VIP SZLALOM PARTY

 Augusztus 28-án vasárnap egy szenzációs régmúltidéző szlalom versenyt láthatott az, aki kilátogatott a Veszprém Arénához, ahol az I. VIP SZLALOM PARTY került megrendezésre. A rendező SZ&T-T Rally Team és SR SPORT Egyesületek színeit képviselő Szalmásy András és Ifj. Mulicz László bebizonyították, hogy nemcsak az MKB Veszprém KC -től lehet hangos az Aréna környéke. A nyár utolsó hétvégéjén napfényes időben látványos programok várták a város szélére kilátogató nagyérdeműt. A nyüzsgés már a korareggeli óráktól fokozatosan erősödött, amíg a kilenc óra utáni rajtot követően hirtelen megtelt a szlalom pálya széle. Az autóval később érkezők parkolóhelyet már csak a szomszédos áruház parkolójában találhattak. A rajtot követően a diesel- és gumifüsttel vegyített erőgépek hangjától zengő aszfaltcsíkot, a mindenki által jól ismert és kedvelt Maróti Béla „ceremóniamester” hangja színesítette. A jó hangulatot teremtő „dumagép” mellett mindenki a hatvankét nevezőre volt kíváncsi, akik megmutatták, hogy mire is képesek a bóják között. A látványos szlalom elemekkel tarkított pályán, mint például a bójasor, nyolcas és bójakapuk között versengők, izgalmas vetélkedést mutattak be az 1200m hosszúra felfűzött pályán, a Veszprém Arénához kilátogató nézőknek. A versenyzőknek nemcsak a kormánytekergetéssel kellett foglalkozni, hanem figyelni kellett a pálya itinerben előírt nyomvonalára is, hiszen a bójadöntés súlyos másodpercbüntetést, a pályatévesztés pedig érvénytelen kört jelentet. A futam igazi izgalmakat hozott, de ez nem is volt meglepő, hiszen a Lada, BMW, Trabant, VW, Skoda és egyéb autócsodákat felvonultató mezőny hat kategóriában versenghetett. A nap folyamán kiderült, hogy egy igazi szlalom pályán nem feltétlen az autó ereje a mérvadó, hanem inkább a sofőr ügyessége. A felíró táblán közzétett időeredményekből kiderült, hogy a négy kör alatt századmásodpercekre csatáznak egymástól a különböző típusú autók gazdái, legyen az Trabant, BMW vagy Suzuki. A kiváló rendezésre utal, hogy a versenyre nemcsak a Veszprém megyéből érkező versenyzők voltak kíváncsiak. A nevezői listából kiderül, hogy Vas, Somogy és Pestmegyéből is érkeztek szép számmal szeretett városunkba. A verseny „Party” elnevezéséből is tükröződik, hogy a rendezők egy családias jó hangulatú, olcsó és mindenki számára elérhető rendezvénnyel készültek. A szervezők nemcsak a rendezett keretek és szigorú szabályok alapján zajló versennyel, hanem egyéb az autórajongók éjségét kielégítő látnivalóval is, mint a TRI COLOR CARBON kiállítóstandja vagy a WEST BIMMERS BMW találkozójával is előrukkoltak. Aki pedig mindezt látva nyál csorgatva a napsütésben megszomjazott, az éhségét csillapítva betérhetett az Aréna Art Caféba, ahol finom szendvicsek és italok várták a hűsölni vágyókat. A rendezvény úgy zajlott, ahogy a nagykönyvben meg van írva. A korareggeli „kapunyitás” után gyorsan megtelt a szervizpark versenyautóval. A gondos gépátvétel és nevezés után, ahogy melegedett a napsütéses idő úgy igyekezett mindenki bejárni a pályát kerékpárral vagy gyalog. Kilenc órakor a versenyzői eligazítás után kezdődött az első futam rajtja rajtszám szerinti sorrendben. Az első köröket mindenki óvatosan, még a pályával való ismerkedéssel, ugyanakkor rengeteg hibával teljesítette, majd az ötperces jegyzőkönyvszedés után a második körben már gyorsultak a gépek. Technikai sportról lévén szó volt, akit megtréfált a technika ördöge és körönként építette újjá autója futóművét. Aztán a déli félórás ebédszünetben a pályán dolgozók is fellélegezhettek és kiereszthették a gőzt az elkövetkezendő körök előtt.  A harmadik, negyedik körökben is gyorsan pörögtek az események, és foggal, körömmel harcoltak a pilóták az stopper és egymás ellen. A negyedik kör végeztével az időeredmények feldolgozásáig úgynevezett szponzorautóztatásra került sor, amikor a pilóták már nem az idővel harcolva, hanem csak saját és mások szórakoztatására pörögtek a pályán. Ekkor kaptak lehetőséget a WEST BIMMERS BMW találkozóján megjelent autócsodák gazdái is bemutatni tudásukat az autójuk volánja mögött. Amikor már mindenki kiélte szenvedélyét az autóban ülve, vagy a pálya széléről csodálva az íven, vagy keresztben csak a közönségnek autózókat, következett a díjkiosztó. Az abszolút elsőséget Dobos Tibor Suzuki NINJA ZX12R egyedileg épített autójával 1:31,47-es idővel és 47km/h átlagsebességgel szerezte meg. A Második helyen Hanich Gábor VW diesel Golfjával, a harmadikon pedig Kovács Szilárd BMW-vel végzett.

 Kategória eredmények:

Junior: 1. Pados Gergő Trabant, 2. Ifj. Szőke András Mazda, 3. Klausz Kristóf BMW.

R1: 1. Jung András Trabant, 2. Szivák Zoltán Peugeot, 3. Serdült József Suzuki.

R2: 1. Söjtöri András Toyota, 2. Karfner Balázs Hunday, 3. Markó István Hunday.

R3: 1. Szalai Gergő Suzuki, 2. Fodor Balázs Lada, 3. Vörös Balázs Lada.

R4: 1. Olasz Norbert BMW, Ungvári Péter BMW, 3. Olasz Károly BMW.

T: 1. Dobos Tibor Suzuki, 2. Hanich Gábor VW, 3. Kovács Szilárd BMW.

 Megkérdeztük a rendezőket, hogy egy ilyen színvonalas és jó rendezvény után mik a további terveik?

