A démoni
invázió folytatódik, és a förtelmes lények beteszik a lábukat az Ashenwale
erdőbe, nem számolva a fák népével, az éjelfekkel. Tyranda Whisperwind, aki szívén
viselve népe sorsát, elhatározza, hogy felébreszti a legnagyobb druidák
legnagyobbikát, Furion Stormrage-t. Ezután végtelen harcok kezdődnek,
amelyeknek tétje nem csak a faj fennmaradása
hanem Azeroth többi fajának élete, és szabadsága lesz a tét.
Pálya neve |
Kép |
Küldetés leírása |
Enemies at the gate |
|
- Bázist alapítani - Megkeresni a 10
eltűnt Furbolg harcost - Megölni az ellenséges
Paladint Könnyű küldetés.
Kezdetben építkezz, és keresd meg az alattad levő Furbolg bázist, itt
megkapod az első küldetési pontot. Ezután gyártsál sok-sok íjászt, de a
legtöbbnél maximum 70 legyen a népesség, annál több nem lesz. Ezután, indulj
el lefelé, és öld meg, ki utadba áll. A fő bázisuk lent-középen van, ezt amíg
lehet kerüld, és inkább keresd meg a furbolgokat. Szerintem Tyranda első
tulajdonsága kifejlesztve a Trueshot Aura legyen, ezzel könnyen lenyomod majd
őket. Elég a Paladint lecsapnod, de ez a kapott Furbolg harcosokkal nem lesz
nagy kunszt. Arra figyelj, hogy amikor az aranybánya kimerül, és a lentihez
mész, onnantól arra fognak támadni. |
Daughters of the Moon |
|
- Elbújni a Doom
Guardok elől - Elvinni Tyrandát túl
kell élnie - Eljutni Tyranda
testvérének városába. Nem lesz nehéz,
hiszen van egy remek tulajdonsága, az elrejtőzés. Ennek segítségével el tudsz
bújni a ronda démonok elől, de csak amíg éjszaka van. Nos ez nem tart örökké, ezért szaporázd meg
lépteidet, ne bonyolódj harcokba, hanem menj el a küzdő felek mellett, a
waygatebe. Kapsz majd új egységeket, ezekkel szórakozásképpen elbánhatsz a
Doom Guarddal ami arra császkál. Vigyázz! Van arrafele egy-két shade, tehát
azokkal ízlésesen bánj el. Ezután rongyolj be a kapun, ott van egy Fountain
of Health, itt gyógyítsd fel magad, oszt ugorj neki az utolsó résznek. Kapsz
három ballisztát, ezekkel támadj be az élőholt bázisnak, és miután kész vagy,
törd be a kaput, csellengj be, és már kész is! |
The awakening of Druid |
|
- Megszerezni Cenarius
kürtjét - Elpusztítani az ork
bázist - Megölni a kürt őrzőit - Furion házának
megvétele Itt a gyorsaság a
legfőbb szempont. Itt ugyan tudsz már huntresseket gyártani, de inkább maradj
az íjászoknál. Az orkok néha betámadnak egy szánalmasan gyenge haderővel,
úgyhogy nyugodtan gyarapodj, de gyorsan kész kell lennie hamar egy erős
támadóseregnek, ami nálam egyenlő 3 ballisztával, 3 Dryaddal, és Tyrandával
no meg 10-20 íjásszal. A bázist nyomd le, nem írom le hogyan, mert a
legveszélyesebb ellenfeled egy 3. szintű Pengemester (ha jól emlékszem
Kigami) lesz. Ezután vonulj át a szigeten, és szállj szembe az őrizőkkel. A
lények magában nem túl erősek, de Owl nevű lények védik őket, amik eléggé
bosszantóak lehetnek. A harmadik őriző a legnehezebb, de jó elrendezéssel
lenyomod. Ezután a kürt el lesz véve, és Furion amolyan Gyűrűk Ura stílusban
rászabadítja az élőholtakra az erdőt. |
The Druids arise |
|
- Megölni a Furbolg
hadurat - Öld meg az erdőben
lakozó szellemek vezérét - Elérni a Barrow Dent - Elpusztítani a Satyr
bázist Furion és Tyranda a
próféta nyomában eljut az erdő mérgezett részének határába. Az itt levő
aranybányák alacsony értéke mellett a feletted dúló csata idegesítőbb. Három
ballisztával a két hőssel, és egy nagy rakat íjásszal a fölötted levő Humán
bázist (világoskék) nyomd le. Itt telepedj meg, és védd be magad, bár itt
kijjebb kerülsz
a balhé forgatagából. Ezután szedd össze a seregeidet (közbe a többi épületed
is kerüljön ide), és döntsd ki a kaput, hogy megmérkőzz a pálya
leghatalmasabb ellenségével. Azt ajánlom, egyszer menj be, és mint az áradat,
mert ha visszafordulsz újabb élőholtak kelnek ki a földből. Ezért lassan, de
biztosan, mint az úthenger, menj végig, és támadd meg a bázisukat. Itt 5 nagy
farkas, 2 lidérc, pár kísértet, és maga az élőholt fejedelem. Ezt láncold le,
és lődd szét. Ezután megtisztul az erdő, és ennek jeleként az eső is elered.
