[ < ]

[ > ]

 

[ << ]

[ Up ]

[ >> ]

 

 

 

 

[Top]

[Contents]

[Index]

[ ? ]

3.1.4.6 Mesh kezelő parancsok

Ezek a parancsok lehetővé teszik a meshek interaktív beötöltését, így nem kell módosítani a világ fájlt. Használható meshek gyors fejlesztésére, így a Walktestet nem kell minden egyes alkalommal újraindítanod, amikor megváltoztatsz egy meshet egy külső modellező programból.

loadmesh file, factory, texture

Betölt egy mesht egy megadott fájlból. (VFS út). Add meg a 'factory' nevét az addmesh használatakor. A textúrának ekkor már be kell lennie töltve.

addmesh factory, mesh, size

Egy nevesített meshet ad a világhoz a jelenlegi helyzeteden s loadmesh-nél megadott 'factory'-t használva. A “mesh” paraméter később használható a delmesh parancsnál.

 

delmesh mesh

Törli a névvel jelzett mesht.

listmeshes

Kilistáz minden mesht, belértve a betöltött pályában lévőket is.

listactions name, action

Kilistázza az elérhető tevékenységeket a megadott mesh-hez.

setaction meshname, action

Elindítja a megadott tevékenységeket.

action [a]

Aktívál egy objektumot, ami éppen előtted van. Ezt a parancsot A Walktest entitás rendszer fogja haszánlni. Jelenleg egyedül az ajtók kinyitására jó, ami a 'cmd_door' kulcsot használja.

 

[ < ]

[ > ]

 

[ << ]

[ Up ]

[ >> ]

This document was generated using texi2html 1.76.