- Mivel a verseny alatt folyamatosan kaptuk a pozitív visszajelzéseket szeretnénk, a továbbiakban is hasonló színvonalú, de mégis mindenki számára elérhető olcsó rendezvényeket szervezni, hogy ne a közutakon másokat veszélyeztetve fitogtassák erejüket a versenyezni vágyók. A rendezvényünk bebizonyította, hogy Veszprémnek nemcsak a labdasportok szerelmeseire kell gondolnia, vagy a méregdrága profi rallye versenyekre van kereslet, hanem az ehhez hasonló kisköltségű, de biztonságos keretek között levezényelt rendezvényekre is. A nyolcvanas években is voltak hasonló megmérettetések a megyeszékhelyen, de mára az Országos Szlalom bajnokság futamait is inkább csak az ország keleti felében rendezik. Csapatunk több éves versenyzői és rendezői múltra tekint vissza, de szeretett városunkban eddig nem volt lehetőségünk az évek alatt összegyűjtött tapasztalatunkat kamatoztatni. Remélhetőleg eme sikeres rendezvényünk felkeltette az Önkormányzati képviselőink érdeklődését, és teret kaphatnak a hasonló színvonalas rendezvények Veszprémben. Jó érzés versenyzőktől olyant hallani, hogy „Jó verseny volt, izgalmas, szlalomos pályával és nagy-, (és sajnos) ritka élmény ennyi néző előtt autózni”.

Tehát mi dolgozunk rajta, hogy legyen folytatás.

 A versenyről további eredmények, fotók, videók az www.szlalomracing.atw.hu –n, www.szttrally.com -n vagy a www.szlalomverseny.hu -n találhatóak.

 2011. augusztus 29. Ifj. Mulicz László (Csuri)

Kis beszámoló, ahogy a WEST BIMMERS BMW találkozó résztvevői látták az eseményeket: Forrás: E39 Klub Magyarország fórumából: http://www.e39.hu/viewtopic.php?f=15&t=1770&start=100

 

 

Harley Davidson Fesztivál Alsóörs motoros felvonulás 2011.06.11.

Harley Davidson Veszprém Aréna 2011.06.10. Csuri foto

Vezetéstechnika 2 keréken

  Egy szenzációs baleset-megelőzési napon vagyunk túl. A verőfényes napsütésben a Veszprém Aréna parkolója adott otthont, a június 4-én lezajlott vezetéstechnikai tréningnek. Itt a nyár egyre többen közlekedünk az utakon. Jönnek a nyaralások, elővesszük a gépeket a garázsból és már csak a jó idő kedvéért is többet közlekedünk, mint az elmúlt hónapokban. Az emberek nagyobbik részének a vezetés napi rutin. Aztán jön az első rizikós helyzet, hirtelen bevágó autó vagy csúszós út, és a jármű csomót köt a kezükre. Ezért rendezte meg a Veszprém Megyei Baleset Megelőzési Bizottság, a Pitykemotor és a Csuri-szlalom közreműködésével, a ,,vezetéstechnika 2 keréken,, elnevezésű baleset-megelőzési nyílt napot, motorosok, robogósok, autósok és kerékpárosok számára. A rendezvény igazi csemegékkel szolgált. Már tíz órakor ki lehetett volna tenni a megtelt táblát, így biztos nem unatkozott az sem, aki csak nézelődni akart. A motoros rendőrök által felépített pályák mellett, a Suzuki, Honda, Yamaha, BMW, Metzeler márkák is képviseltették magukat. A programok között szerepelt még KRESZ-teszt, ittasságot szimuláló szemüveggel való feladatok megoldása, motoros szimulátor, és rendőri kísérettel az új motorok tesztkaravánja is. A rendezők igazán kitettek magukért. A több száz bójából felépített pályán akadtak jócskán próbálkozók minden kategóriában. Kiderült, hogy a rendőrmotorosok által bemutatott pályákon, az oly könnyűnek tűnő feladatok igen is nehéznek bizonyultak és így volt, aki a motorja mellett találta magát a földre huppanva. A télen berozsdásodott ízületeknek és megkopott rutinnak is jólestek a szakmai tanácsok, és a bóják kerülgetése. Nemcsak saját géppel lehetett gyakorolni. A Veszprém Megyei Baleset Megelőzési Bizottság több motort, robogót, és kerékpárt is biztosított a jármű nélkül érkezőknek. A kerékpárosoknál és robogósoknál is több korosztály tette próbára tudását. Voltak, akik kerékpárral extrém helyzetekben, és akadtak, akik a veszprémi Mt Design jóvoltából kiállított elektromos kerékpárokon és rollereken csiszolgatták tudásukat. A rendezők remélik, hogy eme nyílt nappal is hozzásegítettek bennünket valami pluszhoz, amivel biztonságosabban tudunk közlekedni és a hirtelen veszélyeket talán el tudjuk kerülni akkor is, ha nem mi vagyunk azok okozói.                   A rendezvényről készült, fotók és videók az www.pitykemotor.hu-n találhatóak.

  2011. június 4. Ifj. Mulicz László (Csuri)

 

Baleset megelőzési, vezetéstechnikai tréning

 Az emberek nagyobbik részének a vezetés napi rutin. Aztán jön az első rizikós helyzet, hirtelen bevágó autó vagy csúszós út, és a jármű csomót köt a kezükre.

Ezért a Veszprém Megyei Baleset Megelőzési Bizottság, a Pitykemotor és a Csuri-szlalom, vezetéstechnikai tréninget rendez motorosoknak, autósoknak és kerékpárosoknak. A rendezvényen való részvétel mindenki számára ingyenes, helyszín a veszprémi Aréna parkoló. A pályát motoros rendőrök építik, és minden résztvevőnek segítenek abban, hogy a lehető legbiztonságosabban vezesse járművét. A programok között szerepel még kresz-teszt kitöltés és tesztkaraván. A Suzuki, Honda, Yamaha, BMW, Harley-Davidson márkák képviseltetik magukat és ezen típusok teszt motorjait ki lehet majd próbálni. (Feltétel a megfelelő "A" kategóriás vezetői engedély). Az egyéb érdekességek mellett, a kisebbeknek kerékpáros, a nagyobbaknak autós-motoros „rutin” pályával állunk látogatóink rendelkezésre.

