NightElf Campaign
 (Éjelf kampány)

 

 

Eternity's End
(Az örökkévalóság vége)

 

A démoni invázió folytatódik, és a förtelmes lények beteszik a lábukat az Ashenwale erdőbe, nem számolva a fák népével, az éjelfekkel. Tyranda Whisperwind, aki szívén viselve népe sorsát, elhatározza, hogy felébreszti a legnagyobb druidák legnagyobbikát, Furion Stormrage-t. Ezután végtelen harcok kezdődnek, amelyeknek tétje nem csak a faj fennmaradása  hanem Azeroth többi fajának élete, és szabadsága lesz a tét.

 

Pálya neve

Kép

Küldetés leírása

Enemies at the gate

- Bázist alapítani

- Megkeresni a 10 eltűnt Furbolg harcost

- Megölni az ellenséges Paladint

Könnyű küldetés. Kezdetben építkezz, és keresd meg az alattad levő Furbolg bázist, itt megkapod az első küldetési pontot. Ezután gyártsál sok-sok íjászt, de a legtöbbnél maximum 70 legyen a népesség, annál több nem lesz. Ezután, indulj el lefelé, és öld meg, ki utadba áll. A fő bázisuk lent-középen van, ezt amíg lehet kerüld, és inkább keresd meg a furbolgokat. Szerintem Tyranda első tulajdonsága kifejlesztve a Trueshot Aura legyen, ezzel könnyen lenyomod majd őket. Elég a Paladint lecsapnod, de ez a kapott Furbolg harcosokkal nem lesz nagy kunszt. Arra figyelj, hogy amikor az aranybánya kimerül, és a lentihez mész, onnantól arra fognak támadni.

Daughters of the Moon

- Elbújni a Doom Guardok elől

- Elvinni Tyrandát túl kell élnie

- Eljutni Tyranda testvérének városába.

Nem lesz nehéz, hiszen van egy remek tulajdonsága, az elrejtőzés. Ennek segítségével el tudsz bújni a ronda démonok elől, de csak amíg éjszaka van. Nos  ez nem tart örökké, ezért szaporázd meg lépteidet, ne bonyolódj harcokba, hanem menj el a küzdő felek mellett, a waygatebe. Kapsz majd új egységeket, ezekkel szórakozásképpen elbánhatsz a Doom Guarddal ami arra császkál. Vigyázz! Van arrafele egy-két shade, tehát azokkal ízlésesen bánj el. Ezután rongyolj be a kapun, ott van egy Fountain of Health, itt gyógyítsd fel magad, oszt ugorj neki az utolsó résznek. Kapsz három ballisztát, ezekkel támadj be az élőholt bázisnak, és miután kész vagy, törd be a kaput, csellengj be, és már kész is!

The awakening of Druid

- Megszerezni Cenarius kürtjét

- Elpusztítani az ork bázist

- Megölni a kürt őrzőit

- Furion házának megvétele

Itt a gyorsaság a legfőbb szempont. Itt ugyan tudsz már huntresseket gyártani, de inkább maradj az íjászoknál. Az orkok néha betámadnak egy szánalmasan gyenge haderővel, úgyhogy nyugodtan gyarapodj, de gyorsan kész kell lennie hamar egy erős támadóseregnek, ami nálam egyenlő 3 ballisztával, 3 Dryaddal, és Tyrandával no meg 10-20 íjásszal. A bázist nyomd le, nem írom le hogyan, mert a legveszélyesebb ellenfeled egy 3. szintű Pengemester (ha jól emlékszem Kigami) lesz. Ezután vonulj át a szigeten, és szállj szembe az őrizőkkel. A lények magában nem túl erősek, de Owl nevű lények védik őket, amik eléggé bosszantóak lehetnek. A harmadik őriző a legnehezebb, de jó elrendezéssel lenyomod. Ezután a kürt el lesz véve, és Furion amolyan Gyűrűk Ura stílusban rászabadítja az élőholtakra az erdőt.

