1. pálya:
Főküldetés: -Megölni az ellenséges Paladin-t.
Mellékküldetés: -Összegyűjteni a Furbolg törzset.
Építkezz, hogy ne érhessen meglepetés, maxra húzd a
limitet, több Moonwell-t is építs, mint amennyi szükséges, azok is a frotnvonalon
álljanak pont az Archer-k mögött, hogy gyógyítsanak (tehát állítsd a
gyógyításukat automatára. Miután megkaptad a Furbolg-k feladatát, 5 Archer-rel
együtt fedezd fel az egész térképet, minden ellent ölj meg (a bázist kerüld el,
viszont a két fakitermelő helyőrséget és a kint levő elleneket csapd le), a
furbolgok mellett még néhány Archer-t is találsz a bázisodtól északra. Miután
kész vagy, menj vissza a furbolgok telepére, megkapva jutalmadat, három
furbolgot. Miután minden kész, az ellen támadását visszaverted, támadd meg a
bázist két oldalról: délről a Tyrande+furbolgok+12 Archer, északról csak
Archer-k. Így gond nélkül le fogod őket győzni, csak az északiak kezdjék a
harcot, mert ők a csalik, és nagy részük nem éri meg az estét, de valakinek meg
kell halnia a Paladin mellé J .
2. pálya:
Főküldetések: -Tyrande Whisperwind-nek túl kell élnie;
-Juss el Shandris Feathermoon bázisára.
Amíg a Doom Guard-kon túl nem jutsz (amíg el nem
hagyod a fertőzött talajt), légy kimondottan óvatos, használd gyakran a Hide-t.
Ha ügyes vagy, össze tudod szedni az articaftokat. Amikor átérsz a folyón (de
még a Doom Guard-k területén vagy), találsz egy ketrecet, azt nyisd ki,
ilyenkor egy Furbolg kiszabadul és leköti a Doom Guard figyelmét, ami mellett
bajos lenne elmenni. Mikor megkapod az Archer-ket és eléred a Ghoul-Footman
meccset, lődd ki a sátrakat, majd Hide-olj, várd ki, ki győz, majd azt írtsd
ki. A Meat Wagon+Crypt Fiend-Grunt+Headhunter derbin kivárod, hogy a Meat
Wagon-k lecsapják a Burrow-t, majd kinyírod a Meat Wagon-kat, Hide, majd a
győztes lekapása. Amikor meglátod a Shade-ket, várd meg, míg elmennek a Doom
Guard-k, majd írstd le a Shade-t, utána a visszajövő démont. A sebesültekkel
vonulj mindig hátra a Fountain of Life-hoz, majd Hide. A Gargoyle-kkal nem lesz
probléma. Amikor a Footman-k harcolnak a Doom Guard-dal, kivárás a Hide
takarásában, majd a szokásos fogadtatás. Amikor megkapod az erősítést, a Glaive
Thrower-k simán lekapják a Spirit Tower-ket, de a Doom Guard-kkal, majd a többi
Undead-del szemben a Huntress-k és az Archer-k védjék őket. A bázist ugyanezzel
a módszerrel kapd szét (további erősítést kapsz a térkép északkeleti sarkában,
jól fognak jönni).
3. pálya:
Főküldetések: -Szerezd
meg Cenarius kürtjét, mielőtt az undead-k elérik a druidák fészkeit.
Gyorsan
húzz fel még egy Ancient of War-t a gyorsabb egységgyártás miatt. 6-7 Wisp
minimum termelje a fát, abból sok kell. Gyorsan húzz fel minél több Moonwell-t
a bázis keleti végébe, az Ancient Protector-k köré. Három Ancient Protector
bőséggel elég a bázis bevédésére, majd fejlessz ki mindent az Archer-knek és a
Huntress-knek. Villámgyorsan húzd ki 70-ig a limitet, de ne lépj át abba a
stádiumba, hogy csak 4 aranyat kapjál. Csak Huntress-ket gyárts, Archer-ből
maximum 6-8 legyen, mert max. 2 Wind Rider van az ork bázison. A murlokokkal
nem kell foglalkozni, a Dryad-kat, amiket kapsz, vidd magaddal, de ne fejleszd
őket, ne gyártss többet. A keretbe 3-4 Glaive Thrower is kerüljön, majd irány
mindenkivel az orkok bázisa felé, majd tisztítsd meg a Fountain of Life
környékét a Raider-ktől. A Glaive Thrower-k kapják le a tornyokat, de ha
megtámadnak, vond hátra őket, a sereggel védd meg őket (legyen veled 2 Wisp,
ami javítja őket, ha kell). Ha veszítesz valakit, azonnal pótold. Ha kész az
ork bázis (a javát a Glaive Thrower-kre bízd, miután nem tud egységeket
gyártani, csak ők harcoljanak az épületek ellen, mert a tornyok/Burrow-k őket
nem tudják lőni, a többiek menjenek gyógyulni), told maxra a limitet, az
egységek pedig az ork bázisra menjenek. A sereg azonnal induljon tovább, miután
az életük teljes. Az őrök erősek, de egy jó sereggel simán verhetők. Ha
levertél egy csapat őrzőt, azonnal menj gyógyulni, az elkészült tartalékokkal
pótold a hiányt. A harmadik csapat leverése után tudod csak Tyrande-dal felvenni
a kürtöt, aztán vége a játéknak. Figyeld a számlálót, mert ha 0-hoz ér, az
undead-k elérik a fészkeket és győznek.
