A kampány azt meséli
el, hogyan száll partra Kalimdor partjainál Thrall, akit a próféta
figyelmeztetett a közelgő veszélyre. Találkozik a Csatadal Klánnal, akikkel az
Orcale-t akarja megtalálni. Új szövetségesre lel a tauren törzsfő, Carnie személyében, ám
másik barátja Grom veszélybe kerül a félelmetes démon, Mannoroth által. A
cselekmények alakulása a következő.
Küldetés neve |
Képek |
Küldetés megoldása |
1. Landfall |
|
- Megkeresni a
többieket. - Megvédeni a
Taureneket. - Thrallnak, és
Carneinek túl kell élnie Thrall partra szállt,
de a hajók meggyulladtak, szóval össze kell szedned, akit tudsz. Egyszerű
küldetés, aki az utadba áll, nem túl veszélyes, így némi bolyongás után
ráakadsz a kellő egységekre. Ezután jön a java: látod, ahogy a kentaurok
özönlenek, és nem sokkal később összefutsz Carneivel, és ezután az a cél,
hogy a két vezér életben maradjon, és megvédd a Tauren várost. Piti küldetés,
újoncoknak való bemelegítés. |
2. The Long March |
|
- Elkísérni az oázist a
három oázisba. - Megvédeni a karavánt - Legalább két Kodo
Beastnek életben kell maradnia - Carneinek, és
Thrallnak túl kell élnie Fontos, a karaván
csak akkor mozdul, ha Thrall jár elől, és a jó ösvényen jár. Másképp nem mozdulnak.
Gyakran támadnak a büdös kentaurok, szóval idegesítő pálya. Soha ne fordul
vissza, inkább vedd körbe a csapatot. Út közben kapsz Raidereket
(farkaslovasokat), és pár katapultot. A katapultokkal bombázd le az ellenség
tornyait. A végén Carnei megrepeszti a földet, tehát fennmarad az esély a
Taurenek életben maradása számára, és ráadásul ajándék Kodo beastekkel
gazdagodsz. A legnagyobb baj ezzel a pályával, hogy IDEGESÍTŐ!!! |
3. Cry of the Warsong |
|
- Bázist alapítani - Megszerezni 2 Léghajót,
(megölni a hárpiákat a goblin labornál) - Elpusztítani a 4
humán bázist. Grom összeakaszkodik
az emberekkel, tehát azok neked esnek, ráadásul a kellő ballonokat hárpiák
védik. Az elején sitty-sutty alapíts egy bázist, és kezdj el Gruntokat, néhány
troll headhuntert gyártani, és tényleg csak 1-2 Kodo beast-et, mert azokban csak a buzdítás a jó. Szóval
kezdj bele a védekezésbe. Építs tornyokat ezerrel, mert sokat fognak támadni.
Először a tőled balra levő világos kék bázist nyomd le (lehetőleg ha Grom is
betámad nekik), utána a szürkéket (ugyancsak szinkronban a warsong klánnal).
Látod hogy Gromék mikor támadnak, tehát a kékeket is nyomd le velük, de
alulról támadj, és pár katapulttal. Vigyázz, arrafele van pár rosszabb elem,
tehát végezz előbb velük. Utána csak a zöldikék vannak, utánuk meg a hárpiák.
Ezzel kész vagy, irány a tábor, de Grom minősíthetetlen magaviselete
miatt a történet két részre ágazik. |
4. The Spirit of
Ashenwale |
|
- Megtermelni 15000 fát - Megölni a Furbolg
törzsfőt Kezdőhelyeden nincs
bánya, ezért meg kell harcolnod az aranyadért. A pálya specialitása a troll
headhunter, ezekből áll majd sereged 70 százaléka. Ez már csak azért is
fontos, mert rengetegszer támad majd hippogriffekkel. Először tisztítsd meg a
fákat körülötted a whispektől, utána a tőled balra levő troll tábort kell
megtisztítanod (itt sok-sok arany van), szóval utána itt rendezkedj be. A
győzelemhez elég kiiktatnod a sötétkék, és a jobb fent levő világoskék bázist
megküldeni (minden lerombolt főépület után fa jár), tehát a troll táborba
rendezkedj be, gyárts max. 4 katapultot, döntsd ki a fákat egészen a sötétkék
night elf bázisig, és várj. Ezután, ha kiürült, támadd be oldalról, és
tetszőleges stratégia szerint irtsd ki. Ezelőtt esetleg Grommal menj el a
jobbra fent levő bázisába, és szedd szét (elég lesz magába, csak használd a
tükörkép képességét). Ezután nyírd ki a Furbolg törzsfőt (persze menj előbb a
Goblin árushoz), és kapsz két Shreedert, plusz még vehetsz is ha kell. Ezután
ők betermelik a maradék kellő famennyiséget, és kész is. |
5. The hunter of
Shadows |
|
