Reign of Chaos

 

Human

 

1. pálya:

 

Főküldetés: -Arthasnak túl kell élnie;

  -Megölni a Slavemaster-t, és bandáját.

Mellékküldetések: -Megölni a banditavezért;

-Visszavinni Gerardnak a könyvét;

-Megmenteni a kis Timmy-t.

Fedezd fel az erdőt, verd szét a ládákat! Az út bal oldalán (mármint Arthas-nak bal) egy rejtett utat láthatsz meg, ahol egy paraszt áll, de amint közel mész hozzá, kiderül, hogy csapdába csaltak a banditák, de simán verhetőek, és még adnak is artikaftot! Majd menj délnek a faluba, beszélj az emberekkel, néhányuk Footman-ként hozzádáll! Még délebbre egy bombacsaj adja a feladatot, hogy metsd meg a gyerekét a gnolloktól (pedig inkább pótolnánk egy sajáttal, nem J ?), így követed az ösvényt és bevered a gnollok fejét, a csaj erre ad neked jutalmat (sajnos nem természetben L ). Menj vissza az útra és kövesd az keletnek, amíg belebotlasz egy banditacsapatba, akik ellopták Gerard könyvét (mielőtt eliszkolnának, 1-2-t simán leüthetsz), majd kövesd a banditákat, és öld meg őket, de gyógyítsd gyalogosaidat a Holy Light-tal. Amint vézel velük, vedd fel a könyvet, majd vidd vissza Gerardnak, ad neked jutalmat. Ezután kövesd tovább az utat, és mikor átérsz a hídon szembejönnek veled az orkok, kedélyesen mészárolva egy parasztot. Ezeket az előbbi módon lenyomod. Ezután sétálj be lazán a térre, és fordulj jobbra, és menj be az udvarba (2 Grunt), majd menj vissza, és a nyugati úton találkozol egy kisebb csapat Grunt-Footman kombóval. Természetesen mentsd meg a Footman-ket, akik így hozzádállnak! Végül irány az északi út, ahol találkozol a Slavemaster és a 4 Grunt-tal, de ezekkel már simán el fogsz bánni. Ezután a moziban Arthas megesküszik, hogy visszahozza az elfogottakat (itt az első hazugság, csak még nem tud róla J ).

 

2. pálya:

 

Főküldetések: -Építeni 2 Farmot, egy Barrackot, és kiképezni 6 gyalogost

      -Megölni Blademaster orkvezért

Mellékküldetés: -Hozd el a Fekete Sárkány szívét

Az elején kezdj bele az építkezésbe, és Arthassal nyír ki a támadókat (általában 2Grunt, 3-4 Troll headhunter), de ebben segít Uther a fényhozó, így mindig őt kövesd, akkor nem lesz baj, meg üsd szét a ládákat a Healing Potion-k miatt (nem mintha kellenének itt, de a többi pályán már igen). Miután megvan a 2 farm, építs még, majd gyárts további gyalogosokat (az a legjobb, ha eléred a max. limitet). Ezután Arthas elindulhat keletre. Egyenesen menve megtalálod a kovácsműhelyt, és a sárkányvadásztól kapsz Riffleman-ket, valamint a feladatot, hogy kinyírd a sárkányt (ez a sereg erre elég is lesz, csak a Riffleman-k mindig a sárkányt lőjék, Arthas majd veri a csontikat, meg folyamatosan gyógyítson), jutalmad egy Orb of Fire. A kovácsnál csak 1.szintig tudsz fejleszteni, de azért csak fejlessz. Ha ezután visszafordulsz, szedj fel Arthas mellé 11 Footman-t és a Riffleman-es csapatot is egészítsd ki a Footman-kből! Ezután irány a bázistól északra, gnollok, még északabbra murlockok, végül az ork bázis (eddig sem illett embert veszteni, egy 24 egységgel még kevésbé illik, ha Arthas bírja manával)! Irány kelet, ahol 2-3 kellemetlen egyén zavarná az összképet, ugyanez még egyszer ismétlődik, aztán egy nagyobb csapat ork! Innen mehetsz keletre még egy kis gnollvadászatra (csak a tökéletesség jegyében), ha végeztél, az egyetlen felfedezetlen helyre érhetsz a Blademaster-hez, verd be a fejét és ”Bocsánat, hogy félbeszakítottam!”, ahogy az udvarias Terminátor mondja J . A küldetés végén újabb mozi.