The Druids arise

- Megölni a Furbolg hadurat

- Öld meg az erdőben lakozó szellemek vezérét

- Elérni a Barrow Dent

- Elpusztítani a Satyr bázist

Furion és Tyranda a próféta nyomában eljut az erdő mérgezett részének határába. Az itt levő aranybányák alacsony értéke mellett a feletted dúló csata idegesítőbb. Három ballisztával a két hőssel, és egy nagy rakat íjásszal a fölötted levő Humán bázist (világoskék) nyomd le. Itt telepedj meg, és védd be magad, bár itt kijjebb  kerülsz a balhé forgatagából. Ezután szedd össze a seregeidet (közbe a többi épületed is kerüljön ide), és döntsd ki a kaput, hogy megmérkőzz a pálya leghatalmasabb ellenségével. Azt ajánlom, egyszer menj be, és mint az áradat, mert ha visszafordulsz újabb élőholtak kelnek ki a földből. Ezért lassan, de biztosan, mint az úthenger, menj végig, és támadd meg a bázisukat. Itt 5 nagy farkas, 2 lidérc, pár kísértet, és maga az élőholt fejedelem. Ezt láncold le, és lődd szét. Ezután megtisztul az erdő, és ennek jeleként az eső is elered. Ide telepítsd át a tartalék sereget, és az épületeket. Ezután javítsd meg a sérült ballisztákat, és támadd meg a satyrokat. Ha eddig elvitted, ez könnyen fog menni, tehát rád bízom. A védő fákra (Ancient Protector) vigyázz, mert kellemetlenek lehetnek.

Brothers in blood

- Furionnak, és Tyrandának túl kell élnie

- Felderíteni a kanyont

- Megmenteni a Furbolg sámán életét

- Kiszabadítani Ildant, és megölni az őreit.

Tyranda, és Furion folytatva útját Belép egy régóta lezárt helyre, ahol azóta elterjedtek az óriáspókok. Ezeken verekedd át magad, és ne bízz a petékben sem, mert abból kirobbannak, és rád támadnak. Egy idő után találkozol egy Furbolg csapattal, ahol a vezér a pók csípte sámán gyógyítását reméli hőseinktől. Ezért keresd meg a Fountain of health –et ( jobbra nyíló ösvény végén van), ezeket nagy bestiák védik, így vigyázzál. Ezután menj vissza, és kapsz egy talizmánt. Ezt ne fecséreld itt el, tartogasd az utolsó pályára. Folytasd az utat, míg bele nem futsz egy kapuba. Itt Furion rájön, hogy itt van testvére, Ildan börtönbe zárva. Tyranda azon van, hogy mentsék ki, de erről Furion hallani sem akar. Ezért a két hős útja egy időre külön válik. Először Furion kalandjai jönnek. Az ösvény vége felé van két csontváz, meg egy szellem. A szellemet röptesd meg, a csontvázakat lődd szét. Ezután lépj rá a jelre. Itt lesz egy híd, menj át, ekkor az egyik bestiát a háromból Furionnal láncoltasd le. A másik kettő intézd el, majd amikor a harmadik abbahagyta a repülést, végezz vele. Furionnal tisztítsd meg a hidat a sárkányfiókáktól, majd menjetek tovább. Rájöttök, hogy a druidákat megbűvölték, ezért Furionnal, és a társaival rohanj végig, törd be a kapukat, az egyik alvó mackót repítsd fel, menj el a másik mellett, rohanj el a bazi nagy pók mellett, taposd le a tóban úszkáló „görcsöket”, törd be a kaput, és állj Furionnal a körbe. Ezzel megszerezted a druidákat.

Tyranda küldetése valamivel könnyebb. Itt nem adok pontos leírást, csak annyit, hogy óvatosan közlekedj. A vége felé van egy Fountain of health, itt gyógyítsd meg leamortizálódott egységeidet, úgy menj tovább. Lehetetlen elkerülnöd a balhét az Owl bestiákkal, így ne is próbáld meg. A végén nem nagy szám lenyomni Califax barátunkat, ezután nagy villámlás közben kiszabadul a tízezer éve rabságban élő démonvadász.

