DISHONORED 2 - széfek, festmények, zárak, technikai dokumentációk listája (írta caprine)

Jelen leírásban a játékban megtalálható, felvehető a statisztikában is megjelenő eszközök helyét tárgyalom, meg némi ötlet banzai is lesz benne.
A térképek kicsit pontatlanok, illetve van néhány terület amikről mivel nincs hivatalos térkép így nem tudtam min jelölni őket (Dunwall Tower). A sorrendet igyekeztem
úgy kialakitani ahogy jönnek egymás után, de ha valamihez kell egy kulcs és amiatt nem elérhető csak később, hiába a közelben van, csak akkor írom le amikor már a kulcs
is elérhető hozzá. Röviditgetek k:kép, r:runa, s:safe, bc:bonecharm, bp:blue print és utánuk a sorszám.
PÁLYÁK
A LONG DAY IN DUNWALL - DUNWALL TOWER
- s0 - ha megvan a gyűrünk, és átjutottunk a zárt szobába, le a lépcsőn és a sarokban a beugróban van 2 széf, kódjuk nincs, a nagy tömbök (legalább 120kg-osak) nem de 1 kisebb rúd azért lenyúlható

- k1 - Custin, Morgan and the Postulate Child - mielőtt kilépnénk az erkélyre és elhagynánk a tornyot, a folyóson a komódon áll a 3 testvér férfit ábrázoló Sokolov festmény (az első részben is benne van)

TOWER DISTRICT
- k2 - The Obtuse Arguments of Lady Boyle - lejöttünk az utcára az Y kereszteződéshez, balra a FOR RENT fém ajtós ház és annak bal szomszédságába be, a belső helységben jobbra fent a falon

- s1 - Dr Galvani's safe - abban a szobában ahol a 2. kép is van, a számsor pedig a kép letépése után válik láthatóvá (451)

HAJÓ
- r0 - ha megvan a tetoválásunk, használjuk a szívet még mielőtt beszállnánk a csónakba, ugrás a hajó bal oldalán a vízbe és a fém roncsba van (kevés a levegő és sok a ragadozó hal)

EDGE OF THE WORLD - DUNWALL STREETS

- r1 - a pálya legelején a 3. mólóban lévő bálna tetem szájaszélén

- s2 / bp1 - a pálya legelején kantinnal szemben felnézünk a nyitott ablakba, ugrálás fel, be az ablakon, széfnek nincs kódja benne egy vörös bálna szobor és "Blood Amber Whale statue és a "Dispersed Incendiary Release" dokumentáció


- k3 - The Isometry of High Overseer Thaddheus Campbell - pálya legelején ha felnézünk a zöldes házra a hatalmas HER MAJESTY plakát alatt lévő lakásban az ablakon át, odajutni balról teleportálgatva lehet

- r2 - első vértenger végén a sarokban be, fel a Black Market-ba ahol 400-ért megvehető

- bc1 - első vértenger végén felnézünk és a nagy fehér plakát log szemben a falon hatalmas piros SEIZED felirattal, alatta egy hulla log az ablakból ki, bemászunk, a lépcsőn fel, befordultunk és a rovarok fészkénél

- r3 / k4 / bc2 - The Outsider in Conditional Dreams - az elektromos kapu előtt jobbra fent a szélkeréknél a zöldes épületbe be, fel a lépcsőn, be a szoba másik oldalára a kis lomosban a rúna, mellette a kép, és kicsit kijjebb
a parketta résében a csontdarab


- bc3 - a vörös emeletes épület tetejére fel, onnan ugrás a távoli szélkerék felé lévő (zöld épület melletti) épület tetejére és a végén az árnyékban a hulla és a rovarok társaságában

- r4 / bp2 / bc4 / k5 / s3 - The Vice Overseers Predicate Logic - elektromos kapu után jobbra fent lesz egy vörös emeletes saroképület, 2. emeleten a széfben a rúna, a tárgyaló helységben (vetítővászonos)
az asztalon az iromány, és a benne lévő 3 sort a széf előtt lévő könyvben a sorszám (Misson Clues listában az egyik Reminder-ben lesz egy olyan kezdet "Errant Mind ....") a kód, kép a széffel szomszédos szobában,
és az íróasztalon a lámpa alatt a technikai doksi, csontdarab pedig a 3. emeleten a vallató szobában ahol az ellopandó hulla van


- r5 / bc3 - elektromos kapu után jobbra fent lesz egy vörös emeletes saroképület, a sarkában az utcán (sok őr) az asztalon fekszenek egymás mellett

- r6 - ha átjutottunk az elektromos kapun a patakba bele és a végén a rács mögött lesz a rúna, amit nem tudunk elérni, ezért nyílpuskával az előtte lévő deszkát lőjük szét és a víz elénk sodorja majd

- s4 / bc6 - Winslow's Safes- a pálya legvégén a vasúti állomással szemben lévő széf boltban a lépcső alatt, a kombináció a bejáratnál lévő pénztárgépben, a csont pedig a széfben (a kód változik, pl. 460, 926....)