 

3. pálya:

 

Főküldetés: -Feltérképezni (felfedezni) a térképet;

  -Arthasnak, és Janianak túl kell élnie;

  -Elpusztítani a fertőzött épületet (Gray Warehouse);

Mellékküldetés: -Megtalálni az Fountain of Life-t.

Lefelé menve beleakadsz néhány Ogréba, akik molesztálták Jaina-t, büntesd is meg őket. Felfelé meglátod a törött hidat, majd mentsd meg a parasztcsajt a banditktól, akiket jól ki is irtunk (azért csak a csajt, mert a többiek nem adnak jutalmat, de sajna, Jaina jelenlétében nem merünk többet kérni J ), majd fentebb tudunk átkelni a gázlón. Itt utadat fogja állni pár murlock, később még pár bandita is, de Arthas és Jaina ide bőven elég magukban is, a kíséret maradjon mögöttük, nehogy még meghaljanak! Követve a gázlót, végre szilárd talajt érzel majd a talpad alatt, itt azonnal élesítsd a frissen kapott Defend-t, amint találkozol a  csonti íjászokkal, vigyázz a semleges Footman-kre, mert a csata végén hozzádállnak! Itt már csak ellenségekkel találkozol (csonti+csonti íjász minden mennyiségben). Miután eljutottál nyugaton, fent Fountain of Life-hoz, gyógyítsd fel harcosaidat, majd irány a visszafelé a déli útra. Útközben lerombolod a fertőzött épületet, mely csontikat gyárt. Ezután csupa csontos ellenfél, meg egy-két Necromancer, vigyázz Jaina-ra (Arthas nem cukorból van, meg azért van a Divine Shield is). Találkozol még két Priest-tel, akik hozzádállnak, aztán egy Mortar Team-mel (egy gyorsan küld hátra a picsába, hogy nehogy meglőjön a csontikkal együtt téged is, majd délen a kis szigeten a csontikat kinyírva szedd fel a cuccot. A végén követve a célpontot, a fertőzött épületnél (Gray Warehouse) néhány Ghoul rajtad üt, ezért tartsd a Footman-ket és Arthas-t a Priest-k és a Mortar Team közelében. Utána senki sem állít meg a pusztításban. Egy pillanatra meglátod a vén Necromancer-t (Kel’Thuzad), aki roppant bátran megfutamodik, hogy további küldetéseknek adjon értelmet.

 

4. pálya:

 

Főküldetés: -Felfedezni (felderíteni) Androhalt;

 -Megtalálni, és megölni Kel’Thuzad necromancer-t;

 -Megvizsgálni a fertőzést az Androhalnál.

Kezdésnél megkapod az aranybányát, és építkezni kezdenek. Meg ne állj addig, amíg be nem védted az északi utat 5-5 toronnyal, azon már semmi nem jön át. Arthas-sal és Jaina-val verd be a két Ghoul fejét nyugaton, akik megölték a szép parasztlányt, majd délebbre a frissen kivágott fáknál a banditákat (itt vigyázz Jaina-ra, nehogy hátbakapják a nekrók. Ezután irány délnyugat a másik úton, fel egészen a második aranybányáig (mondanom sem kell, hogy mindent ölj meg), ahol hozz létre egy telepet Néhány toronnyal! A fullra felhúzott és kifejlesztett csapatodnak (11 Footman+Arthas; 4 Mortar Team+Jaina+4-5 Priest) az északi bázis nem tud majd ellenállni, csak figyelj a Jaina irányította csapatra, meg a Priest-ket szívesebben ütik a tornyok, de bátran használd a Dispel Magic-t a csontik ellen J . Itt akadsz össze Kel’Thuzad tesóval. Járatja a száját (úgyse sokáig lesz már neki J ), majd lelép, de 2 Ghoul-t rádhagy, ezeket intézd el. Tisztítsd meg a várost a Ghoul-któl, a kalitkát áld körül, majd verd szét, és a kiugrott semleges Ghoul-t üsd le Holy Light-tal, vagy amivel akarod (jó cucc van nála). Ezután kiérsz a városból, az út tele van Abomination-kel. Miután ők elhárítva, keresd meg a pöttöm mágust, és mutasd be Arthas Holy Light-jának, máris nyugdíjba megy J . Ezzel vége is a küldetésnek.