A Destinity of flame and Sorrow

- Elérni Skull of Gul’Dan-t (Gul’Dan koponyája)

- Megölni Tichondriust

Ildan sértődötten kóborol, amikor összefut az elátkozott herceggel, Arthassal. Az átvert herceg ad a bizonyítási vágytól fűtött hősnek egy tippet, aki nem más mint a herceget átverő démon, Tichondrius. Tehát Ildan akcióba lendül. A bázist védd be már Ancient Protectorokkal, és huntressekkel. Fentről Doom Guardok, balról Satyrok, alulról néha csontvázak támadnak. Ezt tanácsolom, hogy az alsó úton (néhány agresszív pók!) nyomul át a jobbra levő csontváz bázishoz, és nyomd le őket (12 huntress, 3 balliszta, pár íjász). Ha áttelepülsz ide, mostantól itt számíts támadásra. A satyr bázist oldalról támadd meg, de ez fogasabb dolog lesz. Egy csomó idézőjük van, ezért azokat lődd ki, ha nem akarsz csontvázak közt  nyomorogni. Ha ez megvan, pihenj, restauráld magad, aztán vágj neki a felső résznek. Itt a felhoundok jelentenek nagy bajt, ezért előbb őket öld meg, aztán végezz a tűz körül ácsorgó Doom Guardokkal. Néhány Infernal bekavarhat , de ne zavartasd magad. Sajnos Ildan beleesik Grom hibájába, és megrészegül a hatalom csábításától. Ettől fogva démon lesz, és új testben szerepel, ezután nyitva az út Tichondrius felé.  Itt én rohamot javasolok, hiszen a lemészárolt testőrök helyére újabbak jönnek a démonkapun keresztül. Ildannal támadd meg őt, a teljes haderővel, aminek összeállítása csak huntressből álljon. Ezután érkezik meg Tyranda, és Furion, és az erdei hős, aki eddig sem kedvelte testvérét, transzformációja feletti dühében száműzi Ildant az erdőből.

Twilight of the Gods

- Feltartóztatni Archimonde-ot 45 percig

Itt csak tippeket adok.

- Az emberekkel nem bírod tovább 10-15 percig, ezért ne rájuk alapozz.

- A sereged 90%-ban íjászokból álljon.

- Használd ki Tyranda legjobb képességét, a Star Fallt (Csillaghullás), és Furion gyógyító esőjét.

- Az orkoknál telepíts be néhány Ancient Protectort.

- Vigyázz a Pit Lorddal (Azgalor), mert első halála után feltámad, mint a Tauren Chieftain, ezért mindig tartsd tűz alatt.

- Ha necromancerekkel támad, őket lődd, ne a csontvázakat.

- Sokat támad Meet Wagonokkal, ezekre nagyon ügyelj!

- Az utolsó percben Archimonde nekilendül, de ez már meteoreső után köpönyeg. Ez már nem elég semmire, főleg ha az összes fádat betelepíted a kapud elé.

- Használd a Goblin Land Mine–okat. Jól jöhetnek.

Ha minden jól megy, négy percig maradsz a végén egyedül de ez csak arra lesz elég, hogy egy rohamot vezessen ellened. De az nudli. Ezután vége, a közben összegyűlt Whispek a film bejátszásban széttépik a démonvezért, és a világ újfent megmenekül.

A következő felállás marad: Az emberek széthullottak, és fejlődésbe kezdenek de fenyegetettségben élnek a trónra igényt tartó Arthas árnyékában, az orkok végre szabadok lesznek, és átmeneti fegyverszünetet kötnek az emberekkel, a maradék élőholtak immár önmagukért küzdenek, és az éjelfek pedig sereg toborzásba kezdenek, mivel a Világ Fa elpusztult, és igen megsínylették az erdők ezeket a háborúkat.

A képek egytől egyig Screenshotok, amiket játék közben csináltam.

 

Vissza