Jármű: SoroSuub Nella 342
Típus: könnyű teherhajó
Lépték: vadászgép
Hossz: 29.7 méter
Jártasság: szállítóhajó: Nella 342
Legénység: 1
Legénység jártasság: változó
Utaslétszám: 5
Raktér: 50 metrikus tonna
Készletek: 2 hónap
Ár: 22, 500 (használt)
Hipermeghajtás szorzó: x2
Tartalék hiperhajtómű: x12
Fedélzeti számítógép: Van
Manőverezőképesség: 1K
Űr: 4
Légkör: 280; 800 km/h
Hajóburok: 4K
Pajzsok: 1K
Szenzorok:
Passzív : 15/1K
Fürkész : 30/2K
Kereső : 45/2K
Fókusz : 2/2K+1
Leírás: Az alaprajzot a Win98/95-ös Paint-tel rajzoltuk. A hajó képe a könyvben csupán egy apró kép, nem igazán részletezték. Ha nem lenne ez a jó kis tervrajz, akkor honnan tudnád, hogy hol vannak a karakterek és a kalózok a hajón?
Sok kis apróság van, ami magyarázatra szorul. Először is az energiamag, ami a hajó közepén van. Némiképp nagyobb magot is lehet beszerelni, de akkor a nehéz megközelítés miatt +1K jár a javítási nehézséghez. Az energiamag mögött van a hiperhajtómű és e mögött az ionhajtóművek. A beszállás a has alatti liften, a hátsó dokkológyűrűn, és a hátsó csapóajtón keresztül történik. A pajzsgenerátorok a bal ill. jobboldalt a leghátsó páncéllemezeken helyezkednek el. A szenzorok a hajó bal oldalán sorakoznak.
A Nella szervizjárata a fedélzet alatt és felett húzódik. Ezt a részt robotoknak tervezték, így nagyon kényelmetlen a humán használatra. Az alsó szervizjáratban a repulzorliftek, a készletek, a mestgrav gépezetek, a pajzsgenerátorok, és a leszállótalpak vannak. A mennyezet felettiben a létfenntartó rendszerek, a felső csapóajtó légzsilip felszerelése, a mentőkabin és a kipufogórendszer kap helyet. Ezt a mennyezeti paneleken át lehet megközelíteni. A mentőkabin egy Faberstien-Lago PES-550 .
Nella 342
auer |