Hős neve |
Kép |
Képességek |
Leírás |
 |
Paladin |

Human férfi
Földre támad |
Holy
Light
Divine
Shield
Devotion
Aura
Resurrection |
A paladinok a szövetséget
szolgáló erők vasökle volt, a legképzettebb lovagok, akiket a Silver Hand
(Ezüst Kéz) Rend fogott össze egykor, ám ez a belső viszályoknak és a Légió
érkezésének hála feloszlott. Azóta még ritkábban látni őket, de ha igen,
akkor is vezető szerepben. A paladinokat csodálat övezi, nem csoda ha a nép
feltétel nélkül szolgálja őket
Holy
Light: Gyógyítja a barátságos élő egységeket, illetve sebzi az ellenséges
élőholt egységeket. (3 szint)
Divine
Shield: Sebezhetetlenné teszi hősünket egy adott időre, ilyenkor a mágiára
is immúnis. (3 szint)
Devotion
Aura: A közelben álló egységeket bonusz páncéllal látja el. (3 szint)
(Passzív)
Resurrection:
Feltámaszt 6 halott baráti elhunyt egységet a közelben lévő
"maradványaikból" (Fővarázslat)
|
Mountain King |

Törp férfi
Földre támad |
Storm
Bolt
Thunder
Clap
Bash
Avatar
|
A törpök urai, akik nemesi
számba mennek a törp társadalomban népszerűségük, erejük, vagy ravaszságuk
révén. Kurta kis harcosok, de keményebbek mint a kőszikla. Főleg hegy alatti
királyságaikban élnek, nevük is innen ered.
Storm
Bolt: Egy hajító kalapáccsal odavág az ellennek, ami szédüléssel és
sebzéssel jár. (3 szint)
Thunder
Clap: Egy pörölycsapással beroppantja a földet, ami ismét szédüléssel és
sebzéssel, valamint némi talajegyenetlenséggel jár. (3 szint)
Bash:
Újabb törp szédítési módszer, minden x-dik (ez a szinttel változik) csapás
után megszédíti az ellenfelét. (3 szint) (Passzív)
Avatar:
Ilyenkor megnő, immúnis lesz a mágiára, plusz sebzést, és nagyobb életrátát
kap. És egy kicsit elfehéredik. (Fővarázslat)
|
Archmage |

Mágus férfi
Égre/Földre támad |
Blizzard
Summon
Water Elemental
Brillance
Aura
Mass
Teleport |
Mágusok. Ez sok mindent elmond.
Különcködő népség, és kicsit furák, de értik a szakmájukat. Főleg
tornyaikban, vagy varázs-képzőikben tartózkodnak, de mágiájukat az ellenség
ellen is szívesen használják. És képesek is rá.
Blizzard:
Jégcsóvákat hív le az égből, amik hathatósan sebzik az ellent egy adott
körzeten belül (3 szint)
Summon
Water Elemental: Megidéz egy Víz Elementált, és minél nagyobb szinten, annál
erősebbet, és nagyobbat. (3 szint)
Brillance
Aura: Felgyorsítja a közelben álló manával rendelkező egységeknek a
manatöltődését. (3 szint) (Passzív)
Mass
Teleport: Teleportál 24 közeli barátságos egységet a mi, vagy szövetségesünk
egyik épületéhez, mint célhoz. (Fővarázslat)
|
Blood Mage |

Vér Elf Férfi
Égre/földre támad |
Flame
Strike
Banish
Siphon
Mana
Phoenix
|
A Frozen Throne kiegészítőben
kapható hős. A Vér Elf bosszúszomjas fajának főmágusa, rendkívül jól értenek
a tűzhöz. Ők vezetik a népet a küldetéseikben, afféle pót - paladin
státuszúak.
Flame
Strike: Egy körben tűzcsapással írtja az ellent, afféle pokoli tűzviharral.
Pirománok kedvence, lehet vele fát is irtani. (3 szint)
Banish:
Passzívizálja az ellent. Ez akkor vicces, amikor a gigantikus csatában
össze-vissza kóborolnak az egységek, igaz ilyenkor csak mágiával lehet
megsebezni. (3 szint)
Siphon
mana: Egy csóvában megcsapolja az ellenfél mágiaképes egységének a manáját,
és az önmagáét tölti így fel. (3 szint)
Phoenix:
Létrehoz egy gigantikus főnixet, ami automatikusan meghal illetve
újjászületik. Erős lény, jó sebzéssel. (Fővarázslat)
|
 |
Blademaster |

