Night Elf

 

Warcraft III. - For Kalimdor! - Night Elf egységek

Egység neve Ára - arany Ára - fa Ára - hely Leírás

Wisp

Lélek

60   1 Alap építő/bányász/karbantartó egység. Kicsit más mint a többi, mivel ő beépül az adott épületbe, ha az Ancient, és a fára települve annak károsodása nélkül látja el fával a sereget.

Ezzel választhatod ki, mit építsen

 

Ezzel utasíthatod reparálásra

 

Ezzel küldheted el bányába dolgozni, vagy fát gyűjteni

 

Felrobbantja önmagát, mana sebzést okozva a környéken tartózkodóknak, főleg idézett egységekre halálos.

Archer

Night Elf nő

130 10 2 Az alap egység, ami a továbbiakban is alap. Egy összehangolt Archer csapat sok mindenre képes. Ezért jó ez a faj: már az alap egysége is marha jó.

Ezt aktiválva elrejtőzik (láthatatlanná válik) az ellenség számára. Természetesen ez csak éjszaka működik.

 

Csak ezt kifejlesztve tudod Hippogriffre ültetni. (75 75 )

 

Huntress

Night Elf nő

195 20 3 A Sentinel csoport alapjai. Gyorsak, ugyan csak földre sebeznek, de azt jól, több egységet egyszerre.

Ez az egység is képes elrejtőzni, akár az Archer.

 

Megidéz egy őrszemet, ami minden egységet lát, még láthatatlant is. (100 100 )

 

Fejleszti a Huntress sebzését. (125 75 ) (Passzív)

Dryad

Night Elf/szarvas nő

145 60 3 Cenarius kedvenc teremtményeinek egyike. Ezek a fürge kis mágiahasználók a druidamágia szakértői. A Night Elf faj legeslegjobban kapcsolódik a természethez, így mágiájuk is szigorúan természeti eredetű.

Megszabadít egy adott egységet a rontó mágiától, vagy egy ellenségeset a számára pozitív hatástól. (50 50 ) (Automatizálható)

 

Minden egyes sebzése mérgező, ezáltal bonusz sebzést kap. (Passzív)

 

Immúnis minden nemű rontásra, mágiára. (Passzív)

Druid of the Claws

Night Elf druida

255 80 4 A legrobosztusabb mágiahasználó. Lévén hogy a medvékhez áll közel ez a druida fajta. Képes ezeknek a bestiáknak az alakját is felölteni.

Bónusz támadást ad a közelében levő barátságos egységeknek.

 

Gyógyító varázslat, nagy gyógyítás, viszonylag nagy idő alatt. (100 50 )

 

Felölti egy medve alakját addig, amíg vissza nem változtatod, de ehhez el kell telnie egy kis időnek.(100 150 )

Druid of the Talon

Night Elf druida

135 20 2 A levegő druidái, akik képesek madárként szállni, és harcolni. Mágiájuk a levegő elemeit hordozza, hiszen ehhez kötődnek leginkább.

Lecsökkenti egy ellenséges egység páncélzatát, és víziókat támaszt ellene, ami igencsak zavarja. (Automatizálható)

 

Felölti egy varjú alakját, így száll szembe az ellenséggel. Bár ilyenkor nem tud varázsolni. Hasonló, mint a Bear Form varázslat. (100 50 )

 

Szélvihart támaszt, és a levegőbe röpíti az ellenséges egységet. Ezután az ellen kicsit kótyagos, ami neked csak jól jön. (100 150 )

Hippogryph

Hippogiff

160 20 2 A Night Elf légi egységek egyik legendás alakja. Mesebeli lény, képes fejlesztés után egy Archer egységgel a hátán ellent boldogítani.

Ez a fejlesztés kell ahhoz, hogy fel tudjon venni egy Archert. (75 75 ) (Passzív)

Chimaera

Kiméra

330 70 5 A robosztusabb légi hős, valóságos szörnyeteg. Képes távolból ostromolni az ellenséges épületeket. Ráadásul jól sebzi a földi egységeket. Egy a hibája: légi támadásoktól védtelen.

Ezután az épületek ellen bonusz sebzést kap.(75 75 ) (Passzív)