Minden érdeklődőt szeretettel várunk!

 

 

GYMKHANA 2011.05.15. A versenyről készült fotóink.

Hell Energy Országos Drift Bajnokság - PRO kategória nyitófutamán jártunk! 2011. 04. 17. FOTÓK...

   

Mivel az elmúlt hétvégén több verseny is zajlott, egy heti vacillálás után úgy döntöttünk, hogy a Tököli meghívásnak teszünk eleget!  Ugyan évek óta kihagyhatatlan esemény a győri Campus kupa, és most is oda húzott a szívünk de Drift versenyen még sohasem voltunk, főleg nem nemzetközi mezőnnyel. Tehát a vasárnapunkat a Hell Energy Országos Drift Bajnokság - PRO kategória nyitófutamán töltöttük. Mivel nem voltunk még ilyen eseményen fényképezővel és kamerával felszerelkezve vártuk az ismeretlent. Jó idő kiváló szervezés sok program várta a nagyérdeműt. A Drift Show-t a CarStyling kiállítói, a rengetek harapnivaló, a hangnyomás verseny és a gyönyörű hostess lányok színesítették. Mivel Tonyoval a pörgős percenkénti rajtokhoz voltunk hozzászokva, kissé nyugtalan volt a várakozás a körök között, főleg mikor a visszahívások voltak, mert a bírák egyenlőnek értékelték a Drifterek teljesítményét. Mindezek mellett nagyon jól éreztük magunkat, mert a látvány magáért beszélt! Ilyen tempóval és gumifüsttel, egymás mellett sokszor centikre driftelő autókat nem minden nap lát az ember. Sőt a nagyon kiéleződött csatákban sem volt hiány. Voltak párosok, akik a döntőben négyszer küzdöttek meg egymással mire valamelyikkőjüknek sikerült több pontot elérnie. Végül is nagyon jó verseny volt és érdemes volt kilátogatni, új élményeket szerezni. Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki egy jó csatára és gumifüstre vágyik.

A CarStyling Tuning Show-n jártunk!

Nagyon jól éreztük magunkat és a Gymkana valamint a különféle bemutatók is nagyon látványosak voltak...

Íme néhány fotónk...


 

Véget ért a szlalom bajnokság

Egy szenzációs évadzáró versenyen vagyunk túl. Október 30-án igazi napfényes idő mellett, 84 nevezést fogadtak el a rendezők és így jócskán volt pilóta, aki megmutathatta tudását a Szentkirályszabadjai reptérre kilátogató nézőknek. Az idei szezonzáró futam igazi izgalmakat hozott, de ez nem is volt meglepő, hisz sok kategóriában nyitott volt még a bajnoki cím sorsa. Az év folyamán nyolc fordulót bonyolítottak az Extrémesek, amelyen 186 induló regisztrálta magát nevezésével, a bajnoki pontversenybe. A tizenkét kategóriában és két abszolútban szoros versengések alakultak ki az év folyamán, aminek eredményeként még az utolsó versenyen is módosultak a végeredmények. A négy éve tartó, nagy népszerűségnek örvendő sorozatra nemcsak a helyi versenyzők voltak kíváncsiak. A kiváló rendezésre utal, a nagy nevezői létszám, az országos nevezői kör (pl.: Komló, Szombathely, Hódmezővásárhely, Győr, Székesfehérvár), vagy a Szlovákiából rendszeresen ideérkező Skoda team. A versenyen híres rallyversenyzők is megfordultak az évek folyamán, mint Asi, Kőváry Barna, vagy a WRC-vel induló Benik Balázs is. A rendezők minden évadzáróra meglepetéssel készültek, mint a külön pályaértékelés vagy a Mikulás a Fenyőfa kupán. Most meglepetésként két teljesen eltérő nyomvonalú pályával várták a versenyzőket egy 1400 méteres technikás, driftesebbel, és egy 2300 méteres tempósabbal, valamint a verseny végén kiosztásra kerülő különdíjakkal. A korareggeli fagyos kapunyitás után gyorsan megtelt a szervizpark versenyautóval. A gépátvétel, nevezés után, ahogy melegedett a napsütéses idő úgy igyekezett mindenki bejárni a pályákat kerékpárral, rollerrel vagy gyalog. Kilenc órakor a versenyzői eligazítás után kezdődött az első futam rajtja rajtszám szerinti sorrendben. Az első köröket mindenki óvatosan, még a pályával való ismerkedéssel teljesítette, majd az ötperces jegyzőkönyvszedés után a második körben már gyorsultak a gépek. Figyelni kellett, mert nemcsak a pályák hosszától volt fárasztó a kormánytekergetés. Fontos a kijelölt nyomvonal, mert aki eltévesztette a kiírt itinert, annak érvénytelen volt az adott köre. Technikai sportról lévén szó volt, akit megtréfált a technika ördöge.  Előfordult, hogy már a rajtban szétesett a váltó, vagy útközben törött ki a futómű. Mindezek ellenére balesetmentesen, jó hangulatban zajlott a családias rendezvény.  Az ebédszünetben az előző versenyekről már jól ismert BMW-s bemutató sem hiányozhatott, mint Tonyo drift taxija, Nyeste Robi drift gépe, vagy Bakonyi Csabi biturbós Audi-ja, akik a végén gumiégetéssel örvendeztették meg a nézőket. A harmadik kört kis eredmény-feldolgozás után a díjkiosztó követte, amely két részből állt. Először a verseny legjobbjait díjazták a rendezők, majd a Bajnokság trófeái és a különdíjak kerültek kiosztásra.