Ork férfi
Földre támad |
Wind
Walk
Mirror
Image
Critical
Strike
Bladestorm
|
A Horda megbecsült harcosai,
akik nem egyszer bizonyították már harciasságukat, és kegyetlenségüket a
harcmezőn. sajnos utóbbinak köszönhetően, ez a hős-kaszt hódolt be
leggyorsabban a Démonok ígéreteinek, de ezzel ellenben nemesek, és hősiesek.
Bármennyire nem szeretnék ezt ellenfeleik.
Wind
Walk: Ilyenkor láthatatlanná válik, és csak akkor lesz ismét látható ha
harcba bocsátkozik, vagy a varázs élettartama lejár. ez súlyos sebeknél jön
jól. (3 szint)
Mirror
Image: Szinttől függően adott számú, és élettartamú tükörképeket, víziókat
hoz létre, ám ezek nem sebeznek, így könnyen kideríthető melyik az igazi
harcos. Ám ez csatában nem egyszer életet ment, legalábbis jól összezavarja
az ellenséget. (3 szint)
Critical
Strike: Szinttől függően adott sorszámú csapás a 115%-a a normál sebzésnek.
(3 szint) (Passzív)
Bladestorm:
A hősünk bepörög, ilyenkor sebezhetetlen, és rendkívüli sebességgel kiosztja
az ellent. (Fővarázslat)
|
Far Seer |

Ork férfi
Égre/Földre támad |
Chain
Lighting
Far
sight
Feral
Spirit
Earthquake
|
A Horda főbb varázslói, akik a
sámánok fölött állnak az egyes klánokon belül. Hű szövetségeseik a farkasok,
és a természeti elemek, de ezt nem erejükkel, inkább alázattal, és
tisztességgel vívták ki. Nagy megbecsülésnek örvendenek, akár a Blademaster,
vagy egyéb kaszt.
Chain
Lighting: Egy villámcsóvát hoz létre, ami végigpattan x számú ellenfélen.
Minél nagyobb a szint, annál erősebb, és nagyobb hatótávolságú. (3 szint)
Far
Sight: Megleshetjük a pálya egy sötétben leledző pontját, szinttől függően
nagy területen, és hosszabb időtartamban. (3 szint)
Feral
Spirit: Megidéz egy farkast, ami szinttől függően megkapja a Critical
Strike-ot, és a láthatatlanság tulajdonságot. Ezek mellett testi és fizikai
ereje is változik. (3 szint)
Earthquake:
Földrengést idéz elő, ami a területen tartózkodó egységekre szédüléssel hat,
míg az épületeket alaposan megrongálja. (Fővarázslat)
|
Tauren Chieftain |

Tauren férfi
Földre támad |
Schock
wave
War
Stomp
Endurance
Aura
Reincarnation |
A Hordához később csatlakozó
nép, a Tauren törzsek vezérei ezek a hatalmas harcosok. Bár hátuk mögött
igavonó barmoknak csúfolják őket, igenis vannak tradícióik, és jó stratégák,
de igaz, ami igaz, nem épp hűvös udvariasságukról híresek. Nagy testhez nagy
erő társul, ezért kocsmai verekedéseknél ne köss bele ezekbe a lényekbe,
mert nem olyan ostobák, mint ahogy híresztelik.
Schock
Wave: Egy nagyenergiájú taszítást hoz létre a levegőben, ami letarolja az
ellenséget, de nem túl nagy a varázs sebzése, de nyitómondatként jól
használható. (3 szint)
War
Stomp: Hatalmasat dobbant, aminek hatása körülbelül megegyezik a Mountain
King Bash varázslat következményeivel. (3 szint)
Endurance
Aura: Megnöveli a közelben álló egységek mozgásának, és támadásának rátáját.
A bonusz értékek szintfüggők. (3 szint) (Passzív)
Reincarnation:
Miután meghal a hős, visszahozza az életbe, fél mana, és teljes
életértékkel. Hogy újra megtehesse ezt, meg kell várni, amíg ismét
használható a varázslat. Ergo ha rögtön utána megölik, már nem támad fel
ugyanígy. (Fővarázslat)
|
Shadow Hunter |

