1. pálya:
Főküldetés: -Arthasnak túl kell élnie;
-Megölni a Slavemaster-t, és bandáját.
Mellékküldetések: -Megölni a
banditavezért;
-Visszavinni Gerardnak a könyvét;
-Megmenteni a kis
Timmy-t.
Fedezd fel
az erdőt, verd szét a ládákat! Az út bal oldalán (mármint Arthas-nak bal) egy
rejtett utat láthatsz meg, ahol egy paraszt áll, de amint közel mész hozzá,
kiderül, hogy csapdába csaltak a banditák, de simán verhetőek, és még adnak is
artikaftot! Majd menj délnek a faluba, beszélj az emberekkel, néhányuk
Footman-ként hozzádáll! Még délebbre egy bombacsaj adja a feladatot, hogy metsd
meg a gyerekét a gnolloktól (pedig inkább pótolnánk egy sajáttal, nem J ?), így követed az ösvényt és
bevered a gnollok fejét, a csaj erre ad neked jutalmat (sajnos nem természetben
L ). Menj vissza az útra és kövesd
az keletnek, amíg belebotlasz egy banditacsapatba, akik ellopták Gerard könyvét
(mielőtt eliszkolnának, 1-2-t simán leüthetsz), majd kövesd a banditákat, és
öld meg őket, de gyógyítsd gyalogosaidat a Holy Light-tal. Amint vézel velük,
vedd fel a könyvet, majd vidd vissza Gerardnak, ad neked jutalmat. Ezután
kövesd tovább az utat, és mikor átérsz a hídon szembejönnek veled az orkok,
kedélyesen mészárolva egy parasztot. Ezeket az előbbi módon lenyomod. Ezután
sétálj be lazán a térre, és fordulj jobbra, és menj be az udvarba (2 Grunt),
majd menj vissza, és a nyugati úton találkozol egy kisebb csapat Grunt-Footman
kombóval. Természetesen mentsd meg a Footman-ket, akik így hozzádállnak! Végül
irány az északi út, ahol találkozol a Slavemaster és a 4 Grunt-tal, de ezekkel
már simán el fogsz bánni. Ezután a moziban Arthas megesküszik, hogy visszahozza
az elfogottakat (itt az első hazugság, csak még nem tud róla J ).
2. pálya:
Főküldetések: -Építeni 2 Farmot, egy
Barrackot, és kiképezni 6 gyalogost
-Megölni Blademaster orkvezért
Mellékküldetés: -Hozd el a Fekete Sárkány
szívét
Az
elején kezdj bele az építkezésbe, és Arthassal nyír ki a támadókat (általában
2Grunt, 3-4 Troll headhunter), de ebben segít Uther a fényhozó, így mindig őt
kövesd, akkor nem lesz baj, meg üsd szét a ládákat a Healing Potion-k miatt (nem mintha kellenének itt, de a többi
pályán már igen). Miután megvan a 2 farm, építs még, majd gyárts további gyalogosokat
(az a legjobb, ha eléred a max. limitet). Ezután Arthas elindulhat keletre.
Egyenesen menve megtalálod a kovácsműhelyt, és a sárkányvadásztól kapsz
Riffleman-ket, valamint a feladatot, hogy kinyírd a sárkányt (ez a sereg erre
elég is lesz, csak a Riffleman-k mindig a sárkányt lőjék, Arthas majd veri a
csontikat, meg folyamatosan gyógyítson), jutalmad egy Orb of Fire. A kovácsnál csak 1.szintig tudsz fejleszteni, de azért
csak fejlessz. Ha ezután visszafordulsz, szedj fel Arthas mellé 11 Footman-t és
a Riffleman-es csapatot is egészítsd ki a Footman-kből! Ezután irány a bázistól
északra, gnollok, még északabbra murlockok, végül az ork bázis (eddig sem
illett embert veszteni, egy 24 egységgel még kevésbé illik, ha Arthas bírja
manával)! Irány kelet, ahol 2-3 kellemetlen egyén zavarná az összképet, ugyanez
még egyszer ismétlődik, aztán egy nagyobb csapat ork! Innen mehetsz keletre még
egy kis gnollvadászatra (csak a tökéletesség jegyében), ha végeztél, az
egyetlen felfedezetlen helyre érhetsz a Blademaster-hez, verd be a fejét és
”Bocsánat, hogy félbeszakítottam!”, ahogy az udvarias Terminátor mondja J . A küldetés végén újabb mozi.
