1.pálya:
Főküldetés: -Megtalálni a Graveyard-t;
-Megmenteni 20 Acolyte-t;
-Arthas maradjon életben.
Az első
élőholtas küldetés (itt tudjuk meg, miért élte túl Arthas az apagyilkosságot,
mert az a két akármicsoda biztos nem tartotta fel sokáig a Silverhand elit
őreit). Az elején Arthas Tichondrius Dreadlord-dal cseverészik, majd kap kettő
nyamvadt Ghoult. Soknak nem sok, de kétségtelenül elég (de nem első
végigjátszásra, ha elbukod és újrakezded, négy Ghoul-lal kezdesz). Az első falu
sima ügy, mivel ott csak egy gyalogos őrzi a békét. Ha szeretsz brutálozni,
nyírd ki. A másodikba egy gázlón keresztül juthatsz, ahol találkozol egy
értelmesebb szolgáddal (Shade). Derítsd fel vele, hol vannak a Acolyte-k
parasztnak álcázva (megsúgom, hogy a falu felett a tóparton az egyik pecázik),
majd Arthassal írts ki mindenkit (csak ésszel, a Captain a két segédjével az
elején a legnehezebb falat) és szabadítsd fel őket (ha a parasztok rinyálnak
ijedtükben, gyorsan nyírd ki őket, mert nyakadra hozzák az őröket/vagy gyorsan
szaladj el máshová, mert 2 vagy több lovaggal még nem bírsz el). Ha a 2. falu
is kész, Shade barátoddal derítsd fel a 2. felett lévő 3. bázist. Itt ugyanaz a
módszer. A 3. falu kapujánál őrök vannak, de be tudsz jutni a kapu mellett levő
titkos úton. Ez a kaputól nyugatabbra van, de a parasztokkal még inkább kell
vigyázni, a Ghoul-któl jobban betojnak, Arthas-t csak közelebbről ismerik fel).
A Graveyard a 3. falu felett van jobbra. Oda menj be, mert kapsz jó pár
harcost. A 4. falu kapuja be van zárva, nyugodtan elmehetsz a másik irányba és
élvezheted, ahogy a Militia élet-halál harcot vív a banditákkal, meg jópár
Acolyte is van itt, néhányat a banditák kaptak el a táborukban, egy pl. Meg épp
randizik egy csajjal J , vagy betöröd a kaput (legjobb
a kaputörés előtt megcsinálni a banditaevést J ). Ezután dél felől meg lehet kerülni a
nagyobb csoportosulást, itt egy Knight, később 2 járőröző Footman van (a
parasztokat és a nőket szédítsd el egy Death Coil-lal J . Így aztán a végére marad egy nagyobb
csata egy Captain-nel, meg néhány Footman-nel, itt sok Acolyte van, ha nem
lenne elég (kétlem), akkor a város északi részén van még néhány (csak több
Knight és Footman is van szétszórva).
2. pálya:
Főküldetés: -Megölni a Paladint, és a
katonáit a játék elején (Champion of the Peace);
-Kel’Thuzad emlékművéhez vinni Arthast;
-Artanis élje túl;
-Alapítani egy bázist ( Építeni: Necropolis, 3
Ziggurat, Haunted Gold mine, Crypt, Graveyard);
-Megölni a Paladinokat;
-Megszerezni a Király Urnáját Lord Uther-től.
Nem túl
nehéz küldetés. A kapott Ghoulokkal és Arthassal öld meg a harcosokat, és
rombold le a Meat Wagonokkal a tornyokat, és egyéb veszélyes épületeket. Utána
szabad az út a síremlékhez (hiába, itt minden hülye saját síremléket kap, csak
a királz kap egy kis urnát J ).