4. pálya:
Főküldetések: -Érd el a druidák fészkeit.
Mellékküldetések: -Öld meg a Furbold Warlord-t;
-Öld meg a Deathlord-t;
-Pusztítsd el a Satyr bázist.
Idegesítő, hogy a bányák hamar kimerülnek, így
tartós dolgokat kell építeni. Egységeid maradjanak a gyártóépületekkel a
Moonwell-k közelében, azokat megvédve, mert olykor oda is betámad az ellen
(főleg az orkok L ). A hősök, a főépület és az Ancient Protector-k
vándoroljanak a bányákhoz, meg az aranyat bányászó 5 Wisp. Minden pénzedből
Ancient Protector-kat vegyél, csak végszükségben javítsd őket Wisp-pel, ha
nincs gáz, akkor használják az Eat Tree-t. A két hős szépen tisztítsa a
könyéket, az első adag fertőzött furbolgot csalogasd a tornyaid közelébe, akkor
nem esik baja a hősöknek. A trollok az első aranybányától északra jó pénzalapot
nyújtanak. A térkép közepén kapsz még néhány Huntress-t, velük és az otthoni
Huntress-kkel a hősök simán leverik a furbolgokat. A Warlord és testőrsége
kemény dió, de meg lehet oldani J . A mint kiítottad őket, telepítkezz be a második
aranybányához, folytasd a toronytelepítést (12 Ancient Protector bőven elég,
utána fejleszd a Huntress-k és az Archer-k képeségeit), mert itt is elég
gyakran betámadnak és sokszor hoznak az orkok Demolisher-t L . A Human telepet könnyű leverni: a kapu elé sorakoztasd
fel a tornyokat félkörben (mögöttük álljon a főépület, mert nem hagyhatod
védelem nélkül), utána a két hőssel nyisd ki a kaput, majd ha megtámadtak,
rohanj a tornyok közelébe. Miután megnyerted a csatát, a hősökkel apránként
nyomulj előrébb, a tornyokat egyesével hozd fel a közelükbe mögéjük, amik
lezúzzák a komolyabb támadókat és az épületeket. Miután levertedőket, rakd le a
főépületet az aranybányához, az egységgyártókat is indítsd el idefele, a
harcosok azonban maradjanak a Moonwell-kkel. Ha kinyitod a lenti kaput, a
kapott harcosok maradjanak a bázison (az orkok végre valahára békén fognak
hagyni J ). Az erdőbe véletlenül se hozz a hősökön kívül
semmit, mert az egységeket a szellemek Possession-nal elhódítják, a tornyok
pedig túl lassúak L . Minél előbb érd el a térkép alját, majd indulj
keletnek. Hamarosan eléred a Deathlord mauzóleumát, ami azonban sok egységgel
el van látva, azokat próbáld kis csoportokban vagy egyesével kicsalogatni és
leölni, mert ezek nem pótlódnak (ellentétben az erdő többi részén levő
csontikkal, szellemekkel, fertőzött treantokkal. Sokáig tart, de menni fog, a
végén össze lehet hozni, hogy csak ő, meg 2 lvl 6. szellem maradjon, azokat
pedig már meg lehet ölni (max. egyszer-kétszer futni fogsz J ). Amint meghal a szentem J , az erdő megtisztul, a csontik, szellemek, fertőzött
treantok megdöglenek, a farkasok pedig szarvasokká változnak. Az erdő nyugati
végében van egy nagy csapat Thunder Lizard, amik nagyon kemények, de megéri
levadászni őket. Eztán hozzd minden harcosodat, biztosítsd a harmadik
aranybányát, jöhetnek a tornyok, főépület, egységgyártók és a szatírok
leverése. Ha akarod, csak tornyokkal is leverheted őket J, nagyon stílusos J , de lassú L .
