Nyelvtanáraink voltak:
        • Magister Dr. Gerhard Ress
        • Homoródiné Bella Éva
        • Katona Márti
        • Molnár Mária
        • Göncz Erzsébet
        • Vörösné Varga Piroska
        • Horváth Gyöngyvér
        • Bokrossy Ágnes
    Az 1995-ben készült el a 16 férõhelyes nyelvi laboratóriumunk. A labort számítógép vezérelte és felszereltük különféle multimédiás észközökkel is.
A laboratóriumban német nyelvet oktattunk a tanulóinknak.
 
 

     A mai kor embere számára az idegen nyelvek tudása fontosabb, mint valaha. Úgy gondoljuk, hogy ma már a nyelvi labor nélkülözhetetlen segédeszközt jelent a kommunikációra alapozott nyelvtanításban. Hogyan lehetne nélküle megoldani például azt, hogy egy csoportnyi tanuló egyszerre beszélhessen, ellenõrzött körülmények között, egyetlen tanár felügyelete mellett?
     A diákok számára pótolhatatlan segédeszközt nyújt a megfelelõ beszédkészség elérésében, amely a nyelvtanulás talán legnehezebb része. Azzal, hogy minden diák folyamatosan dolgozik és gyakorol, a nyelvi labor megsokszorozza a nyelvóra hatékonyságát. Jó minõségû hang- és videoanyagok alkalmazásával a tanulók hiteles anyanyelvi környezetbe  kerülhessenek.
 

    

A nyelvi labor megfelelõ elvonultságot biztosít számukra ahhoz, hogy nyugodt körülmények között átélhessék az ily módon teremtett anyanyelvi környezetet.
     Az oktató és a tanulók fejhallgatóval kapcsolódnak a rendszerhez. Ezen keresztül beszélhetnek egymással, hallgathatják a hangforrásról érkezõ tananyagot.
     A berendezés rugalmas lehetõséget biztosít a tanárnak igény szerinti csoportok és párok kialakításában. Lehetõvé teszi négy hangforrás kiválasztását a csoportokhoz.
A tanár a saját számítógépének monitorán végezheti el a kapcsolódásokat az egyes csoportokhoz vagy tanulókhoz. A monitoron megjeleõ szemléletes  ábrán nyomon követheti a rendszer állapotát . A képernyõn megjeleníthetõ az ülésrend (a tanulók nevével).

    

A labor alkalmazásával az alábbi lehetõségek állnak rendelkezésre tanulóink számára:
               - önálló gyakorlás,
               - beszélgetés a tanárral,
               - párbeszéd gyakorlása másik diákkal,
               - csoportos társalgás beszélgetõ csoportba kapcsoláskor,
               - központi tananyag hallgatása,
               - saját vagy hallgatott hang rögzítése és visszajátszása diákmagnóval,
               - tanári segítség kérése a tanárhívó gombbal,
               - válaszadás a tantermi televízión megjelenõ tesztkérdésekre a válaszgombok megnyomásával.
 


      Az 2006-ben sikerült a második, 16 férõhelyes (multimédiás eszközökkel felszerelt) nyelvi laboratóriumunkat is létrehozni, így lehetõvé vált a második idegennyelvként az angol oktatása is.