1. pálya:
Főküldetések: -Thrall-nak túl kell élnie;
-Találd meg a többi túlélőt;
-Mentsd meg Cairne Bloodhoof-t és a
törzsét.
Simán be
kell járni a térképet. Minden helyet nézz meg, ha gyógyítani kell, elsősorban a
Scroll of Healing-ket használd, a Healing Ward igaz, hogy erősebb, de a
következő pályán nagyobb szükség lesz azokra. Tehát takarékoskodj. A taureneket
nem érdemes megmenteni (nem állnad hozzád, nem követnek, később sem segítenek
se téged, se Cairne-t, úgyis csak a Healing Ward tudná), de a gyilkosokkal
mindenképpen végezzünk J . Kutassunk fel minden rabot,
nagyon kellenek majd. Amikor találkoztunk Cairne-nel, elsiethetünk a térkép
aljára murlockot ölni, de nem muszály, akár maradhatunk is Cairne-nel. Aztán a
trollokkal kövessük Cairne-t (ráklikkelünk az öregre J ), az orkkok maradjanak Thral-lal. Ha
vigyáztunk az embereinkre, nem lehet gond a végén.
2. pálya:
Főküldetések: -Thrallnak túl kell élnie;
-Cairne-nek túl kell élnie;
-A karavánt meg kell védeni;
-Juss el az első oázisig;
-Juss el a második oázisig;
-Juss el a harmadik oázisig.
Na, az
első probléma mindjárt az, hogy meghatározott időközönként kentaurok támadnak
előlről és hátulról is, ezért nem k´ne tököln sem, ugyanakkor a karaván lassan
halad (megsérülni megsérülhetnek a kodók, de nem halhatnak meg). Cairne-t és a
Tauren-jeit nem mi irányíjuk L
. A trollokkal követtessük az első kodót, akkor megfelelőtávolságban lesznek a hátsók
védelmére és elég közel, hogy a Tauren-k megvédjék őket. Az Grunt-k és Thrall
menjenek elől, tisztítsák meg a terepet, és a szemből támadókat aprítsák (épp
ezét nem szabad túlságosan eltávolodni a többiektől, mert akkor a kentaurok
közétek érkeznek). Nem érdemes elmenni kalandozni gyógyító hiányában (nem is
sok hely van erre, bár akad), akkor még a kentaurok fölénybe kerülnek a
Tauren-kkel szemben és megölhetik a Kodo-kat. Amikor eléred az oázist, ne
indulj el, amíg fel nem töltődött mindenki, a kentaurok támadása ellen viszont
vállalj oroszlánrészt, mert Cairne nem várja meg, míg az övéi teljesen
felgyógyulnak (te meg valszín igen J
, a Kodo-k meg nem mennek nélküled túl messzire az oázistól, így a Tauren-k
sem, csak pont annyira, hogy ne gyógyuljanak L ). Kapsz Raider-ket, ők is menjenek
Thrall-lal, ha a hárpiákat ki akarod nyírni, hasznosak lesznek a Web miatt, de nem fontos a kivégzésük.
Az utolsó előtti oázisnál kapsz Demolisher-ket, azokkal kell majd lecsapni a
hamarosan utadban álló tornyokat (persze a kentaurok ellen érdemes őket
megvédeni a Grunt-kkal és a Raider-kkel). Néhány torony után még néhányan
megtámadnak, de aztán eléred az utolsó oázist és kész a pálya.
3. pálya:
Főküldetések: -Alapíts egy bázist;
-Juss el Thrall-lal
a Goblin Laboratory-hoz;
-Vigyél két Goblin
Zeppelin-t a bázishoz.