5. pálya:
Főküldetések: -Tyrande Whisperwind-nek és Furion
Stormrage-nek túl kell élnie;
-Juss el a Circle of Power-hez Furion-nal
és ébreszd fel a Druid of the Claw-kat;
-Nem ölheted meg a Druid of the Claw-kat;
-Öld meg Tyrande Whisperwind-del a
Watcher-ket;
-Szabadítsd ki Illidan-t.
Mellékküldetések: -Mentsd
meg a Furbolg Shaman életét.
Könnyű kis küldetés, a két hős lazán végigverekszi
magát a főleg pókok és élőhalottak jelentette akadályokon. Mindenhova nézz be,
itt nagyon hasznos cumókat tudsz szerezni, melyek az utolsó pályán nagyon jól
fognak jönni J . A térkép közepe táján az egyik kanyon keleti
oldalában talász egy gombaerdőt, azokat elfásítva J (Force of Nature) kapsz egy rövid mozit, amikoris
megjelenik a…meglepi, nézd meg, én aztán nem mondom meg J . Annyit mondok el, hogy egy mágiára immúnissá tevő
nyakláncot kapsz a győztes harcért, amit érdemes Tyrande-nál tartogatni (itt emlékeztetek
mindenkit, hogy Furion Tranquility-je ilyenkor is hat Tyrande-ra, ahogy hat a
Dryad-kra is, hiszen ez valahogy (ahogy a Moonwell-k gyógyítása is) nem minősül
varázslatnak. Így majd nem lesz képes az ellenfél megszakítani a Starfall-t,
ami bizony nem lesz jó hír a számukra J . Ezután nem sokkal éred el a furbolgokat,
akiknek a szolgálataidért cserébe kapsz egy 3 furbolgot (egyesével) megidéző
talizmánt (szintén tartsd tyrande-nál, és csak az utolsó pályán használd).
Miután kettéváltak, Furion és csapata szépen legyakja az ellent (a ”szellemes” J részekre ne vigyél embereket, amíg Furion ki nem vesézte
és elfújta a némbereket J ). A térkép alján van egy gombákkal elrejtett
Fountain of Mana, amit csontvázak őriznek, valamint egy rejtett teleportkapu
is, aminek a túloldala egész komolyan védett, egész hasznos cuccokat dob a
Deathlord is. A túl mélyen alvó druidák medveénje sajnos nem ismeri fel
Furion-t, ezért őket (már amelyik utadban van) a Druid of the Talon-k
Cyklon-jával reptesd meg, amíg repülnek, elhúzol onnan, nem fognak üldözni, az
alvók sem kelnek fel. A pókokat és egyéb ”nyálas” dögöket simán kapd le, majd
amint eléred a Circle of Power-t, máris jöhet Tyrande szabadítóakciója.
Egyszerűen vigyél magaddal mindenkit, de vigyázz az embereidre, bátran használd
a sebesültekkel a Hide-t. A körbe-körbe rohangászó Watcher-ket a korábban a
térkép alján megtalált Goblin Land Mine-kkal szenderítsd jobblétre (csak
Tyrande legyen a közelben, amikor nem látsz senkit, rakj le egy aknát, miután
nincs már senki, mehetsz tovább). A végső csata egész lazán megnyerhető, aztán
jöhet Illidan J . Csak azt nem értem, ki a rák az a lény, akit
nem nevesek meg, de azt elmondom róla, hogy Wolf.
6. pálya:
Főküldetések: -Pusztítsd el Skull of Gul’Dan-t;
-Kinyírni Tichondrius-t.
Itt is tartsuk a sorrendet, mint az Orc 5. pályán.
