AZ ISTEN SZÍVE
"Ez
az
én szerelmes Fiam, a kiben én
gyönyörködöm: őt hallgassátok."
(Máté, 17.5.)
1.
SZÍVESSÉGEK
Általánosan elterjedt nézetnek
számít ősidők óta, hogy a szív az
érzelmek székhelye az emberi testben. A
szívünkben vagyunk szerelmesek, boldogok vagy
boldogtalanok. Bánatunkat a szívfájdalom
tükrözi, és a szívünk az, aminek
megérzései vannak a szívügyekkel
kapcsolatban. A szívünk vonzódik az általunk
szeretett személyhez, illetve gyűlöli, eltaszítja
magától a számára rossz embereket.
A biológiában a szív a keringési
szervrendszer központja, ami a gerinctelen, illetve gerinces
állatokban a vérnyirok vagy vér
körbeáramlását előidézi és
fenntartja. Lásd: 1-2. ábrák.
Szívó-nyomó pumpaként, ritmusosan
lüktetve működik. A szívműködés ciklusait
a szív saját ingerképző központja, a jobb
pitvar falában található szinuszcsomó
szabályozza, amely egyben a lélek egyik
alközpontjának is helyet ad. Az itt található
leleon részecske vezérli szoftveresen a
szinuszcsomót, s az anyagi testtől való
elszakadása azonnali halált okoz. Az emberi aura
által begyűjtött, és feldolgozott energiák
mind áthaladnak a szívcsakra rendszerén, mint
központon keresztül, amely így az egyensúlyt,
az energiák egyenletes elosztását
biztosítja a testen belül. A szív már azelőtt
dobogni kezd a magzatban, hogy a keringési rendszere kialakult
volna, és érdekes módon ez az egyetlen olyan
szerve az embernek, amelynek sejtjei nem rákosodnak el.

A magyar nyelvben a szív szótag és a belőle
képzett szavak számos jelentéssel bírnak.
Főnévként az élőlények
vérkeringését szivattyúzó szervet
vagy valamely rendszernek a központját, centrumát
jelenti. Becézett alakja, a szivi gyakori
megszólítása a szívből szeretett
személyeknek. Igeként a maga felé (befelé)
vonzó, áramlást előidéző,
szívó hatásnak felel meg, amit elsősorban a
levegővel és a folyadékokkal kapcsolatban
használunk. Az időfizikában ez a szívóerő
az egyszerű időhurkok esetén a ciklikus rendszer
önbehúzó tulajdonságának
(negatív időzóna) felel meg, ami a teremtés
fennmaradásának és működésének
legfontosabb oka. A komplex időhurkok (anyagi és lélek
részecskék) esetében a szívóerő
egyrészt magösszetartó erőként,
másrészt elektromos, mágneses és
gravitációs vonzásként nyilvánul
meg, ami az egész univerzumot (anyagi világot)
összetartja. Pejoratív értelmében a
szívás a rossz befogadására,
elszenvedésére utal, a szívatás pedig
mások bajba rántására,
beugratására vonatkozik.
Melléknévként a légy szíves
kifejezésünk a másik szívből jövő
jószándékát igyekszik felkelteni, nehogy
szívtelenül bánjanak velünk. Ez nem egyszerűen
kérés, hanem kívánság
(áldás) is. A bátor emberek a
legszívbemarkolóbb helyzetben sem lesznek
szívbajosak, s őszinteségüket
nyíltszívűségük jelzi, amivel képesek
szívességet tenni másoknak. Ellenben aki nem
tiszteli a másik érzelmeit (főleg a szerelemben) az
szívtipró, míg az elhunyt
hozzátartozóink emléke szívünkben
örökké él.
A keresztény vallásos művészetben gyakran
ábrázolják Jézus Krisztust, az Isten
Fiát, illetve Szűz Máriát, a
szülőanyját a mellkasukra festett (kitett) szívvel.
Mert a szeretetét őszintén
kinyilvánító emberről rögtön
látni, hogy a szívét is kiteszi a
másikért (a szabadba). Lásd: 3-4-5.
ábrák.
Egyértelmű, hogy itt nem biológiai
szemléltetésről van szó, hanem tisztán
vallási szimbolikáról. De nézzük csak
meg alaposabban ezeket a szíveket! Az anatómiai
hasonlóság csupán minimális, vagyis alig
hasonlítanak a testünkben dobogó szívre,
annál inkább a szerelem általánosan
elterjedt szimbólumára. Fölötte pedig minden
esetben ott lobog, jól láthatóan egy kis
tüzecske, narancssárga lángocska (a transzcendens
TŰZ). A szó jelentését lásd: a
Teremtési princípiumok című írásban
a 2001-es év anyagai közt.