- k6 - Hypatia's Projective Gaze - Winslow's Safes bolt felett lévő lakásban a lepkéknél, érkezhetünkl az utca felől az erkélyen át, vagy ha a boltban megszereztük a kulcsot akkor az ajtón át

THE GOOD DOCTOR - ADDERMIRE INSTITUTE

- bc7 - megérkeztünk, az elektromos szekerünk alatt lesz, a leszakadt korlátnál tudunk lejutni és a csónakból kiszedni

- bc8 - főbejárattal szemben az asztalban

- k7 - Duke Abelle's Propositional State - főbejárattal szemben az elektromos kapunál a falon log

- s5 / bp3 - az első elektromos kaputól jobbra fent lévő teraszra teleport, jobbra leghátsó helységbe a sarokban a zárt széf, kicsit előrébb egy nyitható széf, és kicsit vissza az első asztalon a doksi a kóddal (mindig változik)

- r7 - főbejárat, balra az étkezdében a középső asztalnál az oszlopon

- s6 - 2. szinten (1. emelet) a DISEASE TREATMENT résznek a leghátsó Vasco's Office-ban van, de bonyolult bejutni, fel a 3. szintre és végig a Recuperation Room-on (a kulcsa a legfelső szinten A. Hypatia irodájában
az asztal fiókjában van) és jussunk le Alexandria Hypatia-hoz, duma vele, utána tovább a hátsó helységben lévő bekötözött félhalotthoz (Vasco), duma és tőle kapjuk meg a kodot és a feladatot amit vagy megcsinálunk vagy nem.

- r8 - 3. szinten (2. emelet) a Recuperation Room-on belépve és a sok bogárral megküzdve az elején a szarkupacon

- bc9 - 3. szinten a Recuperation Room-on tovább menve a szemben középen lévő zárt helységben, mindkét oldalán be lehet jutni, az ajtót karddal szétverve vagy a másik oldalról a fém dobozon át

- bc10 / k8 - I Regard Her, Within or Without - 3. szinten a Recuperation Room-on végigmenve le a Hypatia laborjába, és a saroban lévő belső helységben az asztalon a csont, a kép pedig a falon


- bp4 - az épület főlépcsőjén felmenve a legfelső drótcsapdás pici helységében / Hamilton műhelyében az asztalon fekszik, a kulcsa a 2. szinten bemenve a DISEASE TREATMENT részre egy magába roskadt sopánkodó civilt
(Hamilton) találunk, mögötte az asztalon a fém ládában lesz

- r9 - Hypatia irodájánál ki a tetőre, a baloldali sátortetős épület közepén lévő ajtón be és ott van előttünk

- bc11 - a 9-es rúna épületének tetejére fel, a középső kimagasló lépcsőháznak a tetejére kellene feljutni, ami a tető szélén lévő kémény tetejéről lehetséges rá teleportálni, fent a madárfészekben

- r10 - vissza a 9-es rúna épületére és most a középső kimagasló lépcsőháznak a szellőzőjébe teleport, ott a munkapadon, a liftet a piros gombbal hívjuk el, és a kötélen lévő piros részeket lőjük
le, leszakad a pincébe, a kis dobozokon ugráljunk is le a pincébe


- r11 / k9 - Anton Sokolov in Subtractive Light - ha lejutottunk a pincébe (-1 szint) akkor séta a bal sarokba (vissza felmászunk majd 1 szintet és a lift rácsának alján a piros gombbal nyilik ki a rács, nem kell vissza felmászni)


04 THE CLOCKWORK MANSION - AVENTA DISTRICT

- bc12 / k10 - Ramsey's Stochastic Eyes - pálya elején ahol a bedobozolt szekér van, fel a szekér tetejére, jobbra a falra, majd a végéről a szürke épület erkélyére és be, a kép balra a falon, a csont pedig jobbra a vitrinben


- r12 - pálya elején ahol a bedobozolt szekér van a piros épületben fent, a borbolt mellett bal oldali ajtón be, 2. emeletre fel (elsőn rovarok), ajtó zárva, kis ablakon be, a kádnál a falon át és a szoba közepén a cucc, vagy a másik
megoldás a szekér tetejéről ugrás a lámpaoszlopra, onnan pedig be az ablakon (KEEP OUT felírat elején)

- s7 - a borbolt után be a sikátorba a kék épülethez, fel az első emeletre, az üveg falú irodában a sarokban a széf, vele szemben a folyoson a fekete táblán a boros palack takarásában krétával 2 szám, ezeket állítsuk be, a 3. elmosva (hol az 1. hol a 3.)
a harmadikat pedig pörgessük amíg ki nem nyílik


- k11 / bc13 - The Spymaster's axis of asymmetry - a széf feletti lakásban van, de a 2. emeleti ajtó zárva, ezért a sikátorban az alacsony épület tetejére fel, a sarkáról a kék épület nyitott erkélyére, a kép balra a falon, a csont jobbra az üveg bura alatt


- r13 - blackmarket-ben eladó, 400 pénz

- r14 - állomás mögötti sikátorban ahol csapdába akarnak csalni a rablók a felborított komódban