3. pálya:
Főküldetés: -Feltérképezni (felfedezni) a
térképet;
-Arthasnak, és Janianak túl kell élnie;
-Elpusztítani a fertőzött épületet (Gray
Warehouse);
Mellékküldetés: -Megtalálni az Fountain
of Life-t.
Lefelé
menve beleakadsz néhány Ogréba, akik molesztálták Jaina-t, büntesd is meg őket.
Felfelé meglátod a törött hidat, majd mentsd meg a parasztcsajt a banditktól, akiket
jól ki is irtunk (azért csak a csajt, mert a többiek nem adnak jutalmat, de
sajna, Jaina jelenlétében nem merünk többet kérni J ), majd fentebb tudunk átkelni a gázlón.
Itt utadat fogja állni pár murlock, később még pár bandita is, de Arthas és
Jaina ide bőven elég magukban is, a kíséret maradjon mögöttük, nehogy még
meghaljanak! Követve a gázlót, végre szilárd talajt érzel majd a talpad alatt,
itt azonnal élesítsd a frissen kapott Defend-t,
amint találkozol a csonti íjászokkal,
vigyázz a semleges Footman-kre, mert a csata végén hozzádállnak! Itt már csak
ellenségekkel találkozol (csonti+csonti íjász minden mennyiségben). Miután
eljutottál nyugaton, fent Fountain of Life-hoz, gyógyítsd fel harcosaidat, majd
irány a visszafelé a déli útra. Útközben lerombolod a fertőzött épületet, mely
csontikat gyárt. Ezután csupa csontos ellenfél, meg egy-két Necromancer,
vigyázz Jaina-ra (Arthas nem cukorból van, meg azért van a Divine Shield is). Találkozol még két Priest-tel, akik
hozzádállnak, aztán egy Mortar Team-mel (egy gyorsan küld hátra a picsába, hogy
nehogy meglőjön a csontikkal együtt téged is, majd délen a kis szigeten a
csontikat kinyírva szedd fel a cuccot. A végén követve a célpontot, a fertőzött
épületnél (Gray Warehouse) néhány Ghoul rajtad üt, ezért tartsd a Footman-ket
és Arthas-t a Priest-k és a Mortar Team közelében. Utána senki sem állít meg a
pusztításban. Egy pillanatra meglátod a vén Necromancer-t (Kel’Thuzad), aki
roppant bátran megfutamodik, hogy további küldetéseknek adjon értelmet.
4. pálya:
Főküldetés: -Felfedezni (felderíteni)
Androhalt;
-Megtalálni, és megölni Kel’Thuzad
necromancer-t;
-Megvizsgálni a fertőzést az Androhalnál.
Kezdésnél
megkapod az aranybányát, és építkezni kezdenek. Meg ne állj addig, amíg be nem
védted az északi utat 5-5 toronnyal, azon már semmi nem jön át. Arthas-sal és
Jaina-val verd be a két Ghoul fejét nyugaton, akik megölték a szép
parasztlányt, majd délebbre a frissen kivágott fáknál a banditákat (itt vigyázz
Jaina-ra, nehogy hátbakapják a nekrók. Ezután irány délnyugat a másik úton, fel
egészen a második aranybányáig (mondanom sem kell, hogy mindent ölj meg), ahol
hozz létre egy telepet Néhány toronnyal! A fullra felhúzott és kifejlesztett
csapatodnak (11 Footman+Arthas; 4 Mortar Team+Jaina+4-5 Priest) az északi bázis
nem tud majd ellenállni, csak figyelj a Jaina irányította csapatra, meg a
Priest-ket szívesebben ütik a tornyok, de bátran használd a Dispel Magic-t a
csontik ellen J . Itt akadsz össze Kel’Thuzad
tesóval. Járatja a száját (úgyse sokáig lesz már neki J ), majd lelép, de 2 Ghoul-t rádhagy,
ezeket intézd el. Tisztítsd meg a várost a Ghoul-któl, a kalitkát áld körül,
majd verd szét, és a kiugrott semleges Ghoul-t üsd le Holy Light-tal, vagy
amivel akarod (jó cucc van nála). Ezután kiérsz a városból, az út tele van
Abomination-kel. Miután ők elhárítva, keresd meg a pöttöm mágust, és mutasd be
Arthas Holy Light-jának, máris nyugdíjba megy J . Ezzel vége is a küldetésnek.