Ezután egy új helyen találod magad, itt építkezz (északra sok-sok Ziggurat-t,
amiket átalakítasz Spirit Tower-ré), majd állj neki Ghoulokat gyártani. Mikor
kész vannak, mehetsz lefelé kalandozni és folyamatosan öld meg azt, aki az
utadba áll (egy bazi nagy Golem, ami a fák közül rohan le, leírthatja az egész
bandádat, de Arthas-nak illik túlélni), majd találkozol Tichondrius-sal, aki
épp embereket gyújt fel és öol meg, majd északkeleten regenát mágusokat
ölhetsz, végül északnyugatnak van a Paladin-k helye. A kapott Meat Wagonokkal
rombold le a Barrackokat, és be is segíthetsz a gyalogosaid munkájába is, csak
ha a Wagon-é az utolsó sebzés, a test szétrobban, és nem tudják a Ghoul-k
felhasználni önnön épülésükre. (közelíts rá kamerával, és nézd meg miket dobál
a Wagon... eléggé szaftos). A második Paladin Barack-ja után egy kis erdős
részt, ha leírtasz, egy vízeséshez érsz, és meglepetésben lesz részed J . Ezután törj nyugat felé, a hídon
majd utadat állja majd Lord Uther (megint terefere a régi szép időkről), és
amint vége a beszédnek, ess neki. Ha megölted, szedd fel (előtte nézz körül a
környéken, legalább azért, hogy tudd milyen szép munkát készítettek a
fejlesztők az olyan maximalisták számára, mint én J ) az urnát. Ezután megint egy kis
beszéd, majd vége.
3. pálya:
Főküldetés: -Elpusztítani Az elf
bázisokat, amik a tündekaput védik.
Építs ki
szilárd védelmet, miután megtelepedtél (előtte kapsz középről egy még kemény támadást,
vigyázz a Necromancer-kre, gyógyítsd a Ghoul-kat), aztán 12 Ghoul-t, melléjük
4-5 Necromancer-t, és fejlessz ki mindent. Ezek és 3 Meet Wagon elég lesz arra,
hogy szétkapja a lent található (le kell rombolnod a fákat, hogy utat nyiss
magadnak) bázist, ha már rengeteg csontid van, akkor a Ghoul-kat ki is lehet
vonni a forgalomból (Arthas-sal persze szorgosan nyomasd a Death Coil-t a Priest-kbe, mert azook halálosak a csontikra), a
Meat Wagon-k meg osszanak ezerrel, amit érnek. Itt van arany is, szóval
telepedj meg, de védd be 8-10 Spirit Tower-rel, és mostantól itt gyárts
mindent. Sylvanas gyakran támad, de először verd szét a Glaive Thrower-t, majd
minden torony Sylvanas-t üsse, mert nagyon veszélyes az Acolyte-ra. Közben nézz
szét az új bázisodtól északra (néhány elf, majd gnollok, amiknél jó cuccok
vannak, meg még egy bolt is), közvetlenül a bázisodtól keletre, a térkép alján
van egy Fountain of Mana). Sylvanas támadása után (ha kész vagy) indítsd útnak
csapataidat (előző felállás), és először a fák között ólálkodókat, majd a
keletebbre levő helyőrséget rombold le. Lehet hogy a kékek is beleavatkoznak,
de ha legyőztél mindenkit, szabad utad van Sylvanas bázisáig. Ha kedved úgy
tartja, lenyomhatod az északon levő bázist és helyőrséget, meg a középen levő
helyőrséget (itt van egy Fountain of Life is) is (ezek talán még könnyebben is
verhetők, mint az 1. déli bázis és innen is eljuthatsz Sylvanas-hoz). Ha megint
maximumon, várd ki a támadást (az a legcukibb, ha a térkép közepére vonulsz
Arthas-sal és a támadósereggel, majd amikor Sylvanas megtámadja a bázisodat,
támadd hátba a már ismert módszerrel), majd üríts ki minden bázist (mármint
minden katonát vigyél magaddal) és rombold le Sylvanas bázisát (nagyon keményen
állják a sarat, muszály mindenkivel menned, mert 2-3 csapatot visszaver).
4. pálya:
Főküldetések: -Összegyűjteni a három
kulcsot;
-Lerombolni a három High Elven Altar-t.