Az
elején minél hamarabb essetek túl a Human bázis levágásán, mert kell a hely
(neked J ) és azonnal kezdj neki egy
bázis kiépítésének. Tornyokkal egyedül az északi részt (rá lehet jönni a
tereptárgyakból, hol építkezz, vagyis a magasabb pontokra, így nem látnak rá a
tornyokra jól a Mortar Team-k) és északkeleti részt kell védeni, onnan fognak
támadni a Human-k (három bázis). Grom szerencsére egy darabig tudja magát
türtőztetni, aztán indul a háború. Mindig menj Grom csapata mögött (nekik úgyse
számít a pénz), így rájuk többen figyelnek, te meg nekieshetsz a tornyoknak,
Priest-knek, aminek akarsz. Érdemes először a hozzád legközelebbi bázishoz
elkísérni (Thrall+11 Grunt), így esélyük sem lesz (valszín kaptok majd egy-két
hátbatámadást, ezért figyelj Thrall-ra), majd telepítkezz ide, és nagyon jól
védd be (figyelj, mert sokszor hoz az ellen Mortar Team-ket, ezeket gyorsan le
kell csapni). Arra is figyelj, hogy a semleges szörnyek Grom-nak nem esnek
neki, de neked igen. A következő bázis bármelyik lehet, lényeg, hogy elessen
(ők nem kapnak segítséget). Ha megvan a harmadik is, nyugodtan tisztítsd meg a
terepet (a kentaurok elég kemények, főleg a Khan-k), majd amikor elérted a
célt, használj Thrall mellett Troll Headhunter-t és Raider-t, mert hárpiák
őrzik. Aztán felvásárolod a léghajókat, és kész (hazarepteted magad a bázisra).
A moziban Grom alapos fejmosást kap J
.
4. pálya:
Főküldetések: -Gyűjts össze 15.000 fát.
Mellékküldetések: -Pusztítsd el három
Tree of Life-t;
-Öld meg a Furbolg Chieftain-t.
Sajnos
elég szemét pálya, mivel nincs aranybánya. A meglevő pénzedből húzz fel 4 Watch
Tower-t, másra nem is lesz pénzed (közel egymáshoz, hangyányi távolság legyen csak
közöttük a Glaive Thrower-k miatt, négyszög alakzat a legmegfelelőbb), így,
amikor a Hippogryph Rider-k betámadnak, esélyük sem lesz (tehát a bázisod
északnyugati végére húzd fel, de a nyugatról támadóktól is nekik kell megvédeni
a War Mill-t és a Burrow-t), persze a Peon-k is ugorjanak be a Burrow-kba. Ha
megúsztad a támadást (nem kérdés, hogy nem veszítünk még tornyot), gyorsan
Grommal szerezd meg a tőled északra levő kis aranybányát, a Peon-k kezdjék
hordani az aranyat, ha van elég pénz, jöhet a főépület, majd két-három Burrow
(nyugatra, keletre, délre), aztán szó szerint sok-sok Watch Tower. A Spiked Barricades-t ne fejleszd, mert
nincs közelharcos egysége itt a Night Elf-knek. Az itteni két Burrow legyen
távol a tornyoktól (Glaive Thrower), ha jönnek a Hippogryph Rider-k, a Peon-kra
hajtanak, tehát ugrás velük a Burrow-kba, majd ha enyhült a veszély/túlságosan
megsérülnek a tornyok, ugrás ki javítani. Közben Grom-mal tisztítsuk meg a
környéket a Ghost-któl, Wisp-ktől, Troll-któl. A Furbolg-knak csak csapattal
ess neki, de vigyázz az egységeidre. Azt mindig tartsd szem előtt, hogy
lehetőleg ne lépd át a limitet, hogy több pénzed legyen. Amikor Grom
kalandozik, akkor a kis létszámú honvédség J , maradjon kicsit távolabb az
aranybányás bázistól, hogy ha betámadnak az elfek, hátulról lecsaphasd a Glaive
Thrower-t. Ha a trollok helyére be akarsz telepítkezni, azt csak a kisebb
aranybánya kimerülése után ted meg, és az építést a tornokkal kezd (csak
felülről kell, de sokat), aztán a főépületet, mert ez a hely nagyon közel van
az egyik nagy Night Elf bázishoz. De nem muszály megtenni ezt a lépést (én
egyszer tettem meg, majd hosszú harcok után el is vesztettem, amikor először
játszottam a pályát L , utána meg nem telepítkeztem
ide), ha hamar megszerzed a két Goblin Schredder-ket, nincs szükség a bányára
(a favágókkal ott ahol megkaptad őket, húzz fel egy War Mill-t, azok kezdjék is
el gyakni a fákat, de ne legyenek szem előtt (tehát haladjanak a pálya széle
mentén és ne érjék el az utat, amin jönni szoktak az elfek). Két kisebb Night
Elf bázis van (délen: közted és a trollok között; északkeleten: a goblintelep
fölött messze az út végén; északnyugaton: a Furbolg-bázis fölött) és kettő nagy
(keleten és északon). Mindegyik helyen van egy Tree of Life, amit ha ledöntesz,
darabjáért 5000 fát kapsz (plusz még ehhez jön a fa és a pénz, amit a Pillage-gel kiversz belőle, ha
Peon/Grunt/Raider veri). A kisebb bázisokhoz elég Grom+3-4 Grunt/Raider (az
épületeket Grom ne bántsa, ő csak ölje meg az egységeket, majd küld el, ne
segítsen az épületek ellen (így több pénzhez és fához jutsz). Ha meg akarod
támadni a nagyobb bázisokat, akkor a trollok táborát nagyon jól be kell védeni,
ki kell húzni maxra a limitet, mert a bázisok nagyon erősek. Taktikának tudom
ajánlani a két oldali támadást (persze csak miután az ellen már kitámadt):
Grom+11 Grunt; annyi Raider, ami befér a limitbe. A Raider-k később
csatlakozzanak egy picivel, mert gyengébbek, de az épületeket messze jobban
lecsapják (velük érdemes is csak a védőépületeket, majd a többi épületet zúzni,
ha van Hippogryph Rider, Web-t neki.