Erdei Troll férfi
Égre/Földre támad |
Healing
Wave
Hex
Serpent
Ward
Big
Bad Voodoo |
A Frozen Throne kiegészítőben
kapható hős. Miután a trollok is csatlakoztak a Horda roppant egységéhez, ők
is előálltak a maguk hősével. Ezek tipikus mágiahasználók, magukban
hordozzák a Troll nép hagyományait, és ezt a varázslatai is kifejezik.
Healing
Wave: Ugyanaz, mint a Far Seer Chain of Lighting varázslata annyi
különbséggel, hogy itt a csóva gyógyító erőt hordoz, de ennek is hatótávja
és ereje szintfüggő. És persze csak baráti egységre használható. (3 szint)
Hex: Adott
ellenséges egységet egy tündéri kisállattá változtat, ennek időtartama, és
mana költsége természetesen szintfüggő. (3 szint)
Serpent
Ward: Egy kígyóoszlopot szúr a földbe, ami sebzi a körülötte álló
egységeket. Sebzése és időtartama szintfüggő (3 szint)
Big
Bad Voodoo: A hős körül levő közeli egységetek sebezhetetlenné teszi, de
önmaga nem lesz sérthetetlen. (Fővarázslat)
|
 |
Demon Hunter |

ÉjElf férfi
Földre támad |
Mana
Burn
Immolation
Evasion
Metamorphosis |
Az éjelfek ugyan távol éltek,
Kalimdor földjén, de ők már megverekedték egyszer a maguk harcát a démonok
ellen. Ennek köszönhető, hogy a démonok visszatérésére is készültek. Ezen
védelem végterméke ez a kaszt. Rituálisan megvakítják magukat, de ezután
olyan alakot is meglátnak amit más nem képes, ráadásul ez a démonok elleni
harcoknál nem utolsó képesség. Ám az igazsághoz hozzátartozik, hogy ők maguk
is "eldémonizálódnak" egy idő után.
Mana
Burn: Elégeti az ellenséges mágiahasználó manakészletének egy részét, de nem
szívja át magába. Amennyit a manakészlet sérül, annyit sérül az ellenfél
életértéke is. (3 szint)
Immolation:
A hős egy lánggyűrűbe zárja magát, ami égeti az ellenséges közelharci
egységeket. Ennek a sebzésnek értéke szintfüggő, a hős manakészletének
elapadásáig él ez a képesség. Ez az egyik képesség amit a démonoktól
lophattak. (3 szint)
Evasion:
Minden x-dik csapását az ellenfél elhibázza, természetesen az x értéke
szintfüggő. (3 szint) (Passzív)
Metamorphosis:
A hős felölti adott időre egy démon alakját. Ilyenkor sebzése, életrátája,
manarátája, és gyorsasága megnő. Plusz a hangja is megváltozik.
(Fővarázslat)
|
Keeper of the Groove |

ÉjElf/Szarvas férfi
Égre/Földre támad |
Entangling
Roots
Force
of Nature
Thorns
Aura
Tranquility
|
Az egyetlen hősi kaszt, amelyben
a Demigod Cenariusnak, az Ashenwale erdő védelmezőjének teljes öröme telt.
Ezek a félig Éjelf, félig szarvas druidák hihetetlen mértékben kapcsolódnak
a természethez, és csakúgy mint testvérfajuk, a Dryadok, ők is a természet
teljes jogú gyermekeinek vallják magukat, és ez mágiájukon is tapasztalható.
Entangling
Roots: Megragadja az ellenséges egységet, és elkezdi szívni az életértékét.
Ennek a leszívásnak az értéke természetesen szintfüggő. Ilyenkor az ellenség
mozgásra, mágiára, és harcra teljes mértékben képtelen. (3 szint)
Force of Nature: Az erdő
békés fáit nagyon is eleven Treantokká változtatja, akik harcba szállnak az
ellenséggel. Ezeknek száma szintfüggő. (3 szint)
Thorns
Aura: A közelben tartózkodó, szövetséges szárazföldi harcost
felruházza egy olyan aurával, ami minden támadásnál sebzi az ellenséges
közelharci egységet. Ennek a visszaható támadásnak az értéke
szintfüggő. (3 szint) (Passzív)
Tranquility:
Gyógyító hatású esőt bocsát egy adott nagyságú területen tartózkodó
szövetséges egységekre. Két csata közt jól jön, ráadásul viszonylag gyorsan
töltődik fel. (Fővarázslat)
|
Priestess of the Moon |

