SzerzÅ‘ Téma: Tájékoztató újoncoknak  (Megtekintve 223 alkalommal)

Nem elérhető Mesélő

  • Mókusmester
  • Meghasonlott személyiség
  • *****
  • Hozzászólások: 208
    • Profil megtekintése
    • Tendaji MágusképzÅ‘
Tájékoztató újoncoknak
« Dátum: 2013. április 10. - 18:21:50 »
Az i. sz. 611, a játék címe talán nem rejtély, hogy mit rövidít, de azért a tisztázás kedvéért elárulom, hogy "időszámításunk szerint 611". Ez a játék merőben különbözik a korábbiaktól, elsősorban azért, mert itt a játékosok mind egy-egy uralkodói családhoz, klánhoz tartoznak. Az események helyszíne egy kitalált fantáziavilág, amelyet úgy hívnak Keltuzar. Keltuzaron két nagy kontinens van és egy őket körülölelő hatalmas óceán, azonban csak a játék kezdetén még csak az egyik földrész, annak is csak az északi része van benépesedve összesen 6 királyság által. A viszonylag kevés játékos miatt ezek közül csak három királyságban kell játékosnak uralkodni, a másik hármat NJK (Nem-Játékos-Karakter) irányítja.

A cél, hogy megszerezd a trónt, maradj hatalmon, és bővítsd királyságodat. És legyen örökösöd.

A játék csavarja, hogy az idő nem hagyományosan fog telni, hanem ami nektek, játékosoknak mondjuk egy hónap, az a játék világában több év is lehet. Erre azért van szükség, mert a játéktér hatalmas, viszont a világ még középkori szint környékén van, tehát a kommunikáció és minden lassú. A rugalmasságért gyorsítjuk fel az idő menetét, hogy ne kelljen napokat, heteket várni egy-egy eseményre, levélválaszra. Sőt, az i.sz. 611 egy több generációs játék: a felgyorsított idő miatt a karakterek mindössze néhány hónapig élnek (4-5 hónap), majd haláluk után a játékos átveszi a korábbi karakterének örökösének szerepét, ezzel folytatva a vérvonalat és az uralkodást.

Mivel minden királyságban több klán van, és akár a klánokon belül is kialakulhat versengés a trónért, ezért komoly harcokra kell számítani érte. Puccs, felkelés, gyilkosságok, vagy éppen finom manőverezés és manipulálás a cél érdekében. A játékosok okosan akár több generációs terveket is szőhetnek, hogy megszerezzék a trónt.

A játék fontos része persze a többi királysággal való együttműködés, vagy akár hadakozás. Szövetségkötés, beházasodás, árulás, háború, mind ott vannak a pakliban - igazából csak a fantázia szabhat határt.

Ajánlott videó: http://youtu.be/QxeUFEBYDKE

Ne feledkezzünk meg azonban a játék magjáról, vagyis a karakterek közötti interakciókról, beszélgetésekről, amik tulajdonképpen a törzsét adják a szerepjátéknak. Habár az idő gyorsan telik, ez nem jelenti azt, hogy nincs idő, alkalom kijátszani egymás között személyes, karaktermomentumokat. Az idő akkor fog felgyorsulni, amikor utaztok, leveleztek, vagy más fölöslegesen időigényes dolgot végeztek.

Ajánlott cikkek a blogunkról:

Végül Keltuzar térképe:
[/center]

Nem elérhető Mesélő

  • Mókusmester
  • Meghasonlott személyiség
  • *****
  • Hozzászólások: 208
    • Profil megtekintése
    • Tendaji MágusképzÅ‘
Re:Tájékoztató újoncoknak
« Válasz #1 Dátum: 2013. április 29. - 14:18:07 »
Korábbi szerepjátékaink során a játékosok felfedeztek, kutattak rejtélyek és a múlt titkai után (lásd. Roxfort & Új Világ & Tendaji triót). A hamarosan elrajtoló i.sz. 611 más lesz, mert itt nem lesznek bonyolult történetek, amik a háttérben mozgatják a szálakat, itt elsősorban a játékosok írják a történelmet, és minden egyes lépésük a történelem végtelen mezőin hatással lesznek a világra. Nem is akárhogyan, elvégre királyokról, és nemes emberekről van szó, akik királyságok sorsát ápolják. Tiszta lappal kezdenek, hogy aztán ők maguk fonják a történetüket több generáción át - vigyázni kell minden döntéssel, elvégre előbb vagy utóbb utolér annak hatása.
Hat királyság, egy kontinens, tengerekkel és az ismeretlennel határolva. Mivel itt sok generáción keresztül folyik a játék, a halál valósabb veszély, mint bármikor. Nincsenek váratlan megmenekülések, tündérmesébe illő hősi jelenetek, egyedül a korábban megalapozott lépéseidre és a többi karakterre támaszkodhatsz a túlélésben. Kemény döntések, találékonyság és egy jó Királyi Tanács kell az uralkodáshoz.