Barloz közepes teherhajó

Leírás: A Barloz osztályú közepes teherszállító egyike a legnépszerűbb teherszállítóknak az YT-1300-as mellett, az űrutakon. Régóta már hogy átvették a közepes teherhajók a könnyű teherhajók szerepét, és ugyanilyen régóta megy a versengés a Külső peremen a Barloz és az YT sorozat szériái közt.
Pirates & Privateers 65. oldal

Leírás: A Barloz teherhajó az egyik legnépszerűbb hajó az űrutakon, az YT-1300-asok és Ghtroc-ok közt. A Köztársaság vége felé, a közepes teherhajók megfeleltek a Birodalmi könnyű teherhajóknak. Régóta kiszorította az YT az Barlozt a Külső Peremvidékről, de a módosított hajókkal a verseny még folytatódik. A Barlozt nagyjából három évtizeddel azelőtt forgalmazta a Koréliai Mérnökkorporáció, hogy bemutatták volna az YT sorozatot. Számos „tervezési innovációt” mutattak be a CEC mérnökei, az öreg Barlozban. Akárhogy is, a CEC agresszív marketingje az YT felé meghozta a Barloz végleges kiöregedését. Az egyik legfontosabb erénye a Barloznak a mérete volt: 41 méter hosszú, 10.37 m magas, (11.64 leszállótalpakkal), és képes volt több mint 100 tonna árut szállítani. A mérete párosítva a jármű megbízhatóságával, egy ideális űrhajót adott a fuvarozóknak… és a csempészeknek. A Barloz sajnos szánalmasan alulfegyverzett (igaz a Koréliai szektorban, ahol tervezték, rendkívül ritka a kalózaktivitás). Az az egy torony lézerágyú, a hajó fő védelmi fegyverzete. Továbbá a hajó nem túl mozgékony, ezért harcban az egyetlen esélyük a gyors visszavonulás. Viszont, a hajó páncélzata elég vastag, így a kapitánynak van ideje messzebb vinni a hajót a harci zónából.
A hajót egy CEC NovaQuad-D hajtóművel látták el, az YT sorozat hajtóműveinek előfutárával. Csakúgy, mint az YT sorozat tagjait, ezt a hajót is számos pilóta módosította hogy jobb teljesítményt hozzon ki.
Stock Ships 53. oldal

Jármű: Koréliai Mérnökkorporáció Barloz-osztályú közepes teherhajó, modell: HT-820
Típus: Közepes teherhajó
Lépték: Vadászgép
Hossz: 41 m
Jártasság: szállítóhajó; Barloz teherhajó
Legénység: 2 fő; váz: 1/+5
Legénység jártassága: változó
Utaslétszám: 4
Rakterület: 120 metrikus tonna
Készletek: 2 hónap
Ár: 70.000 kredit (új), 17.500 kredit (használt)
Hipermeghajtásszorzó: x2
Tartalék hiperhajtómű: x12
Fedélzeti számítógép: Van
Manőverezőképesség: 1K
Űr: 5
Légkör: 295; 850 km/h
Hajóburok: 4K
Pajzsok: 1K
Szenzorok:

Passzív: 10/0K
Fürkész: 25/1K
Kereső: 40/2K
Fókusz: 2/2K

Lézerágyú

Tűzív: Torony
Kezelőszemélyzet: 1 fő
Jártasság: Fedélzeti fegyver
Tűzvezérlés: 1K
Lőtávolság űrben: 1- 3/ 12/ 25
Lőtávolság légkörben: 0.1-0.3 /1.2 /2.5 km
Veszteség: 3K

1. Fedélzet:
Ha a szöveg másképp nem mondja, akkor ezen a szinten 2.29 m a belmagasság.
1. Rámpa
Itt van az elülső bejárati rámpa, és a zsilip. A zsilip használható űrsétákra is. A rámpa elég erős hogy elbírjon 1 tonna árut. Méretei: 1.52 széles, és 2.19 m magas.
2. Bal elülső leszállótalpak
Repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AG3402
Diagnosztikai panel. A hajó különböző rendszerienek karbantartására.
Leszállótalp 1. Száma: CECHT-0600LGS0354
Hidraulikus pumpa. Száma: CECHT-0550HDP0521
Itt található a hajó öt leszállótalpából egy, és a repulzor emelők egyike. Az itt található ajtó nyomásbiztos.
3. Jobb elülső leszállótalpak
Repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AG3402
Diagnosztikai panel. A hajó különböző rendszereinek karbantartására.
