Warcraft hősök

Naszóval megújult a hősök részleg is. Ami a legfontosabb azt most újra leírom.

- Az itt látható hősöket csakis az aktuális faj Altar-jánál lehet lehívni, és maximum 3 hős lehet irányításod alatt (Egyetlen kivétel a Frozen Throne, Curse of the Blood Elves kampány utolsó pályája, ahol 4 hőssel rendelkezhetsz.)

- Az első hős csak [ öt helybe kerül ], a másodiknál alapkövetelmény a [ 2. szintű főépület, valamint 500 arany, 100 fa, és 5 hely ], a harmadik hősnél pedig a [ hármas szintű főépület, 500 arany, 200 fa, és 5 hely ].

- Hősöd csakis bunyóval tud szintet lépni, ez fényjelenséggel észlelhető, és egy kis számmal a hős bal felső ikonján, ami a fejleszthető képességek számát jelzi.

- Hősöd okítását a képernyő bal alsó részében lévő vörös kereszttel tudod megtenni. Fő képességét csak 6. szint felett tudod megtanítani neki.

- A passzív varázslat folytonos, az automatizálást jobb egérkattintással teheted meg, ilyenkor alapértelmezetten végrehajtja az adott varázslatot, amíg van rá manája. A Fővarázslat az egység specialitását jelenti. Általában az a legjobb tulajdonsága.

Hős neve Kép Képességek Leírás
Human
Paladin

Human férfi

Földre támad

Holy Light

 

 

Divine Shield

 

 

Devotion Aura

 

 

Resurrection

A paladinok a szövetséget szolgáló erők vasökle volt, a legképzettebb lovagok, akiket a Silver Hand (Ezüst Kéz) Rend fogott össze egykor, ám ez a belső viszályoknak és a Légió érkezésének hála feloszlott. Azóta még ritkábban látni őket, de ha igen, akkor is vezető szerepben. A paladinokat csodálat övezi, nem csoda ha a nép feltétel nélkül szolgálja őket

Holy Light: Gyógyítja a barátságos élő egységeket, illetve sebzi az ellenséges élőholt egységeket. (3 szint)

 

Divine Shield: Sebezhetetlenné teszi hősünket egy adott időre, ilyenkor a mágiára is immúnis. (3 szint)

 

Devotion Aura: A közelben álló egységeket bonusz páncéllal látja el. (3 szint) (Passzív)

 

Resurrection: Feltámaszt 6 halott baráti elhunyt egységet a közelben lévő "maradványaikból" (Fővarázslat)

 

Mountain King

Törp férfi

Földre támad

Storm Bolt

 

 

Thunder Clap

 

 

Bash

 

 

Avatar

A törpök urai, akik nemesi számba mennek a törp társadalomban népszerűségük, erejük, vagy ravaszságuk révén. Kurta kis harcosok, de keményebbek mint a kőszikla. Főleg hegy alatti királyságaikban élnek, nevük is innen ered.

Storm Bolt: Egy hajító kalapáccsal odavág az ellennek, ami szédüléssel és sebzéssel jár. (3 szint)

 

Thunder Clap: Egy pörölycsapással beroppantja a földet, ami ismét szédüléssel és sebzéssel, valamint némi talajegyenetlenséggel jár. (3 szint)

Bash: Újabb törp szédítési módszer, minden x-dik (ez a szinttel változik) csapás után megszédíti az ellenfelét. (3 szint) (Passzív)

 

Avatar: Ilyenkor megnő, immúnis lesz a mágiára, plusz sebzést, és nagyobb életrátát kap. És egy kicsit elfehéredik. (Fővarázslat)

 

Archmage

Mágus férfi

Égre/Földre támad

Blizzard

 

 

Summon Water Elemental

 

 

Brillance Aura

 

 

Mass Teleport

Mágusok. Ez sok mindent elmond. Különcködő népség, és kicsit furák, de értik a szakmájukat. Főleg tornyaikban, vagy varázs-képzőikben tartózkodnak, de mágiájukat az ellenség ellen is szívesen használják. És képesek is rá.