Eredmények:

A1.: 1.Takács Péter, 2.Szalai Dániel, 3.Paltesz Máté. A2.: 1.Dobos Tibor, 2.Reiner Erika, 3.Gazdag Judit. A3.: 1.Hanich Gábor, 2.Bakonyi Csaba, 3.Tar Ádám. A4.: 1.Hollósi Endre, 2.Bíró András, 3.Szendi Zsolt. A5.: 1.Kiss Sándor, 2.Fogl Attila, 3.Kovács Szilárd. N1.: 1.Schneider Miklós, 2.Horváth Ádám, 3.Tóth Balázs. N2.: 1.Szalai Gergő, 2.Domonkos Ferenc, 3.Schmidt Gábor. N3.: 1.Luter Ádám, 2.Fekete László, 3.Lendvai Gábor. N4.: 1.Fodor Balázs, 2.Szőke Csaba, 3.Raboszki Zsolt. N5.: 1.Olasz Norbert, 2.Dr. Pintér László, 3.Olasz Károly. Jn.: 1.Pintér Máté, 2.Ifj. Pintér László, 3.Ifj. Szőke András. Proto.: 1.Simon István, 2. Simon István, 3. Svéger Milán. H.: 1.Tar Ádám, 2.Újházi László, 3.Svéger Milán. Abszolút.: Kiss S., Dobos T., Simon I. Bajnokság Végeredménye: „A” abszolút: 1.Kiss Sándor 178 pont, 2.Simon István 158 p, 3.Hanich Gábor 153 p. „N” abszolút: 1.Olasz Norbert 163 p, 2.Dr. Pintér László 160 p, 3.Olasz Károly 147 p. N1.: 1.Szalai Dániel 48 p, 2.Schneider Miklós 47,5 p, Horváth Ádám 27 p. N2.: 1.Szalai Gergő 45 p, 2.Schmidt Gábor 36,5 p, 3.Hárfa Tamás 18 p. N3.: 1.Fekete László 41 p, 2.Ősze Róbert 32,5 p, 3.Ifj Fekete László25 p. N4.: 1.Szendi Zsolt 54,5 p, 2.Szőke Csaba 45,5 p, 3.Fodor Balázs 36 p. N5.: 1.Olasz Norbert 66 p, 2.Dr. Pintér László 65 p, 3.Olasz Károly 65 p.  Jn.: 1.Pintér Máté 78 p, 2.Ifj. Pintér László 73 p, 3.Ifj. Szőke András 65 p. A1.: 1.Bándoli Tímea 40 p, 2. Pados Gergő 32 p, 3.Paltesz Ádám 26 p. A2.: 1.Meszes András 60 p, 2.Alföldi László 51 p, 3.Gazdag Judit 39 p. A3.: 1.Hanich Gábor 80 p, 2.Tar Ádám 56 p, 3.Bakonyi Csaba 52 p. A4.: 1.Dobos Roland 73 p, 2.Hollósi Endre 67 p, 3.Bíró András 53 p. A5.: 1.Kiss Sándor 79 p, 2.Fogl Attila 52 p, 3.Kovács Szilárd 47 p. Proto.: 1.Simon István 39 p, 2.Svéger Milán 21,5 p, 3.Simon Robin 9,5 p. A versenyről további eredmények, fotók, videók  a www.szlalomverseny.hu -n találhatóak.

2010. november 1. Ifj. Mulicz László (Csuri)

 FONTOS HÍR!    "DRIFT TAXI"
Sokan megkerestek bennünket, hogy Tonyo vállal e autóztatást, ezért megbeszéltük Tonyoval, hogy a következő Extrém kupa szlalomversenyen látványautózást fog vállalni és visz embereket. Aki szeretne tehát beülni mellé és kicsit megérezni a drift életérzést az megteheti ha jegyet vált 2000 Ft.-os áron a helyszínen a nevezési irodában. Ez egy jelképes összeg melyből az üzemanyagot és a gumit finanszírozná versenyző.

Jegyek tehát válthatók a nevezési irodában, illetve előjegyeztethetők e-mailen (toncsi80@freemail.hu) Találkozunk október 30-án.

Izgalmas szezonzáró!Idén utoljára dübörögnek a lóerők a szentkirályszabadjai reptéren.Elérkeztünk a 2010-es EXTRÉM KUPA SZLALOMBAJNOKSÁG végéhez! A nyolcfordulós bajnokság utolsó futama kerül megrendezésre október 30-án. Az idei szezonzáró futam igazi izgalmakat hozhat, de ez nem meglepő, hisz nemcsak abszolútban, de több kategóriában is nyitott a bajnoki cím sorsa. Az év folyamán mindig más és más eredményeket hoztak a változatos pályák, így eredményével senki sem tudott elhúzni a mezőnytől. A rendezők most is meglepetéssel készülnek, és nem fognak unatkozni a kilátogatók. Mint mindig a hazánkban egyedülálló duplapályás, extrém hosszú szlalom pálya várja a versenyzőket, és nap végén a bajnokság trófeái is kiosztásra kerülnek.

Várunk minden „benzinvérűt” egy jó dzsemborira október 30-án!

2010. október. 21. Csuri

Extrém Kupa szlalomverseny
Végéhez közeledik a 2010-es bójakerülgető bajnokság!

 Október 2-án, szombaton nagyon jó hangulatban zajlott az Extrém Kupa szlalomverseny idei hetedik fordulója a szentkirályszabadjai reptéren. Az időjárás is kegyeibe fogadta a rendezőket, nevezőket, hiszen a már ritkaságnak számító szél és esőmentes reptér várta az autózás szerelmeseit. Most is, két teljesen új vonalvezetésű szlalompályával várták a nagyérdeműt. A négy éve tartó versenysorozatban még sohasem voltak egyforma pályák, és így most is újat terveztek a rendezők. Az egyik egy 1200 méteres technikás szakasz volt, melyben a bóják, visszafordítók és íves kanyarok játszották a főszerepet. Ez különösen a driftelni vágyóknak tetszett. A második pálya kissé hosszabb, 2000 méteres tempósabb szakasz volt. Nemcsak a pályák hosszától volt fárasztó a kormánytekergetés, hanem a kijelölt nyomvonalra is figyelni kellett, mert aki eltévesztette a kiírt itinert, annak érvénytelen volt az adott köre. Technikai sportról lévén szó volt, akit megtréfált a technika ördöge.  Előfordult, hogy már a rajtban nem indult egy autó, vagy útközben adta meg magát, de akadt, akinek hol az egyik, hol másik kereke gurult el egy-egy kanyarban. Mindezek ellenére balesetmentesen zajlott a családias rendezvény. Akadtak olyan ügyes kezű versenyzők, akik kilincsel előre autóztak nem törődve az időeredménnyel. Őket a közönség tapssal jutalmazta, sőt annyira tetszett a drift autózás a tömegnek, hogy egy kis ráadással is szolgáltak és az első szünetben 6 autóval egy kis szlalom drift bemutatót is tartottak. Bauer Antal „Tonyo” a közönség kedvence is meglepetéssel készült. Magára vállalta a szórakoztatás szerepét, és „drift taxijának” köszönhetően már nem csak kívülről csodálhatták az élményautózását. A bátor jelentkezők maradandó élménnyel és hatalmas mosollyal szálltak ki az autózás végeztével.A nevezési feltételeket hetvenkilenc nevező fogadta el, és így háromszor két körön át percenkénti páros rajtoltatással versenghettek a szép kupákért. A tizenhárom kategóriában induló versenyzők között ismét voltak új nevezők, így az éves bajnokságban szereplők létszáma 162-re gyarapodott. A verseny a hétórai kapunyitás, gépátvétel, nevezés és a pályabejárás után, a kilenc órai versenyzői eligazítással kezdődött, majd az első és második köröket teljesítették a versenyzők a körök között éppen csak annyi szünettel, amíg a pályabíróktól összeszedték a jegyzőkönyveket és a driftesek egy gyors bemutatót tartottak. Egy órakor egy félórás ebédszünet után fegyelmezetten folytatódott a harmadik kör és utána sem kellett sokat várni a díjkiosztóra.Az eddigi eredményekhez képest most is, mint mindig meglepően változtak a helyezettek sorrendjei, és akadtak olyan versenyzők, akik a végsőkig fej-fej mellett századmásodpercekre autóztak egymástól. Már figyelni kellett az eredményre az év végi kiértékelés miatt is, hiszen a ponttáblázatban is szoros a küzdelem. Az abszolút elsőséget Kiss Sándor az épített Ladájával, a másodikat Farkas Péter V8-as Hondájával, és a harmadikat a szombathelyi Meszes András Toyotájával érte el.