Először védd be magad a meglévő frontvonal erőteljes fejlesztésével. Felülről
csontváz, szatír, démon vegyesen köszönt, nyugatról csak szatírok. Mindig
legyen egy kicsit az Ancient Protector-k mögött néhány Wisp a gyors javítás
miatt, úgy hogy a Doom Guard-k Rain of Fire-je ne érje el őket. Tehát arra is
figyelj, hogy a tornyok közé is be tudjanak menni, és figyelj, hogy néha a
védelmi zónán kivül mennek a hülye Wisp-k, ilyenkor javítás után mindig hívd
őket vissza. Ha jönnek a szatírokkal a halottidézőik, az összes torony őket
lője, míg össze nem esik. A Huntress-kkel rakj le a bázisod elé a messzebbi
fákra őrszemeket, hogy előre fel tudj készülni. Ha ez megvan, a Huntress-k már
csak addig kellenek, míg felpakolsz Druid of the Claw-kból, mert más nem fog
kelleni (légi egység egyik ellennek sincs, de légvédelme van). Az utóbbiak
erősebbek is a Huntress-knél, meg még gyógyítani is tudnak, tehát előbb told
maxra az Ancient of Lore-ban a képességeit, csak ezután gyártsd őket (így csak
az elkészüléskor nullázzák le a Moonwell-ket, nem pedig több lépésben J ), persze a Hunter’s Hall-ban is csak a druidák
fejlesztéseit told. A meglévő Dryad-k jól jönnek, hogy leszedjék az átkokat
rólad, kető-három elég belőlük. Amikor elérted a 7 aranyt hozó limit felső
határát, ne lépj át a 4 aranyat hozóba, hanem Illidan és a Huntress-k
induljanak el keletre és tisztítsák meg az utat a feletted levő csontvázakat
gyártó bázisig. Ne vigyázz a Huntress-kre, helyüket pótold Druid of the
Claw-val. A bázishoz vigyél egy druidát aki majd gyógyítja Illidan-t, ha kell,
másra ne használd (tehát tartsd hátul J ). Amint kivégezted a bázist, előbb rakd tele a
nyugati átjárót Ancient Protector-kkal, a délit Moonwell-kkel (persze mindként
helyen legyen átjárható Illidan-nek és a druidáknak). Eztán húzz fel egy Tree
of Life-t és egy Ancient of Lore-t. Itt is lehet kettő Dryad, meg 6 Druid of
the Claw (a főtelepen is ugyanennyi). Ha ez is kész Illidan kalandozzon a
térképen, irtson ki minden semlegest, a démonok és szatírok útvonalait egyelőre
kerülje (ha van még Huntress, menjen vele, de ne vigyázz rá). Amint kész a
kalandozás, húzd ki maxra a limitet (3 Glaive Thrower is legyen), majd támadd
meg dél felől a szatír bázist (11 Druid of the Claw+Illidan, mögöttük 4 Dryad+3
Glaive Thrower), ha leverted ide csak egy Tree of Life-t építs az aranyért, már
nem lesz ideje ide is támadni a démonoknak. Hogy ezt bizonyítsd is, amint
felépült a sereg (használd a Rejuvenation-t bőszen, de a druidákkal változz
vissza elf formába), majd a fölötted levő démontelepet nyomd le ezzel a
sereggel (ha voltak veszteségek, persze pótolni kell, azokat várd be). Amint
eléred a Démonkaput, Illidan és a druidák (persze medveként, mint mindig a
harcban) a démonokkal talizzanak, a Glaive Thrower-k nyomják le a kaput. Miután
Illidan démon lett (sajnos ha nem teszi, akkor nem is verhetjük le a veséjét
Tichondrius-nak L ) és a sereged is felépült (akár harc közben is
használhatod a Rejuvenation-t, de csak ügyesen), irány a térkép északi részén
keresztül (itt is bőven van levernivaló, ha még nem voltál erre) a másik
Démonkapu és Tichondrius. Ha akarod leverheted a Démonkaput, akkor a taktika
ugyanaz, mint a korábbinál, csak a második csapatot vidd a harcolókon túlra,
mert Tichondrius hátba fog támadni. Ha a kapu elpusztult (valszeg nálad is
mindenki L ), készülhetsz Tchondrius agyalására. A szemét
egyszerre 2 Infernal-t hív le, a félisten a mocsok, ráadásul egyszerre akár 6
Infernal is lehet vele, amit ő hív le, csak ezután fog 2 elpusztulni (mint
előhívott egység persze). Ellene minden harcost vess be, Illidan mindenképpen
őt támadja, mert csak az ő Chaos típusú támadása sebzi érdemben (ha nem
pusztítottad el a kaput, az ottani őrök is hátbatámadnak téged). Ha meghalt,
akkor nyertél J . Én személy szerint abszolút hülyének tartom
Furion-t, hiszen az erdőt Illidan megmentette, az áldozatot meg kellett hoznia,
amiről csak ő dönthet, nem a tesó L .
7. pálya:
Főküldetés: -Tarts ki
45 percig.