Ide telepítsd át a tartalék sereget, és az épületeket. Ezután javítsd meg a
sérült ballisztákat, és támadd meg a satyrokat. Ha eddig elvitted, ez könnyen
fog menni, tehát rád bízom. A védő fákra (Ancient Protector) vigyázz, mert
kellemetlenek lehetnek. |
Brothers in blood |
|
- Furionnak, és
Tyrandának túl kell élnie - Felderíteni a kanyont - Megmenteni a Furbolg
sámán életét - Kiszabadítani Ildant,
és megölni az őreit. Tyranda, és Furion
folytatva útját Belép egy régóta lezárt helyre, ahol azóta elterjedtek az
óriáspókok. Ezeken verekedd át magad, és ne bízz a petékben sem, mert abból
kirobbannak, és rád támadnak. Egy idő után találkozol egy Furbolg csapattal,
ahol a vezér a pók csípte sámán gyógyítását reméli hőseinktől. Ezért keresd
meg a Fountain of health –et ( jobbra nyíló ösvény végén van), ezeket nagy
bestiák védik, így vigyázzál. Ezután menj vissza, és kapsz egy talizmánt. Ezt
ne fecséreld itt el, tartogasd az utolsó pályára. Folytasd az utat, míg bele
nem futsz egy kapuba. Itt Furion rájön, hogy itt van testvére, Ildan börtönbe
zárva. Tyranda azon van, hogy mentsék ki, de erről Furion hallani sem akar.
Ezért a két hős útja egy időre külön válik. Először Furion kalandjai jönnek.
Az ösvény vége felé van két csontváz, meg egy szellem. A szellemet röptesd
meg, a csontvázakat lődd szét. Ezután lépj rá a jelre. Itt lesz egy híd, menj
át, ekkor az egyik bestiát a háromból Furionnal láncoltasd le. A másik kettő
intézd el, majd amikor a harmadik abbahagyta a repülést, végezz vele.
Furionnal tisztítsd meg a hidat a sárkányfiókáktól, majd menjetek tovább.
Rájöttök, hogy a druidákat megbűvölték, ezért Furionnal, és a társaival rohanj
végig, törd be a kapukat, az egyik alvó mackót repítsd fel, menj el a másik
mellett, rohanj el a bazi nagy pók mellett, taposd le a tóban úszkáló
„görcsöket”, törd be a kaput, és állj Furionnal a körbe. Ezzel megszerezted a
druidákat. Tyranda küldetése valamivel
könnyebb. Itt nem adok pontos leírást, csak annyit, hogy óvatosan közlekedj.