 2010. október 3. Ifj. Mulicz László „Csuri”

Extrém Kupa szlalomverseny

Eső áztatta versenyen vannak túl azok, akik részt vettek a szeptember 11-én, megrendezett Extrém Kupa szlalomverseny idei hatodik fordulóján, a szentkirályszabadjai reptéren. A rendezőknek a pénteki pályaépítésen már meggyűlt a bajuk a zord időjárással, de reménykedve várták a verseny reggelét. Még imájuk is nyitott fülekre talált, mikor szombaton reggel nem sokkal kapunyitás után elállt az eső, és délig ki is tartott.A nevezők versenyszellemét azonban a kis eső sem szegte, de az eredményeken meglátszott a csúszkálás. Kezdetét vette az élményautózás!Most is, mint mindig, két teljesen új vonalvezetésű szlalompályával várták a nagyérdeműt. Az egyik egy 1100m-es technikás szakasz volt, melyben a bóják és a visszafordítók játszották a főszerepet. A második pálya 2000m-es tempós szakasz volt. Nemcsak a pályák hosszától volt fárasztó a kormánytekergetés, hanem a kijelölt nyomvonalra is figyelni kellett, mert aki eltévesztette a kiírt itinert, annak érvénytelen volt az adott köre.Az abszolút első helyet Kiss Sándor Ladájával érte el, míg a másodikat a Komlóról érkező, Simon István az épített Fiat Cinquecentóval szerezte meg, majd a Szombathelyről érkező, Toyotával induló Meszes András állhatott a dobogóra. Akadtak olyan ügyes kezű versenyzők, akik driftes szárnyaikat bontogatták, és csak a nézőknek autóztak nem törődve az időeredménnyel, őket a közönség tapssal jutalmazta. Az esőben viszont voltak, akik akaratuktól függetlenül pörögtek forogtak a bóják között, de mindezek ellenére balesetmentesen zajlott a családias rendezvény. A rendezők hetvenkét nevezést fogadtak el, és így háromszor két körön át percenkénti páros rajtoltatással versenghettek a szép kupákért. A tizenhárom kategóriában induló versenyzők között ismét voltak új nevezők, így az éves bajnokságban szereplők létszáma ismét gyarapodott. A verseny a hétórai kapunyitás, gépátvétel, nevezés és a pályabejárás után, a kilenc órai versenyzői eligazítással kezdődött, majd az első és második köröket teljesítették a versenyzők a körök között éppen csak annyi szünettel, amíg a pályabíróktól összeszedték a jegyzőkönyveket. Délben mivel a második kör alatt eleredt az eső elhalasztották az ebédszünet és hamar folytatódott a harmadik kör, melynek végére elállt az égi áldás. A kissé elázott versenyzőknek így szárazon sem kellett sokat várni a díjkiosztóra. A benzingőz és gumiszag egyvelegét a büféből áradó frissensültek illata fűszerezte meg. A motorok bugását a kerekek nyikorgását a versenyekről már jól ismert ceremóniamester Cser-Palkovics Cirill hangja harsogta túl. A díjátadón Ifj. Mulicz László „Csuri” és Kis Attila osztotta ki a serlegeket.

2010. szeptember 11. Ifj Mulicz László „Csuri”

