Subpro R-22XT Lándzsahegy

Jármű: Subpro R-22XT „Lándzsahegy” vadászgép
Típus: Futár/Gyakorló vadászgép
Lépték: vadászgép
Hossz: 9,6 m
Jártasság: Vadászgép; R-22XT „Lándzsahegy”
Legénység: 1 fő
Legénység jártassága: változó
Utaslétszám: 1 fő
Rakterület: 75 kg
Készletek: 1 hét
Hipermeghajtás szorzó: x1
Fedélzeti számítógép: két ugrást tárol
Manőverezőképesség: 3K
Űr: 9
Légkör: 415; 1200 km/h
Hajóburok: 2K+2
Pajzsok: 1K
Szenzorok:

Passzív: 30/0K
Fürkész: 50/1K
Kereső: 75/2K
Fókusz: 4/4K+1

Két könnyű lézerágyú (összekapcsolható)

Tűzív: elülső
Jártasság: fed. fegyver
Tűzvezérlés: 2K
Lőtávolság űrben: 1-3/12/25
Lőtávolság légkörben: 100-300/1.2km/2.5km
Veszteség: 4K

Ár: 111,520 (új), 55,000 (használt)

Walex Blissex-el Jan Dodonna tervezte az A-szárnyút úgy, hogy módosították az R-22 Lándzsahegyet így egy gyors, fürge elfogóvadászt kaptak. Az első prototípus a Yavini csata elött látott napvilágot.

Leírás: Ezt a könnyű vadászgépet a Subpro a Birodalom korai időszakában gyártotta. A vadászgépnél a hangsúlyt a gyorsaságra és a manőverezőképességre helyezték. Az XT modell szolgál gyakorlógépként, futárként, privát siklóként. Ez széria nyújtotta az RZ-1-es A-szárnyú elfogóvadász forrását. Az újonc A-szárnyú pilóták rendeltetésszerűen használják ezt a modellt gyakorlógépnek. A gyakorló típusban az oktató ül hátul, a tanuló pedig elöl. A futár ill. sikló módban a hátsó vezérlőpult le van zárva. Az utas vagy a rakomány a hátsó ülésben utazik, a pilóta pedig elöl ül.

Subpro R-22XT

auer