Kicsit
nehezebb. Amint megvan a hely, telepedj le, és kezdj bele a bázisalapításba
(nyugatról és északról keményen tornyozz be, de átjárható legyen az út nyugaton
a lerombolt hídhoz, és az Acolyte-k tudjanak mászkálni a tornyok között,
különben sok tornyot vesztesz). 4 Ghoult küldj fát vágni. Ezen a pályán kapod
meg a Crypt Fiend-t, ami a legjobb erre a pályára (még Necromancer sem kell,
max. még 1-2 Meat Wagon). A szigeted keleti végén van egy Goblin Laboratory,
ahol vegyél 2 Goblin Zeppelin-t. 11 Crypt Fiend+Arthas+2 Meat Wagon szálljon be
és rakd át őket a keleti oldalra. Itt még Arthas nincs ereje teljében, ezért óvatosabban
verekedjél, akkor senkit sem vesztesz (a Meat Wagon-k hátul álljanak, és csak
az Archer-ket, Sorceress-ket és a Priest-ket öljék, az se baj, ha Arthas is
hátul van, de akkor keményen gyógyítson. Itt van aranybánya, telepedj is be
(tornyokból lehet szolidabban, ritkán támadnak ide). Itt találsz majd egy Gate
Way-t, ezen keresztül közlekedj. Az őrző tornyokat, a Meat Wagon-k kapják le.
Ha esetleg vesztettél volna egységet, pótold, és ha kész vagy, támadj! A Gate
Way másik oldalán (feletted levő sziget) is vannak tornyok, meg egységek is,
ráadásul azonnal ott a bázis is, de ha jól játszol, max. egy-két Fiend-t
vesztesz, vagy még annyit sem (a Meat Wagon-k csak azután jöjjenek, hogy meg
lett tisztítva a Gate Way környéke). Tisztítsd meg a szigetet, ha akarsz ide is
betelepítkezhetsz, de tornyokat ide is nagyon kell építened az északabbi bázis
miatt! Aztán ajánlott először a nyugati bázist megtámadnod (ugyanúgy, mint az
előzőt, vagyis Arthas a Fiend-kkel, a Meat Wagon-k csak utánuk, mert könnyen
szét lehet őket verni), mert ők nyomatnak a Sylvanas-sal és a Glaive
Thrower-kkel, amik sokkal bosszantóbbak, mint az északi bázis Dragonhawk
Rider-jei.Ha a 2. is megvan, jön a harmadik (ugyanaz a taktika). Amint
megszerzed a 3. kulcsot, Mindenkit vonj össze a 2. bázisodra, rakj fel
mindenkit Zeppelin-kre (persze előtte nem árt, ha a Meat Wagon-k kilőnek a
másik sziget szélén álló tornyokból annyit, amennyit tudnak), és rakd ki őket.
A sziget erősen védett, ha akarsz, akkor mindenkivel rohansz (figyelve arra,
hogy Arthas biztosan beérjen a Circle of Power-be), de ha úgy jobban esik, verd
szét a szigeten levő erőit is (ekkor nyugodtan besétálsz az előbb említett
helyre.
5. pálya:
Főküldetések: -Megölni a Sunwell őreit;
-Elpusztítani Sylvana Windrunner bázisát;
Mellékküldetések: -Megállítani a
Runner-t.
