Orc Campaign
 (Ork kampány)

 

 

Invasion of Kalimdor
 (Kalimdori Invázió)

 

A kampány azt meséli el, hogyan száll partra Kalimdor partjainál Thrall, akit a próféta figyelmeztetett a közelgő veszélyre. Találkozik a Csatadal Klánnal, akikkel az Orcale-t akarja megtalálni. Új szövetségesre lel  a tauren törzsfő, Carnie személyében, ám másik barátja Grom veszélybe kerül a félelmetes démon, Mannoroth által. A cselekmények alakulása a következő.

 

Küldetés neve

Képek

Küldetés megoldása

1. Landfall

- Megkeresni a többieket.

- Megvédeni a Taureneket.

- Thrallnak, és Carneinek túl kell élnie

Thrall partra szállt, de a hajók meggyulladtak, szóval össze kell szedned, akit tudsz. Egyszerű küldetés, aki az utadba áll, nem túl veszélyes, így némi bolyongás után ráakadsz a kellő egységekre. Ezután jön a java: látod, ahogy a kentaurok özönlenek, és nem sokkal később összefutsz Carneivel, és ezután az a cél, hogy a két vezér életben maradjon, és megvédd a Tauren várost. Piti küldetés, újoncoknak való bemelegítés.

 

2. The Long March

- Elkísérni az oázist a három oázisba.

- Megvédeni a karavánt

- Legalább két Kodo Beastnek életben kell maradnia

- Carneinek, és Thrallnak túl kell élnie

Fontos, a karaván csak akkor mozdul, ha Thrall jár elől, és a jó ösvényen jár. Másképp nem mozdulnak. Gyakran támadnak a büdös kentaurok, szóval idegesítő pálya. Soha ne fordul vissza, inkább vedd körbe a csapatot. Út közben kapsz Raidereket (farkaslovasokat), és pár katapultot. A katapultokkal bombázd le az ellenség tornyait. A végén Carnei megrepeszti a földet, tehát fennmarad az esély a Taurenek életben maradása számára, és ráadásul ajándék Kodo beastekkel gazdagodsz. A legnagyobb baj ezzel a pályával, hogy IDEGESÍTŐ!!!

3. Cry of the Warsong

- Bázist alapítani

- Megszerezni 2 Léghajót, (megölni a hárpiákat a goblin labornál)

- Elpusztítani a 4 humán bázist.

Grom összeakaszkodik az emberekkel, tehát azok neked esnek, ráadásul a kellő ballonokat hárpiák védik. Az elején sitty-sutty alapíts egy bázist, és kezdj el Gruntokat, néhány troll headhuntert gyártani, és tényleg csak 1-2 Kodo beast-et,  mert azokban csak a buzdítás a jó. Szóval kezdj bele a védekezésbe. Építs tornyokat ezerrel, mert sokat fognak támadni. Először a tőled balra levő világos kék bázist nyomd le (lehetőleg ha Grom is betámad nekik), utána a szürkéket (ugyancsak szinkronban a warsong klánnal). Látod hogy Gromék mikor támadnak, tehát a kékeket is nyomd le velük, de alulról támadj, és pár katapulttal. Vigyázz, arrafele van pár rosszabb elem, tehát végezz előbb velük. Utána csak a zöldikék vannak, utánuk meg a hárpiák. Ezzel kész vagy, irány a tábor, de Grom minősíthetetlen magaviselete miatt  a történet két részre ágazik.

4. The Spirit of Ashenwale

- Megtermelni 15000 fát

- Megölni a Furbolg törzsfőt

Kezdőhelyeden nincs bánya, ezért meg kell harcolnod az aranyadért. A pálya specialitása a troll headhunter, ezekből áll majd sereged 70 százaléka. Ez már csak azért is fontos, mert rengetegszer támad majd hippogriffekkel. Először tisztítsd meg a fákat körülötted a whispektől, utána a tőled balra levő troll tábort kell megtisztítanod (itt sok-sok arany van), szóval utána itt rendezkedj be. A győzelemhez elég kiiktatnod a sötétkék, és a jobb fent levő világoskék bázist megküldeni (minden lerombolt főépület után fa jár), tehát a troll táborba rendezkedj be, gyárts max. 4 katapultot, döntsd ki a fákat egészen a sötétkék night elf bázisig, és várj. Ezután, ha kiürült, támadd be oldalról, és tetszőleges stratégia szerint irtsd ki. Ezelőtt esetleg Grommal menj el a jobbra fent levő bázisába, és szedd szét (elég lesz magába, csak használd a tükörkép képességét). Ezután nyírd ki a Furbolg törzsfőt (persze menj előbb a Goblin árushoz), és kapsz két Shreedert, plusz még vehetsz is ha kell. Ezután ők betermelik a maradék kellő famennyiséget, és kész is.