Grom-mal gyakran használd a Mirror Image-t
és a Bladestorm-t, ha Glaive
Thrower-t látsz (sokat fogsz L
), annak ess neki és minél előbb öld is meg, mert nagyon egészségetelen a
jelenléte rád nézve L . Elsőre nem biztos, hogy
sikerülni fog a támadás, de le lehet őket verni (nekem mondjuk nem sikerült,
amikor először játszottam végig, de akkor még béna is voltam L , utána meg nem is
próbálkoztam). Izgalmas kis pálya (mivel mindig pénzhiány van L ).
5. pálya:
Főküldetések: -Találd meg a Megrontott
Forrást;
-Öld meg Cenarius-t.
Amikor
az ellen lerohan, gyorsan menekíts át mindenkit, akit tudsz, a legnagyobb
bázisodra (először az északi bázisból, majd sorban lefele), és ezzel egy időben
kezdj is neki ezerrel tornyokat felhúzni: a középső részen kezd, mert a
Chimaera-k ellen sok kell, azoknak 2-3 lövés egy Headhunter, a torony jobb
(persze legyen ott 2 Peon, hogy javítson), majd a lenti, végül a felső átkelőt
védd be tornyokkal, néhány Burrow-val, 2-3 Peon-nal. Érdemes Grom-t először a
déli átkelőnél tartani, ott jönnek először, vele legyenek a távolságiak, az
északi átkelőnél pedig a közelharcosok és a Kodo Beast (nekik, ha kell és
lehet, Grom-mal besegítesz). A Spiked
Barricades-t itt is el lehet felejteni (az Ancient Protector jó esetben nem
ér majd elég közel, hogy megüssön J
), és a Shaman Training-t sem érdemes
fejleszteni, viszont a Troll Witch Doctor
Training-t és a többi fejlesztést igen. Amint megnyugodtak a kedélyek J , indulj el Grom+2 Shaman+2
Troll Witch Doctor+1 Kodo Beast+5 Grunt társaságában északnak, az úton. A
utadban álló fákat Peon-kkal érdemes felhasználni (persze használhatsz
Demolisher-t is). Miután elverekedted magad a kútig, meglátod, miért
tanácsoltam a Shaman Training hanyagolását, ugyanis a Shaman helyett
Warlock-jaid lesznek, amik azonnal megkapják az összes képességüket, így sok
aranyat és fát megspóroltál J
. Ezután lehet toborozni az ellentámadásra (persze előtte is lehetett volna, de
az nem lett volna kifizetődő (ugyanis Cenarius-t eddig nem tudtad volna
megsebezni, mivel csak Chaos típusú sebzéssel lehet megütni a nyavalyást L ), de most már semmi sem állhat
az utadba. Grom+11 Chaos Grunt; 12 Warlock tuti kombó J . Miután támadt az ellen, támadj te is
(érdemes az alsó vagy a felső bázist, mert a középsőn vannak a Chimaera-k, így
velük nehezebb lenne, de megoldható náluk is a probléma J (ha akarod, minden bázist kiírthatsz,
majd ezután végzel Cenarius-szal). A recept: Megtámadod a bázist (Grom-mal
külön kegyben részesíted a Glaive Thrower-ket és az Ancient Protector-kat J ), a Warlock-kal folyamtosan
hajigáld a Fireball-t, majd amikor a
győzelmed már biztos, de a bázis még életképes (vagyis, ha nem irtanál ki
mindenkit, újra felépíti magát, mert van Wisp és pénz is), megjelenik Cenarius,
a megmentő J , szép kis kísérettel (ha sok
embert veszítettél volna, gyorsan öld meg a Wisp-ket és húzz haza, mint a
mérgezett egér, ha nem…). Ilyenkor a Warlock-kat gyorsan hívd távolabb a
csatától (persze csak, ha eddig nem hívtad őket a Chaos Grunt-kol északra, hogy
ne támadjanak titeket hátba), nehogy leöljék őket, a Chaos Grunt+Grom kombó
gyilkoljon ezerrel Cenarius-on, a kíséretével ne törődj, a Warlock-k is vágják
hozzá a Fireball-t, szédelegjen csak.