Leszállótalp 2. Száma: CECHT-0600LGS0354
Hidraulikus pumpa. Száma: CECHT-0550HDP0521
Itt található a hajó öt leszállótalpából egy, és a repulzor emelők egyike. Az itt található ajtó nyomásbiztos.
4. Alsó raktér.
Ezen a terülten nagyjából 200 körméter árut lehet tárolni. A raktárba akár 15 m hosszú konténer is befér az elülső zsilipen át. A konténerek maximum 2.44 m szélesek, 4.98 m hosszúak, és 2.24 m magasak lehetnek, ha a teherliften át karjuk berakodni.
5. Bal oldali liftállomás
Turbólift 1: Ez lift egy tonnát képes mozgatni és mindhárom szinten megáll. Csak a belső ajtópárt lehet ezen a szinten kinyitni.
Bal oldali mentőkabin. Száma: Faberstien-Lago ELP24D
Mentőkabin katapultáló: Ezek az a rendszerek látják el energiával a mentőkapszulát. A rendszerek függetlenek a hajó főrendszeritől.
Itt lehetnek még egyedi berendezések. Ebben az estben a mentőkabin alul kap helyet, és a hajó liftjén át lehet megközelíteni.
6. Jobb oldali liftállomás
Turbólift 2: Ez lift egy tonnát képes mozgatni és mindhárom szinten megáll. Csak a belső ajtópárt lehet ezen a szinten kinyitni.
Jobb oldali mentőkabin. Száma: Faberstien-Lago ELP24D
Mentőkabin katapultáló: Ezek az a rendszerek látják el energiával a mentőkapszulát. A rendszerek függetlenek a hajó főrendszeritől.
Itt lehetnek még egyedi berendezések. Ebben az estben a mentőkabin alul kap helyet, és a hajó liftjén át lehet megközelíteni.
7. Bal hátsó leszállótalpak
Repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3404
Leszállótalp 3. Száma: CECHT-0600LGS0354T
Hidraulikus pumpa. Száma: CECHT-0550HDP0521
Itt található a hajó öt leszállótalpából egy, és a repulzor emelők egyike. Az itt található ajtó nyomásbiztos.
8. Készletraktár
Készlettartály: alacsony nyomású hideg vizet raktároz. Száma: CECHT-0820LBS5211W, Darabszám: 10
Itt tartják a hajó készleteit, és ezen át lehet eljutni a hátsó baloldali leszállótalpakhoz.
9. Bal karbantartó folyosó
Hiperhajtómű folyadék tartály: Nagy nyomású. Száma: CECHT-0820FLD9143 Darabszám: 2
Üzemanyag elosztó. Száma: CECHT-0820FDS6038
Szabályozza az üzemanyag nyomását, egyensúlyát és szétosztását.
Üzemanyag tank: nagy nyomású. Száma: CECHT-0820FDS6058 Darabszám: 6
Szerszámtároló.
Ez a folyosó a hátsó hajtóművekhez vezet, szervizre és a karbantartásra.
10. Alsó lift helység
Teherlift: A lift képes 5 tonna árut emelni, az első és második fedélzetre de a harmadikat már csak érinti. A konténerek maximum 2.44 m szélesek, 4.98 m hosszúak, és 2.24 m magasak lehetnek, ha a teherliften át akarjuk berakodni.
Itt kap helyet a fő teherlift. Ennek a helységnek az ajtajai duplán záródnak, és akár légzsilipként is funkcionálhatnak. A lift repulzor segítségével mozog a szintek közt.
11. Bal karbantartó folyosó
Hiperhajtómű folyadék tartály: Nagy nyomású. Száma: CECHT-0820FLD9143 Darabszám: 2
Üzemanyag elosztó. Száma: CECHT-0820FDS6038
Szabályozza az üzemanyag nyomását, egyensúlyát és szétosztását.
Üzemanyag tank: nagy nyomású. Száma: CECHT-0820FDS6058 Darabszám: 6
Elektromos kapcsolók. Száma: CECHT-0820WHC0277, Darabszám: 10
Ez a folyosó a hátsó hajtóművekhez vezet, szervizre és a karbantartásra.
12. Készletraktár
Készlettartály: alacsony nyomású hideg vizet raktároz. Száma: CECHT-0820LBS5211W, Darabszám: 10
Itt tartják a hajó készleteit, és ezen át lehet eljutni a hátsó jobboldali leszállótalpakhoz.