5. pálya:
Főküldetés: -Túlélni a támadásokat 30
percig.
Mellékküldetés: -Megállítani és
elpusztítani a karavánt, mielőtt, vagy (legkésőbb) eléri a feletted lévő
aranybányát.
Két
helyről is támadhat a mocsok. Az elején van egy zombi-show, amit sajna Jaina
nem lát, de gyorsan zavard le őket, hogy legyen időd a veszélyesebb
ellenfelekre. Az elején még csak Ghoulokkal támad, ám lassan elkezdenek
szivárogni a Nekromaták, és az Abominationok, meg ugye az ellen Lich-jei, ami
nem elhanyagolandó. Először (persze miután Arthas-sal felszetted a megfelelő
artikaftokat, amiket Jaina itt hagyott, és felszetted a 3 Footman-t a várostól
délre) is építs minél több tornyot félkörösalakzatba, a kör közepén Cannon
Tower legyen (4-5 Guard Tower+2-3 Cannon Tower a szélekre, a közelben legyenek
2-2 Peasant, ami folyamatosan javít), amíg ez nincs kész, Arthas-sal rohangálj
össze-vissza, hogy segítsen, amíg nincs kész a védelem, az összes Footman-t,
Riffleman-t, Priest-t küld az fentebb levő nyugati kapuhoz, Arthas álljon a
lentebbihez. Gyárts sok Footman-t, meg melléjük Priest-ket (kapunként 4 elkél a
végére). Ezek mellett gyárts néhány Mortal team-t (kapunként 2, ha belefér a
keretbe). Kb. a játék felénél kapod a megállítós-elpusztítós utasítást.
Általában akkor a legjobb elindulni (csak Arthas-sal, és 3 üres hely legyen a
tatyódban), amikor már lenyomták a második falut (ilyenkor már nincs nagyon
messzi) a gálónál fogtok valszeg találkozni. Amint eléred őket, izzítsd a Divine Shield-t (ami ugye minimum 2.
szinten van), és pofozd a Meat Wagon-kat, Holy
Light+1 ütéssel elméletileg sikeül kinyírni őket (persze, csak ha elég erős
a Holy Light-od) pedig a
Necromancer-ket (de az első a Meat Wagon legyen), amint lejön a pajzs, igyekezz
a Meat Wagon közelében maradni, ha kell igyál Healing Potion-t és amint betöltődött a Divine Shield, nyomd fel újra. Ekkor elméletileg már be tudod
fejezni a Meat Wagon-k kiírtását, szedd fel, ami bennük volt (a teleport-tal
húzz haza, ha nincs Meat Wagon-ja, mert akkor már nem okoz bajt az utolsó
városban). Ha nagyon ráérsz, mehetsz a lentebbi nyugati kapun túlra is (szintén
csak Arthas-sal, ahol zombivá váló parasztokat, meg murlokot kell hentelni
(utóbbiektól megmenthetsz egy parasztot, aki ad neked jutalom artikaftot. A
támadásoknál először a Necromamcer-re utazz, mert amint meghal, nincs több Skeleton
Warrior (Holy Light+1-2 ütés elég
kell, hogy legyen egyre). A végén lerohannak, amit még csak egyszer sikeült
visszavernem, akkor egészen a 2 bázisukig sikerült J, ha meg nem, akkor is jön Uther és
besegít.
6. pálya:
Főküldetés: -Fertőzött lakóházakat
(Plagued Villager House) pusztítani;
-Megölni 100 zombit;
-Megállítani Mal’Ganis Dread Lord-t, mielőtt
100 zombit megöl.
Lényegében egy nagy verseny az egész.
Csináld Knight-kal és Footman-kel vegyesen (persze Arthas is megy), később
tisztán Knight+Arthas, de fontos hogy gyors légy, és kemény, de persze védd be
jól alulról 8 Guard Tower-rel, 4 Footman-nel a bázist, felülről nem jönnek.