Ez a szív lángol, tűzben ég a forró
szeretettől. Lángolása nem csak arra utal, hogy a
szerelem érzésekor a szívcsakrán
átáramló energiákat kellemesen melegnek
érzékeli az illető (sőt az is, aki kapja ezt a
szeretetet). Van egy mélyebb, ezoterikus jelentése is,
amiről sajnos már a legnagyobb beavatottak (papok, mesterek) sem
tudnak, mert az évezredek során a feledés
homályába veszett a szimbolika által őrzött
misztikus titok, a "teremtés szívének"
működési elve. Mi most újra felfedeztük,
megértettük ezt a titkot a teremtés
időgeometriájának
számítógépes modellezésekor.
2.
SZÍVÜGYEK
Mozgassunk körpályán egy tachiont (a TŰZ-et)
több fordulaton keresztül. Ha megfelelően
paraméterezzük a rendszerünket (sebesség,
körvonal hossza), akkor másfél kör
megtétele után kialakul a kör közepén
egy tartósan fennmaradó, és a rendszerrel
együtt forgó, szív alakú geometria. A
Mindenható térszerán közepén, a
térforrás belsejében (annak
születésekor) létrejön egy sajátos
hullámtér, az Isten szíve. Ennek van egy olyan
tulajdonsága, hogy benne csak egyszeres sűrűségű az
időszerkezet, ami ráadásul pozitív idő, vagyis
kifelé taszító (egyben fékező)
tulajdonságúnak mutatkozik a belehatolni
szándékozó jelenpontok számára.
Ugyanakkor a szív körüli kétszeres
sűrűségű időközeg kifelé taszító
és befelé vonzó egyaránt, azaz
szívó (szívató) hatású. A
két erő eredőjeként az időforrások
körpályára állnak a szívforma
körül, ami így tartja egyensúlyban a
körbemásolódó ciklikus rendszert.
Lásd: a 6-16. ábrasorozatot. Ez
a teremtés centruma, középpontja, amelyhez mindenki
vonzódik, de amelybe mégsem lehet csak úgy
behatolni, mert szívében őrzi titkait.
Ha a tachion pályamenti sebessége pontosan annyi, hogy
jelenpontja éppen elérje a kifelé
táguló múltterének szélét,
akkor beszélünk szívsebességről. Ennek
értéke közelítően: 4,6027... a
számítógépes modellek szerint. Lásd:
17. ábra. Ha ennél lassabban halad a tachion, akkor nem
zárul össze egy pontba a szívforma alsó
csúcsa, amit régi nevén szíve
csücskének hívunk, hanem mintegy nyitva marad
(nyíltszívűség). Lásd: 18. ábra. A
térszerán tachionjai ennél jóval lassabban
haladnak, ezért a Mindenható és angyalai
nyíltszívűek a teremtményeikkel szemben. A
szívzóna közepén ciklusonként
háromszor felvillanó szívpont a régi
nevén királylánynak vagy az Isten
szerelmének nevezett tardion forráspont, a Teremtő Anya
fiatalkori képe, aki az Isten szívébe zárva
a puszta létével segíti az időhurok
fennmaradását. A szívpontot a primer
köldökzsinórnak nevezett időszál köti
össze felfelé az Anyával, míg lefelé a
szívvonalak vezetnek a teremtmények
szívpontjaihoz. A témát részletesen
lásd: Az időszálak szerkezete című
írásban a 2001-es év anyagai között.
A vallási festményeken az alkotók minden esetben
feltüntetik a szív fölött a tüzet is, utalva
rá, hogy ez a szív nem egy húsdarab, hanem a
tűzzel (tachionnal) van kapcsolatban. Ez a tűzben égő,
élő szív tényleg állandóan a tűzben
van, mint időszerkezet, vagyis tüzének semmi köze a
kémiai oxidációs folyamathoz. Jézus
esetében még köré rajzolnak egy
tüskés koszorút, Mária szíve
körül pedig hol ezt, hol egy virágkoszorút (az
anyai boldogság jelképét) láthatunk. A
töviskoszorú a szenvedés, a fájdalom
jelképe, amit a Mindenhatónak, mint az univerzum
teremtőjének kell szüntelenül elszenvednie a
saját teremtésének mellékhatásai
miatt. Mert az általa (benne) fenntartott
szamszárában (az ördögi körben) minden
lét szenvedés. Ez az Ő keresztje (lásd a
Jézus szíve fölötti lángban égő
keresztet). És ezért sír Mária sok
képen, illetve ezért könnyeznek a szentnek tartott
szobrai mindenfelé a világban. Mert az Istennek Szent
Anyja, bár belőle, benne (egy balos forgású
tardion okforrás hullámterében) született a
teremtés, és Ő látja annak sorsát,
életét, mégsem tehet érte semmit. A
teremtés, a virtuális időforrásokból
álló káprázat univerzum sorsa
determinisztikus a létezésben, a kezdeti
törvényekből adódóan.
A vallási szimbolikából egyértelműen
következik, hogy Jézus (azaz eredeti nevén: Joshua
ben Miriam) egy olyan (nagy) lélek, akiben
térforrás egzisztál. Ő az Atya Isten egyik Fia, az
Ő közvetlen másolata, kerubja, vagyis az akaratát
végrehajtó megnyilvánulása
(avatárja). Ezért aki látta Jézust, az
látta az Atyát is, mivel ők egyek. Amit tanított,
nem misztikus hablaty, hanem az igazság, csak lényege
sokkal mélyebb, szubatomi szintekig ható, mint azt
máig bárki gondolta volna. A teológia (Istentan)
gyökerei ugyanis sokkal mélyebbre nyúlnak, mint azt
manapság az Istent nem tudó (nem ismerő), csak
hívő emberek naivan képzelik.