ÉjElf nő
Égre/Földre támad |
Scout
Searing
Arrows
Trueshot
Aura
Starfall
|
Azt hihetnénk, hogy afféle
romantikus, szűzi lelkek, de a látszat csal. Ezek magasan képzett harcosok,
akik főleg az őrizők szerepét töltik be. De emellett erősen kötődnek a
hagyományaikhoz, aminek egyik csodálata az éjszakai ég.
Scout:
Egy láthatatlan megfigyelőt hoz létre, ami megfigyelés alatt tartja terepet.
Ehhez egy fára van szükség, ennek a lelkéből lesz majd ez a gyöngyházfényű
madár. (3 szint)
Searing
Arrows: Tüzes hatást, ezáltal bonusz sebzést ad a hős lövedékeinek. Ennek a
sebzésnek az értéke, és mana fogyasztása szintfüggő. (3 szint)
(Automatizálható)
Trueshot
Aura: A közelben lévő nem közelharci egységek sebzését, és annak pontosságát
megnöveli. A bonusz sebzés értéke szintfüggő. (3 szint) (Passzív)
Starfall:
Csillaghullást produkál, és a csillagok vakító csóvaként csapódnak bele a
közeli ellenséges egységekbe. Viszonylag nagy a sebzése, és ami duplán jó,
hogy szövetséges egységet nem sebzi, mégha körülötte ezerszámra csapódnak be
ezek a fénylő lövedékek. (Fővarázslat)
|
Warden |

ÉjElf nő
Földre támad |
Fan
of Knives
Blink
Shadow
Strike
Vengeance |
Az Éjelfek legfőbb rendvédelmi
szerve. Ők inkább a faj belső ellenségeit üldözik, és ebből adódóan kissé
szabálymániásak, és már-már megszállottnak nevezhetők. Ők őrzik az
elítélteket is (innen a nevük), illetve ők folytatnak hajtóvadászatot a
szökevények után.
Fan
of Knives: A hős körbe pördül, és elárasztja tüskékkel a körülötte lévőket.
Ezeknek kevés a sebzése, de látványos, és zavaró. Sebzésének értéke
szintfüggő. (3 szint)
Blink:
Kisebb teleportációnak lehet jellemezni, ami rendkívül alkalmas menekülésre,
üldözésre, illetve összezavarásra. Mana fogyasztása, és hatótávja ami
szintfüggő. (3 szint)
Shadow
Strike: Ellenséges egységre szórva az hátráltatva lesz, illetve élete
sérül, sebzése csökken. Kábé olyan mint a Cripple varázslat hatása, de arról
majd máshol. (3 szint)
Vengeance:
Egy afféle avatárt hoz létre, ami képes holttest élesztésre is. Az avatárnak
nagy az ereje, meg a gyorsasága, egyszóval angolul: powerful.
(Fővarázslat) |
 |
Death Knight |

Élőholt Human
Földre támad |
Death
Coil
Death
Pact
Unholy
Aura
Animate
Dead
|
A Human
paladin gonosz ellentéte, afféle gunyoros megcsúfolás. Összes varázslatával
a paladin negáltja. Egyetlen dolgot kivéve: ő is iszonyatosan jó a harcban,
és érdemes rászánni a helyet, meg a pénzt.
Death
Coil: Gonosz varázslat, ami sebzi az ellenséges élőt, és gyógyítja a
szövetséges élőholtat, a Holy Light szöges ellentéte. Sebzés/Gyógyítás
értéke szintfüggő. (3 szint)
Death
Pact: A szövetséges élőholt életerejét leszippantja, és a sajátját
gyógyítja. Mondhatni hasznos, de égbekiáltóan gyalázatos is egyben. Ennek
mana fogyasztása szintfüggő. (3 szint)
Unholy
Aura: A közelben lévő élőholt egységek regenerációját, és mozgását
gyorsítja. Ezeknek az értéke szintfüggő. (3 szint) (Passzív)
Animate
Dead: Feltámaszt 6 elhunyt egységet egy időre, de a Resurrectionnal szembe,
ezek sebezhetetlenek, de egy idő után szétdurrannak. (Fővarázslat) |
Dread Lord |