- bp5 - bejutva az állomásra (üveg tetőről) a sarokban lévő jegypénztárban (nyitható széf is van) a pénztárgép melletti fakban, a zárt ajtóhoz meg kell keresni a kulcsot (nem tudom hol van), vagy 250-ért megvenni a feketepiacon

- bc14 - állomáson felmenve a lépcsőn bal kézre lesz a ketrec tetején

Upper Aventa District
- bc15 - leszállva az elektromos szekérről a jobbra lévő rendőrőrsre be (térképen 3. Grand Guard Office), első emeleten RECORDS jelzésű ajtón be, rögtön az első asztal sarkán

- bp6 - leszállva az elektromos szekérről a jobbra lévő rendőrőrsre be, 2. emelet tárgyaló középső asztal (itt a hátsó szobában az asztalon van a továbbjutáshoz a kód, már ha szekérrel akarunk tovább menni)

- r15 - ha átjutottunk az elektromos kapun balra kis oszlopos tér, be a házba lépcsőn, emelet, zárt ajtó ezért körbe, bogarak és a zárt ajtónál lévő hálószobában az asztalban, erkélyről is bejuthatunk

- bc16 / k12 - Jindosh Considers An Odd Numerator - elektromos kapu után balra a téren a piros SEIZED épülete nyitott ablakán be, balra a kép, jobbra az üres vászon előtt a csont


Clockwork Maison

Igazi labirintus jön, nem lesz könnyű leírni és követni sem, sokfelé el lehet menni. Belépve fel az emeletre, a üvegajtónál duma a házigazdával (nem látjuk csak halljuk), utána jön 2 clockwork soldier (én csak kvarc katonáknak hívom őket röviden KK, a karjukat kell löni, utána szétesnek)
csata. Balra lesz egy elektromos kapu, a nafta ami táplálja alattunk van, tehát amikor meghúzzuk a kart a lépcsőnél, akkor a középen lévő 4 szekrény valamelyikére másszunk fel, a padlóval együtt lemegyünk, és természetesen kapcsoljuk ki. A nafta még jól jön
harcnál, vegyük fel, huzzuk meg a kart, mászás a szekrényre az olajjal. Megint az emeleten vagyunk, innentől kezdve lehet menni az előbb kinyitott elektrokapu és a földszinti dupla ajtó felé is.
- bc17 - az egyik legjobban eldugott cucc, menjünk át a kinyitott elektromos kapun a "PRIVAT" magánlakosztályba. Kart nyomni, fürdőkád elfordul helyette ágy lesz, a képnél a fal felment, itt jobbra, be a csempézett helységbe, és a bejáratnál lévő piros
gombot nyomni, lemegyünk, és az ajtó helyére kerülő polcban a csontdarab.

- bp7 - vissza a főbejáratnál lévő hallba (kar kell a lépcsőhöz), a két lépcsősor között át, harc, az "ELEVATOR" részt egy elektromos csapda védi felejtős ne is menjünk arra, a folyoson a zárt ajtóig. Itt a felette lévő nyíláson jussunk be a "WAITING ROOM"-ba,
nyomjuk le a kart a "ASSESSMENT CHAMBER" táblánál, a lejövő platformon földgömbnél az íróasztalon a tervrajz.

- bc18 - vissza az "ASSESSMENT CHAMBER" táblához, de most amikor felfelé megy a platform, másszunk be a két szint közé az üvegtetőhüz, essünk le a nyitott padlórácson, majd a következőn is, és a bogaraknál a hulla előtt a földön lesz a csont

- bc19 - vissza a "WAITING ROOM"-ba, tovább a sarokban lévő átjárő részen bemenve a nagy terembe az elektromos csapdától távolságot tartva a fal közelében maradva jussunk el a lifthez. Fel az emeletre és 3-4 feltöltött olajos hordót parkoljunk be a liftbe,
majd le a pincébe (-1). Lesz egy nagy üvegtetős terület, ott lesz bent Sokolov és egy tesz KK, de egyenlőre menjünk át a másik végébe az elektromos kapuhoz, a DANGER feliratú generátornál a fém asztal fiókjában a csont.

- k13 - The Blood Topology of Grim Alex - Az üvegtetős tesztterület ajtajához vigyünk le 2 olajtartályt, lépjünk be, a falak a padlón lévő spec aranykeretes járólapra lépéskor változnak meg, a 2 tartállyal nyírjuk ki a KK-t, leghátul vegyük fel amit csak tudunk
és menjünk be Sokolov-hoz ahol ott lesz a kép (ledeszkázott járólap az utolsó amivel be lehet hozzá menni).

