Koréliai Mérnökkorporáció CU-37 Küldönc

Jármű: C.E.C. CU-37 Küldönc
Éra:
Régi Köztársaság vége
Típus:
könnyű futárhajó
Lépték: vadászgép
Hossz: 23.35 m
Jártasság: szállítóhajó; CU-37
Legénység: 2 fő (1 pilóta, 1 elsőtiszt)
Utaslétszám: 2
Rakterület: 10 metrikus tonna
Készletek:
Üzemanyag: 3 hét
Oxigén, víz és étel: 12 ember hét
Hipermeghajtás szorzó: y2 (két hiperhajtómű megy párhuzamosan)
Tartalék hiperhajtómű: x12 (egy hiperhajtómű megy)
Fedélzeti számítógép: van
Manőverezőképesség: 1K+2
Űr: 8
Légkör: 350; 1000 km/h
Hajóburok: 3K+2
Pajzsok: 1K+1
Ár:
Szenzorok:

Passzív: 10/0K
Fürkész: 25/1K
Kereső: 50/2K
Fókusz: 2/3K

Leírás:
CEC CU-37 Küldöncöt eredetileg az alacsony beosztású Köztársasági hivatalnokok közti gyors kommunikációra tervezték. Ettől függetlenül használták jedik, szenátorok, amikor a nagyobb CEC köztársasági cirkáló nem lett volna praktikus különböző okokból, de ezek az esetek elég ritkák voltak. Habár az eredeti tervek alapján fegyvertelen volt, a hajó kereskedelmi forgalomba is került, és sok új tulajdonos szerelte fel fegyverzettel és javított a védelmi rendszereket.

Különleges szabályok:
A hajó különleges felépítése miatt a páncélzat minden fejlesztése a dupla annyiba kerül. A decentralizált energiamag miatt egyik meghibásodása után is működőképes a hajó. Ha az egyik mag, vagy a hajtómű meghibásodik, akkor a manőverezőképesség 0K-ra csökken sebesség pedig a felére. Az egyik energiamag meghibásodása magával hozza a szomszédos hiperhajtómű meghibásodását, így hajó csak tartalék hiperhajtóművel haladhat. Normál üzemben az energiamagok elég energiát biztosítanak a pajzs erősítésére (+2) vagy 1-2 könnyebb fegyverzet felszerelésére. A további fegyverzetek ellátást már egyedileg kell megoldani. A CU-37-es képes a feltüntettet 10 tonnánál többet hordozni. Minden további 2 tonna áru, (max 20 tonna) csökkenti a manőverezőképességet 1-el. (1K+1 12 tonna, 1K 14 tonna , 0K+2 16 tonna , 0K+1 18 tonna és 0K 20 tonna ) Űrben a Cu-37-es képes 20 tonnát vontatni, -1 űrrel és manőverezőképességgel, max 100 tonnáig. (űr csökkentve háromra manőverezőképesség 0K-ra) Akárhogy is ehhez szükséges még egy hátsó rész (Ár: 5000 kredit).

Fő fedélzet
A belmagasság 100 és 250 cm közt változik.

Pilótafülke: a hajó elején kap helyt a pilótafülke. Három ülés található, egy pilótának, és két kiegészítő ülés, amit lehet másodpilótaként használni, gépészként vagy kiemeltebb utasok is elfoglalhatják. Ide az előtérből vezető lépcsőn át lehet bejutni.

Előtér: Közvetlenül a pilótafülke mögött. A legénység az itt leereszthető létrán át juthat a hajóba. Repülés aközben a létra be van húzva, hogy ne akadályozza a mozgást.

Gépészeti szekció: A előtér és a legénységi szállás közt van. Az egyedi hajtóműrendszer miatt dupla kezelőfelület van itt. Innen szabályozható az energiaelosztás, az energiamagok, és innen érthetőek el a sérült rendszerek. A bejárati panelek a konzolok alatt és felett vannak, amin keresztül elérhető a hűtőrendszer, az energiacellák, és a szenzorok.

Szárnyak: A gépészet mögött vannak a szárnyak. Itt kapnak helyet a készleteket, és a hajó hűtőrendszerei.

Hajtóművek: a szárnyak végén kapnak helyet. Itt van a hajtómű energiamag, hiperhajtómű, elülső repulzorlift és leszállótalpak. A hajón belülről nem elérhető.

Legénységi szállás: Itt található a közös helység, ülőhelyekkel, autóséffel kis szekrénnyel, WC-vel és tusolóval. Továbbá itt kap helyet a négy ágy, amik önmagukban a hajó mentőkabinjai is. A mennyezeten egy szép kilátást biztosító panorámaablak van.

Raktér: A hajó hátuljában kap helyet a raktér. A legénységi szálláson át közelíthető meg pár lépcsőn át. Itt található két lift a rakodás megkönnyítésére, és hátul van a hajó légzsilipje. A hátsó leszállótalpak és repulzorliftek itt hátul kapnak helyet.

Kisegítő gépek: A raktér körül kap helyet a hajó készletinek további része, a pajzsrendszer és a hátsó szenzorok.

Koréliai CU-37 Küldönc
Koréliai CU-37 Küldönc - landolva
Koréliai CU-37 Küldönc - tervrajz

Michael "tpkc KLICK" Devore , Jake "Tug666" Kerton , Thomas "Kysmic" McCarthy Torsten "VOID" Logemann, mykaDragonBlue, Lucas Pichette

auer