Extrém Kupa szlalomverseny augusztus 7

 Kis pihenő és nyári szünet után, augusztus 7-én, szombaton nagyon jó hangulatban zajlott az Extrém Kupa szlalomverseny idei ötödik fordulója a szentkirályszabadjai reptéren. A rendezők ugyan kissé megijedtek, mikor nemcsak a pénteki pályaépítésen, hanem a verseny napján a kapunyitás előtt egy órával is villámok közepette felhőszakadás áztatta a pályát. A versenyen már szinte száraz pálya és jó idő várta a versenyzőket. Most is, mint mindig két teljesen új vonalvezetésű szlalompályával várták a nagyérdeműt. A négy éve tartó versenysorozatban még sohasem voltak egyforma pályák, és ez most sem volt másképp. Az egyik egy technikás szakasz volt, melyben a bóják és a visszafordítók játszották a főszerepet. A második pálya kissé hosszabb tempósabb szakasz volt. Nemcsak a pályák hosszától volt fárasztó a kormánytekergetés, hanem a kijelölt nyomvonalra is figyelni kellett, mert aki eltévesztette a kiírt itinert, annak érvénytelen volt az adott köre. Az eddigi eredményekhez képest most is, mint mindig meglepően változtak a helyezettek sorrendjei, és akadtak olyan versenyzők, akik a végsőkig fej-fej mellett századmásodpercekre autóztak egymástól. Mivel a két pálya stílusa teljesen eltérő volt, azonban az idők teljesítésében hasonlóan alakultak, így volt, aki az egyik, és volt, aki a másik pályán teljesített jobban.Az abszolút elsőséget a Kiss Sándor az újjá épített Ladájával 03:27,50-es űridővel érte el, a másodikat a Komlóról érkező, Simon István az épített Fiat Cinquecentóval 03:31,21-es összesített idővel szerezte meg, majd a szombathelyi Meszes András Toyotájával 03:40,58-as idővel állhatott a dobogóra. Technikai sportról lévén szó volt, akit megtréfált a technika ördöge.  Szalai Dániel Trabantjának kiszakadt a jobb első kereke, de a nagy rivális Schneider Miklós felajánlotta, hogy saját versenyautójával küzdhet ellene. A versenyt talán a saját autó jobb ismeretének köszönhetően Miklós nyerte kevesebb, mint egy másodperccel. Mindezek ellenére balesetmentesen zajlott a családias rendezvény. Akadtak olyan ügyes kezű versenyzők, akik kilincsel előre csak a nézőknek autóztak nem törődve az időeredménnyel, ezeket a közönség tapssal jutalmazta. A nevezési feltételeket hatvannégy nevező fogadta el, és így négyszer két körön át percenkénti páros rajtoltatással versenghettek a szép kupákért. A tizenhárom kategóriában induló versenyzők között ismét voltak új nevezők, így az éves bajnokságban szereplők létszáma ismét gyarapodott. A verseny a hétórai kapunyitás, gépátvétel, nevezés és a pályabejárás után, a kilenc órai versenyzői eligazítással kezdődött, majd az első és második köröket teljesítették a versenyzők a körök között éppen csak annyi szünettel, amíg a pályabíróktól összeszedték a jegyzőkönyveket. Délben egy félórás ebédszünet után fegyelmezetten folytatódott a harmadik, majd negyedik kör és utána sem kellett sokat várni a díjkiosztóra. A benzingőz és gumiszag egyvelegét a büféből áradó frissensültek illata fűszerezte meg. A motorok bugását a kerekek nyikorgását a versenyekről már jól ismert ceremóniamester Cser-Palkovics Cirill hangja harsogta túl. A díjátadón Ifj. Mulicz László Csuri és Kis Attila osztotta ki a serlegeket.

 2010. augusztus 8. Ifj Mulicz László - Csuri

    Harley Davidson 2010 alsóörsi felvonulásról készített videóm a galériában.

Extrém Kupa szlalomverseny 2010 Június 5.

 Az előző hetek jég, eső és árvíz áztatta napjaihoz képest, Június 5-én, szombaton napos időjárás közepette, nagyon jó hangulatban zajlott az Extrém Kupa szlalomverseny idei negyedik fordulója a szentkirályszabadjai reptéren. A rendezőknek ugyan a pénteki pályaépítésen még meggyűlt a bajuk az időjárással, de a versenyen már szikrázó napsütés várta őket. Most is mint mindig két teljesen új vonalvezetésű szlalompályával várták a nagyérdeműt. A négy éve tartó versenysorozatban még sohasem voltak egyforma pályák, és ez most sem volt másképp. Az egyik egy 1,1 km-es technikás szakasz volt, melyben a bóják és a visszafordítók játszották a főszerepet. A második pálya tempósabb és gumilassítókkal tűzdelt szakasz volt, melynek a hossza szintén rendkívüli 2000 méteres volt. Nemcsak a pályák hosszától volt fárasztó a kormánytekergetés, hanem a kijelölt nyomvonalra is figyelni kellett, mert aki eltévesztette a kiírt itinert, annak érvénytelen volt az adott köre. Az eddigi eredményekhez képest most is meglepően változtak a helyezettek sorrendjei, és akadtak olyan versenyzők, akik a végsőkig fej-fej mellett századmásodpercekre autóztak egymástól. Az abszolút elsőséget a Komlóról érkező, Simon István az épített Fiat Cinquecentóval 03:49,21-es összesített idővel szerezte meg, majd Hanich Gábor VW Golffal 03:49,40-es idővel, és Fogl Attila BMW 03:49,61-es idővel állhatott a dobogóra. Sziklai Zsolt Trabantjával fergetegesen autózót, és a 03:52,86-os ideje alig maradt el a dobogósokétól. Technikai sportról lévén szó volt, akit megtréfált a technika ördöge.  Bándoli Tímea Trabantjában szétrobbant a lendkerék lyukat ütve még a motorháztetőn is, de az Opellel versenyző Antal József sem örült az eltörött talpasnak, ami miatt kiszakadt a bal első kerék. Mindezek ellenére balesetmentesen zajlott a családias rendezvény. Akadtak olyan ügyes kezű versenyzők, akik kilincsel előre csak a nézőknek autóztak nem törődve az időeredménnyel, ezeket a közönség tapssal jutalmazta. A nevezési feltételeket hatvan nevező fogadta el, és így négyszer két körön át percenkénti páros rajtoltatással versenghettek a szép kupákért. A tizenhárom kategóriában induló versenyzők között ismét voltak új nevezők, így az éves bajnokságban szereplők létszáma ismét gyarapodott. A verseny a hétórai kapunyitás, gépátvétel, nevezés és a pályabejárás után, a kilenc órai versenyzői eligazítással kezdődött, majd az első és második köröket teljesítették a versenyzők a körök között éppen csak annyi szünettel, amíg a pályabíróktól összeszedték a jegyzőkönyveket. Délben egy félórás ebédszünet után fegyelmezetten folytatódott a harmadik, majd negyedik kör és utána sem kellett sokat várni a díjkiosztóra. A benzingőz és gumiszag egyvelegét a büféből áradó frissensültek illata fűszerezte meg. A motorok bugását a kerekek nyikorgását a versenyekről már jól ismert ceremóniamester Cser-Palkovics Cirill hangja harsogta túl. A díjátadón Ifj. Mulicz László „Csuri” és Kis Attila osztotta ki a serlegeket.

 2010. június 6. Ifj Mulicz László - Csuri

Extrém Kupa szlalomverseny 2010 május 8.