Fel a lifthez Sokolov-al, harc, fel az 1. emeletre, a liftnél huzalozzuk át az elektromos csapdát, főbejárat (1-2 KK az olajhordóval likvidálandó) és vigyük ki az öreget szekérhez, majd vissza az épületbe. Végső harc, vissza
a lifthez, 2. emelet, menjünk a csempés piros kapcsolós helységhez, a kameráknál nyomjuk át a kapcsolót, hogy feltáruljon az erkély, annak sarkában át a korláton a csöveken mászás lefelé a következő teraszra teleport, a fém ajtót kinyitni és itt a
2. lift. Le a lifttel a pincébe az elektromos kapuhoz, az itt lévő hordót nyúljuk le, majd be a liftbe és fel a 3. emeletre vagy a 2.-ra. A 2db 4 karú KK és a célpont likvidálása innentől kezdve eléggé leegyszerűsödik, ha mákunk van akkor 1 hordóval is végezhetünk velük.
- bp8 / k14 - Light Along the Inverse Curve - ha kinyírtuk a célpontot akkor itt legfelül a 3. emeleten ahol a célpont is álldogált lesz egy nagy asztal, annak a jobb oldali ajtaja mögött a doksi, és az asztal mögött a falon a kép


- r16 - a Sokolov képtől ugrás a lenti részre / vagy lift a munkaasztalokhoz, alattunk a rúna, valamelyik kapcsolóval érjük el, hogy kinyíljon a padló és menjünk le érte

- k15 - I Look Upon the Craftsman - le az első részre ahol millió egy szerszám hever, 3 kijáratunk van: lift, vörös folyosó és mellette a mozgó padlós hosszú folyosó ami eddig zárva volt, most nyissuk ki és a végén az aktót is. Menjünk a vörös folyosón, a végén iróasztal
fogad, huzzuk meg a kart, befordul ide a sokat látott fürdőkád, és jobbra lejön egy ocsmány kép.

05 THE ROYAL CONSERVATORY - CYRIA GARDENS

- r17 - ha feljutottunk az utcára, akkor balra a sikátorban a Black Market, ott árulják 400-ért

- bc20 - ha átjutottunk az első elektromos kapun, a jobbra lévő piros épületben az 1. szinten a szoba közepén a kártyaasztalon

- bc21 / s8 / k16 - Ashworth Within An Existential Graph - ha átjutottunk az első elektromos kapun, a jobbra lévő piros épület tetejére fel, a szomszédos lepedőzött épület erkélyére átugrás, bogarak, majd balra lévő sarokban a 3 cucc:
falon a kép, a földön a csont és jobbra a széf, amihez a kódot a feketepiacon vehetjük meg (elméletileg el is lopható, de akkor a side mission bukta)



- r18 - vissza a piros épület tetejére, üvegtető, és ugrás a sarokban lévő zöld épület teraszára, bent sok a csapda, fel az emeletre a leszakadt padlón és a kék virágoknál az oltáron

- bp9 / bc22 - ha eljutottunk a 2. elektromos kapuzárhoz, akkor a sín végén álló vagonnál lévő zöld épület ajtaján be, fel a fapalánkig, ami a lépcsőről átmászható, néhány csapdán át eljutunk a felsőbb szintre, asztal amin rajta lesz a csont és a terv dokumentáció is

Épületben - The Royal Conservatory

- bc23 - ha az épületbe nem a teknőc felől megyünk be, hanem a halszobros medencénél jobbra lévő pincebejárattal kezdünk, akkor a balra lévő QUATERMASTER zárt irodájában lesz az üvegbura alatt, az ajtó belsején lévő léc szétlőhető és utána lehet bejutni

- r19 / k17 - Her Hearth, I Bathed in Poison - a pincében haladva a lift felé ahol a sok bogár van döglöt kutya az asztalon a zárt "ARCHIVE" érünk, a kulcsa a korábbi "QUATERMASTER" helységében lesz felakasztva, de jobb oldalról a könyves polcot be lehet tolni, és bemászni,
a rúna az asztal sarkán lévő üvegkalickában, a kép meg a belső rács mögött


- r20 - a QUATERMASTER közelében lévő lépcsőn fel az aulába, itt jobbra fel az emeletre (2 varázs növény) és a szemben lévő már kék tapétás mennyezeti ventillátoros helységben a rúna a párnán pihen

- bc24 - picit tovább a sarokhelységben a lépcsőn fel, sok bogár, az irodában a kékkel összefirkált tábla előtt lebeg

- bc25 - menjünk tovább előre és jussunk el a térképen 4-el jelölt liftig, a teremben orvul nyilazzuk fejbe a banyákat, hívjuk fel a liftet ide a 3. szintre, lépjünk bele, a ládákon fel a tetejére, és látunk egy kuckót benne a csonttal

- bc26 - a csővőn másszunk ki, a fém platformon körbe és jussunk el a szemben lévő nyitott ablakig, bemászás (4. szinten vagyunk) és rögtön a jobbra lévő botanikai helységben az asztalon

- r21 - ha mákunk van feljön a célpont, de ha zajt csapunk akkor mindenképpen, majd a lépcsőkorlátnál menjünk ki a jó nagy hátsó teraszra és a sok gyertya társaságában a fémpolcon

- k18 - My Fires Burn within Breanna's Marrow - vissza a lépcsőhöz le oda ahol eredetileg a célpont volt (térképen 1), és félemeleten a hatalmas hosszú ablak alatt a falon lesz a képecske

- bp10 - jussunk le a lifttel az 1. szintre a könyvtár részre, a liftnél a falon lévő térkép utáni ajtón be a műhelybe, az asztalon a köszörűgép mellett

- bp11 - ha megcsináljuk a black market-es mellék küldetést, akkor kapjuk meg annak a végén és kirakják elénk (nehogy otthagyjuk), de fontos a feladatot hamarabb vegyük fel mint ahogy belépnénk a banyavárba!