Démon
Földre Támad |
Carrion
Swarm
Sleep
Vampiric
Aura
Inferno
|
A
lángoló Légió harci kutyái, és tisztjei. Ők azok aki levezényelték a Lich
király háborúját a Nerubok ellen, és döntötték romlásba Lordaeron vidékeit.
Vérszomjasak, erősek, és ami a nagyobb baj - nagyon ravaszak.
Carrion
Swarm: Rothadt pillangók raját taszítja az ellenség képébe. Ezek a kis
dögök nem sokat, de sebeznek, ráadásul elég zavaróak. Sebzésük szintfüggő.
(3 szint)
Sleep:
Elaltatja az ellenséget, ami csak akkor kel fel, ha megtámadják. Ez harc
közben, az ellenfél nagyágyújánál roppant hasznos. Mialatt az alszik,
lemészárolhatod a népet, vagy elfuthatsz. Az altatás időtartama, és költsége
szintfüggő. (3 szint)
Vampiric
Aura: Közelben álló közelharci ellenségekre hat, ennek eredménye, hogy
a támadásnál egy rész visszatér, és gyógyítja az egységet. A visszatérő
érték szintfüggő. (3 szint) (Passzív)
Inferno:
Lehív egy másik drasztikus démont az égi szférákból, lángoló üstökös
képében. Ennek becsapódása már szédülést kelt, illetve épületet
rongál, ereje pedig nagyon komoly. (Fővarázslat)
|
Lich |

Élőholt ork sámán
Égre/Földre támad |
Frost
Nova
Frost
Armor
Dark
Ritual
Death
And Decay |
Ezek a lények egykorvolt sámánok, akik az ork főmágus, Ner'Zhul
szolgálatában beléptek a torz alvilágba, ám ott a démon fejedelem Kil'Jaeden
elkapta, és széttépte a testüket, és Lichként visszadobta erre a világra.
Főleg fagyvarázslatokban jók.
Frost
Nova: Jég, és Nova támadásokkal bombázza az ellenséget, ez fagysérüléssel is
jár. E sebzések értéke szintfüggő. (3 szint)
Frost
Armor: Jégpáncéllal ruházza fel a szövetséges egységet, ami a
rátámadó közelharcost
fagysérüléssel is támadja. A bonusz páncélok száma itt ami szintfüggő. (3
szint) (automatizálható)
Dark
Ritual: Leszippantja a szövetséges egység életét, és annak értékét a mana
pontjainak növelésére használja fel. szerintem hatásos, de valami fertelmes.
A mana fogyasztás, és mérték szintfüggő. (3 szint)
Death
And Decay: Egy adott területet sebző kórral sújt, ami egyaránt hat
épületre, és egységre. Meglepően jó, csak ez nem kerüli el a saját
egységeidet, mint a Starfall. (Fővarázslat)
|
Crypt Lord |

Nerub behemót
Földre támad |
Impale
Spiked
Carapace
Carrion
Beetles
Locust
Swarm
|
Az ősi nerub birodalom hatalmasságai, akik behódoltak a Scourge hatalmának.
Ezért állandó, szakadatlan háborúban állnak az Ajzol-Nerub-beli rokonaikkal,
bár azok nagyrészt kipusztultak. Ősi otthonuk Northrend, és szolgáik a
Crypt Fiendek.
Impale:
Gigászi tüskéket lök fel a föld alól, amikkel felszúrja az ellent, ez
szédüléssel, illetve sebződéssel jár. A sebződés, és a szédülési időtartam
szintfüggő. (3 szint)
Spiked
Carapace: Visszatérő sebzéssel sérti ellenfelét, ergo ha megütöd, az
visszahat rád. ennek értéke szintfüggő. (3 szint) (Passzív)
Carrion
Beetles: Minden megölt egység testéből (ha van elég mana) ilyen kis
szkarabeusz-féle bogarat csinál. Ez nem túl erős, vagy jó sebző, de Death
Pact, Dark Ritual varázslatokra tökéletes alany. Számuk, erejük szintfüggő.
(3 szint) (automatizálható)
Locust
Swarm: Pusztító bogarak rajával veszi körbe magát, amik sebzik a közelében
lévő ellenséges egységeket. Ez roppant jó, ha körbezárják. (Fővarázslat)
|