Reign of Chaos

 

Undead

 

 

1.pálya:

 

Főküldetés: -Megtalálni a Graveyard-t;

 -Megmenteni 20 Acolyte-t;

 -Arthas maradjon életben.

Az első élőholtas küldetés (itt tudjuk meg, miért élte túl Arthas az apagyilkosságot, mert az a két akármicsoda biztos nem tartotta fel sokáig a Silverhand elit őreit). Az elején Arthas Tichondrius Dreadlord-dal cseverészik, majd kap kettő nyamvadt Ghoult. Soknak nem sok, de kétségtelenül elég (de nem első végigjátszásra, ha elbukod és újrakezded, négy Ghoul-lal kezdesz). Az első falu sima ügy, mivel ott csak egy gyalogos őrzi a békét. Ha szeretsz brutálozni, nyírd ki. A másodikba egy gázlón keresztül juthatsz, ahol találkozol egy értelmesebb szolgáddal (Shade). Derítsd fel vele, hol vannak a Acolyte-k parasztnak álcázva (megsúgom, hogy a falu felett a tóparton az egyik pecázik), majd Arthassal írts ki mindenkit (csak ésszel, a Captain a két segédjével az elején a legnehezebb falat) és szabadítsd fel őket (ha a parasztok rinyálnak ijedtükben, gyorsan nyírd ki őket, mert nyakadra hozzák az őröket/vagy gyorsan szaladj el máshová, mert 2 vagy több lovaggal még nem bírsz el). Ha a 2. falu is kész, Shade barátoddal derítsd fel a 2. felett lévő 3. bázist. Itt ugyanaz a módszer. A 3. falu kapujánál őrök vannak, de be tudsz jutni a kapu mellett levő titkos úton. Ez a kaputól nyugatabbra van, de a parasztokkal még inkább kell vigyázni, a Ghoul-któl jobban betojnak, Arthas-t csak közelebbről ismerik fel). A Graveyard a 3. falu felett van jobbra. Oda menj be, mert kapsz jó pár harcost. A 4. falu kapuja be van zárva, nyugodtan elmehetsz a másik irányba és élvezheted, ahogy a Militia élet-halál harcot vív a banditákkal, meg jópár Acolyte is van itt, néhányat a banditák kaptak el a táborukban, egy pl. Meg épp randizik egy csajjal J , vagy betöröd a kaput (legjobb a kaputörés előtt megcsinálni a banditaevést J ). Ezután dél felől meg lehet kerülni a nagyobb csoportosulást, itt egy Knight, később 2 járőröző Footman van (a parasztokat és a nőket szédítsd el egy Death Coil-lal J . Így aztán a végére marad egy nagyobb csata egy Captain-nel, meg néhány Footman-nel, itt sok Acolyte van, ha nem lenne elég (kétlem), akkor a város északi részén van még néhány (csak több Knight és Footman is van szétszórva).

 

2. pálya:

 

Főküldetés: -Megölni a Paladint, és a katonáit a játék elején (Champion of the Peace);

 -Kel’Thuzad emlékművéhez vinni Arthast;

 -Artanis élje túl;

 -Alapítani egy bázist ( Építeni: Necropolis, 3 Ziggurat, Haunted Gold mine, Crypt, Graveyard);

 -Megölni a Paladinokat;

 -Megszerezni a Király Urnáját Lord Uther-től.