 

5. pálya:

 

Főküldetés: -Túlélni a támadásokat 30 percig.

Mellékküldetés: -Megállítani és elpusztítani a karavánt, mielőtt, vagy (legkésőbb) eléri a feletted lévő aranybányát.

Két helyről is támadhat a mocsok. Az elején van egy zombi-show, amit sajna Jaina nem lát, de gyorsan zavard le őket, hogy legyen időd a veszélyesebb ellenfelekre. Az elején még csak Ghoulokkal támad, ám lassan elkezdenek szivárogni a Nekromaták, és az Abominationok, meg ugye az ellen Lich-jei, ami nem elhanyagolandó. Először (persze miután Arthas-sal felszetted a megfelelő artikaftokat, amiket Jaina itt hagyott, és felszetted a 3 Footman-t a várostól délre) is építs minél több tornyot félkörösalakzatba, a kör közepén Cannon Tower legyen (4-5 Guard Tower+2-3 Cannon Tower a szélekre, a közelben legyenek 2-2 Peasant, ami folyamatosan javít), amíg ez nincs kész, Arthas-sal rohangálj össze-vissza, hogy segítsen, amíg nincs kész a védelem, az összes Footman-t, Riffleman-t, Priest-t küld az fentebb levő nyugati kapuhoz, Arthas álljon a lentebbihez. Gyárts sok Footman-t, meg melléjük Priest-ket (kapunként 4 elkél a végére). Ezek mellett gyárts néhány Mortal team-t (kapunként 2, ha belefér a keretbe). Kb. a játék felénél kapod a megállítós-elpusztítós utasítást. Általában akkor a legjobb elindulni (csak Arthas-sal, és 3 üres hely legyen a tatyódban), amikor már lenyomták a második falut (ilyenkor már nincs nagyon messzi) a gálónál fogtok valszeg találkozni. Amint eléred őket, izzítsd a Divine Shield-t (ami ugye minimum 2. szinten van), és pofozd a Meat Wagon-kat, Holy Light+1 ütéssel elméletileg sikeül kinyírni őket (persze, csak ha elég erős a Holy Light-od) pedig a Necromancer-ket (de az első a Meat Wagon legyen), amint lejön a pajzs, igyekezz a Meat Wagon közelében maradni, ha kell igyál Healing Potion-t és amint betöltődött a Divine Shield, nyomd fel újra. Ekkor elméletileg már be tudod fejezni a Meat Wagon-k kiírtását, szedd fel, ami bennük volt (a teleport-tal húzz haza, ha nincs Meat Wagon-ja, mert akkor már nem okoz bajt az utolsó városban). Ha nagyon ráérsz, mehetsz a lentebbi nyugati kapun túlra is (szintén csak Arthas-sal, ahol zombivá váló parasztokat, meg murlokot kell hentelni (utóbbiektól megmenthetsz egy parasztot, aki ad neked jutalom artikaftot. A támadásoknál először a Necromamcer-re utazz, mert amint meghal, nincs több Skeleton Warrior (Holy Light+1-2 ütés elég kell, hogy legyen egyre). A végén lerohannak, amit még csak egyszer sikeült visszavernem, akkor egészen a 2 bázisukig sikerült J, ha meg nem, akkor is jön Uther és besegít.

 

6. pálya:

 

Főküldetés: -Fertőzött lakóházakat (Plagued Villager House) pusztítani;

 -Megölni 100 zombit;

 -Megállítani Mal’Ganis Dread Lord-t, mielőtt 100 zombit megöl.