5. The hunter of Shadows

- megkeresni a Mérgezett Forrást (piros színű)

- Megölni Cenariust

Az elején betámad, de gyorsan gyártott headhunter csapattal vissza tudod őket verni. Tudsz gyártani shamant, és Troll Witchdoctort. Gyártsd, és fejleszd, így két remek képességet kapnak, a Bloodlust, ami feltüzeli őket, és a másik jó képesség amikor kis bóját rak le a witchdoctor, és egy körön belül gyógyít. Ezt a két képességet használva nyomd le a Furbolgokat, és a nyomi  Satyrokat. Kelj át a kapun, és verd szét aki az utadba áll. Vigyázz, mert a burning archer sokat sebez! Ezután beüt a mennykő, és az egységeid átváltoznak Chaos típusúakká. Így erősebbek, tehát pár katapulttal 3 shaman - witch, és chaos gruntokkal, menj át a gázlón és támadj be neki. Cenarius megpróbál beavatkozni, de gyorsan lenyomod, így megvan a küldetés, és Grom immár a démon hatása alá kerül. Gyakran támad Chimaera szörnyekkel, ezért ne felejts el troll headhuntereket gyártani!

6. Where Wyverns Dare

- Elpusztítani a humán bázisokat

- Megkeresni, és kiszabadítani a Wyverneket.

- Megölni a Kentaur Kánt, megtisztítani a forrást

Mialatt Grom az erdőben van, Thrall, és Carnie tovább kutat. De az útjukba akad két bázis. Ez egyszerű pálya, csak tudni kell a nyitját. Védd be magadat felülről tornyokkal, mert onnan fog támadni. Gyárts az eddigi egységek közül párat, fejleszd őket, de képezz minimum 3 Taurent. Erősek, és strapabírók, szóval nosza. Felfelé kell majd terjeszkedned (A kékek ballonjai állandóan berepülnek a bázisodra, ezekre tartogasd a gruntokat, és a trollokat.) A hárpiákat nyírd ki trollokkal, Thrallal,, vigyél pár taurent, és Carneit, hogy a földi disznókat lenyomhasd. Ezután a Wyvernek szabadok. Ezután menj felfele (szedd szét a kentaurokat, és utána a csecsebecsét vidd el a forráshoz – újabb siker) Ezután szerezz pár ballont, előbb a kékeket nyomd le, majd a szürkéket. A támadó csapat 5 tauren, a két hős, pár katapult, és trollok-gruntok vegyesen). Ezután irány a barlang.

7. The Orcale

- Megtalálni az Orcale-t (Medivh)

- Megtalálni a megfelelő tárgyakat, és kulcsokat.

Ide nem tudok pontos leírást adni, csak tippeket, amire ügyelj:

- Használd bőszen a Chaine Lighting, és a farkas idézés képességét Thrallnak, míg Carneinél vesd be a Stompot.

- Nehezebb ellenfeleknél (9. szintű Reveant, skeleton king) használd a witch doktor healing wards képességét.

- Ne hagyd elcsángálni az egységeidet.

- Csomó értékes cucc van ezen a pályán, tehát csak keresgélj. (Carneinél várd meg amíg az éhes gyík felfalja a gombákat, mert a kapható cuccal két aurája lesz, Thrallnál keresd meg a kulcsot az ajtóhoz, ott egy értékes sisak várja gazdáját)

- A healing wardsot Carneinél tartogasd a Gólemekre, amik a pálya végén várnak rád.

 

8. By Deamons be Driven

- Megmenteni Grom-ot, és elvinni a lelkét a kijelölt helyre (Circle of Ritual)

Nehéz dió. Védd be magadat tornyokkal, és gyárts Taureneket, mert ez a pálya a fizikai erőre támaszkodik. A legjobb, ha a környéken levő bázisait eltörlöd, tőled északkeletre van egy magaslaton egy aranybánya, ott telepedj meg, ha kifogysz aranyból. Egy idő után infernalok is támadnak, de azokat a tornyok szétszedik. Használd bőszen a shaman, és a witch doki képességeit, és az emberekkel összhangban támadd őket. Ezekre a támadásokra elég 5 Tauren, a 2 hős, 2-2 shaman, és Witch doki, és pár troll, vagy grunt, és esetleg egy Kodo bestia. Elég, ha a keleti magaslatot megtisztítod, és egyenként bánj el a Doom Guardokkal, és a Felhoundokkal, meg a többi ronda chaos lénnyel. Ezután fogd el Grom lelkét, és vedd fel a nyúlcipőt , és vidd Thrall-t a Circle of Ritualhoz (esetleg Carneit is), és kész a dolog. Nekem 1 óra 22 perc volt az első győzelmem ezen a pályán, de gyakorlottabbak, egy órás pályaidőt is fel tudnak állítani.

 

A képek egytől egyik Screenshotok, amiket játék közben csináltam.

 

Vissza