Nem túl nehéz küldetés. A kapott Ghoulokkal és Arthassal öld meg a harcosokat, és rombold le a Meat Wagonokkal a tornyokat, és egyéb veszélyes épületeket. Utána szabad az út a síremlékhez (hiába, itt minden hülye saját síremléket kap, csak a királz kap egy kis urnát J ). Ezután egy új helyen találod magad, itt építkezz (északra sok-sok Ziggurat-t, amiket átalakítasz Spirit Tower-ré), majd állj neki Ghoulokat gyártani. Mikor kész vannak, mehetsz lefelé kalandozni és folyamatosan öld meg azt, aki az utadba áll (egy bazi nagy Golem, ami a fák közül rohan le, leírthatja az egész bandádat, de Arthas-nak illik túlélni), majd találkozol Tichondrius-sal, aki épp embereket gyújt fel és öol meg, majd északkeleten regenát mágusokat ölhetsz, végül északnyugatnak van a Paladin-k helye. A kapott Meat Wagonokkal rombold le a Barrackokat, és be is segíthetsz a gyalogosaid munkájába is, csak ha a Wagon-é az utolsó sebzés, a test szétrobban, és nem tudják a Ghoul-k felhasználni önnön épülésükre. (közelíts rá kamerával, és nézd meg miket dobál a Wagon... eléggé szaftos). A második Paladin Barack-ja után egy kis erdős részt, ha leírtasz, egy vízeséshez érsz, és meglepetésben lesz részed J . Ezután törj nyugat felé, a hídon majd utadat állja majd Lord Uther (megint terefere a régi szép időkről), és amint vége a beszédnek, ess neki. Ha megölted, szedd fel (előtte nézz körül a környéken, legalább azért, hogy tudd milyen szép munkát készítettek a fejlesztők az olyan maximalisták számára, mint én J ) az urnát. Ezután megint egy kis beszéd, majd vége.

 

 

3. pálya:

 

Főküldetés: -Elpusztítani Az elf bázisokat, amik a tündekaput védik.

Építs ki szilárd védelmet, miután megtelepedtél (előtte kapsz középről egy még kemény támadást, vigyázz a Necromancer-kre, gyógyítsd a Ghoul-kat), aztán 12 Ghoul-t, melléjük 4-5 Necromancer-t, és fejlessz ki mindent. Ezek és 3 Meet Wagon elég lesz arra, hogy szétkapja a lent található (le kell rombolnod a fákat, hogy utat nyiss magadnak) bázist, ha már rengeteg csontid van, akkor a Ghoul-kat ki is lehet vonni a forgalomból (Arthas-sal persze szorgosan nyomasd a Death Coil-t a Priest-kbe, mert azook halálosak a csontikra), a Meat Wagon-k meg osszanak ezerrel, amit érnek. Itt van arany is, szóval telepedj meg, de védd be 8-10 Spirit Tower-rel, és mostantól itt gyárts mindent. Sylvanas gyakran támad, de először verd szét a Glaive Thrower-t, majd minden torony Sylvanas-t üsse, mert nagyon veszélyes az Acolyte-ra. Közben nézz szét az új bázisodtól északra (néhány elf, majd gnollok, amiknél jó cuccok vannak, meg még egy bolt is), közvetlenül a bázisodtól keletre, a térkép alján van egy Fountain of Mana). Sylvanas támadása után (ha kész vagy) indítsd útnak csapataidat (előző felállás), és először a fák között ólálkodókat, majd a keletebbre levő helyőrséget rombold le. Lehet hogy a kékek is beleavatkoznak, de ha legyőztél mindenkit, szabad utad van Sylvanas bázisáig. Ha kedved úgy tartja, lenyomhatod az északon levő bázist és helyőrséget, meg a középen levő helyőrséget (itt van egy Fountain of Life is) is (ezek talán még könnyebben is verhetők, mint az 1. déli bázis és innen is eljuthatsz Sylvanas-hoz). Ha megint maximumon, várd ki a támadást (az a legcukibb, ha a térkép közepére vonulsz Arthas-sal és a támadósereggel, majd amikor Sylvanas megtámadja a bázisodat, támadd hátba a már ismert módszerrel), majd üríts ki minden bázist (mármint minden katonát vigyél magaddal) és rombold le Sylvanas bázisát (nagyon keményen állják a sarat, muszály mindenkivel menned, mert 2-3 csapatot visszaver).

 

4. pálya:

 

Főküldetések: -Összegyűjteni a három kulcsot;

     -Lerombolni a három High Elven Altar-t.