A vége felé van egy Fountain of health, itt gyógyítsd meg leamortizálódott
egységeidet, úgy menj tovább. Lehetetlen elkerülnöd a balhét az Owl
bestiákkal, így ne is próbáld meg. A végén nem nagy szám lenyomni Califax
barátunkat, ezután nagy villámlás közben kiszabadul a tízezer éve rabságban
élő démonvadász. |
A Destinity of flame
and Sorrow |
|
- Elérni Skull of
Gul’Dan-t (Gul’Dan koponyája) - Megölni Tichondriust Ildan sértődötten
kóborol, amikor összefut az elátkozott herceggel, Arthassal. Az átvert herceg
ad a bizonyítási vágytól fűtött hősnek egy tippet, aki nem más mint a
herceget átverő démon, Tichondrius. Tehát Ildan akcióba lendül. A bázist védd
be már Ancient Protectorokkal, és huntressekkel. Fentről Doom Guardok, balról
Satyrok, alulról néha csontvázak támadnak. Ezt tanácsolom, hogy az alsó úton
(néhány agresszív pók!) nyomul át a jobbra levő csontváz bázishoz, és nyomd
le őket (12 huntress, 3 balliszta, pár íjász). Ha áttelepülsz ide, mostantól
itt számíts támadásra. A satyr bázist oldalról támadd meg, de ez fogasabb
dolog lesz. Egy csomó idézőjük van, ezért azokat lődd ki, ha nem akarsz
csontvázak közt nyomorogni. Ha ez
megvan, pihenj, restauráld magad, aztán vágj neki a felső résznek. Itt a
felhoundok jelentenek nagy bajt, ezért előbb őket öld meg, aztán végezz a tűz
körül ácsorgó Doom Guardokkal. Néhány Infernal bekavarhat , de ne zavartasd
magad. Sajnos Ildan beleesik Grom hibájába, és megrészegül a hatalom
csábításától. Ettől fogva démon lesz, és új testben szerepel, ezután nyitva
az út Tichondrius felé. Itt én rohamot
javasolok, hiszen a lemészárolt testőrök helyére újabbak jönnek a démonkapun
keresztül. Ildannal támadd meg őt, a teljes haderővel, aminek összeállítása
csak huntressből álljon. Ezután érkezik meg Tyranda, és Furion, és az erdei
hős, aki eddig sem kedvelte testvérét, transzformációja feletti dühében
száműzi Ildant az erdőből. |
Twilight of the Gods |
|
- Feltartóztatni Archimonde-ot
45 percig Itt csak tippeket
adok. - Az emberekkel nem
bírod tovább 10-15 percig, ezért ne rájuk alapozz. - A sereged 90%-ban
íjászokból álljon. - Használd ki Tyranda
legjobb képességét, a Star Fallt (Csillaghullás), és Furion gyógyító esőjét. - Az orkoknál
telepíts be néhány Ancient Protectort. - Vigyázz a Pit
Lorddal (Azgalor), mert első halála után feltámad, mint a Tauren Chieftain,
ezért mindig tartsd tűz alatt. - Ha necromancerekkel
támad, őket lődd, ne a csontvázakat. - Sokat támad Meet
Wagonokkal, ezekre nagyon ügyelj! - Az utolsó percben
Archimonde nekilendül, de ez már meteoreső után köpönyeg. Ez már nem elég
semmire, főleg ha az összes fádat betelepíted a kapud elé. - Használd a Goblin
Land Mine–okat. Jól jöhetnek. Ha minden jól megy,
négy percig maradsz a végén egyedül de ez csak arra lesz elég, hogy egy
rohamot vezessen ellened. De az nudli. Ezután vége, a közben összegyűlt
Whispek a film bejátszásban széttépik a démonvezért, és a világ újfent
megmenekül. A következő felállás
marad: Az emberek széthullottak, és fejlődésbe kezdenek de
fenyegetettségben élnek a trónra igényt tartó Arthas árnyékában, az orkok végre szabadok
lesznek, és átmeneti fegyverszünetet kötnek az emberekkel, a maradék élőholtak immár önmagukért
küzdenek, és az éjelfek pedig sereg toborzásba kezdenek, mivel a Világ Fa
elpusztult, és igen megsínylették az erdők ezeket a háborúkat. |
A képek egytől egyig
Screenshotok, amiket játék közben csináltam.