13. Jobb hátsó leszállótalpak
Repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3404
Leszállótalp 4. Száma: CECHT-0600LGS0354T
Hidraulikus pumpa. Száma: CECHT-0550HDP0521
Itt található a hajó öt leszállótalpából egy, és a repulzor emelők egyike. Az itt található ajtó nyomásbiztos.
14. Középső hátsó leszállótalp
Leszállótalp 4. Száma: CECHT-0600LGS0354
Hidraulikus pumpa. Száma: CECHT-0550HDP0521
15. Alsó gépház
Repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3404 Darabszám: 2
Üzemanyag tartály: nagy nyomású. Száma CECHT-0820FDS6 Darabszám: 12
Itt található két repulzoremelő és a hajó készleteinek egy része. Innen lelhet eljutni az alsó üzemanyag transzfer tartályokhoz, és hátul az energiamag reaktorhoz.
16. Alsó üzemanyag transzfer tartályok
Bal üzemanyag transzfer tartály: nagy nyomású. Száma: CECHT-0820FDS6082
Középső üzemanyag transzfer tartály: nagy nyomású. Száma: CECHT-0820FDS6084
Jobb üzemanyag transzfer tartály: nagy nyomású. Száma: CECHT-0820FDS6086

2. Fedélzet:
Ha a szöveg másképp nem mondja, akkor ezen a szinten 2.49 m a belmagasság.
17. Híd
Pilótaülés: A hajó összes funkciója vezérelhető innen. Ha a pilóta egyedül vezet, akkor +5 járul a nehézséghez.
Másodpilóta: A hajó összes funkciója vezérelhető innen. Nincs az alap bónusz a szenzor használathoz és a fedélzeti fegyverekhez, erről az állomástól.
Szenzor/kommunikációs állomás: szenzor, kommunikáció, létfenntartás, dokkolás és rakodás irányítható innen.
Pajzs/fegyver állomás: pajzsok, fegyverek, asztrográció, energia elosztás, és sérüléskontroll irányítható innen.
Navigációs komputer: Microaxial HyA Modular sorozat. Száma: CECHT-0820ML0014 Darabszám: 2
Repülésirányító komputer: Torplex Mesterhajós széria. Száma: CECHT-0820TX0072 Darabszám: 2
Lépcsők: biztosítják az átjárást a magasabb parancsnoki állás, és az alacsonyabb megfigyelő árok közt.
Megfigyelő árok: Itt állhatnak a megfigyelők, akiknek a szemmagassága egybeesik a hídon ülőkével. Itt a magasabb idegen fajok is elférnek, a belmagasság 2.9 m.
Komputer elosztó. Száma: CECHT-0820TX0098
Ez a hajó fő vezérlő rendszere, ami az összes fedélzeti rendszerét ellenőrzi és kontrollálja.
18. Bal elülső egyenlítői árok
Orrlámpa: Gelieg 10m-cp Strobe/C-beam,. Száma: CECHT-0550GG0154
Manőverező repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3504H
Ez a rendszer átnyúlik a híd alatt a jobb oldalra is.
Passzív szenzor: Pax Hustana Rendszer,. Száma: CECHT-0820PHS2292
Aktív szenzor: Pax Hustana Rendszer,. Száma: CECHT-0820PHS2294
Kereső szenzor: Pax Hustana Rendszer,. Száma: CECHT-0820PHS2277
Repulzor generátor. Száma: CECHT-0820AGS3166, Darabszám: 3
Elsődleges burok diagnosztika: Szenzorok, amik jelzik a különböző rendszerek hibáit, hogy segítsék a karbantartást.
Repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3422
Repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3424
Repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3426
Repulzor diagnosztika. Száma: CECHT-0820AGS3232
Az elülső bal repulzor rendszer felügyeletét látja el.
Repulzor vezérlő. Száma: CECHT-0820AGS3236
Fókusz szenzor: Pax Hustana Rendszer,. Száma: CECHT-0820PHS2296
Repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3428
Manőverező repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3430H
A CEC egyenlítői árok dupla védelmet jelent a hajó számára, egyfajta belső páncélként fogja körbe a hajót. Többszörös nem létfontosságú rendszereket telepítettek ide, hogy minimalizálják az ütközések, illetve találatok során keletkező károkat. Ezt a terület csak kívülről lehet szervizelni.
19. Bal raktár
Manőverező repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3512H
Ez a rendszer átnyúlik a híd alatt a jobboldalra is.