Kicsit nehezebb. Amint megvan a hely, telepedj le, és kezdj bele a bázisalapításba (nyugatról és északról keményen tornyozz be, de átjárható legyen az út nyugaton a lerombolt hídhoz, és az Acolyte-k tudjanak mászkálni a tornyok között, különben sok tornyot vesztesz). 4 Ghoult küldj fát vágni. Ezen a pályán kapod meg a Crypt Fiend-t, ami a legjobb erre a pályára (még Necromancer sem kell, max. még 1-2 Meat Wagon). A szigeted keleti végén van egy Goblin Laboratory, ahol vegyél 2 Goblin Zeppelin-t. 11 Crypt Fiend+Arthas+2 Meat Wagon szálljon be és rakd át őket a keleti oldalra. Itt még Arthas nincs ereje teljében, ezért óvatosabban verekedjél, akkor senkit sem vesztesz (a Meat Wagon-k hátul álljanak, és csak az Archer-ket, Sorceress-ket és a Priest-ket öljék, az se baj, ha Arthas is hátul van, de akkor keményen gyógyítson. Itt van aranybánya, telepedj is be (tornyokból lehet szolidabban, ritkán támadnak ide). Itt találsz majd egy Gate Way-t, ezen keresztül közlekedj. Az őrző tornyokat, a Meat Wagon-k kapják le. Ha esetleg vesztettél volna egységet, pótold, és ha kész vagy, támadj! A Gate Way másik oldalán (feletted levő sziget) is vannak tornyok, meg egységek is, ráadásul azonnal ott a bázis is, de ha jól játszol, max. egy-két Fiend-t vesztesz, vagy még annyit sem (a Meat Wagon-k csak azután jöjjenek, hogy meg lett tisztítva a Gate Way környéke). Tisztítsd meg a szigetet, ha akarsz ide is betelepítkezhetsz, de tornyokat ide is nagyon kell építened az északabbi bázis miatt! Aztán ajánlott először a nyugati bázist megtámadnod (ugyanúgy, mint az előzőt, vagyis Arthas a Fiend-kkel, a Meat Wagon-k csak utánuk, mert könnyen szét lehet őket verni), mert ők nyomatnak a Sylvanas-sal és a Glaive Thrower-kkel, amik sokkal bosszantóbbak, mint az északi bázis Dragonhawk Rider-jei.Ha a 2. is megvan, jön a harmadik (ugyanaz a taktika). Amint megszerzed a 3. kulcsot, Mindenkit vonj össze a 2. bázisodra, rakj fel mindenkit Zeppelin-kre (persze előtte nem árt, ha a Meat Wagon-k kilőnek a másik sziget szélén álló tornyokból annyit, amennyit tudnak), és rakd ki őket. A sziget erősen védett, ha akarsz, akkor mindenkivel rohansz (figyelve arra, hogy Arthas biztosan beérjen a Circle of Power-be), de ha úgy jobban esik, verd szét a szigeten levő erőit is (ekkor nyugodtan besétálsz az előbb említett helyre.

 

5. pálya:

 

Főküldetések: -Megölni a Sunwell őreit;

     -Elpusztítani Sylvana Windrunner bázisát;

Mellékküldetések: -Megállítani a Runner-t.