Blizzard: Jégcsóvákat hív le az égből, amik hathatósan sebzik az ellent egy adott körzeten belül (3 szint)

 

Summon Water Elemental: Megidéz egy Víz Elementált, és minél nagyobb szinten, annál erősebbet, és nagyobbat. (3 szint)

 

Brillance Aura: Felgyorsítja a közelben álló manával rendelkező egységeknek a manatöltődését. (3 szint) (Passzív)

 

Mass Teleport: Teleportál 24 közeli barátságos egységet a mi, vagy szövetségesünk egyik épületéhez, mint célhoz. (Fővarázslat)

 

Blood Mage

Vér Elf Férfi

Égre/földre támad

Flame Strike

 

 

Banish

 

 

Siphon Mana

 

 

Phoenix

A Frozen Throne kiegészítőben kapható hős. A Vér Elf bosszúszomjas fajának főmágusa, rendkívül jól értenek a tűzhöz. Ők vezetik a népet a küldetéseikben, afféle pót - paladin státuszúak.

Flame Strike: Egy körben tűzcsapással írtja az ellent, afféle pokoli tűzviharral. Pirománok kedvence, lehet vele fát is irtani. (3 szint)

 

Banish: Passzívizálja az ellent. Ez akkor vicces, amikor a gigantikus csatában össze-vissza kóborolnak az egységek, igaz ilyenkor csak mágiával lehet megsebezni. (3 szint)

Siphon mana: Egy csóvában megcsapolja az ellenfél mágiaképes egységének a manáját, és az önmagáét tölti így fel. (3 szint)

 

Phoenix: Létrehoz egy gigantikus főnixet, ami automatikusan meghal illetve újjászületik. Erős lény, jó sebzéssel. (Fővarázslat)

 

Orc
Blademaster

Ork férfi

Földre támad

Wind Walk

 

 

Mirror Image

 

 

Critical Strike

 

 

Bladestorm

A Horda megbecsült harcosai, akik nem egyszer bizonyították már harciasságukat, és kegyetlenségüket a harcmezőn. sajnos utóbbinak köszönhetően, ez a hős-kaszt hódolt be leggyorsabban a Démonok ígéreteinek, de ezzel ellenben nemesek, és hősiesek. Bármennyire nem szeretnék ezt ellenfeleik.

Wind Walk: Ilyenkor láthatatlanná válik, és csak akkor lesz ismét látható ha harcba bocsátkozik, vagy a varázs élettartama lejár. ez súlyos sebeknél jön jól. (3 szint)

Mirror Image: Szinttől függően adott számú, és élettartamú tükörképeket, víziókat hoz létre, ám ezek nem sebeznek, így könnyen kideríthető melyik az igazi harcos. Ám ez csatában nem egyszer életet ment, legalábbis jól összezavarja az ellenséget. (3 szint)

Critical Strike: Szinttől függően adott sorszámú csapás a 115%-a a normál sebzésnek. (3 szint) (Passzív)

 

Bladestorm: A hősünk bepörög, ilyenkor sebezhetetlen, és rendkívüli sebességgel kiosztja az ellent. (Fővarázslat)

 

Far Seer

Ork férfi

Égre/Földre támad

Chain Lighting

 

 

Far sight

 

 

Feral Spirit

 

 

Earthquake

A Horda főbb varázslói, akik a sámánok fölött állnak az egyes klánokon belül. Hű szövetségeseik a farkasok, és a természeti elemek, de ezt nem erejükkel, inkább alázattal, és tisztességgel vívták ki. Nagy megbecsülésnek örvendenek, akár a Blademaster, vagy egyéb kaszt.

Chain Lighting: Egy villámcsóvát hoz létre, ami végigpattan x számú ellenfélen. Minél nagyobb a szint, annál erősebb, és nagyobb hatótávolságú. (3 szint)

Far Sight: Megleshetjük a pálya egy sötétben leledző pontját, szinttől függően nagy területen, és hosszabb időtartamban. (3 szint)

 

Feral Spirit: Megidéz egy farkast, ami szinttől függően megkapja a Critical Strike-ot, és a láthatatlanság tulajdonságot. Ezek mellett testi és fizikai ereje is változik. (3 szint)

Earthquake: Földrengést idéz elő, ami a területen tartózkodó egységekre szédüléssel hat, míg az épületeket alaposan megrongálja. (Fővarázslat)

 

Tauren Chieftain

Tauren férfi

Földre támad

Schock wave

 

 

War Stomp

 

 

Endurance Aura

 

 

Reincarnation

A Hordához később csatlakozó nép, a Tauren törzsek vezérei ezek a hatalmas harcosok. Bár hátuk mögött igavonó barmoknak csúfolják őket, igenis vannak tradícióik, és jó stratégák, de igaz, ami igaz, nem épp hűvös udvariasságukról híresek. Nagy testhez nagy erő társul, ezért kocsmai verekedéseknél ne köss bele ezekbe a lényekbe, mert nem olyan ostobák, mint ahogy híresztelik.