Hamar bemondja az unalmast, utána meg már vége is a pályának.
6. pálya:
Főküldetések: -Elpusztítani a fennsíkon
levő Human bázist;
-Kiszabadítani a Wyvern-ket.
Mellékküldetések: -Megtisztítani a
Megrontott Élet Kútját.
A fennsíkról
Grypphon Rider-k vagy Goblin Zeppelin-k jönnek, így a telep északi részét
keményen tornyozd be (amíg a talajra építeni tudsz, addig építs egy sor Watch
Tower-t, körülbelül félkör alakú lesz), mögéjük kettő Burrow-t (az aranyat hozó
Peon-kat használd majd javításra). Az északnyugati részről gyalogosan támadnak,
itt is tornyozz, (szintén két Burrow+ 1-1 Peon), de az egységeid itt legyenek.
Az elején Cairne álljon a bányászó/fát vágó Peon-k közelében, így azok
gyorsabban dolgoznak (én se mernék lazsálni egy ekkora barom mellett J ), később csatlakozzon a harchoz
(a War Stump-ja nagyon hasznos lesz
az Archmage Blizzard-jának
stunnolására J ). Miután stabil a bázis,
megvannak a fejlesztések (minden tolj maxra, itt már nyugodtan használd a Spiked Barricades-t), majd a két hős
irtsa ki a Thunder Lizard-kat a Megrontott Élet Kútjától, aztán a harcos
egységeiddel (Grunt, Raider) indulj el kiszabadítani a Wyvern-ket (a Tauren-k
maradjanak, később is csak őket gyártsd, meg persze Shaman, Troll Witch
Doctor). A hárpiákhoz csak Thrall menjen be, a többiek messzebb várjanak, így
Thrall-t nem fogják altatni, a Chain Lightning-t mindig a kisebbekbe told, hogy
hamar kiessenek. Néhányszor ugyan menekülni kell, és feltöltődni, de nem
probléma (Cairne és a többiek pedig az esetleg hátbatámadó Human-kat legyakják,
mert az Human-k ugye nem becsületesen harcolnak J ). Ha megvannak a Wind Rider-k, fejleszd
ki a képességüket és a meglévőket egészítsd ki 12-re, a többi helyen a Peon-kon
kívül a két hős, 2 Witch Doctor, 2 Shaman és a Tauren-k osztozzanak (ha néhány
Grunt, Raider, Headhunter túlélte volna a mentőakciót, mindenképpen veszejtsd
el valahogy L . Majd egy Human-mentes
időszakban írtsd ki a kentaurokat és tisztítsd meg a kutat, így kapsz egy
Fountain of Life-t. A kentauroktól szereztél egy aranybányát, amit bevédesz,
majd be te is telepítkezel. Egy újabb nyugodt periódusban letámadod az elérhető
Human-bázist (itt van az a rohadt Archmage L ), miután leverted őket, ide is
betelepítkezel és a keleti részt kőkeményen bevéded (vigyázz a Grypphon Rider-k
Storm Hammers képességére), majd
készülsz az invázióra (vagyis a 12 Wind Rider megszabadítja a levegőt a cirkáló
Dryphon Rider-ktől, majd a pálya közepén szerezhető Goblin Zeppelin-kkel
bedroppolod a szárazföldi csapatokat az ellen bázisára nyugatról, a Wind
Rider-kkel pedig délről pucolod tisztára a terepet. És kész is a pálya (itt egy
Mountain King az úr).
7. pálya:
Főküldetések: -Megtalálni az Orákulumot;
-Thrall-nak és Cairne-k túl kell élnie;
-Kulcsok megtalálása.