Minden házban 4 paraszt van, tehát 25 házat kell ledöntened (leggyorsabb, ha
A+klikket használsz az épületre és a parasztra is, mielőtt elaludna, ha
elalszik, újra kell A+klikket használni). Az ellenség bázisa a térkép bal alsó
sarkában leledzik, innen küldi a sajátjait ellened, tehát őrizkedj ettől a
helytől, vagy ha odamész, osonj, és ha lehet, egyes sorban. Ha összeakadsz
(mindent kövess el, hogy ne találkozz vele) Mal’Ganis-sal, használd a Divine
Shield-t, hogy ne altassa Arthas-t, ha valakit lealtat, A+klikkeléssel ébreszd
fel (vagyis megütöd), ezért gyorsan támadtasd meg a bandáddal az ellent (a
lényeg, hogy Mal’Ganis az utólsók közt haljon meg/utolsó halottként a legjobb,
bár nagyon megkínozza a bandádat, mert ha meghal a számláló újra pereg). Ha
egyszer megölted, még nem gáz, de egyre erősebb őröket hoz, aminem tesz jót az
idegeidnek J !
7. pálya:
Főküldetés: -Keresni egy aranybányát, és
alapítani egy bázist;
-Arthasnak túl kell élnie;
-Elpusztítani Mal’Ganis bázisát.
Mellékküldetés: -Megmenteni a fentebb
lévő törp kolóniát.
A
parttól egy ösvény vezet lefelé, amin farkasok tanyáznak. Ezek után az ösvény végén
trollok is vannak. Fentebb Nerubian-k vannak, őket hagyd későbbre J . Ha követed az ösvény másik
ágát, eljutsz az aranybányához. Itt találkozol Muradinnal, és a puskásaival.
Muradin ekkor kéri a segítségedet a fenti bázisuk számára. Itt esténként betámad Ghoul-kal, és Necromancer-kel, Lich-csel,
Meat Wagon-nal, vagy Gargoyle-kal, ezért jópár torony, a kezdőcsapatod és a két
hős elkél, persze töltsd fel őket még Priest-kel (összesen 6 priest bőven elég,
de Hold Position-nel tartasd őket a tornyok mögött, ahova a harcosok majd
visszatérnek. Szünetben küld a két hőst a Nerubian-k kalapálására, ahol
Muradin-nak jár egy Orb of Frost.
Miután megvan a maximális szint a hősöknek, indulj el velük az ösvényen
keletnek (persze csak miután egy rohamot fogadtál). Írtsd ki a trollokat, majd
a nyugaton levő jetiket (vagy mi a rák az J ), aztán a keleti feljárón írtsd ki a
két hőssel a nekrókat (ezek őrzik a törpöket), majd menj be a bázisra, ezután
ezt támadják (innentől vehetsz Siege Engine-t, legyen is belőle 3-4). Ezután
támadd le Knight+Arthas+Muradin+Priest kombóval a bázist (meg a maradék is
jöhet, azt már nem élik túl J
), a lgjobb, ha beküldöd őket a bázis közepére (sokan meghalnak majd, de ne
zavarjon), Siege Engine+Mortar Team duett pedig aprítsa az épületeket J (ezeket irányítsd, akkor nem
veszthetsz: előbb a Spirit Tower-k, aztán egységgyártók, aztán ami maradt).
8. pálya:
Főküldetés: -Elpusztítani az 5 hajót.
Igazi
Run-movie, versenyfutás az idővel. A fenti kanyon elején ghoulok lesnek rád,
tehát a hősöket előre, a Mortar Team-k teszik a dolgukat J . Ezután menj amíg el nem éred az egyik
bázisát. Itt a hősökkel aprítsd a gyalogságot (Storm Bolt, Holy Light,
puszta közelharc) és védd meg velük a Mortar Team-ket, amik rendületlenül lövik
a Spirit Tower-t. Menj tovább, és eléred az egyik semleges épületet. Vásárolj
annyi egységet amennyi van (vagy amennyi pénzed van, de mindig csak trollokat),
és indulj tovább. Itt választhatsz, hogy kiütöd a bázist, vagy átvágod magad az
erdőn a Mortar Team-mel. Ezután menj-menj, és lődd ki az első hajót
(trollok/Mortar Team/Storm Bolt).