Schock Wave: Egy nagyenergiájú taszítást hoz létre a levegőben, ami letarolja az ellenséget, de nem túl nagy a varázs sebzése, de nyitómondatként jól használható. (3 szint)

War Stomp: Hatalmasat dobbant, aminek hatása körülbelül megegyezik a Mountain King Bash varázslat következményeivel. (3 szint)

Endurance Aura: Megnöveli a közelben álló egységek mozgásának, és támadásának rátáját. A bonusz értékek szintfüggők. (3 szint) (Passzív)

Reincarnation: Miután meghal a hős, visszahozza az életbe, fél mana, és teljes életértékkel. Hogy újra megtehesse ezt, meg kell várni, amíg ismét használható a varázslat. Ergo ha rögtön utána megölik, már nem támad fel ugyanígy. (Fővarázslat)

 

Shadow Hunter

Erdei Troll férfi

Égre/Földre támad

Healing Wave

 

 

Hex

 

 

Serpent Ward

 

 

Big Bad Voodoo

A Frozen Throne kiegészítőben kapható hős. Miután a trollok is csatlakoztak a Horda roppant egységéhez, ők is előálltak a maguk hősével. Ezek tipikus mágiahasználók, magukban hordozzák a Troll nép hagyományait, és ezt a varázslatai is kifejezik.

Healing Wave: Ugyanaz, mint a Far Seer Chain of Lighting varázslata annyi különbséggel, hogy itt a csóva gyógyító erőt hordoz, de ennek is hatótávja és ereje szintfüggő. És persze csak baráti egységre használható. (3 szint)

Hex: Adott ellenséges egységet egy tündéri kisállattá változtat, ennek időtartama, és mana költsége természetesen szintfüggő. (3 szint)

Serpent Ward: Egy kígyóoszlopot szúr a földbe, ami sebzi a körülötte álló egységeket. Sebzése és időtartama szintfüggő (3 szint)

Big Bad Voodoo: A hős körül levő közeli egységetek sebezhetetlenné teszi, de önmaga nem lesz sérthetetlen. (Fővarázslat)

 

Night Elf
Demon Hunter

ÉjElf férfi

Földre támad

Mana Burn

 

 

Immolation

 

 

Evasion

 

 

Metamorphosis

Az éjelfek ugyan távol éltek, Kalimdor földjén, de ők már megverekedték egyszer a maguk harcát a démonok ellen. Ennek köszönhető, hogy a démonok visszatérésére is készültek. Ezen védelem végterméke ez a kaszt. Rituálisan megvakítják magukat, de ezután olyan alakot is meglátnak amit más nem képes, ráadásul ez a démonok elleni harcoknál nem utolsó képesség. Ám az igazsághoz hozzátartozik, hogy ők maguk is "eldémonizálódnak" egy idő után.

Mana Burn: Elégeti az ellenséges mágiahasználó manakészletének egy részét, de nem szívja át magába. Amennyit a manakészlet sérül, annyit sérül az ellenfél életértéke is. (3 szint)

Immolation: A hős egy lánggyűrűbe zárja magát, ami égeti az ellenséges közelharci egységeket. Ennek a sebzésnek értéke szintfüggő, a hős manakészletének elapadásáig él ez a képesség. Ez az egyik képesség amit a démonoktól lophattak. (3 szint)

Evasion: Minden x-dik csapását az ellenfél elhibázza, természetesen az x értéke szintfüggő. (3 szint) (Passzív)

 

Metamorphosis: A hős felölti adott időre egy démon alakját. Ilyenkor sebzése, életrátája, manarátája, és gyorsasága megnő. Plusz a hangja is megváltozik. (Fővarázslat)

 

Keeper of the Groove

ÉjElf/Szarvas férfi

Égre/Földre támad

Entangling Roots

 

 

Force of Nature

 

 

Thorns Aura

 

 

Tranquility

 

Az egyetlen hősi kaszt, amelyben a Demigod Cenariusnak, az Ashenwale erdő védelmezőjének teljes öröme telt. Ezek a félig Éjelf, félig szarvas druidák hihetetlen mértékben kapcsolódnak a természethez, és csakúgy mint testvérfajuk, a Dryadok, ők is a természet teljes jogú gyermekeinek vallják magukat, és ez mágiájukon is tapasztalható.

