[Project Announce] Avrdude Qt frontend 

A mai napon feltoltam a google codera az Avrdudehoz hegesztett Qt alapú frontendemet:
http://code.google.com/p/avrdude-qt-gui/

Igazából sok működő rész még nincs benne, csak backup célokat szolgál egyelőre az svn tároló.

Eddig működik:

- Flash programozás, olvasás, ellenőrzés.
- Fuse bitek okos megjelenítése.

Némi ízelítő:


[ hozzászólás ] ( 5 megtekintés ) [ 0 trackbackek ] permalink kapcsolódó link ( 3.1 / 273 )
Napi Qt okosság, avagy a -fast opció csodákra képes 

Van pár feladat aminek a végrehajtását szeretem elkerülni a számítógépemen. Ilyen például a Qt fordítás. Baromi sokáig tart, és végig üvegeli a a gépet. A gentoos "compile 5 hours to run 5 ns faster" filozófia pedig eddig még nem érintette meg a lelkemet.

Beágyazott szuttyok esetén nem mindig adatik meg az a lehetőség, hogy bináris csomagot használjon az ember. Így volt ez most is, amikor egy Friendlyarmos panelre kellett Qt-t varázsolnom. Az openembedded sajnos csak úgy képes Qt-t fordítani, ha az először lefordítja az x86-osat, majd az embeddedet. Ezt el kívántam kerülni, ezért 2 napig reszeltem a bitbake és az mkspec fájlokat, de végül feladtam.
Képtelen volt desktopon futó qmaket összehozni, így végül ezt a leírást használtam:

http://billforums.station51.net/viewtop ... p;p=44#p44

Illetve megspékeltem az opciókat ezekkel:


./configure -embedded arm -xplatform qws/linux-arm-g++ -prefix /usr/local/Qt -little-endian -no-qt3support -opensource -no-accessibility -no-webkit -no-script -no-javascript-jit -no-scripttools -nomake examples -nomake demos -nomake docs -nomake translations -qt-mouse-tslib -DQT_KEYPAD_NAVIGATION -reduce-relocations -fast


A fordítás egy Intel T7400 C2D-n kevesebb mint 20 perc alatt lezajott.

Öröm van a köbön.
[ hozzászólás ] ( 2 megtekintés ) [ 0 trackbackek ] permalink ( 3 / 324 )
Napi Qt okosság: avagy mit csináljunk, ha a rajzolt QGraphicsItemet nem lehet mozgatni 

A szituáció:

Adott a QGraphicsView aminek a mousePress, mouseRelease, és mouseMove memberjeit overrideolom.
A pressEventben létrehozok egy RockItemet, ami mozgatható, és egy QPolygont rajzol. A moveEventben, amennyiben rajzolás van ehhez az adott RockItem polygonjához fűzöm az event->pos() pontot. A releaseben pedig befejezem az adott elemet (innentől polygont nem polylinet paintel.

A probléma:
Az így letett elemek nem mozgathatóak. Amennyiben a konstruktorban hozunk létre ilyeneke pld. egy QSettingsből, akkor lehet őket mozgatni. Amennyiben mozgatjuk a legutoljára rajzolt RockItemen kívül valamelyik elemet, úgy hogy a sceneRect megváltozzon a friss elem is mozgathatóvá válik. Ha a releaseEventben a setSceneRect()-et hívok nem történik módosulás. A scene frissítésével ugyanez a helyzet.

A megoldás:
RTFM, avagy barátkozás a Qt doksival:
http://doc.trolltech.com/4.6/qgraphicss ... ethod-prop
Akinek ez nem megy annak marad a megoldás mint nekem a googlecodesearch :)
[ hozzászólás ] ( 4 megtekintés ) [ 0 trackbackek ] permalink ( 3 / 351 )
IBM STB02501 pinout 

I have managed to generate a pad layout picture for the IBM STB02051Set top Box Soc from this BSDL file.



I will desolder this CPU from my Amino Aminet 110 to trace the JTAG pins.
[ hozzászólás ] ( 14 megtekintés ) [ 0 trackbackek ] permalink ( 3.1 / 407 )
Broadcom BCM6348 pinout 

I have generated the pinout image for the Broadcom BCM6348 BGA package:



The input source was:
http://www.f-x.fr/wikini/wakka.php?wiki=Bcm6348PinOut

The generation was done with a small Qt program:
http://balubati.atw.hu/blog/images/pinoutviewer.tar.gz

A pinout image for a smaller package can be found here:


http://pudeev.livejournal.com/37410.html


[ hozzászólás ] ( 8 megtekintés ) [ 0 trackbackek ] permalink ( 2.8 / 314 )

<< <Előző | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | Következő> >>

 
számláló