06 DUST DISTRICT - OLD BATISTA DISTRICT

- r22 - Meagan Foster-el találkozásunkkor az alattunk lévő helységben, ki az utcára, a bedeszkázott ajtót zúzzuk be és bent a fém komodban

- r23 - ha átmentünk a nagy fa kerítésen mielőtt a rablókba belebotlanánk rögtön balra az ajtón a deszkákat zuzzuk le, be fel a lépcsőn, bogarak, a hálóban a komódban

- bp12-13 / r24 / bc27 / k19-20 - Paolo and the Inacessible Cardinal / Vera Moray and the Affix of Her Skin - a zöld épületben aminek neve a The Crone's Hand Salonban sok minden van, sarokban
az ajtó, fel az emeletre, két utazó ládán lesz egy kékes fém láda amiben egy majom maszk és egy tech doksi lesz. Tovább fel a 2. emeletre az irodában az íróasztalnál Paolo képe, a mosdóban Vera képe, és mellette
az oltáron egy rúna. Innen le az udvarra a pincébe a fogolyhoz, a nagy asztalon 2 hatalmas láda mellett a tech doksi, és még egy csont is van nagyjából a pince közepén egy faasztalon.





- r25 - Paolo hullájával OverSeer Outpost (a hullával nem bántanak és beengednek szinte mindenhová), jobb lépcsőn fel és jobbra az őrposztnál a fehér ajtón kéne bemenni, a kulcs hozzá balra a tömegszálláson az éppen alvó katona derekán log, lopjuk el, ajtó majd a fémláda kinyit

- bc28 - Vice Overseer Bryne főnöknél Paolo átadása és duma után az íróasztal oldalsó részében

- k21 - Indiscrete time finds Aramis Stilton - ezt véletlen találtam meg, ott vagyunk Bryne-nál, nézzünk fel a vetítőgép feletti teraszra, oda kell felugrani, majd leghátulra bemenni és a falon log a kép

- bc29 - a Silvergraf hangstúdió mellett lévő épület emeletén lesz (közel az őrzött átjáróhoz), az ajtó a tűznél zárva lesz ezért a kirakat tetejére fel, bedeszkázott ablakon bemenni és a sarokban a
falra rögzítve lesz

- bc30 - ha felvettük a 28-as csontot, akkor az asztalon ott lesz Durante kulcsa, vegyük fel és irány vissza Paolo kocsmája. Az első emelet az eddig zárt ajtóval, bent az ablaknál lévő asztalon
lesz a csont, és az asztal aljában a Silvergraf kulcsa (our two cuckoos)

- k22 - Skiff Approaching Dockyard - Ha megvan a Silvergraf kulcsa akkor irány a fényképész bolt. A bejártatnál jobbra log a kép.

- bc31 - a fekete piacon van, de nem megvehető, tehát el kell lopni és stílszerűen a pálya legvégére hadjuk. Szóval a piactól jobbra lesz a téglafal alján egy átcsúszó, menjünk be, a másik oldalon
ki és a 2. rácsos ablakon látjuk a belülről bedeszkázott ajtót, lőjük szét. Vissza a piachoz, most a bal oldalán lévő ajtón menjünk be, a földszinten a piac kódolt ajtaja, de mi menjünk az emeletre ahol az
ajtó most már nyitható, be leghátulra és az íróasztal mögött lévő fotónál lesz egy levél, ebben a lényeg az első sor amiben általában ott a Rain szó. Ezt a fürdőszoba előtt a falon lévő fekete számozott táblán
keressük meg, és ahányadik sorba van az lesz az első szám. Ha a levélben nincs benne a rain, akkor a tábla első oszlopában lévő szavakat keressük meg benne. A maradék 2 szám az adott sorban lévő bekarikázott piros 2
jegyű szám (például 18). Irány le, kinyitni az ajtót és az íróasztalban a csont, persze a bolti készlet is kifosztható.


KAPU!!!
07 A CRACK IN THE SLAB - ARAMIS STILTON'S MANSION

Időugrálgatós pálya (3 évet oda-vissza), a legtöbb képességünket sajnos nem tudjuk használni, mindkét idősíkon vannak cuccok, ezért mindent 2x végig kell járni, és a felvehető csontok runák közül
van ami egyik van ami a másik korban van és van ami mindkettőben elérhető, szóval dupla munka.
- r26 - be az épületbe, fel a lépcsőn a szemben lévő bányakocsis szobába, a bal oldali sarok beugróban lévő asztal előtt a felborult faládában

- safe X - van egy rejtett széf, ott ahol a 26-os rúna volt, a festmény mögé rejtve, kódja nincs. Ehhez szerezzük meg az időgépet, jobbra a kivilágitott CULLERO CIGARS palakát felé, végig, a padlón lévő lyukon leesés és a célpontnál
jön a videó, a végén pedig az időgépet kapjuk meg. Ezzel irány az most zárt ajtó, időugrás a csicsás korba, át az ajtón, időugrás a romos korba és vissza fel ahol a runa volt, megint ugrás vissza és akkor tudjuk a képet kinyitva a széfhez jutni.