Entangling Roots: Megragadja az ellenséges egységet, és elkezdi szívni az életértékét. Ennek a leszívásnak az értéke természetesen szintfüggő. Ilyenkor az ellenség mozgásra, mágiára, és harcra teljes mértékben képtelen. (3 szint)

Force of Nature: Az erdő békés fáit nagyon is eleven Treantokká változtatja, akik harcba szállnak az ellenséggel. Ezeknek száma szintfüggő. (3 szint)

Thorns Aura:  A közelben tartózkodó, szövetséges szárazföldi harcost felruházza egy olyan aurával, ami minden támadásnál sebzi az ellenséges közelharci egységet.  Ennek a visszaható támadásnak az értéke szintfüggő. (3 szint) (Passzív)

Tranquility: Gyógyító hatású esőt bocsát egy adott nagyságú területen tartózkodó szövetséges egységekre. Két csata közt jól jön, ráadásul viszonylag gyorsan töltődik fel. (Fővarázslat)

 

Priestess of the Moon

ÉjElf nő

Égre/Földre támad

Scout

 

 

Searing Arrows

 

 

Trueshot Aura

 

 

Starfall

 

Azt hihetnénk, hogy afféle romantikus, szűzi lelkek, de a látszat csal. Ezek magasan képzett harcosok, akik főleg az őrizők szerepét töltik be. De emellett erősen kötődnek a hagyományaikhoz, aminek egyik csodálata az éjszakai ég.

Scout: Egy láthatatlan megfigyelőt hoz létre, ami megfigyelés alatt tartja terepet. Ehhez egy fára van szükség, ennek a lelkéből lesz majd ez a gyöngyházfényű madár. (3 szint)

Searing Arrows: Tüzes hatást, ezáltal bonusz sebzést ad a hős lövedékeinek. Ennek a sebzésnek az értéke, és mana fogyasztása szintfüggő. (3 szint) (Automatizálható)

Trueshot Aura: A közelben lévő nem közelharci egységek sebzését, és annak pontosságát megnöveli. A bonusz sebzés értéke szintfüggő. (3 szint) (Passzív)

Starfall: Csillaghullást produkál, és a csillagok vakító csóvaként csapódnak bele a közeli ellenséges egységekbe. Viszonylag nagy a sebzése, és ami duplán jó, hogy szövetséges egységet nem sebzi, mégha körülötte ezerszámra csapódnak be ezek a fénylő lövedékek. (Fővarázslat)

 

Warden

ÉjElf nő

Földre támad

Fan of Knives

 

 

Blink

 

 

Shadow Strike

 

 

Vengeance

Az Éjelfek legfőbb rendvédelmi szerve. Ők inkább a faj belső ellenségeit üldözik, és ebből adódóan kissé szabálymániásak, és már-már megszállottnak nevezhetők. Ők őrzik az elítélteket is (innen a nevük), illetve ők folytatnak hajtóvadászatot a szökevények után.

Fan of Knives: A hős körbe pördül, és elárasztja tüskékkel a körülötte lévőket. Ezeknek kevés a sebzése, de látványos, és zavaró. Sebzésének értéke szintfüggő. (3 szint)

 

Blink: Kisebb teleportációnak lehet jellemezni, ami rendkívül alkalmas menekülésre, üldözésre, illetve összezavarásra. Mana fogyasztása, és hatótávja ami szintfüggő. (3 szint)

 

Shadow Strike:  Ellenséges egységre szórva az hátráltatva lesz, illetve élete sérül, sebzése csökken. Kábé olyan mint a Cripple varázslat hatása, de arról majd máshol. (3 szint)

 

Vengeance: Egy afféle avatárt hoz létre, ami képes holttest élesztésre is. Az avatárnak nagy az ereje, meg a gyorsasága, egyszóval angolul: powerful.  (Fővarázslat)

Undead
Death Knight

Élőholt Human

Földre támad

Death Coil

 

 

Death Pact

 

 

Unholy Aura

 

 

Animate Dead

 

A Human paladin gonosz ellentéte, afféle gunyoros megcsúfolás. Összes varázslatával a paladin negáltja. Egyetlen dolgot kivéve: ő is iszonyatosan jó a harcban, és érdemes rászánni a helyet, meg a pénzt.