Elsőnek is védd be a bázisodat! Először Sylvanas északról fog támadni (mivel az ő bázisa is északon van), minden elérhetőharcost vigyél oda (Dhoul maradjon fát vágni), elég kemény meccs így az elején, de meg fogod nyerni. Aztán minden erőddel tornyozzál északon és délen is, majd fejlesztések és Crypt Fiend-k (nem érdemes még átlépni a 40-es limitet, jöjjön csak a pénz). A Runner megállítására elég a kapott 4 Gargoyle, csak figyelj, amikor figyelmeztet Khel’Thuzad szelleme, mert ha eléri a déli bázist, akkor együtt fog az ellen támadni (ilyenkor is simán meg lehet csinálni, csak akkor egyszerre kétfelé kell feigyelned). Sylvanas bázisának elpusztítására elég 11 Crypt Fiend+Arthas (ha átléped ezekkel a limitet, nem nagy baj, nem fogsz veszíteni J ), a közben elindított Runner-ket továbbra is a két bázis közötti nyílt térségen kapd el a Gargoyle-kkal. Ezután Sylvanas-t (most már Banshee-ként) küld haza a Gargoyöe-kkal, telepítkezz be az északi aranybányához, és erősen védd be. Amint Sylvanas ”áttér” J , a déli bázis egy Archmage irányítása alatt megkezdi a támadást, ezért otthon is tarts egységeket. Aztán fogj neki a térkép megtisztításának (semleges egységek persze), básisod fölött és alatt közvetlenül, valamint az utak mentén, jó holmikat dobnak. Aztán, ha ezekkel is bégeztél, irány a déli bázis (érdemes a bázisodtól távolabbi végén kezdeni a gyalkást, arra nem jön a támadó sereg. Lassan, de biztosan nyomulj befelé, először a kisebbik (nyugat felé) eső végét likvidáld, majd irány kelet, ha végeztél, húzd ki max.-ra a limitet és mindenki jöjjön a Sunwell-hez. Ha kész, válaszd őket külön csapatokra: egy csapat keletről (pl. Arthas+11 Crypt Fiend); északról (Sylvanas+Gargoyle-k); keletről (aki maradt). Ezután indíts támadást először a vegyeskörettel (vagyis az én esetemben a keleti csapat, nem is baj, ha középre küldöd őket, legalább ők halnak és nem a jobb egységek J ), aztán a nyugati csapat (mivel ők viszik a nagy pofonokat J ), végül az északiak (csak hogy ki ne maradjanak a buliból, a Gargoyle nagyon gyenge torony ellen, ha akarod, őket külön sem kell venni a keletitől, hanem utánuk rögtön beküldöd őket is/otthon hagyod). A térkép keleti alsó sarkában van egy Fountain of Life, de nem fontos annyira, Arthas már eléggé otthon van a Death Coil-ban és az Unholy Aura-ban (persze csak, ha ezekre gyúrtál J ), meg a nyugati részen lent (de a déli bázis fölött) van egy Mercenary Camp, ahol bérelhetsz Forest Troll Shadow Priest-ket, de rájuk még nálad is zabosabbak az elfek, így nekik esnek majd először L ).

 

6. pálya:

 

Főküldetések: -Elpusztítani az ork törzseket, és megszerezni a démonkaput;

                          -Öld meg a 6 ork vezért.