Utána bele fogsz futni a Nerubian-kba, utánuk Bérenctábor, tehát trollbérlés.
Ezután följebb kell menni, ahol egész lődd ki a fákat (Mortal Team), és célpont
a 3. hajó. Ha akarsz vehetsz, öngyilkos goblinokat, de csak penzt és időt
vesztesz a sétával. Balra tőled lesz egy Bérenctábor, vegyél trollokat. Ekkor
belefutsz, vigyázz a gyengébb troll papjaidra. Most jön az hogy Arthas-sal
veszel egy teleportmedált, Divine Shield-del átfutsz, és magadhoz teleportálod
a társakat (külön válaszd el a gyengébbeket, mert nem mindet hívja át, és a
végén kilövöd a 4. hajót. Eztán átharcolod magad az Undead-k bázisán (értsd:
élő undead-t nem hagysz J
), és az utolsó hajót Muradin Storm Bolt-jával
stílusosan J küldöd a tengerfenékre. A
moziban Arthas jól kihazudja magát az emberek előtt, Muradin meg szerintem
köpni-nyelni nem tud a meghökkenéstől (de lehet, hogy csak félti a szakállát L ), mindenesetre hallgat (na
ilyenkor lett totál elegem ebből a ”szőke ciklonból” (tekintve, hogy a trollok
a favoritom J ).
9. pálya:
Főküldetés: -Megtalálni a Frostmourne
kardot;
-Arthasnak, és Muradinnak életben kell
maradnia;
-Elpusztítani Mal’Ganis bázisát.
Ez az
utolsó része ennek a kampánynak. Bal lent kezdesz, egy jól védett bázison. Most
kapsz először Gryphon Rider-ket. Sajna, négy felé kell figyelned, mivel az
egyik küldetést most kell teljesíteni. Építs tornyokat (abban a stílusban, amit
a városvédelmnél is alkalmaztál), gyárts katonákat, rendezd el ízlésesen, mindent
fejlessz ki, és akkor minden figyelmedet a másik szálra fordíthatod (ez a
helyes, mivel ez a nehezebb). Ha nem akarod itthagyni az embereidet, öld meg
őket, a két hős is bőven elég. Főleg farkasok, és egyéb szörnyek támadnak meg,
de nem tudod az utat eltévedni, mert csak egy ösvény van. Mire a fordulóhoz
érsz, találsz egy manaforrást, szóval előtte átkozd ki magad nyugodtan. Ezután
egy temetőbe érsz, ahol lidércek és íjászok várak (ide csak a hősöket hozd, ha
stílusosan akarod a társaidat a szarban hagyni avégén, ugyanis a 6. szinten
lévő lidérc elhódít egy egységet). Az őrzőket (ha a legfőbbet támadod, ha az
meghal, a többi is kipusztul, nekem pedig a fő Death Lord nagyon szimpi volt L )megölöd jön a mozi. Muradin
pedig meghal (ez a hallgatás ára ugye, tehát ti inkább leplezzétek le az
ekkorát/és rossz szándékkal hazudót, mert különben nem csak a szakállatok megy
rá L ). Ezután Arthas visszatér a
bázisra (és van a kitolás a testőreivel, mert azok ott maradtak, erre utaltam
anno), ahol ott találod Muradin összes kincsét. Az Orb of Frost-t mindenképpen vedd fel J . Ezután kezdj bele a Arthas
egyszemélyes irtóhadjáratába a lenti Undead bázis ellen J . Eztán az előforduló semleges lényeket
és az előretolt fatelepet szintén gyakd le Arthas-sal. A győzedelmes egyetlen
rohamban sem illik embert/törpöt veszteni közepes nehézségen: Arthas+11
Knight+Gryphon Rider, ami belefér a keretbe (Captain meg hagy fagyjon meg a
hóban a többiekkel L ). Persze rád van bízva a
csapatösszeállítás (akár lehet Death Lord+Dark Troll Berserker+Arthas is, az is
nagyon stílusos J , ugyanis van Bérenctábor). A
mozi mestermunka.
Összességében
elmondható, hogy az 5-6-7-es pálya kivételével, ha nem vesztesz embert közepes
nehézségen, akkor már érzed a játékot J (második végigjátszásra már elérhető, én
eddig 6-szor toltam végig J
)!