Lényegében egy nagy verseny az egész. Csináld Knight-kal és Footman-kel vegyesen (persze Arthas is megy), később tisztán Knight+Arthas, de fontos hogy gyors légy, és kemény, de persze védd be jól alulról 8 Guard Tower-rel, 4 Footman-nel a bázist, felülről nem jönnek. Minden házban 4 paraszt van, tehát 25 házat kell ledöntened (leggyorsabb, ha A+klikket használsz az épületre és a parasztra is, mielőtt elaludna, ha elalszik, újra kell A+klikket használni). Az ellenség bázisa a térkép bal alsó sarkában leledzik, innen küldi a sajátjait ellened, tehát őrizkedj ettől a helytől, vagy ha odamész, osonj, és ha lehet, egyes sorban. Ha összeakadsz (mindent kövess el, hogy ne találkozz vele) Mal’Ganis-sal, használd a Divine Shield-t, hogy ne altassa Arthas-t, ha valakit lealtat, A+klikkeléssel ébreszd fel (vagyis megütöd), ezért gyorsan támadtasd meg a bandáddal az ellent (a lényeg, hogy Mal’Ganis az utólsók közt haljon meg/utolsó halottként a legjobb, bár nagyon megkínozza a bandádat, mert ha meghal a számláló újra pereg). Ha egyszer megölted, még nem gáz, de egyre erősebb őröket hoz, aminem tesz jót az idegeidnek J !

 

7. pálya:

 

Főküldetés: -Keresni egy aranybányát, és alapítani egy bázist;

 -Arthasnak túl kell élnie;

 -Elpusztítani Mal’Ganis bázisát.

Mellékküldetés: -Megmenteni a fentebb lévő törp kolóniát.

A parttól egy ösvény vezet lefelé, amin farkasok tanyáznak. Ezek után az ösvény végén trollok is vannak. Fentebb Nerubian-k vannak, őket hagyd későbbre J . Ha követed az ösvény másik ágát, eljutsz az aranybányához. Itt találkozol Muradinnal, és a puskásaival. Muradin ekkor kéri a segítségedet a fenti bázisuk számára. Itt esténként betámad  Ghoul-kal, és Necromancer-kel, Lich-csel, Meat Wagon-nal, vagy Gargoyle-kal, ezért jópár torony, a kezdőcsapatod és a két hős elkél, persze töltsd fel őket még Priest-kel (összesen 6 priest bőven elég, de Hold Position-nel tartasd őket a tornyok mögött, ahova a harcosok majd visszatérnek. Szünetben küld a két hőst a Nerubian-k kalapálására, ahol Muradin-nak jár egy Orb of Frost. Miután megvan a maximális szint a hősöknek, indulj el velük az ösvényen keletnek (persze csak miután egy rohamot fogadtál). Írtsd ki a trollokat, majd a nyugaton levő jetiket (vagy mi a rák az J ), aztán a keleti feljárón írtsd ki a két hőssel a nekrókat (ezek őrzik a törpöket), majd menj be a bázisra, ezután ezt támadják (innentől vehetsz Siege Engine-t, legyen is belőle 3-4). Ezután támadd le Knight+Arthas+Muradin+Priest kombóval a bázist (meg a maradék is jöhet, azt már nem élik túl J ), a lgjobb, ha beküldöd őket a bázis közepére (sokan meghalnak majd, de ne zavarjon), Siege Engine+Mortar Team duett pedig aprítsa az épületeket J (ezeket irányítsd, akkor nem veszthetsz: előbb a Spirit Tower-k, aztán egységgyártók, aztán ami maradt).

 

8. pálya:

 

Főküldetés: -Elpusztítani az 5 hajót.