Nem olyan nehéz, mint hinnétek elsőre (tény, 5!!! ork bázis vesz körbe!!!). A játék elején beront a 6. ork banda, simán leszeded őket, csak vigyázz, ki ne nyírják a fát vágó Ghoul-kat (érdemes is őket leküldeni a térkép aljára, onnan vágják ki a fát, ott még ellen sincs, csak kapjanak oda egy Graveyard-t). Szintén a játék elején kapod a Frost Wyrm-t, ami a kulcs a játék megnyeréséhez (ami van, maradhat, kiv.: a Meat Wagon-k, azokat öld meg; ezután csak Frost Wyrm-t gyárts). A keleti és az északi utat nagynn be kell védeni, a nyugatit nem kötelező (onnan úgy sem fog túl sokáid fenyegetni az a két ork klán J ), a két másik utat 10-10 Spirit Tower-rel érdemes bevédeni és 2-2 Acolyte-tal, amiket pótold, ha meghalnának, persze ezt igyekezz elkerülni (3 elől, kettő hátul, szabályos ötszög alakzatba, így az Acolyte-nek kevesebbet kell mozognia), valamint a bázis északkeleti csúcsa felől szoktak jönni Red Dragon-k, ide húzz fel 4 Spirit Tower-t, de ne szorosan egymás mellé, hanem egy hangyányi hely legyen köztük, akkor a Dragon tüze egyszerre csak egyet sebez (a nyugati út egyik Acolyte-ja oda szokott menni javítani, a kapott Shade-k járőrözzenek folyamatosan, a keleti úton még arra kell nagyon figyelned, hogy az egyik ork klán kamikáze goblinokat hoz, azt mindenképpen öld meg, mielőtt eléri a bázist (leggyorsabb, ha dupla bal klikk a tornyokra, majd jobb klikk a goblin(ok)ra, mert néha többet hoz), északon a Demolisher-kkel kell vigyázni. A támadósereg: Khel’Thuzad+Arthas+4-6Frost Wyrm; otthon az alapból kapottak+2 Frost Wyrm (a Demolisher miatt). Mielőtt elkezdenél Wyrm-t venni, első dolog, hogy a Freezing Breath meglegyen, a Frost Wyrm csak ezután. Ha megvan a mennyiség, irány nyugat és a lenti kolóniát támadd. Mindenhol ez a recept: 1. egy tornyot támadtass meg egy Frost Wyrm-mel, így azok nem támadnak; 2. ha a hőse is jön, azonnal mindenki (persze, akik fagyasztják a tornyokat, azoknak ne parancsolj) üsse őt, hogy hamar feküdjön, amit hátrahagy, ne piszkáld, amíg nem vagy nyerő pozícióban (magyarul, amíg élnek egységei J ); 3.  Demolisher, Warlock, utána Raider, aztán sorjában mindent; 4. Khel’Thuzad nyomja a Frost Nova-t, meg a Frost Shield-t, Arthas csak gyógyítson és használja a Healing Potion-kat, amiket ugye eddig megtartottál, ebben az esetben kizárt az egység/hős vesztés (persze tanuld meg a billentyűkombinációkat, akkor még csak nehéz helyzetben sem leszel J , annyival gyorsabban megy majd a varázslás). Ha ez a klán kész, azonnal telepíts ide aranybányára épületet (Haunted Gold Mine), védd be tornyokkal, majd ha az otthoni bánya kimerült, költöztesd át a bányászó Acolyte-kat). A sereggel irány a pont feletted levő klán, ő felette meg trollok vannak (és ugye kell a pénz). Ezután jöhet egy Pál-fordulat (persze nem az, hogy magad ellen fordulsz J ) és a tőled keletre, a lentebbi klánnal folytasd a sort (előtte persze az utadba kerülő két Red Dragon-családot is küld melegebb éghajlatra J ). Aztán a felette levővel (ők a goblinosak, egész keményen ellenállnak). A következő kolónia (a két bázis között a Dragon-k útvonalán van még néhány semleges lény és jó cucc), a narancssárga tőled északra húzódik, szintén keményen harcolnak J . Ezután várd meg (a bázisától délre Arthas-k megdobva még az otthoni Frost Wyrm-kkel, nyugaton meg az alapcsapat, amit megőriztél a harcok során; de ne lássanak meg a tornyok), amíg az utolsó bázis Red Dragon-ja támad (így neki ”csak” 2-3 lesz otthon). Miután támadott, a korábbi recept alapján öld meg, de még lassabban haladj, mint eddig (és ha támadnak a Red Dragon-k mindenkivel csak őket üsd, amíg megvannak, mert sokkal erősebbek a Frost Wyrm-knél).

 

7. pálya:

 

Főküldetések: -Megölni az első, és a második Archmage-t;

     -Megölni Antonidast.