- bp14 / k23 - The Commutative Rats and the Weeper - a szoba méretű széfben van, szerencsére nincs kódja. Le a földszintre, a bejárattól balra lévő folyóson végig a nagy étkezdébe ahova a csicsáskorban tudunk belépni, majd jobbra be
a rövid folyóson a hatalmas fém zárt ajtóig. Ugrás a romos korba ahol ez nyitva van, de üres, tehát belépünk és vissza a csicsáskorba, jobb sarokban a nyitható széf benne a tech doksi, bal sarokban a kép. Egy érdekes kitétel, hogy középen
lesz egy szobor ami egy darun log, ha ezt ott hagyjuk akkor a romos korban lépve lesz egy lyuk a falon ahol ki lehetne menni de ettől a szobortól nem lehet, de ha elvágjuk a kötelet akkor szabad marad a kijárat hátra.


- bc32 - emeletre a lépcsőn felmenve a jobbra lévő zárt ajtón a csicsáskorban jussunk ás, és a végén a nagy étkező fölé érkezünk. A romos korban láthatjuk, hogy a mennyezet leszakadt és ott van fent a csont, váltás csicsáskorba és az erkély végén
lévő 3 kapcsolót toljuk FEL, hogy mindhárom csillár LENT legyen, majd ugráljunk el a legtávolabbira, váltás romosra és most fel tudunk jutni a padlásszobába ahol a földön fekszik a csont.

- r27 - emeleten most a korábbi bányászkiállitásos helységgel szemben lévő zárt ajtó jön, amin a csicsáskorban tudunk átmenni, de kell hozzá a "MASTER KEY". Ez a földszinten jobbra, az étkezdében ahol a 3 csillárral szorakoztunk, az asztal mellett
a hosszú támla nélküli pad/széken egy erszénnyel. Ha megvan akkor fel a zárt ajtóhoz, csicsásban át rajta, jobbra kis lakosztály végén fürdőszobával, de a lényeg a félig eltolt mozgó könyvespolc ami mögött van egy zárt ajtó. Picit visszalépünk a bejárathoz
át a romos korba, akkor nincs ott az ablakrács, ki tudunk mászni rajta, jobbra körbe a fémen és gőzölgő csőnél be tudunk mászni, de ekkor már nincs ott a rúna. Váltás csicsáskorba és akkor a fémládából kiszedhetjük, persze előtte lesz 3 tag akinek ez nem fog tetszeni.

- k24 - The Torturer's Quaternionic Groan - vissza a ki az ablakon a fehér csőveken a szemben lévő nagy teraszra, jobbra az eldőlt könyvespolcnál a földön a kép, de csak a csicsáskorba látható.

- r28 - jussunk le a pincébe (lift vagy lépcső), váltás csicsásra, a sarokban a fehér meszelt téglafalon lesz egy beszakadt rész a plafon közelében (jól megvilágítva) balra a vitrinben egy piros kerekecske, vegyük fel,
másszunk fel a ládán és dobjuk be a résen, másszunk utána ami a romos korszakban lehet mert akkor nagyobb a rés és víz van bent + nyitva a középen lévő rács, vegyük fel a kereket átúszás a másik helységbe kerék felrakása,
eltekerése, és vegyük fel a ládáról a runát

- bc33 - jussunk be a liftbe (csicsás kor), fel az elsőre, váltás romos korra, a lift lezuhan fél szintet és megjelenik a padlon a csont, vegyük fel majd vissza csicsás korba, hogy ki is tudjunk mászni a liftből (sarokban lévő piros gomb).

- bc34 / s9 - a lift melletti helységbe kellene bejutnunk, ott a széf és benne a csont, de az egyik korban zárva az ajtó a másikban meg picit nyitott, az oldalfalánál lesz az egyik korban egy barikád
a másikban egy íróasztal, ami alá bemászva és romos korra váltva már be is jutottunk a barikád mögé, itt többször is időt kell majd ugranunk, a kutya tetemét tegyük be a kazánba, időváltás után visszatérve a
romos korba a széf ajtaja a földön lesz és az ajtó meg nyitva, sasoljuk meg a kombinációt, váltás a csicsáskorba és használjuk a számsort, ennyi

Ha most befejezzük a játékot megöljük Aramis Stilton-t és visszamegyünk a homokos negyedbe akkor a végeredményként azt kapjuk, hogy volt 4 csont a pályán, de mi csak 3-t találtunk meg! A trükk
annyi, hogy a hátsó udvarban az ajtókód megszerzésénél ne nyírjuk ki a tulajt, csak kábítsuk el! (Azt nem próbáltam mi van ha csak simán futni hagyom, akkor lehet a 4. elérhető lenne.) Ekkor a romos korból egy felújítás
alatt lévő kor lesz, sok új cucc, szinte minden bútor máshol van, új civilek, és megjelenik a 4. csont. A homokos negyed már nem lesz homokos, bekerül még 1 rúna és 3 csont is rá, és Aramis-tól a hajón megkapjuk a
következő pályán lévő palota térképét!
- bc35 - szóval ha elkábítottuk Aramis-t akkor a 2. emeleten a lift melletti irodába a hatalmas szobor mögötti íróasztalon lesz. Ez az iroda korábban nem létezett, ezért külön rá kellett rajzolnom a térképre.

