MI VAN EGY TORTÁS DOBOZ OLDALÁN?
Pár hete vettem egy dobostortát. Békéscsabán, a Mese cukrászdában.
Szépen becsomagolták egy papírdobozba, aminek oldalain az alábbi
képecske látható. Egy mézeskalács házikót ábrázoló festmény. Látszólag
nincs a képen semmi különös. Avatatlan szemnek. De nézzük meg egy
kicsit másként az ábrázolást! Időfizikai szemmel.
A ház két cseppre vagy kúpra hasonlító alakból áll. Mint két tachion. A
bal oldali, nagyobb piros színű, a jobb oldali kisebb kék. Azt tudjuk,
hogy a fiúk nemi jelzőszíne (nem csak csecsemőknél, hanem később is!) a
kék, a lányoké a rózsaszín vagy piros. Így a nagy piros lesz a Nagy
Anya jelképe, a kicsit kisebb kék pedig az Atyáé.
A kúpok méretkülönbsége arra utal, hogy a két Teremtő relatív sebessége
eltérő az őskáoszban. Minél gyorsabban megy ugyanis egy okforrás, annál
nagyobb időrendszert hagy hátra maga mögött. Tehát nem arról van szó,
hogy az életkoruk eltérő és a Nagy Anya öregebb az Atyánál, mert az
okforrások kortalan létezők és egyben az idő szülői.
Mindkét tachionba körben hullámos vonal van húzva, ami az
időszerkezetek belső struktúráltságára, bonyolultságára utal. Ezen
belül, középen van egy olyan ablak, amin négy kerek lyuk van. Így
hangsúlyozza a rajzoló, hogy az ilyen alakot keltő rendszer forrása
négyes szimmetriájú (bindu). Hogy egészen egyértelmű legyen a dolog,
mindkét kúp tetején elhelyez egy-egy mandut, perecnek álcázva. A két
okforrás, amik együtt alkotnak bindut, azaz létezőt.
Az információt megerősíti azzal, hogy a piros kúp belsejébe rajzol két
bindu alakot is, amik jól láthatóan két egymásnak keresztbe tett
nyolcas alakból állnak. A perec kívül van a kúpon, mert az okforrás
valójában egy száguldó mandu. A két bindu belül van a kúpon, mert a
létezés hullámterén belül lévő teremtmények, szemlélők számára az
okforrás bindunak látszik. Azért rajzol kettőt (bal és jobb oldalra),
hogy jelezze a kétféle forgásirányt: balos és jobbos.
Mindkét kúpban felül van még egy pikó jellegű néprajzi minta, ami itt a
primer időszálat jelenti, amit a Teremtők húznak, keltenek maguk után.
A pikók felül zártak, jelezvén, hogy itt a forrása ami kelti, vagyis
innen indul a növekedése, míg alul nyitottak, mert arrafelé még
folytatódik az időszál, gyakorlatilag a végtelenségig.
A piros kúpház tetején balról hat darab tetőcserép látható, jobbról
pedig kétszer hat, azaz tizenkettő. Ugyanígy a középen lévő kéményen is
hat darab piros tégla van. A Mindenhatóra, a Fiúra való utalások így
többszörösen is ábrázolva vannak. Ő ugyanis az Anyában létezik. A házon
összesen harminckét tetőcserép van.
A Fiút az Atya csinálta, Akinek kék kúpjában feltűnő módon nem két
bindut láthatunk alul, hanem két hármas hurkot. Ezzel jelzi az alkotó,
hogy az Atya által szült időrendszer hármas osztatú. Az univerzum
térideje három fő részre oszlik: egy téri és két hipertéri rendszerre.
Az Atya kúpján balról tíz tetőcserép van, a tíz okforrás tiszteletére,
jobbról pedig négy, amik a Fiú négy elsődleges elágazását engedik
sejtetni. A négy főkerubot vagy másnéven arkangyalt.
A két kúp között van egy ajtószerűség. Ez valójában nem ajtó, hisz
nincs rajta kilincs. Ez a téridő hullámtéri rendszerének
rétegezettségét mutatja. Hat barna csíkból áll vízszintesen, amik
egyrészt a téri rendszer hatos szimmetriájára utalnak, másrészt arra,
hogy a téridő dimenziószintjei 1-től 6-ig terjednek. Körülötte a
csavarmenetes keret elárulja, hogy az időszálak rendszere az egészet
átfogja, átszövi az aljától a tetejéig.
A ház körül állnak, illetve fekszenek még további rövidebb csavarodó
(balos) oszlopok, amik látszólag kerítéseknek tűnnek, de valójában az
őskáoszban látható egyéb időszál rendszerekre utalnak. A háttérben
meghúzódik négy fenyőfa, de az egyiknek csak a széle látható. Ezek
súgják meg, hogy a kúpos időrendszerek többféle Életfát, fraktális
elágazást is léteztetnek.
Mivel a Jancsi és Juliska mesében a két gyerek az erdőben barangolva
jut el a mézeskalács házhoz, ahol az öreg (vasorrú) banya lakik,
azonnal érthető, hogy az univerzum lényegének megismeréséhez, az
egyetemes tudáshoz csak az Életfákon keresztül barangolva lehet
eljutni. Az út persze veszélyes és a fő veszélyt a banya jelenti, ami
megeszi a felkészületlen gyerekeket. Ahogy a Nagy Anyába
kiszinkronizálódó űrhajók és lelkek is megsemmisülnek, ha nem elég
talpraesettek és ravaszak, azaz nem rendelkeznek térforrással és
megfelelő technikával.
A kéményből felszálló füst jelzi, hogy a házikón (teremtésen) belül
élet van, meleg és menedékhely. Így ez az egyszerű festmény, amit
elsőre bárki gyerekrajznak nézne, meglehetősen komplex módon, gondosan
megszerkesztve tudatja a szemlélővel a teremtés összes fontos titkát.
Egy süteményes doboz oldalára elrejtve, jó feltűnően, hogy a
kisgyerekek is azonnal meglássák. Így vannak a legnagyobb ezoterikus
titkok eldugva az orrunk elé, ahol csak az találja meg őket, aki tudja
mit kell keresni.

Készült: 2006.04.28.
Következő írás
Vissza a tartalomhoz