Első Archmage elintézése elég a két hős. Amint meghal, megszűnik az aura. Építs ki egy jó kis védelmet, de nem kell túl nagyot, mert elég erős egységeid vannak, fontosabb, hogy az Abomination-t és a Frost Wyrm-t minél előbb kihúzd, de amíg nincs két aranybányát, ne gyárts belőlük, mert fölöslegesen elesel egy csomó pénztől (viszont otthon nyírj ki annyi lényt, pl.: Crypt Fiend-t utoljára, néhány Acolyte, Meat Wagon-kkal kezd), hogy legalább 4 Abomination-d legyen és ne lépd át a limitet). Arthas és Khel’Thuzad tisztítsa meg a terepet (a kiszabadított lények menjenek a bázisod biztonságába, a végén hasznukat veszed), amíg bázishoz nem ér (lesz mit J ), aztán Khel’Thuzad lője ki a Death and Decay-t, a többiek fedezzék (Arthas+4-6 bomination), aztán, ha befejezte, irtás J . Ezt a részt már jócskán be kell védeni, meg ide jöjjenek majd a Frost Wyrm-k és az Abomination-k (4 Abominatiom+6 Frost Wyrm elég az egész pályára), persze a falakról még jóval előtte leszedted a tornyokat a két hőssel. Második Archmage elintézése: a 6 Frost Wyrm repüljön északnak és amint meglátod az Archmage-t, azonnal lövesd, majd, amint meghalt, irány haza (Arthas meg legyen közel, hogyha gyógyítani kell), mert az aura leszebez rendesen, aztán meg vannak még tornyok (a hős előtt levő tornyot már korábban szétkapod vmivel), és még Gryphon Rider-k és Flying Machine-k is jönnek ellened. A bázisodnál fogadd őket, majd a két hős derítse fel a terepet, mint legutóbb is. Ezután pusztítsd el a sötétkék bázist, ezután telepedj meg itt is. Ezután a két hős szabadítsa fel az utolsó ládákban levő szörnyeket, majd tisztítsd meg a két hőssel és a testőrökkel (4 Abomination+6 Frost Wyrm) a barikádot, végül az összes felszabadított szörnyed mögött az otthoni bandád, majd a hősök+kíséretük támadja és ölje meg Antonidas-t (a sorrend fontos, mert a kiengedett dögökre nem hat az aura, a kisebb egységeiddel együtt lekötik a legtöbb egység és a tornyok figyelmét. Ezután megszerzed a könyvet és készen is vagyunk.

 

8. pálya:

 

Főküldetések: -Életben tartani 30 percig Kel’Thuzad-ot.

Azonnal küld őrjáratozni az összes Shade-t, néhányat le fognak vadászni, majd egy Acolyte-t küldj az idézőhelytől keletre, ott az aranybányához rekj le egy Haunted Gold Mine-t, mást ne ( így nem fogják bántani, amint kész, kezd bányászni három Acolyte-tal). Az idézőhely keleti lejáratát, és az északit védd be 10-10 Spirit Towerrel, ügyelj arra, hogy 2-3 Acolyte folyamatosan javítsa (de mindig állítsd őket egy kicsit távolabb a tornyoktól, mert különben az ellen Blizzard-ja végez velük), ez igaz a bázis északnyugati/nyugati részére is. Fejleszd ki a Crypt Fiend Web-jét. Kapsz folyamatosan démonokat, ezeket ahogy kapod, az egész kupacot vagy az északi, vagy a keleti kapuhoz rakd le, következőnél a másikhoz, az alapból kapott egységeket is mind az egyik járathoz rakd le (pl.: a sajátokat az északihoz, a démonokat a keletihez, majd ha kapsz erősítést, felváltva oszd el őket, előbb a keletiek kapjanak, mert az északiaknak Arthas jobban be tud segíteni), a bázist csak Arthas védje, majd folyamatosan töltsd fel Abomination-kkel, egy-két Crypt Fiend-del.

Ne foglalkozz az aknákkal, nem sokáig tarják fel az ellent. Minden figyelmedet arra fordítsd, hogy Arthas mindig odaérjen a csata helyére, gyógyítson és levarázsolja/leverje a Mortar Team-ket. Amikor Siege Engine jön (márpedig nem is kevés fog jönni), álld el az egységeiddel az útját (Hold Position-nal), minden torony üsse, minden Acolyte (persze csak az adott helyen) a támadott tornyot javítsa. Ha jól csinálod, akkor a végén a bázis visszaveri a támadást (ilyenkor lehet menni segíteni vagy megtámadni az ellen bázisát) és az átjárók sikeresen feltartják az ellent, mire a számláló végigér.

 

 

Vissza