Másodlagos burok diagnosztika: Szenzorok, amik jelzik a különböző rendszerek hibáit, hogy segítsék a karbantartást
Ebbe a helységbe lehet telepíteni a különböző további felszereléseket. A CEC javasolja, hogy ilyen esetben hagyjunk el egy méter a hátsó ajtó elött hogy szervizelni lehessen a repulzort.
20. Kapitány hálóhelye
Egyszemélyes ágy: fölötte és alatta fiókok és ládák a személyes holmi tárolására.
Szekrény: fogasokkal, és polcokkal a személyes holmiknak.
Karosszék: Ez a bútordarab mágnesesen tapad a hajópadlóhoz, így bárhová beállítható és rögzíthető a hajó a vevő igénye szerint. Alapbeállítás látható.
Asztal: számos fiókkal a dokumentumoknak, adattábláknak, és egyéb személyes tárgyaknak.
Ezt a szobát a CEC a kapitányi kabinnak tervezte, de lehet használni bármely legénységi kabinnak vagy, vagy akár utaskabinnak. A szoba átlagon felüli zárral van ellátva, az ajtón, a szekrényen és az egyik ágy alatti tárolón.
21. Hídra vezető legénységi folyosó
Felső pihenő: elfér egy asztrorobot
Lépcső: a híd magasabban van mint a 2. fedélzet, amit ezen keresztül lehet elérni. A meredeksége elegendő az asztromechanikus és treadwell robotoknak.
Folyosó: ez köti össze a hidat, a legénységi körleteket és a keresztirányú folyosót
22. Elsőtiszt hálóhelye
Egyszemélyes ágy: fölötte és alatta fiókok és ládák a személyes holmi tárolására.
Szekrény: fogasokkal, és polcokkal a személyes holmiknak.
Karosszék: Ez a bútordarab mágnesesen tapad a hajópadlóhoz, így bárhová beállítható és rögzíthető a hajó a vevő igénye szerint. Alapbeállítás látható.
Asztal: számos fiókkal a dokumentumoknak, adattábláknak, és egyéb személyes tárgyaknak.
Ezt a szobát a CEC az elsőtiszti kabinnak tervezte, de lehet használni bármely legénységi kabinnak vagy, vagy akár utaskabinnak. A szoba átlagon felüli zárral van ellátva, az ajtón a szekrényen és az egyik ágy alatti tárolón.
23. Jobb raktár
Manőverező repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3512H
Ez a rendszer átnyúlik a híd alatt a baloldalra is.
Másodlagos burok diagnosztika: Szenzorok, amik jelzik a különböző rendszerek hibáit hogy segítsék a karbantartást
Ebbe a helységbe lehet telepíteni a különböző további felszereléseket. A CEC javasolja, hogy ilyen esetben hagyjunk el egy méter a hátsó szervizajtó elött hogy szervizelni lehessen a repulzort.
24. Bal oldali utasfolyosó
Tárolószekrény: nagyjából egy ember méretű szkafander fér be ide.
Ezen a folyosón át érhetőek el a közös helységek, a bal oldali raktárhelység, a bal oldali fürdő, és a bal oldali turbólift.
25. Keresztirányú folyosó
Ez a folyosó kapcsolja össze a legénységi és az utasfolyosót. Két nyomásálló ajtó zárja le, további magánterület és/vagy biztonságot nyújtva a legénységnek.
26. Jobb oldali utasfolyosó
Tárolószekrény: nagyjából egy ember méretű szkafander fér be ide.
Ezen a folyosón át érhetőek el a közös helységek, a jobb oldali raktárhelység, a jobb oldali fürdő, és a jobb oldali turbólift.
27. Bal fürdő
Tusoló: 2 emberes zuhanyzó, vagy nagyobb testű idegennek megfelelő.
WC: univerzális ülőkével a különböző fajok számára. Automatikus mosó és szárítórendszer.
Mosdó: mindegyiknél van egy folyékony szappan, meleg levegős szárító. Darabszám: 2
Szekrény: felszerelve polcokkal törülközőknek és egyéb higéniai eszközöknek.
Ezt a helységet úgy tervezték, hogy öt ember-méretű lényt szolgáljon ki. A nem humanoid méretű lények vásárlás elött konzultáljanak a CEC-el.
28. Bal utaskabin
Emeletes ágy: az ágy alatt es felett fiókok és ládák találhatóak a személyes holmik tárolására.