Először
Thrall-lal kell utat vágni az ellenbe, erre ő maga tökéletesen elég, nem kell
egy darabig kockáztatni a harcosok életét. Csak néhány esetben kell segíteni.
Amikor meglátod a Peasant-kat az asztalnál, azonnal vágj oda egy Chain
Lightning-t, mert mikor átváltoznak Footman-né, sérülésük életükkel arányosan
nő J . A birkák néha nem változnak át
Footman-né vagy ha átváltoznak is, nem harcolnak. Ez egy bug L . A sárkány-hárpia táncot várjuk
végig, aztán a győztesekből gyártsunk vesztest (vagyis hullát J ). Miután megszereztünk minden
kulcsot, kinyitottunk minden ajtót, csak azután adjuk oda a szívet a
gazdájának. Ezután jön Cairne, ő menjen együtt a társaival és osszák a kemény
pofonokat J . A zabáló
gyíkot hagyjuk békén, de az egyik Tauren-nel követtessük, hogy kiegye a gombát.
Itt van egy másik bug, néha ugyanis nem eszik (ilyenkor se essünk kétségbe, ide
még mondok tippet később).
Használjuk a csapdát, ami majd kiböki a szemünket J . Amikor Cairne-nel is kinyitjuk az
utolsó ajtót, de az említett bug is összejött L , nehogy bemenjünk Cairne-nel a
csarnokba vigyük a gombákhoz Thrall-t és használjuk az Earthquake-t és fel is
vehetjük a nagyon jó kis articaftot. Majd menjünk végig a Lelkek Hídján és kész
J .
8. pálya:
Főküldetés: -Fogd el Grom-t a
Lélekcsapdával és vidd a Circle of Power-hez.
Mellékküldetés: -Szabadítsd ki a fogságba
esett trollokat.
Első
teendőnk: minden bejáratot bevédeni 10-10 toronnyal (5 az út egyik oldalára: 2 elől,
3 hátul; 5 a másik oldalára ugyanilyen felállásban), mögéjük 2-2 (1 az egyik, 1
a másik oldalra) Burrow, mindegyikbe 2-2 Peon. Majd jöjjenek a Spiked Barricades, Shaman, ill. Witch Doctor
Training-k, végül a harcos fejlesztések. A Shaman-kra és a Witch Doctor-kra
vigyázzunk, amikor hullik az Infernal az égből, szeretik a varázslókat
megverni, mint szódás a lovát. A Warsong klán néha hoz Demoisher-t is, azokat
mindenképpen csapjuk le a hősökkel. Amikor jönnek az Infernal-k, minden torony
azt lőjje. A chaos orc-k hamar bedarálják a Grunt-jainkat, Raider-ket (legalább
nem nekünk kell majd J ), de a Peon-kkal nagyon
figyeljünk, hogy a Watch Tower-k megmaradjanak, aztán ugri vissza a Burrow-ba J . A két hős elég arra, hogy
lenyomja az ellen kisebb helyőrségeit, a kisebb bázisokra pedig csak Jaina
embereinek segítsége kell J
. Így tisztítsuk is meg a terepet rendesen mindentől, majd, ha kész a 2 hős
mellé a 10 Tauren, mehet a menet, persze szövetségeseinket udvariasan magunk
elé engedjük, így gond nélkül kiírthatjuk a nagyobb bázisokat is (sajnos Jaina
nem stratégiai zseni, így nem küld harcba sok egységet, erőset még kevésbé L ). Közben szabadítsuk ki a
trollokat és küldjük is őket haza. Ha akarjuk, vadásszuk le az összes chaos
orc-t, és csak azután menjünk Grom és a démonok ellen. Ez esetben komolyan meg
kell Jaina-t segítenünk, mert különben elvérzik. Vagyis a két bejáratához a
Farm-jai mögé húzzunk fel ugyanolyan módon tornyokat, mint magunknál tettük, de
csak egy Burrow-t, 1-2 Peon-nal. Ha ez kész és végeztünk az utolsó ellenálló
erőkkel is, irány Grom (ebben Jaina nem segít, de nincs is rá szükség). Ha
eljutunk Grom-hoz, de álljunk le vele harcolni, hiába ölnénk meg, azonnal
feltámad a trónusán (ráadásul egyszerre ”három”), hanemkapjuk el a
Lélekcsapdával, aztán hazacammogunk a Circle of Power-hez J . Arra még vigyázzunk, hogyha még van
ellen a térképen és meghal Thrall, újra el kell kapni Grom-t.