Nem nehéz, csak annak hiszed. Minden harcosodat küld
Tyrande-hoz, aki a tornyok mögött gyülekezzen (itt veled van Shandris
Feathermoon is, az itteni harcok forgatagában szállja meg Sylvanas a testét L ). Furion-nal először gyorsan menj a trollokért a bázisod
alatti Bérnctáborhoz, majd a tábor fölöttihez a furbolgokért. Ne vegyél semmit,
csak szedd fel a felvehetőt és mindenkit küldj Tyrande-hoz. Az Ancient
Protector-kat gyűjtsd egy helyre a bázisod előtt (puszta óvintézkedésből),
valamint 1-1 Wisp-t a felfedezett aranybányákhoz, és amint van elegendő pénzed,
gyárts velük 1-1 Tree of Life-t, majd 5-5 Wisp a bányákba. Fejlesztésekkel ne
foglalkozz, ahogyan saját egységek gyártásával se, túl lassan készülnek és túl
drágák. Helyettük Furion-nal (vagy az aktuálisan élő hőssel, jobban sérült
hőssel ”csak” trollokat vegyél a lentebbi Bérenctáborban, mindig a nagyobbakkal
kezd, a Warlord-k és Tyrande aurája összeadódik, így a távolságiak durván
erőset sebeznek majd és a trollok között ugye mindenki az J ). A furbolgok messzebb vannak és nem is bírják annyira
jól a strapát, mint a trollok, ráadásul a troll Priest-k sokkal hasznosabbak
is, mint a furbolg Shaman-k (amelyik troll tud altatni, használd nyugodtan a
Lich-n, amikor nyomja a Death and Decay-t J . Tartsd mindig a limitet maxon, három bányából a 15 Wisp
ontja a pénzt, el sem tudod majd költeni a limit miatt J . De szigorúan csak trollokat vegyél, max. húzz fel
néhány Ancient Protector-t magadnál és ha nagyon akarod, akkor az Orc bázisnál
is. A Land Mine-kkal ne törődj. Ha jól csinálod, akkor 15-20 percig (személyes
rekord 22 perc)tarthatod a Human bázist (Tyrande és a High Priest-k mindig
külön támadják meg a Meat Wagon-kat (ilyenkor állj félre, hogy az ellen ne
lásson és menj a Meat Wagon-k közelébe), és Tyrande-dal ne spórold a Starfall-t
a nagyobb támadásaira (főleg amikor hős is van vele), viszont a nyilakat
érdemes kikapcsolni, mert nem marad manna (ugyanígy bőszen használd Furion Tranquility-jét,
mert az gyorsabban betöltődik). A Banshee-kre vigyázz, mert megszállják a gecik
az egységeidet, ilyenkor mindig használd a Starfall-t, hogy ne legyen idejük rá
J . Amikor látod, hogy a Human-nak kakukk (ha Archimonde
jön, akkor biztos), minden emberedet vond ki a harcból (de ha látod, hogy 1-2
hőse majdnem halott, öld meg, így győzelmüket lelassítod). Az Orc-nál érdemes
nagyon vigyázni a Warlord-kra és a High Priest-kre, mert nem messze van egy
Fountain of Life, ha legyengültek, küldd oda őket gyógyulni, itt már az
utánpótlás is gyorsabban megy. Minden egységed a front északi részén legyen, a
déli az orkoké (nagy sajnálatomra Cairne nincs itt L ), de ha kell, segíts a déli részen is (csata után mindig
vond a tornyok mögé az embereidet, hajlamosak kint maradni). A Force of Nature-rel
könnyen hátbakaphatod a Meat Wagon-kat, ami nagyon fontos (mármint, hogy hamar
szétverd a mocskokat J ). Hamar beleszoksz a játék stílusába, remek
adrenalinpumpa is, kedvenc pályám J (elsőnek 13 percig egyedül játszottam, mert csak
saját egységekre alapoztam, meg a két arantbányát is csak későn telepítettem
be; másodjára már trollokkal 30 másodperccel a vége előtt halt meg az utolsó
Peon és War Mill J ; azóta az orkok már meg sem halnak, pedig
Archimonde jön bőszen J ). Ha az orkok megmaradnak egy mozitól esel el,
de nem nagy probléma, mert Archimonde csak fitymálja Thrall-t L ). A végső moziban aztán Archimonde elvérez, mint annak a
rendje, a Világfa kicsit megpörkölődik, de jól láthatóan elkezd regenerálódni,
a kiégett csatamezőn egy Kodo mászkál, Medivh dumál J . Köszönjük a játékot, irány a WarCraft III: The Frozen
Throne J !