Székek: Ez a bútordarab mágnesesen tapad a hajópadlóhoz, így bárhová beállítható és rögzíthető a hajó a vevő igénye szerint. Alapbeállítás látható. Darabszám: 2
Szekrény: felszerelve polcokkal és fogasokkal a személyes holmiknak.
Ezt a kabint úgy tervezték, hogy két közepes (ember-méretű) lénynek nyújtson szállást. A nagyobb idegen fajok a folyosón aludhatnak.
29. Bal oldali liftállomás
Turbólift 1: Egy tonnát képes mozgatni, mindhárom emeletet érinti. Ezen a szinten mindkét oldali ajtó használható.
Turbólift váró: Ebből az előtérből lehet elérni a turbóliftet, az utasfolyosót, a mentőkabint és a rakteret.
Mentőkabin bejárat: a legénység és az utasok ezen a csapóajtón tudnak lejutni a mentőkabinba, hogy elhagyják a hajót.
30. Jobb fürdő
Tusoló: 2 emberes zuhanyzó, vagy nagyobb testű idegennek megfelelő.
WC: univerzális ülőkével a különböző fajok számára. Automatikus mosó és szárítórendszer.
Mosdó: mindegyiknél van egy folyékony szappan, meleg levegős szárító. Darabszám: 2
Szekrény: felszerelve polcokkal törülközőknek és egyéb higéniai eszközöknek.
Ezt a helységet úgy tervezték, hogy öt ember-méretű lényt szolgáljon ki. A nem humanoid méretű lények vásárlás elött konzultáljanak a CEC-el.
31. Jobb utaskabin
Emeletes ágy: az ágy alatt es felett fiókok és ládák találhatóak a személyes holmik tárolására.
Székek: Ez a bútordarab mágnesesen tapad a hajópadlóhoz, így bárhová beállítható és rögzíthető a hajó a vevő igénye szerint. Alapbeállítás látható. Darabszám: 2
Szekrény: felszerelve polcokkal és fogasokkal a személyes holmiknak.
Ezt a kabint úgy tervezték, hogy két közepes (ember-méretű) lénynek nyújtson szállást. A nagyobb idegen fajok a folyosón aludhatnak.
32. Jobb oldali liftállomás
Turbólift 1: Egy tonnát képes mozgatni, mindhárom emeletet érinti. Ezen a szinten mindkét oldali ajtó használható.
Turbólift váró: Ebből az előtérből lehet elérni a turbóliftet, az utasfolyosót, a mentőkabint és a rakteret.
Mentőkabin bejárat: a legénység és az utasok ezen a csapóajtón tudnak lejutni a mentőkabinba, hogy elhagyják a hajót.
18. Jobb elülső egyenlítői árok
Orrlámpa: Gelieg 10m-cp Strobe/C-beam,. Száma: CECHT-0550GG0154
Manőverező repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3504H
Ez a rendszer átnyúlik a híd alatt a baloldalra is.
Passzív szenzor: Pax Hustana Rendszer,. Száma: CECHT-0820PHS2292
Aktív szenzor: Pax Hustana Rendszer,. Száma: CECHT-0820PHS2294
Kereső szenzor: Pax Hustana Rendszer,. Száma: CECHT-0820PHS2277
Repulzor generátor. Száma: CECHT-0820AGS3166, Darabszám: 3
Elsődleges burok diagnosztika: Szenzorok, amik jelzik a különböző rendszerek hibáit, hogy segítsék a karbantartást.
Repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3422
Repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3424
Repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3426
Repulzor diagnosztika. Száma: CECHT-0820AGS3232
Az elülső bal repulzor rendszer felügyeletét látja el.
Repulzor vezérlő. Száma: CECHT-0820AGS3236
Fókusz szenzor: Pax Hustana Rendszer,. Száma: CECHT-0820PHS2296
Repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3428
Manőverező repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3430H
A CEC egyenlítői árok egy fajta dupla védelmet jelent a hajó számára, egyfajta belső páncélként fogja körbe a hajót. Többszörös nem létfontosságú rendszereket telepítettek ide, hogy minimalizálják az ütközések, illetve találatok során keletkező károkat. Ezt a terület csak kívülről lehet szervizelni.
