A Connector Kft. több mint 3 éves múltra tekint vissza, mely megalapozta, hogy a méltán híres SACHS motorkerékpárok forgalmazásával foglalkozzék A Sachs tradicionális 120 évre visszatekintő múlttal rendelkező német motorkerékpár gyártó cég. A több mint 1 évszázados tapasztalat mellett gondolkodása rugalmas, friss és futurisztikus. Hogyan tarthatja meg ezen erényei mellett tradícióját, szakértelmét és rutinját? Bízzunk benne, hogy a márka történetének pár soros bemutatásával választ adhatunk ezekre a kérdésekre.
-
1886 április 5-én Carl Marschütz, neumarkti iparos 8 alkalmazottal megalapítja a Nürnberger Hercules-Werke üzemet
-
1894-ben már 170 alkalmazottal közel 5000 db kerékpárt gyárt
-
1896-ban áthelyezi gyárát Nürnbergbe
-
1898-ban kigördül az első elektromos kerékpárja, mely 40km-es hatótávolságba képes utasát szállítani, akár 40 km/h sebességgel
-
1905-ben elkészül az első Hercules motorkerékpár
-
1928-ban JAP, Villiers, Moser, Sturmer-Archer és Sachs motorok beszállításával készülnek motorjai
-
1932-ben elkészül 200cm3-es motorral hajtott háromkerekű autója
-
1945-től mindössze 30 alkalmazottal indul újra a termelés, ismét kerékpárok gyártásával, majd még ebben az évben megjelenik egy 25cm3 és egy 98cm3 motorkerékpár
-
1951-ben Georg Dotterweich 80 km/h sebességgel új világrekordot állít fel az 50cm3-es segédmotorkerékpárok között
-
1956-ban a SACHS motorral hajtott K100-as Hercules a németországi motorkerékpár eladások piacán az előkelő 3. helyen áll
-
1957-ben a SACHS AG felvásárolja a Nürnberger Hercules-Werke GmbH-t
-
1962-ben a SACHS megépíti a világ első 4x4-es quadját, a 400cm3-es, 528 kg-os, 18 lóerős KRAKA-t (Kraftkarren), és tetemes mennyiséget ad el belőle erdészeti és katasztrófavédelmi szolgálatoknak valamint katonai egységeknek
-
1964-ig 222 csapat és számos magánversenyző 1049 arany, 86 ezüst, 58 bronzérmet szerez a SACHS motorokkal, különböző versenyeken
-
1970-ben elkészíti a világ első Wanke-motoros, K125 néven forgalmazott motorkerékpárját és több száz darabot ad el belőle a Bundeswehrnek
-
1979-ben már 1400 főt foglalkoztat a cég
-
1987-ben bemutatja a Saxonette típusú első tengelyen 30cm3-es motorral hajtott kerékpárját
-
1989-ben 200.000 kerékpár és motorkerékpár eladásával 156 millió márka árbevételt produkál
-
1990-ben bemutatja a kölni IFMA szakkiállításon első sorozatgyátású elektromos mopedjét
-
1992-ben elkészíti a német hadsereg számára a K180 BW modellt
-
1997-ben kihoz egy új 125cm-es modellt és a Mercedes-Benz-zel közösen elkészíti a Mercedes Hybrid kerékpárt
-
1999-ben a roadster szegmensben két modellel jelentkezik (650, 800)
-
2000-ben Münchenben az INTERMOT kiállításon leleplezi formabontó gépét, az 1000cm3-es Beast-et
-
2002 áprilisától belefog a legendás MÜENCH MAMMUT 2000 gyártásába
-
2003-ban kihoz egy elektromos kerékpárt, melynek már 80 km a hatótávolsága
-
2004-ben az extrém MADASS 50 bemutatásával új korszakot nyit a városi kismotorok piacán
-
2006-tól megjelenik magyarországon
-
2007-ben széles palettával jelentkezik a robogópiacon, amit 2008-ban újabb 3 modellel növel
-
2009 májusától a Connector Kft. forgalmazza