párat. és minél több össze van rakva annál nagyobb a "vonzásuk" . és gyakorlatilag mintha mágnesek lennének, vonzották egymást, és minél több összeakadt, annál messzebbről szedték össze a részeiket.
[21:03:08] <Sweet> 10de jó tudni xD
09[21:03:40] <Meselo> hát nem csak ti játszottatok
[21:04:00] <Sweet> 10károly is kéne, azért ő sokat tudott annak ellenére, hogy keveset járt fel. ezzel így nem megyünk sokra.. ._.
09[21:07:19] <Meselo> bizony, akkor csináljunk kérdések megválaszolását első körben.
[21:07:59] <Chris> mire akarsz az egész toronyból kihozni ehhez még kéne pár játék nem? vagy még tervezel?
09[21:08:14] <Meselo> nem fogok már játékot csinálni újból
09[21:08:21] <Meselo> nincs elég aktívan érdeklődő játékos.. a tornyos témával az egész mágia eredetét és történelmét akartam meghatározni. hogy lett a mágia ilyen formában mint ma a HP-ban. A mitológiákat és legendákat összekötni egy történelemben. ezt részben már olvashatjátok is a fórumon. majd annak jön a folytatása a későbbi korszakokkal. olyan részekkel kapcsolatban amit még érinteni sem tudott a játék, sajnos. ha van kérdés jöjjön :)
[21:10:47] <Sweet> 10mi volt az a medál amit a kastélyban találtunk, és furcsa füst jött ki belőle? kié volt? miért akarta a hang hogy megtaláljuk?
09[21:12:37] <Meselo> ugye volt ez az ősi város, Babiló, ahol a torony volt. A tudás tornya. És a város összes beavatott polgárának volt egy medálja. minden medálon a család egyedi szimbólumával. és a medál az egész életüket, emlékeiket eltárolta. ez aztán a toronyba került automatikusan. és ugye sok medál olyan emberekhez tartozott akik tudtak olyan információkat a torony pusztulásával és sorsával kapcsolatban, ami kulcsfontosságú lett volna. ezért akarta a hang, hogy megtaláljátok, hogy megnézzétek az emlékeket.
[21:14:35] <Sweet> 10de nem néztük  meg. vagy igen?
09[21:14:38] <Meselo> az emlékek csak a család többi tagjainak nyiltak volna meg sérülés nélkül. ezért kellett eltörni, hogy meghibásodjon, és kifollyanak a medálból az emlékek. ez volt a kék fura füst. :)
[21:14:50] <Sweet> 10áhĂ. de akkor így kárba ment a sok emlék ._.
09[21:15:43] <Meselo> hogy érted hogy kárba ment?
[21:16:42] <Sweet> 10hát "kifolytak" az emlékek a kék füst által, nem rémlik hogy kiderült volna mégis mi merre hány méter... Oliver próbálta kideríteni, de nem tudom, hogy mire jutott
09[21:20:33] <Meselo> meg az emlékek akkor aktiválódtak a kék füsttel, ha ellepte az embereket a füst. szal ha a fejük a füstben volt. egyébként ilyen füstös emlékek is vannak a fórumon fent. az egyik tornyos témában.
09[21:21:36] <Meselo> más kérdés? Chris?
[21:21:49] <Sweet> 10nekem más nem jut most eszembe
09[21:21:56] <Meselo> még van facen amit többiek feltettek, meg te is
09[21:22:05] <Meselo> hol van a torony többi darabja?  Nincs hozzá valami térkép? Vagy azáltal gondolt egyet és felépült magától?
09[21:22:10] <Meselo> ezt te irtad szvetlana
[21:22:22] <Sweet> 10tényleg?xD tényleg :D
09[21:22:27] <Meselo> hol van a torony többi darabja? a nagy része a föld mélyén szanaszét afrikában
09[21:23:25] <Meselo> sokat beépitettek meglévő épületbe, de azokat a lassan újraépülő torony vonzása kiszedte, pl a tendajiból is, de ebben segédkezett pl ööö a tanár akit Marzi alakitott anno Tereza!
[21:24:17] <Sweet> 10az az xD
09[21:24:26] <Meselo> és hát sok darabja meg is semmisült a toronynak
[21:24:28] <Sweet> 10ő is ott volt valahol
09[21:24:29] <Meselo> legalább a fele. elvégre több mint húszezer éve dőlt össze a torony ezért újraépülni teljesen sose tudott volna.
[21:24:55] <Sweet> 10és hány ezer darabja van?
09[21:25:00] <Meselo> nem tudok számot mondani :D de rengeteg. konkrétan az égig érti, és tiszta időben sem láttad a tetejét. mágia tartotta össze.
[21:25:37] <Sweet> 10oda felmászni...
09[21:26:03] <Meselo> ki akarna felmászni? :D am is volt benne mágikus felvonó.
09[21:26:37] <Meselo> Kriszti kérdése:
09[21:26:37] <Meselo> úgy emlékszek volt darabja a tendaji falaiban is. Ha onnan hipp-hopp eltűntek a kövek, hogy visszamenjenek helyükre, miért nem lett lyukas az iskola
09[21:27:20] <Meselo> erre válaszoltam az imént: Tereza meg talán Matt nyári szünetben volt a Tendajiban, és megpróbálták "összevonzani" a köveket, mert rájöttek úgy működnek mint a mágnesek. majdnem össze is dőlt pl a nagyterem, meg több fontos épület, de aztán kiokoskodták, és betettek másokat a helyükre. aztán egy időre besüllyesztették a téglákat az iskola tavába, hogy elrejtsék.
[21:29:21] <Sweet> 10még mindig ott vannak?
09[21:29:51] <Meselo> nem, amikor a torony, az eredeti helyén (Csádban) elég nagyra nőtt (a kész torony töredékére), akkor a vonzása kihúzta a tóból. ezt sztem elég sokan láttátok. lehet te pont nem. ahogy kiemelkedett a vízből egy hatalmas téglahalom, persze némelyik akkora volt mint egy fél szoba.
[21:30:56] <Sweet> 10akkor sztem nem voltam. kár.
09[21:31:43] <Meselo> "Mi közük volt a szellemeknek a toronyhoz, már ha volt? Nem emlékszem kiderült-e. "
09[21:32:16] <Meselo> a toronyban , csakúgy mint a roxfortban, egy Dzsinn lakozott. ez irányitotta, tartotta fenn a torony mágikus működését. egy félig evilági, félig túlvilági lény. ő suttogott. ő mondta hogy épitsd fel a tornyot. ő maga volt a torony.
[21:33:21] <Sweet> 10akkor azért volt olyan ködfelhő, aki mutatta az utat.
09[21:33:43] <Meselo> de a dzsinn az benne volt a téglákban. a téglákból szólt az emberekhez. de igaz, ki tud hatni a környezetére. és azért hallották a szellemek, mert mikor a dzsinn még gyenge volt (lévén a toronnyal együtt darabokra hullott) csak azok hallották akik a túlvilági, szellemi léthez legközelebb álltak. aztán később azok is hallották akik öntudatukat vesztették és hasonlók. minél üresebb, tisztább volt a fejed, gondolkodásod, annál nagyobb esélyel hallhattad.