Elsőnek
is védd be a bázisodat! Először Sylvanas északról fog támadni (mivel az ő
bázisa is északon van), minden elérhetőharcost vigyél oda (Dhoul maradjon fát
vágni), elég kemény meccs így az elején, de meg fogod nyerni. Aztán minden
erőddel tornyozzál északon és délen is, majd fejlesztések és Crypt Fiend-k (nem
érdemes még átlépni a 40-es limitet, jöjjön csak a pénz). A Runner
megállítására elég a kapott 4 Gargoyle, csak figyelj, amikor figyelmeztet
Khel’Thuzad szelleme, mert ha eléri a déli bázist, akkor együtt fog az ellen
támadni (ilyenkor is simán meg lehet csinálni, csak akkor egyszerre kétfelé
kell feigyelned). Sylvanas bázisának elpusztítására elég 11 Crypt Fiend+Arthas
(ha átléped ezekkel a limitet, nem nagy baj, nem fogsz veszíteni J ), a közben elindított
Runner-ket továbbra is a két bázis közötti nyílt térségen kapd el a
Gargoyle-kkal. Ezután Sylvanas-t (most már Banshee-ként) küld haza a
Gargoyöe-kkal, telepítkezz be az északi aranybányához, és erősen védd be. Amint
Sylvanas ”áttér” J , a déli bázis egy Archmage
irányítása alatt megkezdi a támadást, ezért otthon is tarts egységeket. Aztán
fogj neki a térkép megtisztításának (semleges egységek persze), básisod fölött
és alatt közvetlenül, valamint az utak mentén, jó holmikat dobnak. Aztán, ha
ezekkel is bégeztél, irány a déli bázis (érdemes a bázisodtól távolabbi végén
kezdeni a gyalkást, arra nem jön a támadó sereg. Lassan, de biztosan nyomulj
befelé, először a kisebbik (nyugat felé) eső végét likvidáld, majd irány kelet,
ha végeztél, húzd ki max.-ra a limitet és mindenki jöjjön a Sunwell-hez. Ha
kész, válaszd őket külön csapatokra: egy csapat keletről (pl. Arthas+11 Crypt
Fiend); északról (Sylvanas+Gargoyle-k); keletről (aki maradt). Ezután indíts
támadást először a vegyeskörettel (vagyis az én esetemben a keleti csapat, nem
is baj, ha középre küldöd őket, legalább ők halnak és nem a jobb egységek J ), aztán a nyugati csapat (mivel
ők viszik a nagy pofonokat J
), végül az északiak (csak hogy ki ne maradjanak a buliból, a Gargoyle nagyon
gyenge torony ellen, ha akarod, őket külön sem kell venni a keletitől, hanem
utánuk rögtön beküldöd őket is/otthon hagyod). A térkép keleti alsó sarkában
van egy Fountain of Life, de nem fontos annyira, Arthas már eléggé otthon van a
Death Coil-ban és az Unholy Aura-ban (persze csak, ha ezekre gyúrtál J ), meg a nyugati részen lent (de
a déli bázis fölött) van egy Mercenary Camp, ahol bérelhetsz Forest Troll
Shadow Priest-ket, de rájuk még nálad is zabosabbak az elfek, így nekik esnek
majd először L ).
6. pálya:
Főküldetések: -Elpusztítani az ork
törzseket, és megszerezni a démonkaput;
-Öld meg a 6 ork vezért.
Nem
olyan nehéz, mint hinnétek elsőre (tény, 5!!! ork bázis vesz körbe!!!). A játék
elején beront a 6. ork banda, simán leszeded őket, csak vigyázz, ki ne nyírják
a fát vágó Ghoul-kat (érdemes is őket leküldeni a térkép aljára, onnan vágják
ki a fát, ott még ellen sincs, csak kapjanak oda egy Graveyard-t). Szintén a
játék elején kapod a Frost Wyrm-t, ami a kulcs a játék megnyeréséhez (ami van,
maradhat, kiv.: a Meat Wagon-k, azokat öld meg; ezután csak Frost Wyrm-t
gyárts). A keleti és az északi utat nagynn be kell védeni, a nyugatit nem