 Az előző hét jég és esőáztatta napjaihoz képest Május 8-án, szombaton napos időjárás közepette, nagyon jó hangulatban zajlott az Extrém Kupa szlalomverseny idei harmadik bajnoki fordulója a szentkirályszabadjai reptéren. A rendező Extrémesek a 2007 óta tartó versenysorozatában, már két éve rendezik ugyanazon a terepen a versenyeket, de ennek ellenére ismét tudtak újjal szolgálni. Nemcsak két teljesen új vonalvezetésű szlalompályával várták a nagyérdeműt, de még a megszokott szervizpark, nézői terület és ebből adódóan a pálya elrendezése is változott. Új, de ugyanakkor régi lehetőségeket tárt fel az új elrendezés és ennek a versenyzők hangot is adtak.„Nagyon jó még sok ilyent!”Mivel a szervizpark más helyre került így az eddigi placcon az évekkel ezelőtti pályákhoz hasonló szlalompályát „retrószlalomot” tudtak kialakítani, ami egy 1 km-es technikás szakasz volt, melyben a bóják és a visszafordítók játszották a főszerepet. A második pálya a már megszokott tempós és gumilassítós szakasz volt, melynek a hossza szintén rendkívülire 2300 méteresre sikeredett, így fárasztó volt a kormánytekergetés. Az eddigi eredményekhez képest változtak a már majdnem megszokott helyezettek sorrendje, és akadtak olyan versenyzők, akik a végsőkig fej-fej mellett századmásodpercekre autóztak egymástól, mint Szalai Dániel és Schneider Miklós az N1-es kategóriában.Az abszolút elsőséget Simon István az épített Fiat Cinquecentóval szerezte meg, majd Hanich Gábor VW Golffal és Kiss Sándor Ladájával állhatott a dobogóra. Műszaki hibákból is akadt bőven, mint például féltengely és féktárcsatörés, de ennek ellenére baleset nem történt. Akadtak olyan versenyzők, akik csak a nézőknek autóztak nem törődve az időeredménnyel. Persze köztük is voltak ügyesebbek, akik minden lassítóban és kanyarban kilinccsel előre közlekedtek. Valamint voltak, akik nagy gumifüsttel pörögtek meg, mert nem adta ki egy kanyar vagy lassító.A nevezési feltételeket ötvenhat nevező fogadta el és így négyszer két körön át percenkénti páros rajtoltatással versenghettek a szép kupákért. A tizenhárom kategóriában induló versenyzők között ismét voltak új nevezők is szép számmal, így az éves bajnokságban szereplők létszáma kilencvennyolc főre gyarapodott. Az izgalmas időeredmények mellett akadt még látnivaló bőven. A szervizparkban megcsodálhatták a nézők és versenyzők egymás technikáját, mint például a V8-as Honda Prelude-t vagy a motorkerékpár motorral szerelt Cinquecento-t.A verseny a gépátvétel, a nevezés és a pályabejárás után, a kilenc órai versenyzői eligazítással kezdődött, majd az első és második köröket teljesítették a versenyzők a körök között éppen csak annyi szünettel, amíg a pályabíróktól összeszedték a jegyzőkönyveket. Délben egy félórás ebédszünet után fegyelmezetten folytatódott a harmadik majd negyedik kör és utána sem kellett sokat várni a díjkiosztóra. A jó hangulatról a versenyekről már jól ismert ceremóniamester Cser-Palkovics Cirill gondoskodott.

Extrém Kupa Szlalom Verseny 2010 Április 17.

 Az előző hét esőáztatta napjaihoz képest Április 17-én, szombaton szeles ámde napos időjárás közepette, jó hangulatban zajlott az Extrém Kupa Szlalom Verseny idei második bajnoki fordulója, a szentkirályszabadjai reptéren. A rendezők bízva a jó időben, két teljesen új vonalvezetésű szlalom pályával várták a nagyérdeműt, melynek meg is lett az eredménye. Az eddigi eredményekhez képest változott a már majdnem megszokott dobogósok és egyéb helyezettek sorrendje. Az abszolút elsőséget Hanich Gábor VW Golffal 03:05,24 –es teljesített legjobb idővel szerezte, majd Simon István (Fiat Cinquecento 03:05,58) és Kiss Sándor (Lada 03:05,76) állatot a dobogóra.Mindkét pálya egyaránt tartalmazott tempós kanyarokat és egyeneseket, melyből kemény fékezések után a szűk lassítók tették próbára a versenyzők vezetési tudását. Volt, persze aki elmérte a féktávot és nagy fékcsikorgás és gumifüst közepette belerongyolt a gumilassítóba súlyos büntetőmásodperceket róva a teljesített idejéhez és munkát adva a jegyzőkönyvező sportbírónak. Akadtak olyan versenyzők, akik csak a nézőknek autóztak nem törődve az időeredménnyel. Persze köztük is voltak ügyesebbek, akik minden lassítóban és kanyarban kilincsel előre közlekedtek, mint az oly népszerű közönség kedvenc Tonyo, aki még eldurrant defektes kerékkel is teljesítette a pályát. Valamint voltak, akik nagy gumifüsttel pörögtek meg, mert nem adta ki egy kanyar vagy lassító.A nevezési feltételeket, ötvenkilenc nevező fogadta el és így négyszer két körön át percenkénti páros rajtoltatással versenghettek az 1700 és 1400 méteres pályákon. A tizenhárom kategóriában induló versenyzők között voltak új nevezők is szép számmal így az éves bajnokságban szereplők létszáma nyolcvanhét főre gyarapodott. Szoros küzdelmeket hozott a két eltérő pálya nyomvonala. Kinek egyik, kinek másik pálya tetszett jobban. Volt ahol körről körre ment az adok, kapok, és a végén csak a századmásodpercek döntötték el a helyezéseket. Az izgalmas időeredmények mellett akadt még látnivaló bőven. A szervizparkban megcsodálhatták a nézők és a versenyzők egymás technikáját, mint például a V8-as Honda Prelude-t vagy a motorkerékpár motorral szerelt Cinquecento-t.A verseny, a gépátvétel, a nevezés, és a pályabejárás után, a kilenc órai versenyzői eligazítással kezdődött majd az első és második köröket teljesítették a versenyzők, a körök között csak éppen annyi szünettel, amíg a pályabíróktól összeszedték a jegyzőkönyveket. Délben egy félórás ebédszünet után fegyelmezetten folytatódott a harmadik majd negyedik kör, és utána sem kellett sokat várni a díjkiosztóra, amire szintén jó hangulatban a nevezési épület előtt került sor. A hangulatról, a versenyekről már jól ismert ceremóniamester Cser-Palkovics Cirill gondoskodott.A büfések ismét kitettek magukért, hiszen már kora reggel lehetett érezni a frissensültek levegőben terjengő illatát, és a díjkiosztó alatt is voltak, akik az egész napi stressz okozta koplalást akkor próbálták pótolni, vagy az elért eredményt ünnepelni.