A teremtés működésének
kulcsfontosságú lépéseit szemléltető
szent geometriai ábrák egyébként minden
világvallásban megtalálhatók. Lásd:
19.-20. ábrák. De jelen vannak a misztikus
szimbólumaink, népi motívumaink, meséink,
nyelvünk szavai és mondásai között is.
Máig őrizzük a tudást az Istenről, csak éppen
régen elfelejtettük, mit jelentenek ezek a dolgok. Az
emberek már nagyon régóta nem tudják
és nem értik az Istent, csak hisznek (vagy nem) benne.
Ideje volna végre változtatni ezen.
3.
MEGSZÍVLELENDŐK
"Én vagyok az út, az igazság és az
élet; senki sem mehet az Atyához, hanemha én
általam." (János, 14.6.) Most már tudjuk, mit
jelenthetnek ezek a szavak. A Mindenható térforrás
hozza létre a teret, a helyet a létezésben, s ad
célt, értelmet a benne élő teremtményeinek.
Az igazság az Ő létezéséből fakadó
(természeti) törvény, ami a teremtést
igazgatja. Egyben, illetve épp ezért Ő tartja
életben az egész univerzumát. Nélküle
mind megszűnnénk, semmivé lennénk az idő
végtelen káprázatában. Aki az
Atyához megy, az visszatér a teremtőjéhez,
visszaolvad belé. Erről pedig az Ő fiai döntenek, a
teremtés működésére felügyelő
másolati térszeránok, istenségek, az Isten
akaratának megvalósítói.
A cardioimmunológia tudománya a szív elektromos
(ütemvezérlő) rendszerének működésbeli
összefüggését kutatja a tudattal és a
test többi részével. Érdekes tény,
hogy a szív 40-60-szor nagyobb elektromágneses jeleket
sugároz, mint az agy, s ez az egész testben
szétsugárzik. Ennek az elektromos térnek a
formája pedig szabályos tórusz alakú,
vagyis egy Mandu (az Arizona Egyetemen fedezték fel
nemrég). Ez is azt jelzi, hogy a test
középpontjában, szívében elhelyezkedő
szerv az élet forrása, centruma. A funkcionális,
formai és logikai hasonlóság egyértelmű.
A szerelem, amely két emberi szív között lobban
lángra, nagyon erős vonzóerőként hat, s
késztet az egyesülésre. A Mindenható
szintén magához vonzza az Istent megismerni
vágyó lelkeket. A hindu szent irodalomban erről
szól Srí Krisna és az őt szerető bhakták
kapcsolata (lásd: a Bhagavad-gítá-ban). Ezzel
analóg a fizikában az anyagi részecskéket
összetartó különféle
kölcsönhatások (vonzó és
taszító erők) működése. A
térszeránban pedig a kettős idősűrűségű
hullámtér, mely a rendszer forrásait befelé
vonzza, a szív irányába.
Ugyanakkor ha két ember túl közel kerül
egymáshoz, akkor előfordulhat, hogy a kelleténél
jobban megismerik a másikat és a vonzalom gyakran
átcsap taszításba. A teremtés titkaiba
túlságosan belemerülő lelkeknek szintén
szembe kell nézniük ezzel a jelenséggel. Mert
amiképpen a szeretett személynek vannak
taszító tulajdonságai
(szépséghibái), úgy a teremtés is
rendelkezik olyan árnyoldalakkal, amiket jobb nem megismerni. Az
anyagi részecskéket összetapasztó erők csak
addig hatnak, míg a belső taszító erő felül
nem múlja őket. Ezt teszi a térszerán
közepén forgó szív is a belerohanó
időforrásokkal. Mert amilyen lent, olyan fent, és amilyen
kint, olyan bent.
A matematikából ismert szívgörbe (kardioid),
amely egy speciális epiciklois, nem azonos ezzel a
geometriával, bár nagyon hasonlít rá. A
különbség a szív alsó
csúcsánál jól megfigyelhető, mivel a
kardioid alja lekerekített (nincs csúcsos csücske).
Epiciklois görbét akkor kapunk, ha egy körön
mozgó pont útvonalát lerajzoljuk, miközben ez
a kör egy másik (a kardioidnál azonos méretű)
körön (kívül) gördül végig.
Lásd: 21. ábra.
A lapgazda megjegyzése: A programok közé kitettem
egy egyszerű, DOS alatt futó szimulációt, ami
szépen kirajzolja a körbe száguldó tachion
hullámtere által középen keltett szív
formát. A fenti geometriai képsorozat is ezen program
felhasználásával készült.
Készült: 2002.09.18 - 27.
Frissítve: 2008.04.06.
Vissza a tartalomhoz