Death Coil: Gonosz varázslat, ami sebzi az ellenséges élőt, és gyógyítja a szövetséges élőholtat, a Holy Light szöges ellentéte. Sebzés/Gyógyítás értéke szintfüggő. (3 szint)

 

Death Pact: A szövetséges élőholt életerejét leszippantja, és a sajátját gyógyítja. Mondhatni hasznos, de égbekiáltóan gyalázatos is egyben. Ennek mana fogyasztása szintfüggő. (3 szint)

 

Unholy Aura: A közelben lévő élőholt egységek regenerációját, és mozgását gyorsítja. Ezeknek az értéke szintfüggő. (3 szint) (Passzív)

 

Animate Dead: Feltámaszt 6 elhunyt egységet egy időre, de a Resurrectionnal szembe, ezek sebezhetetlenek, de egy idő után szétdurrannak. (Fővarázslat)

Dread Lord

Démon

Földre Támad

Carrion Swarm

 

 

Sleep

 

 

Vampiric Aura

 

 

Inferno

A lángoló Légió harci kutyái, és tisztjei. Ők azok aki levezényelték a Lich király háborúját a Nerubok ellen, és döntötték romlásba Lordaeron vidékeit. Vérszomjasak, erősek, és ami a nagyobb baj - nagyon ravaszak.

Carrion Swarm:  Rothadt pillangók raját taszítja az ellenség képébe. Ezek a kis dögök nem sokat, de sebeznek, ráadásul elég zavaróak. Sebzésük szintfüggő. (3 szint)

Sleep: Elaltatja az ellenséget, ami csak akkor kel fel, ha megtámadják. Ez harc közben, az ellenfél nagyágyújánál roppant hasznos. Mialatt az alszik, lemészárolhatod a népet, vagy elfuthatsz. Az altatás időtartama, és költsége szintfüggő. (3 szint)

Vampiric Aura:  Közelben álló közelharci ellenségekre hat, ennek eredménye, hogy a támadásnál egy rész visszatér, és gyógyítja az egységet. A visszatérő érték szintfüggő. (3 szint) (Passzív)

Inferno: Lehív egy másik drasztikus démont az égi szférákból, lángoló üstökös képében.  Ennek becsapódása már szédülést kelt, illetve épületet rongál, ereje pedig nagyon komoly. (Fővarázslat)

 

Lich

Élőholt ork sámán

Égre/Földre támad

Frost Nova

 

 

Frost Armor

 

 

Dark Ritual

 

 

Death And Decay

Ezek a lények egykorvolt sámánok, akik az ork főmágus, Ner'Zhul szolgálatában beléptek a torz alvilágba, ám ott a démon fejedelem Kil'Jaeden elkapta, és széttépte a testüket, és Lichként visszadobta erre a világra. Főleg fagyvarázslatokban jók.

Frost Nova: Jég, és Nova támadásokkal bombázza az ellenséget, ez fagysérüléssel is jár.  E sebzések értéke szintfüggő. (3 szint)

 

Frost Armor: Jégpáncéllal ruházza fel a szövetséges egységet, ami a rátámadó közelharcost fagysérüléssel is támadja. A bonusz páncélok száma itt ami szintfüggő. (3 szint) (automatizálható)

Dark Ritual: Leszippantja a szövetséges egység életét, és annak értékét a mana pontjainak növelésére használja fel. szerintem hatásos, de valami fertelmes. A mana fogyasztás, és mérték szintfüggő. (3 szint)

Death And Decay:  Egy adott területet sebző kórral sújt, ami egyaránt hat épületre, és egységre. Meglepően jó, csak ez nem kerüli el a saját egységeidet, mint a Starfall. (Fővarázslat)

 

Crypt Lord

Nerub behemót

Földre támad

Impale

 

Spiked Carapace

 

Carrion Beetles

 

Locust Swarm

 

Az ősi nerub birodalom hatalmasságai, akik behódoltak a Scourge hatalmának. Ezért állandó, szakadatlan háborúban állnak az Ajzol-Nerub-beli rokonaikkal, bár azok nagyrészt kipusztultak. Ősi otthonuk Northrend,  és szolgáik a Crypt Fiendek.

Impale: Gigászi tüskéket lök fel a föld alól, amikkel felszúrja az ellent, ez szédüléssel, illetve sebződéssel jár. A sebződés, és a szédülési időtartam szintfüggő. (3 szint)

Spiked Carapace: Visszatérő sebzéssel sérti ellenfelét, ergo ha megütöd, az visszahat rád. ennek értéke szintfüggő. (3 szint) (Passzív)

 

Carrion Beetles: Minden megölt egység testéből (ha van elég mana) ilyen kis szkarabeusz-féle bogarat csinál. Ez nem túl erős, vagy jó sebző, de Death Pact, Dark Ritual varázslatokra tökéletes alany. Számuk, erejük szintfüggő. (3 szint) (automatizálható)

Locust Swarm: Pusztító bogarak rajával veszi körbe magát, amik sebzik a közelében lévő ellenséges egységeket. Ez roppant jó, ha körbezárják. (Fővarázslat)