III. Campus Kupa Amatőr Autós Ügyességi Szlalom Verseny Győrben 2010.04.12.

Tizedik alkalommal lett megrendezve a győri Széchenyi Egyetemi Napok keretein belül a Győri Egyetemért Közhasznú Egyesület amatőr autós ügyességi versenye, amely már 3. éve a Campus Kupa nevet viseli.
A pálya az elmúlt években az egyetemi parkolóban egy 100% aszfaltborítású bolyából kialakított szlalom versenypálya volt. Idén azonban a parkoló átépítése miatt, új helyszínt kellett keresni, így a győri ETO Park adott otthont a rendezvénynek.
Az új helyszín új lehetőségeket tárt a rendezők elé, akik ezt megpróbálták a lehető legjobban kihasználni. Az ETO Park parkolója aszfaltból és viacolorból állt, valamint két és félszer nagyobbnak bizonyult, mint az előző években. Ezért bátorkodtak a rendezők egy új ötlettel előrukkolni, és két pályát felépíteni. A két pálya egymástól teljesen különálló nyomvonalon haladva, nagy kihívás elé állította a versenyzőket. Nemcsak a két pályarajzot kellett memorizálni, de a szűk bójasorok mellett az útpadkák közelségét is figyelni kellett. Voltak olyan versenyzők, akiknek ez nem jött össze, és tisztességesen megstuccolták a padkát vagy akár fel is ugrattak rá. Míg a versenyzők a pályákon, addig a rendezők a kiértékelésben küzdöttek a két pálya rengeteg adminisztrációjával.
A szép számban összegyűlt mezőnyben, nemcsak a helyi versenyzők képviseltették magukat, mint például az egyetemen tanuló Schneider Miklós és Szalai Gergő, aki kategória elsőséggel zárta a futamot. A mezőnyben megtalálhatóak voltak, az országos szlalom bajnokságból jól ismert versenyzők, mint Dobos Tibor, aki Suzukijával az abszolút első helyen végzett, a Ludescher család, akik három autóval, köztük a Hayabusa motoros Trabanttal neveztek, vagy akár az egyetlen női versenyző Reiner Erika is. Az évek óta BMW-vel induló közönség kedvenc, a veszprémi Bauer Antal „Tonyo” sem hiányozhatott a repertoárból, aki fergeteges élményautózásban részesítette a jobb egyben ülő Horváth Gergely rendezőt.
A szűk pályákon napsütéses ámde szeles időben, sűrűn pattogtak a bóják munkát adva a pályabíróknak, és bosszúságot a versenyzőnek. Egy bójahiba ugyanis 5 másodperc büntetést jelentett, ami akár a dobogóról való lecsúszást is eredményezhette. A népes mezőny mellett néző is akadt bőven sorfalat állva az új pálya körül. A hangulatról a már jól ismert műsorvezető Kőváry Barna gondoskodott kinek jókedvét a délutáni egy órás eső sem tudta elvenni.
A verseny résztvevői kétszer két körön át versengve hét kategóriában lettek értékelve, majd kiderült az is, hogy ki lett abszolút első.
Mindent összegezve egy nagyon jó és hangulatos versenyt láthatott a nagyérdemű, úgyhogy reméljük jövőre is lesz fojtatása a Campus kupának.
szöveg és fotó:  Ifj. Mulicz László - Csuri

Extrém Kupa Szlalom Verseny 2010 Március 6.

Március 6án szombaton fagyos időjárás közepette, de jó hangulatban zajlott az Extrém kupa szlalom verseny idei első bajnoki fordulója, a szentkirályszabadjai reptéren. A rendezők készülve a tavasz-téli időjárásra, egyszerű ámde élvezetes pályával, meleg büfével, forró teával, és húsokkal várták a résztvevőket.A mínuszok ellenére, ötvenhat nevező háromszor két körön át versenghettek a tizenhárom kategóriában, és kiosztásra kerültek az idén bevezetett abszolút díjak is. Szoros küzdelmeket hozott a két eltérő pálya nyomvonala. Kinek egyik, kinek másik tetszett jobban. Volt ahol csak századmásodpercek döntötték el az utolsó pillanatban a helyezéseket. Az izgalmas időeredmények mellett akadt még látnivaló bőven. Lehetett látni olyan versenyzőt, akinek menet közben elgurult a bal első kereke, vagy ledobta a túlnyomás a vízcsövet, de volt olyan is, akinek nem indult el a versenyautója és így a szervizautóval egy ponyvás WV LT-vel állt rajthoz, nem is rossz eredménnyel. A nevezők között szerepeltek új arcok is, mint a 12 éves Tóth Diána Mercédesz, aki itt bontogatta először a volán mögött szárnyait, valamint az új Proto kategóriában is megjelentek az első nevezők. A verseny, a nevezés, gépátvétel és pályabejárás után, a kilenc órai versenyzői eligazítással kezdődött majd az első és második köröket teljesítették a versenyzők. A körök között csak éppen annyi szünettel, míg a pályabíróktól összeszedték a jegyzőkönyveket. Délben egy rövid ebédszünet, és melegedés után fegyelmezetten folytatódott a harmadik kör, és utána sem kellett sokat fagyoskodni a díjkiosztóra várva, amire szintén jó hangulatban a nevezési épületben került sor.

A weboldal kulcsszavai: szlalom, szlalomverseny, rally, szlalom verseny, szlalomverseny.hu, veszprém, Csuri, Mulicz László, Extrém kupa, Veszprém szlalom, vip szlalom, srsport, sr sport, szlalomracing, szlalom racing, szlalomracing.atw.hu, drift, tonyovideo, gymkhana, tuning, veszprém aréna, szlalom racing szabadidősport egyesület, veszprém,