- bc36 - ha visszatértünk a manorból a szemben lévő ház amiben a rúna is volt vagy az ajtó, vagy a ház mellett jobbról lévő nagy kapunál (térképen 1. Grand Guard checkpoint) az ablakon bemászva a faládában

- r29 - a téren a sikátorban lévő deszkázott részre kell felugrani és a végén a kis oltár

- bc37 - a téren a ház tetejére kell felugratni/felmászni a sikátorban, a mosdónál lesz

- bc38 - a hajónál lévő rész legelején, ahol a 3 ventilátor forog a ládában

08 THE GRAND PALACE - PALACE DISTRICT

- bc39 - menjünk a széfbolthoz, a szemben lévő ház teraszán be a lakásba (az épület másik oldalán is be lehet jutni az ablakon át), bogarak, a csontdarab a satuba lesz befogatva

- r30 - széfbolt mellett be a sikátorba, a végén ahol zenélnek a Black market utáni sarokban fel a ládákon, a sziklában lévő bedeszkázást zúzzuk be, lépcső le és már ott is vagyunk. A másik utvonal a széfbolt mellett a kockázoknál be a sikátorba, a
kód a kapuhoz a széfboltban a földszinten hátul az asztalon (354), a blackmarket mögé érkezünk, és itt mászunk fel majd séta a deszkázásig.

A runától menjünk tovább és bejutunk a black market mögé, a civilnél (delivery woman) lesz a pálya elején lévő hajó ajtajának kulcsa, és az itt a sikátorban lévő kapuhoz való kód is nála van.
- r31 / k25 - Daud and the Parabola of Lost Seasons - jussunk el az automata védőtoronyig, nézzünk fel, ahol a szélkerék van, annak az épületnek a 2. emeletére kell feljutni (ugrálva vagy a sarokban
lévő bejáraton és lépcsőn felmenve) a fürdőszobában lévő komódban a csont, a kép pedig a hálóban van az ággyal szemben. A folyosó felöl is be lehet jutni, a bejárat hiába van eltorlaszolva, be lehet tőle mászni.
Ugyan ennek az épületnek az első emeletén lévő asztalon lévő audió lejátszó elárulja nekünk a black market belépési kódját.


- bc40 - az automata védőtoronynál a tér másik oldalán lévő ház dupla teraszából valamelyikre ugrás, vagy utcáról az oszlopos óránál lehet bemenni, 2. emelet, itt is a fürdőszobai komódban

- bc41 / s9 / bp15 - ahol az elektromos kapu van, tőle balra be a lépcsőn fel a 2. emeletre, kulcs kell az ajtó nyitásához (szerintem ez van a széfboltban a pénztárgépben), a csont hátul a hálóban a kispárna alatt, a tech doksi a kis irodában
az asztalon, a széf meg vele szemben, a kód hozzá az irodában lévő foton lesz zoom rá (bár szerintem fixen 123)



Grand Palace

- bc42 - eljutottunk a szobor után a főépülethez, de ne a dupla főbejáratot válasszuk, hanem balra át a vízen, át a placra és be egy olyan helységbe aminek a közepén egy trón van, ott a csont és sorkszor a célpont is. Vegyük át
a hatalmat az elektromos kapu felett a fal mellett nem tud megcsapni és csak utána férünk a csonthoz, plusz minden ellenfelet akit idecsalunk azt ingyen kinyírja, már amíg van a tartályában olaj.

- r32 - a trónteremből balra ki a 2 ajtó valamelyikén a teraszra, le balra 1 szintet (csak egyet!) a kis udvarra, a sarokban a deszkát betörni. Lemenni bogarak, jobbra tovább le a vízbe bele, úszás és a víz alatti polcon lesz a rúna. A térképen jelöltem a 2.
szintű belépő pontot ahol a deszkázás van, az 1. szinten a helyét, illetve az útvonalat. Kis fricska, hogy a rejtett részről ahol a legutolsó csont van, lesz 1 paraván, amit szétzúzva is el tudunk ide jutni kis uszással.

- r33 / s10 - trónteremből most középső ajtón, majd balra a köralakú ülőalkalmatosságnál, néhány lépcső és a first captain office végében van a széf (2. szint a térképen), benne a rúna. A kombináció hozzá a 4. szinten Duke Abele's office-ban (térképen 3-assal jelölik) ha szemben állunk az
íróasztallal akkor a balra lévő asztalon a szoborhoz közel a papírfecni (305).

- bc43 - ha az étkezdébe a főbejáraton érkeztünk, akkor jobbra lépcső és megint lépcső, és a zongoránál jobbra be a fehér ajtón és a belső helységben a női hulla fejénél az ágyon.

