3.3.2 |
3.3.2.6.1 Kommunikáció |
A
kommunikáció fogalma, a kommunikáció általános elméleti modellje |
A
kommunikációs folyamat dinamikai alapelvei |
A
kommunikáció csatornái: verbális, nonverbális csatornák |
A
kulturális szignálok jelentősége a kommunikációban |
Kongruens
kommunikáció az ellátók és kliensek között |
3.3.2.6.2 Szociokulturális faktorok |
A
kliensekkel történő kommunikáció sajátosságai a különböző kultúrkörből érkező betegek körében |
Speciális
kommunikáció beszéd-, hallás-, látássérültekkel |
Kommunikációs korlátok leküzdése autizmus spektrumzavar esetén |
Infokommunikációs akadálymentesítés |
A segítő beszélgetés |
3.3.2.6.3 Egészségügyi kommunikáció |
Kompetencia
körbe tartozó munkafolyamatokkal kapcsolatos kommunikáció, kliensek és hozzátartozóik tájékoztatásának módjai, és hatáskörök |
A
kapcsolatfelvétel, bemutatkozás jelentősége, általános szabályai |
Kapcsolatteremtés és fenntartás egészséges és beteg gyermekkel, a gyermekek sajátos kommunikációs formái |
Kommunikáció hozzátartozóval |
Kommunikáció idős beteggel, az idős kor kommunikációs jellemzői, kommunikációs nehézségek |