34. Bal dokkoló kar
Kinyújtható teleszkópikus zsilip. Száma: CECHT-0820MAS5070
Űr biztos szekrény: Ez a tároló zárva képes ellenállni a vákuum erejének. Egy űrruhának van benne hely. Darabszám: 2
Készlettartály: hideg víz, alacsony nyomáson. Száma: CECHT-0820LBS5211W Darabszám: 9
Készlettartály: meleg víz, magas nyomás. Száma: CECHT-0820LBS5212W Darabszám: 3
Ide lehet telepíteni ez opcionális modult. Ebben az esetben az teleszkópikus légzárat arra használják, hogy más hajókról vegyenek át árut az űrben. A zsilip háromszorosan záródik, és van egy univerzális csatlakozója, hogy minden ismert más légzárhoz is tudjon kapcsolódni. A zsilip alkalmas űrsétákra, és hajók közti ember és árucserére is.
35. Fő raktér
Ebben a raktérben 582 köbméter áru fér el. A max magasság 2.49 m. 8.59 méter hosszú konténert lehet a légzsilipen át berakodni. Továbbá 2.44 m széles, 4.98 hosszú, és 2.24 m magas lehet maximum a teherliften érkező konténer.
36. Felső teherlift helység
Teherlift: A lift képes 5 tonna árut emelni, az első és második fedélzetre de a harmadikat már nem érinti. A konténerek maximum 2.44 m szélesek, 4.98 m hosszúak, és 2.24 m magasak lehetnek, ha a teherliften át karjuk berakodni.
Itt kap helyet a fő teherlift. Ennek a helységnek az ajtajai duplán záródnak és akár légzsilipként is funkcionálhatnak. A lift repulzor segítségével mozog a szintek közt.
37. Jobb dokkoló kar
Kinyújtható teleszkópikus zsilip. Száma: CECHT-0820MAS5070
Űr biztos szekrény: Ez a tároló zárva képes ellenállni a vákuum erejének. Egy űrruhának van benne hely. Darabszám: 2
Készlettartály: hideg víz, alacsony nyomáson. Száma: CECHT-0820LBS5211W Darabszám: 9
Készlettartály: meleg víz, magas nyomás. Száma: CECHT-0820LBS5212W Darabszám: 3
Ide lehet telepíteni ez opcionális modult. Ebben az esetben az teleszkópikus légzárat arra használják, hogy más hajókról vegyenek át árut az űrben. A zsilip háromszorosan záródik, és van egy univerzális csatlakozója, hogy minden ismert más légzárhoz is tudjon kapcsolódni. A zsilip alkalmas űrsétákra, és hajók közti ember és árucserére is.
38. Bal hátsó egyenlítői árok
Repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3432
Repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3434
Diagnosztika. Száma: CECHT-0820AGS3238
Szerívre/karbantartásra a repulzorlifttől balra.
Manőverező repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3516H
A CEC egyenlítői árok egy fajta dupla védelmet jelent a hajó számára, egyfajta belső páncélként fogja körbe a hajót. Többszörös létfontosságú rendszereket telepítettek ide, hogy minimalizálják az ütközések, illetve találatok során keletkező károkat. Ezt a terület csak kívülről lehet szervizelni.
39. Fő gépház.
Ionhajtómű: NovaQuad-D hajtómű. Száma: CECHT-0820SLD6151 Darabszám: 4
Energiamag: Mason Branger 4044 ionizációs reaktor és regulátor. Száma: CECHT-0820MBR4044
Ionhajtómű diagnosztika. Száma: CECHT-0820SLD6240
Hibakódokat szolgáltat a hajtómű meghibásodása esetén.
Energiamag diagnosztika. Száma: CECHT-0820MBR4047
Hibakódokat szolgáltat az energiamag meghibásodása esetén.
Üzemanyag elosztó. Száma: CECHT-0820FDS6036 Darabszám: 2
Szabályozza az üzemanyag nyomását, egyensúlyát és szétosztását.
Üzemanyag diagnosztika. Száma: CECHT-0820FDS6027 Darabszám: 2
Hibakódokat szolgáltat az üzemanyag elosztó meghibásodása esetén.
Lépcső: a gépház alacsonyabban van, mint a második fedélzet, amit egy lépcső hidal át. Ezt is használhatják asztromechanikus és treadwell robotok.
Felső pihenő. Ide nyílik a gépház ajtaja. Innen vezet lefelé a lépcső.
Itt található a hajó hajtóművei és reaktora. Az egész hajó energia elosztását lehet szabályozni innen. A hajó hiperhajtóműve az energiamag tetején kap helyet, és onnan nyeri közvetlenül az energiát. A reaktor 20% fölös energiát termel, hogy az egyéb utólagosan telepített rendszereket is ellássa.