- k26 - Her face is My smile - fel a 4. szintre a Delilah Copperson's Chambers lakóhelyiségbe belépve szemben a zongoránál

- bc44 - fel a 4. szintre a Delilah Copperson's Chambers lakóhelyiségbe, aminek a legvégén a fürdőszobában a mosdó alatt

- k27 - My Name on Their Lips - a 4. szinten Duke Abele's office-ban a kandalló felett a falon

- bp16 - az 4. szinten Duke Abele's office-ban ha háttal állunk az íróasztallal, akkor szemben a 2 könyvespolc között a krokodilos komód jobb fiókjában

- bc45 - menjünk le a pincébe a lélek után, a boros részlegen a két félköríves vitrin között lesz egy gyanus rész, mivel ott nincsenek polcok, itt bal kézre lesz egy csengő szerű gomb, azzal a fal szétnyílik, le a terembe majd
a bal oldali helységben a Delilah képe előtt fekszik a csont

- bp17 - az előző teremben ahol az összeesküvők asztala van középen

09 DEATH TO THE EMPRESS - DUNWALL STREETS

- bp18 - még a hajón, ahol Sokolov festeget, a szoba végén az audiograf közelében az asztalon

- bc46/47 - még a hajón, Megan Forest zárt szobájában (ahol Sokolov festeget), menjünk fel a fedélzetre és amikor a korlátra hajol lopjuk el a kulcsát, utána bejuthatunk

- r34 - már a városban, ismét a black market-ben vehető meg 400-ért (helyileg a PRATCHETT JELLIED EELS plakátos épületben, vagy a térképen 1-es The Black Pony Pub)

- r35 - a kanyarban ahol a sín le van szakadva jobbra felnézünk a kék zászlós tornácra kell feljutnunk, balra lévő romos épületben lehet emeletről emeletre jutva felmenni a tetőig és onnan a fém konzolokon
átmászni, a belső szobában lesz egy barométer a falon azzal lehet a rejtett szobába bejutni

- s11 / bp19 - és ismét jön a legelső mackónk a Dr Galvani's safe, ami ugyan ott van természetesen, a kanyarban a leszakadt sínnél, a 2. bejárat közvetlen az akasztott civil után, a kódja pedig ugyan az maradt, ha
elfelejtettük ott a kép rámája, a doksi pedig az asztal közepén lesz

- bc48 - a templom erkélyére kell jó magasra és távolra feljutni, be az ajtón, a belső helységben a csővőn fent a lámpásnál

Mielőtt átmennénk a toronyba, mindent töltsünk fel egyrészt a City Watch Armory-ban elég sok minden van (térképen 3) a kulcsát a black market-ben vehetjük meg, másrészt nem lesz több fekete piac, tehát minden vegyünk meg (főleg nyilakat), és minden skill-t állítsunk be magunknak.
Dunwall Tower
- bc49 - a megkövült szobrok után a fa palánknál jobbra felnézünk, lesz egy saroképület (green house) benne elég sok feldolgozandó növény, 4 boszi, stb, a sarokban egy fém tálcában

- bc50 - ha odaértünk a máglyarakáshoz a főépület jobbra, balra meg egy katedrális szerüség, és annak a másik végére kell a jobb oldalán lévő csöveken körbe elmásznunk. A hátsó kapujánál a lépcsőnél lévő faládában.

- k28 - Luca, his eyes upon Me - a kőr alakú pavilon ahol a királynőt az első részben megölték peremén nézzünk le balra és a közelében a párkányon a kép, könnyű lesz kiszúrni annyira elüt a környezetétől (lesz néhámy kutymuty)

- r36 - vízmű, a főépület bejáratától balra lévő vízpumpa helységében (első részből ez is ismerős lesz) a sarokban a csövek alatt. Elérhetetlennek tűnik, de a rámpán picit vissza lesz egy fehér rongy a földön, ott a fal mellett le lehet esni és elmászni a sarokba.

Toronyban
- bc51/52 - a főcsarnokban a lépcsőn a kezénél fogva logo hulla övén vannak

- r37 - SECURITY ROOM-ban lent (feladat is hiszen ott a lifthez az áramforrás), irány a konyha, mellette a folyosó és a végén a kanyarban lehet lemenni a pincébe, fent a csővőn

- bc53 - emeletre fel a ketté nyíló lépcsőn, a jobb oldalon, lesz egy fa átjárófolyosó a két szoba között, itt ugrás fel és mászunk be mivel az ajtót a bent lévő civil eltorlaszolta, az asztalon

- bc54 - előzőhőz közel, csak a lépcső másik oldalán a sarokhelység (valami szervíz pont) amit 2 kutya meg egy banya őriz, bent a komódon

Egyébként nincs vége a gyüjtőgetésnek, mert ha újrajátszuk a már végig tolt játékot, de most a "new game +"-t inditva, akkor a hajón az első ébredésünkkor kapásból kapunk 2 csontot a szobánkba.
Ugrás a játékok listájára
Visszatérés a Kezdőlapra