Mivel kevesen voltunk jelen az alkalomkor, a témabeszélgetést itt a fórumban folytathatjuk! Szólj  hozzá!
7
Mi történt Ma? / Témabeszélgetés I. - A torony és a hangok
« Utolsó üzenet: írta Mesélő Dátum 2014. május 27. - 10:24:38 »
Május 23-án, pénteken tartottuk az első témabeszélgetésünket, melynek rövidített naplózását itt olvashatjátok. A beszélgetés egyébként önmagában sem volt túl hosszú, mivel a megbeszéltek ellenére csak kevesen jöttek el, és hamar távoztak is, ezért akinek hiányérzete, kérdései, gondolatai vannak a témával kapcsolatban (jogosan), jelezzék itt a fórumban, és itt folytatjuk a társalgást;)
8
A Fórum / Re:Fórum rangok
« Utolsó üzenet: írta Mesélő Dátum 2014. február 27. - 15:07:58 »
Mivel úgy vettem észre az elmúlt időszakban több új regisztráció is született, a Rox&Új Világ&Tendaji részlegben a Lexikon-t minimum 5 hozzászólással rendelkezők tudják csak olvasni (illetve tudnak hozzászólni).

Ezért létrehoztam az új "Lelkes" rangot, aminek eléréséhez legalább 5 hozzászólással kell rendelkezni.
9
Karakterek / Sergey Siberia
« Utolsó üzenet: írta Sergey Siberia Dátum 2013. december 28. - 21:07:40 »
Név: Sergey Siberia
Származás: Amerikai Egyesült Államok, Texas (2. generációs orosz bevándorló)
Kor: 25
Pozitívumok: precíz(túlságosan is...), nagylelkű, őszinte
Negatívumok: morgós, szeszélyes, konok

Poszt: Gépész
10
Tudnivalók / Re:Általános tudnivalók
« Utolsó üzenet: írta Mesélő Dátum 2013. december 26. - 19:14:48 »
A játékot a www.roxalapitok.atw.hu oldalon éritek el, miután a Tendaji felirat i betűjére rákattintottok. A helyszínek chatszobái folyamatosan (szükség szerint) kerülnek feltöltésre.
Már elérhető néhány protokoll, illetve az állomás térképe is.
Oldalak: [1] 2 3 ... 10