- megkeresni a
Mérgezett Forrást (piros színű) - Megölni Cenariust Az elején betámad, de
gyorsan gyártott headhunter csapattal vissza tudod őket verni. Tudsz gyártani
shamant, és Troll Witchdoctort. Gyártsd, és fejleszd, így két remek
képességet kapnak, a Bloodlust, ami feltüzeli őket, és a másik jó képesség
amikor kis bóját rak le a witchdoctor, és egy körön belül gyógyít. Ezt a két
képességet használva nyomd le a Furbolgokat, és a nyomi Satyrokat. Kelj át a kapun, és verd szét
aki az utadba áll. Vigyázz, mert a burning archer sokat sebez! Ezután beüt a
mennykő, és az egységeid átváltoznak Chaos típusúakká. Így erősebbek, tehát pár
katapulttal 3 shaman - witch, és chaos gruntokkal, menj át a gázlón és támadj
be neki. Cenarius megpróbál beavatkozni, de gyorsan lenyomod, így megvan a
küldetés, és Grom immár a démon hatása alá kerül. Gyakran támad Chimaera
szörnyekkel, ezért ne felejts el troll headhuntereket gyártani! |
6. Where Wyverns Dare |
|
- Elpusztítani a humán
bázisokat - Megkeresni, és
kiszabadítani a Wyverneket. - Megölni a Kentaur
Kánt, megtisztítani a forrást Mialatt Grom az
erdőben van, Thrall, és Carnie tovább kutat. De az útjukba akad két bázis. Ez
egyszerű pálya, csak tudni kell a nyitját. Védd be magadat felülről
tornyokkal, mert onnan fog támadni. Gyárts az eddigi egységek közül párat,
fejleszd őket, de képezz minimum 3 Taurent. Erősek, és strapabírók, szóval
nosza. Felfelé kell majd terjeszkedned (A kékek ballonjai állandóan
berepülnek a bázisodra, ezekre tartogasd a gruntokat, és a trollokat.) A
hárpiákat nyírd ki trollokkal, Thrallal,, vigyél pár taurent, és Carneit,
hogy a földi disznókat lenyomhasd. Ezután a Wyvernek szabadok. Ezután menj
felfele (szedd szét a kentaurokat, és utána a csecsebecsét vidd el a
forráshoz – újabb siker) Ezután szerezz pár ballont, előbb a kékeket nyomd
le, majd a szürkéket. A támadó csapat 5 tauren, a két hős, pár katapult, és
trollok-gruntok vegyesen). Ezután irány a barlang. |
7. The Orcale |
|
- Megtalálni az
Orcale-t (Medivh) - Megtalálni a
megfelelő tárgyakat, és kulcsokat. Ide nem tudok pontos
leírást adni, csak tippeket, amire ügyelj: - Használd bőszen a Chaine
Lighting, és a farkas idézés képességét Thrallnak, míg Carneinél vesd be a
Stompot. - Nehezebb
ellenfeleknél (9. szintű Reveant, skeleton king) használd a witch doktor
healing wards képességét. - Ne hagyd
elcsángálni az egységeidet. - Csomó értékes cucc
van ezen a pályán, tehát csak keresgélj. (Carneinél várd meg amíg az éhes
gyík felfalja a gombákat, mert a kapható cuccal két aurája lesz, Thrallnál
keresd meg a kulcsot az ajtóhoz, ott egy értékes sisak várja gazdáját) - A healing wardsot
Carneinél tartogasd a Gólemekre, amik a pálya végén várnak rád. |
8. By Deamons be Driven |
|
- Megmenteni Grom-ot,
és elvinni a lelkét a kijelölt helyre (Circle of Ritual) Nehéz dió. Védd be magadat
tornyokkal, és gyárts Taureneket, mert ez a pálya a fizikai erőre
támaszkodik. A legjobb, ha a környéken levő bázisait eltörlöd, tőled
északkeletre van egy magaslaton egy aranybánya, ott telepedj meg, ha kifogysz
aranyból. Egy idő után infernalok is támadnak, de azokat a tornyok
szétszedik. Használd bőszen a shaman, és a witch doki képességeit, és az
emberekkel összhangban támadd őket. Ezekre a támadásokra elég 5 Tauren, a 2
hős, 2-2 shaman, és Witch doki, és pár troll, vagy grunt, és esetleg egy Kodo
bestia. Elég, ha a keleti magaslatot megtisztítod, és egyenként bánj el a
Doom Guardokkal, és a Felhoundokkal, meg a többi ronda chaos lénnyel. Ezután
fogd el Grom lelkét, és vedd fel a nyúlcipőt , és vidd Thrall-t a Circle of
Ritualhoz (esetleg Carneit is), és kész a dolog. Nekem 1 óra 22 perc volt az
első győzelmem ezen a pályán, de gyakorlottabbak, egy órás pályaidőt is fel
tudnak állítani. |
A képek egytől egyik
Screenshotok, amiket játék közben csináltam.