40. Jobb hátsó egyenlítői árok
Repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3432
Repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3434
Diagnosztika. Száma: CECHT-0820AGS3238
Szervízre/karbantartásra a repulzorlifttől balra.
Manőverező repulzor sugárzó. Száma: CECHT-0820AGS3516H
A CEC egyenlítői árok egy fajta dupla védelmet jelent a hajó számára, egyfajta belső páncélként fogja körbe a hajót. Többszörös létfontosságú rendszereket telepítettek ide, hogy minimalizálják az ütközések, illetve találatok során keletkező károkat. Ezt a terület csak kívülről lehet szervizelni.

3. Fedélzet:
Ha a szöveg másképp nem mondja, akkor ezen a szinten 2.59 m a belmagasság.
41. Szenzor készlet
Fókusz szenzor sor: Pax Hustana Rendszer. Száma: CECHT-0820PHS2298 Darabszám: 2
Kommunikációs rendszer: Chedak rendszer. Száma: CECHT-0820CKS2864
Ez ad otthont a hajó fókusz szenzora és a hajóközti komrendszernek. Itt a szervizjárat 91 cm magas csupán, javasolt az alacsonyabb karbantartó robotok használata.
42. Torony
Toronymozgató motor és áttétel 1: Taim & Bak rendszerek DX széria . Száma: CECHT-0820TBCDX03dt
Toronyvezérlés és diagnosztika: Taim & Bak rendszerek DX széria. Száma: CECHT-0820TBCDX03cd
Készlettank és kondenzátor: tibana gázt használ, extrém nagy nyomáson. Taim & Bak rendszerek DX széria. Száma: CECHT-0820TBCDX03sc
Itt található a hajó fegyverrendszere, ez henger alakú rész nyúlik ki. Itt végezhető a szervizelés. Az alap lézerágyú egy Taim & Bak Korporáció (Modell: DX3) Szándékosan hagytak ki helyet, hogy legyen a további bővítéseknek.
43. Felső szervizjárat
Ez egy üres helység, ahova további felszerelést lehet telepíteni. Előre a szenzorokhoz lehet jutni, itt a belmagasság 1.07 méter.
44. Felső lift
Létfenntartó felszerelés: Ezek az alrendszerek látják el energiával a liftet, és a hajó fő rendszereit. A liften keresztül ki lehet jutni a hajót tetejére. A lift 400 kg-ot képes emelni. Viszont csak 1.78 magas így javasolt hogy a magasabbak húzzák össze magukat, vagy használjanak kisebb robotokat. A légzsilip háromszorosan zár, és használható űrsétákra vagy javításokra.
45. Létfenntartó részleg
Fő atmoszféraprocesszor 1. Száma: Part Number: CECHT-0820LSA5545
Készlettartály: légköri gázt tartalmaz, extrém magas nyomáson. Száma: CECHT-0820LSA5519A Darabszám: 5
Ez részleg látja el levegővel a hajót, szabályozza a nyomást és hőmérsékletet a hajón. A belmagasság itt 1.78 magas így javasolt hogy a magasabbak húzzák össze magukat, vagy használjanak kisebb robotokat.
46. Bal felső liftállomás
Turbólift 1: Egy tonnát képes mozgatni, mindhárom emeletet érinti. Ezen a szinten mindkét oldali ajtó használható.
Kanapé. Darabszám: 2
Asztalkák. Darabszám: 4
Dohányzóasztal. Darabszám: 1
Ablak: Ez az átlátszó ablak, ez egyik eltávolítható eleme az itteni bővítésnek. Az ablak légmentesen zár és nem nyitható.
Vészhelyzeti csapóajtó: Egy alternatív út, ha a turbólift meghibásodna. A kitolható létra a raktérbe ér le.
Itt lehet további módosításokat beépíteni. Ezen a modellen itt fenn található ez a pihenőhelység. Ez helység zajmentes, és nem érinti hajón folyó tevékenység így ideális harc közben vagy felszínen pihenésre. Ezt a helységet csak a turbóliften keresztül lehet megközelíteni, vagy a vészhelyzetre szánt csapóajtón át. Minden bútordarab mágnesesen rögzül itt.
47. Konyha és közös helység
Éléskamra: A nem romlandó száraz ételeknek. Darabszám: 4
Fagyasztó: hosszútávú tárolás a romlandó és szárazételeknek.
Hűtőszekrény: Rövid idejű tárolás a romlandó félig romlandó ételeknek.