kötelező (onnan úgy sem fog túl sokáid fenyegetni az a két ork klán J ), a két másik utat 10-10 Spirit
Tower-rel érdemes bevédeni és 2-2 Acolyte-tal, amiket pótold, ha meghalnának,
persze ezt igyekezz elkerülni (3 elől, kettő hátul, szabályos ötszög alakzatba,
így az Acolyte-nek kevesebbet kell mozognia), valamint a bázis északkeleti
csúcsa felől szoktak jönni Red Dragon-k, ide húzz fel 4 Spirit Tower-t, de ne
szorosan egymás mellé, hanem egy hangyányi hely legyen köztük, akkor a Dragon
tüze egyszerre csak egyet sebez (a nyugati út egyik Acolyte-ja oda szokott
menni javítani, a kapott Shade-k járőrözzenek folyamatosan, a keleti úton még
arra kell nagyon figyelned, hogy az egyik ork klán kamikáze goblinokat hoz, azt
mindenképpen öld meg, mielőtt eléri a bázist (leggyorsabb, ha dupla bal klikk a
tornyokra, majd jobb klikk a goblin(ok)ra, mert néha többet hoz), északon a
Demolisher-kkel kell vigyázni. A támadósereg: Khel’Thuzad+Arthas+4-6Frost Wyrm;
otthon az alapból kapottak+2 Frost Wyrm (a Demolisher miatt). Mielőtt
elkezdenél Wyrm-t venni, első dolog, hogy a Freezing Breath meglegyen, a Frost
Wyrm csak ezután. Ha megvan a mennyiség, irány nyugat és a lenti kolóniát
támadd. Mindenhol ez a recept: 1. egy tornyot támadtass meg egy Frost Wyrm-mel,
így azok nem támadnak; 2. ha a hőse is jön, azonnal mindenki (persze, akik
fagyasztják a tornyokat, azoknak ne parancsolj) üsse őt, hogy hamar feküdjön,
amit hátrahagy, ne piszkáld, amíg nem vagy nyerő pozícióban (magyarul, amíg
élnek egységei J ); 3. Demolisher, Warlock, utána Raider, aztán
sorjában mindent; 4. Khel’Thuzad nyomja a Frost
Nova-t, meg a Frost Shield-t,
Arthas csak gyógyítson és használja a Healing Potion-kat, amiket ugye eddig
megtartottál, ebben az esetben kizárt az egység/hős vesztés (persze tanuld meg
a billentyűkombinációkat, akkor még csak nehéz helyzetben sem leszel J , annyival gyorsabban megy majd
a varázslás). Ha ez a klán kész, azonnal telepíts ide aranybányára épületet
(Haunted Gold Mine), védd be tornyokkal, majd ha az otthoni bánya kimerült,
költöztesd át a bányászó Acolyte-kat). A sereggel irány a pont feletted levő
klán, ő felette meg trollok vannak (és ugye kell a pénz). Ezután jöhet egy
Pál-fordulat (persze nem az, hogy magad ellen fordulsz J ) és a tőled keletre, a lentebbi klánnal
folytasd a sort (előtte persze az utadba kerülő két Red Dragon-családot is küld
melegebb éghajlatra J ). Aztán a felette levővel (ők a
goblinosak, egész keményen ellenállnak). A következő kolónia (a két bázis
között a Dragon-k útvonalán van még néhány semleges lény és jó cucc), a
narancssárga tőled északra húzódik, szintén keményen harcolnak J . Ezután várd meg (a bázisától
délre Arthas-k megdobva még az otthoni Frost Wyrm-kkel, nyugaton meg az
alapcsapat, amit megőriztél a harcok során; de ne lássanak meg a tornyok), amíg
az utolsó bázis Red Dragon-ja támad (így neki ”csak” 2-3 lesz otthon). Miután
támadott, a korábbi recept alapján öld meg, de még lassabban haladj, mint eddig
(és ha támadnak a Red Dragon-k mindenkivel csak őket üsd, amíg megvannak, mert
sokkal erősebbek a Frost Wyrm-knél).
7. pálya:
Főküldetések: -Megölni az első, és a
második Archmage-t;
-Megölni Antonidast.