Igazi Run-movie, versenyfutás az idővel. A fenti kanyon elején ghoulok lesnek rád, tehát a hősöket előre, a Mortar Team-k teszik a dolgukat J . Ezután menj amíg el nem éred az egyik bázisát. Itt a hősökkel aprítsd a gyalogságot (Storm Bolt, Holy Light, puszta közelharc) és védd meg velük a Mortar Team-ket, amik rendületlenül lövik a Spirit Tower-t. Menj tovább, és eléred az egyik semleges épületet. Vásárolj annyi egységet amennyi van (vagy amennyi pénzed van, de mindig csak trollokat), és indulj tovább. Itt választhatsz, hogy kiütöd a bázist, vagy átvágod magad az erdőn a Mortar Team-mel. Ezután menj-menj, és lődd ki az első hajót (trollok/Mortar Team/Storm Bolt). Utána bele fogsz futni a Nerubian-kba, utánuk Bérenctábor, tehát trollbérlés. Ezután följebb kell menni, ahol egész lődd ki a fákat (Mortal Team), és célpont a 3. hajó. Ha akarsz vehetsz, öngyilkos goblinokat, de csak penzt és időt vesztesz a sétával. Balra tőled lesz egy Bérenctábor, vegyél trollokat. Ekkor belefutsz, vigyázz a gyengébb troll papjaidra. Most jön az hogy Arthas-sal veszel egy teleportmedált, Divine Shield-del átfutsz, és magadhoz teleportálod a társakat (külön válaszd el a gyengébbeket, mert nem mindet hívja át, és a végén kilövöd a 4. hajót. Eztán átharcolod magad az Undead-k bázisán (értsd: élő undead-t nem hagysz J ), és az utolsó hajót Muradin Storm Bolt-jával stílusosan J küldöd a tengerfenékre. A moziban Arthas jól kihazudja magát az emberek előtt, Muradin meg szerintem köpni-nyelni nem tud a meghökkenéstől (de lehet, hogy csak félti a szakállát L ), mindenesetre hallgat (na ilyenkor lett totál elegem ebből a ”szőke ciklonból” (tekintve, hogy a trollok a favoritom J ).

 

9. pálya:

 

Főküldetés: -Megtalálni a Frostmourne kardot;

 -Arthasnak, és Muradinnak életben kell maradnia;

 -Elpusztítani Mal’Ganis bázisát.

Ez az utolsó része ennek a kampánynak. Bal lent kezdesz, egy jól védett bázison. Most kapsz először Gryphon Rider-ket. Sajna, négy felé kell figyelned, mivel az egyik küldetést most kell teljesíteni. Építs tornyokat (abban a stílusban, amit a városvédelmnél is alkalmaztál), gyárts katonákat, rendezd el ízlésesen, mindent fejlessz ki, és akkor minden figyelmedet a másik szálra fordíthatod (ez a helyes, mivel ez a nehezebb). Ha nem akarod itthagyni az embereidet, öld meg őket, a két hős is bőven elég. Főleg farkasok, és egyéb szörnyek támadnak meg, de nem tudod az utat eltévedni, mert csak egy ösvény van. Mire a fordulóhoz érsz, találsz egy manaforrást, szóval előtte átkozd ki magad nyugodtan. Ezután egy temetőbe érsz, ahol lidércek és íjászok várak (ide csak a hősöket hozd, ha stílusosan akarod a társaidat a szarban hagyni avégén, ugyanis a 6. szinten lévő lidérc elhódít egy egységet). Az őrzőket (ha a legfőbbet támadod, ha az meghal, a többi is kipusztul, nekem pedig a fő Death Lord nagyon szimpi volt L )megölöd jön a mozi. Muradin pedig meghal (ez a hallgatás ára ugye, tehát ti inkább leplezzétek le az ekkorát/és rossz szándékkal hazudót, mert különben nem csak a szakállatok megy rá L ). Ezután Arthas visszatér a bázisra (és van a kitolás a testőreivel, mert azok ott maradtak, erre utaltam anno), ahol ott találod Muradin összes kincsét. Az Orb of Frost-t mindenképpen vedd fel J . Ezután kezdj bele a Arthas egyszemélyes irtóhadjáratába a lenti Undead bázis ellen J . Eztán az előforduló semleges lényeket és az előretolt fatelepet szintén gyakd le Arthas-sal. A győzedelmes egyetlen rohamban sem illik embert/törpöt veszteni közepes nehézségen: Arthas+11 Knight+Gryphon Rider, ami belefér a keretbe (Captain meg hagy fagyjon meg a hóban a többiekkel L ). Persze rád van bízva a csapatösszeállítás (akár lehet Death Lord+Dark Troll Berserker+Arthas is, az is nagyon stílusos J , ugyanis van Bérenctábor). A mozi mestermunka.

 

Összességében elmondható, hogy az 5-6-7-es pálya kivételével, ha nem vesztesz embert közepes nehézségen, akkor már érzed a játékot J (második végigjátszásra már elérhető, én eddig 6-szor toltam végig J )!

 

 

Vissza