Autóséf-ételfeldolgozó: Folyékony anyagból változatos ételeket készít.
Utas szék. Darabszám: 4
Legénységi karosszék. Darabszám: 2
Étkezőasztal. Darabszám: 1
Ez hajó életének középpontja hosszú hipertéri utak alatt. A legénység és az utasok itt tudnak kikapcsolódni. Minden bútordarab mágnesesen rögzül itt.
46. Jobb felső liftállomás
Turbólift 1: Egy tonnát képes mozgatni, mindhárom emeletet érinti. Ezen a szinten mindkét oldali ajtó használható.
Kanapé. Darabszám: 2
Asztalkák. Darabszám: 4
Dohányzóasztal. Darabszám: 1
Ablak: Ez az átlátszó ablak, ez egyik eltávolítható eleme az itteni bővítésnek. Az ablak légmentesen zár és nem nyitható.
Vészhelyzeti csapóajtó: Egy alternatív út, ha a turbólift meghibásodna. A kitolható létra a raktérbe ér le.
Itt lehet további módosításokat beépíteni. Ezen a modellen itt fenn található ez a pihenőhelység. Ez helység zajmentes és nem érinti hajón folyó tevékenység így ideális harc közben vagy felszínen pihenésre. Ezt a helységet csak a turbóliften keresztül lehet megközelíteni, vagy a vészhelyzetre szánt csapóajtón át. Minden bútordarab mágnesesen rögzül itt.
49. Bal készletraktár
Készlettartályok: folyékony élelmiszer tárolására, alacsony nyomáson. Száma: CECHT-0820LBS5331P Darabszám: 28
Itt található a hajó készleteinek egy része. A belmagasság 97 cm.
50. Mechanikai helység
Készlettartály: légköri gázok, extrém magas nyomáson. Száma: CECHT-0820LSA5519A Darabszám: 14
Atmoszféra pumpa: A levegőt keringteti az egész hajóban. Száma: CECHT-0820LSA5663 Darabszám: 2
Pajzs generátor: Phoah-Kingsmeyer Ernyővezérlő és pajzsgenerátor Rendszerek. Száma: CECHT-0820PKS7246 Darabszám: 2
Telepek. Száma: CECHT-0820BAT0218 Darabszám: 2
Üzemanyag tank. Nagy nyomású. Száma: CECHT-0820FDS6078 Darabszám: 10
Üzemanyag elosztó. Száma: CECHT-0820FDS6038 Darabszám: 2
Szabályozza az üzemanyag nyomását, egyensúlyát és szétosztását.
Csapóajtó: A lift segítségével ezen keresztül lehetséges az alkatrészek cseréje.
51. Jobb készletraktár
Készlettartályok: folyékony élelmiszer tárolására, alacsony nyomáson. Száma: CECHT-0820LBS5331P Darabszám: 28
Itt található a hajó készleteinek egy része. A belmagasság 97 cm.
52. Felső gépház
Üzemanyag tank. Nagy nyomású. Száma: CECHT-0820FDS6088 Darabszám: 27
Üzemanyag elosztó. Száma: CECHT-0820FDS6038 Darabszám: 2
Szabályozza az üzemanyag nyomását, egyensúlyát és szétosztását.
Hiperhajtómű, tartalék egységgel alatta: Fő egység: Avatár soroztat, 4. generációs. Száma: CECHT-0820HPD9353 Tartalék egység: Mágus sorozat. Száma: CECHT-0820HPD9309
Kereső szenzor fürt: Pax Hustana Rendszerek. Száma: CECHT-0820PHS2294, Darabszám: 2
Itt található a hajó üzemanyagkészletének egy része, a fő és tartalék hiperhajtómű és a hajó szenzorainak egy része.
53. Alsó üzemanyag transzfer tartályok
Bal üzemanyag transzfer tartály: nagy nyomású. Száma: CECHT-0820FDS6083
Középső üzemanyag transzfer tartály: nagy nyomású. Száma: CECHT-0820FDS6085
Jobb üzemanyag transzfer tartály: nagy nyomású. Száma: CECHT-0820FDS6087

Metszet:
Azért készült hogy látni lehessen a szintek egymáshoz viszonyított helyzetét és liftek útvonalát.

Barloz
Barloz 1. fedélzet
Barloz 2. fedélzet
Barloz 3. fedélzet
Barloz keresztmetszet

auer
John Royce, Frank V Bonura, Ed Obarowski