Első
Archmage elintézése elég a két hős. Amint meghal, megszűnik az aura. Építs ki
egy jó kis védelmet, de nem kell túl nagyot, mert elég erős egységeid vannak,
fontosabb, hogy az Abomination-t és a Frost Wyrm-t minél előbb kihúzd, de amíg
nincs két aranybányát, ne gyárts belőlük, mert fölöslegesen elesel egy csomó
pénztől (viszont otthon nyírj ki annyi lényt, pl.: Crypt Fiend-t utoljára,
néhány Acolyte, Meat Wagon-kkal kezd), hogy legalább 4 Abomination-d legyen és
ne lépd át a limitet). Arthas és Khel’Thuzad tisztítsa meg a terepet (a
kiszabadított lények menjenek a bázisod biztonságába, a végén hasznukat
veszed), amíg bázishoz nem ér (lesz mit J ), aztán Khel’Thuzad lője ki a Death and Decay-t, a többiek fedezzék
(Arthas+4-6 bomination), aztán, ha befejezte, irtás J . Ezt a részt már jócskán be kell
védeni, meg ide jöjjenek majd a Frost Wyrm-k és az Abomination-k (4
Abominatiom+6 Frost Wyrm elég az egész pályára), persze a falakról még jóval
előtte leszedted a tornyokat a két hőssel. Második Archmage elintézése: a 6
Frost Wyrm repüljön északnak és amint meglátod az Archmage-t, azonnal lövesd,
majd, amint meghalt, irány haza (Arthas meg legyen közel, hogyha gyógyítani
kell), mert az aura leszebez rendesen, aztán meg vannak még tornyok (a hős
előtt levő tornyot már korábban szétkapod vmivel), és még Gryphon Rider-k és
Flying Machine-k is jönnek ellened. A bázisodnál fogadd őket, majd a két hős
derítse fel a terepet, mint legutóbb is. Ezután pusztítsd el a sötétkék bázist,
ezután telepedj meg itt is. Ezután a két hős szabadítsa fel az utolsó ládákban
levő szörnyeket, majd tisztítsd meg a két hőssel és a testőrökkel (4
Abomination+6 Frost Wyrm) a barikádot, végül az összes felszabadított szörnyed
mögött az otthoni bandád, majd a hősök+kíséretük támadja és ölje meg
Antonidas-t (a sorrend fontos, mert a kiengedett dögökre nem hat az aura, a
kisebb egységeiddel együtt lekötik a legtöbb egység és a tornyok figyelmét.
Ezután megszerzed a könyvet és készen is vagyunk.
8. pálya:
Főküldetések: -Életben tartani 30 percig
Kel’Thuzad-ot.
Azonnal
küld őrjáratozni az összes Shade-t, néhányat le fognak vadászni, majd egy
Acolyte-t küldj az idézőhelytől keletre, ott az aranybányához rekj le egy Haunted
Gold Mine-t, mást ne ( így nem fogják bántani, amint kész, kezd bányászni három
Acolyte-tal). Az idézőhely keleti lejáratát, és az északit védd be 10-10 Spirit
Towerrel, ügyelj arra, hogy 2-3 Acolyte folyamatosan javítsa (de mindig állítsd
őket egy kicsit távolabb a tornyoktól, mert különben az ellen Blizzard-ja végez velük), ez igaz a
bázis északnyugati/nyugati részére is. Fejleszd ki a Crypt Fiend Web-jét. Kapsz folyamatosan démonokat,
ezeket ahogy kapod, az egész kupacot vagy az északi, vagy a keleti kapuhoz rakd
le, következőnél a másikhoz, az alapból kapott egységeket is mind az egyik
járathoz rakd le (pl.: a sajátokat az északihoz, a démonokat a keletihez, majd
ha kapsz erősítést, felváltva oszd el őket, előbb a keletiek kapjanak, mert az
északiaknak Arthas jobban be tud segíteni), a bázist csak Arthas védje, majd
folyamatosan töltsd fel Abomination-kkel, egy-két Crypt Fiend-del.
Ne
foglalkozz az aknákkal, nem sokáig tarják fel az ellent. Minden figyelmedet
arra fordítsd, hogy Arthas mindig odaérjen a csata helyére, gyógyítson és
levarázsolja/leverje a Mortar Team-ket. Amikor Siege Engine jön (márpedig nem
is kevés fog jönni), álld el az egységeiddel az útját (Hold Position-nal), minden torony üsse, minden Acolyte (persze csak
az adott helyen) a támadott tornyot javítsa. Ha jól csinálod, akkor a végén a
bázis visszaveri a támadást (ilyenkor lehet menni segíteni vagy megtámadni az
ellen bázisát) és az átjárók sikeresen feltartják az ellent, mire a számláló
végigér.