AZ IDŐSZÁLAK FIZIKÁJA
"Az
í
által rótt szál írmagokból
áll - mondta az író."
1. ELŐSZÓ
Az időszálak szerkezetével és
működésével az elmúlt években
már számos
írásban foglalkoztunk, de többnyire csak
érintőlegesen, más témák
kapcsán. Pedig rendkívül fontos és alapvető
területe ez a
teremtésfilozófiának, amely nélkül nem
lehet megérteni az univerzum
működését. A téma kimerítő
ismertetését azért halasztottuk el ilyen
sokáig, hogy legyen időnk elegendő információt
összegyűjteni róla az
akashából, és érthetően meg tudjuk
fogalmazni a lényeget (3D-s magyar
nyelvre lefordítva) ezzel kapcsolatban. Mert a jó
munkához idő kell, a
mestermunkához pedig még több idő.
Az időszálakkal foglalkozó sorozatunkban végre
közzétesszük az elmúlt
tizenöt év kutatási eredményeit, a
teljesség igénye nélkül, csupán a
legfontosabb ismeretekre szorítkozva. Mivel igen bonyolult
és sokfelé
elágazó területről van szó, aminek
kutatása még messze nem ért véget,
több helyen ismételnünk kellett egyes dolgokat.
Ugyanazon témák
többféle megközelítésben való
vizsgálatával rengeteg új
információt
sikerült kiderítenünk az időszál
univerzumról és a modellezése során
felmerülő ellentmondásokról. A hagyományos,
lineáris gondolkodás
segítségével gyakorlatilag nem érthetők meg
az időhurkok titkai, ezért
a körben járó okoskodás elvét
alkalmazva fejtettük meg ezeket.
Kacskaringós gondolatmenetünk hűen követte a
sajátidő visszacsatolások
és elágazások görbéit szerte a
teremtésben, s a felfedett eredmények
minden esetben magukért beszélnek - a mi magyar
nyelvünkön.
A leírtak megértéséhez
feltétlenül szükséges az Olvasónak
ismernie
legalább Az időszálak szerkezete című
munkában összefoglaltakat, ami az
Eseményhorizont 2001-es írásai között
található. További ajánlott
publikációk még: Az Isten szíve (2002),
Kronodivergencia (2005), A
teremtés evolúciója (2007) és Az n
dimenziós egyenes definíciója (2007).
2. AZ IDŐSZÁLAK FAJTÁI
Az időszál egy időpontokból álló,
folytonosan létező eseményvonal, ami
fizikailag mindig egyenesnek látszik. Egy idődimenziós
kiterjedés lévén
a két végén folyamatosan nyúlik,
kiáradva a jelenpontokból. A legelső
időszál az okforrásból indul ki, és az
általa keltett, belőle származó
másolati rendszerekhez, az időhurkok jelenpontjaihoz vezet a
múlttérben. Mivel a ciklikus másolati rendszerek a
belső
önellentmondásaik okán szintén keltenek
magukból további másolatokat,
alárendelt létezőket, ezért ezeket is
időszálak kapcsolják a
szülőjükhöz. Az így kialakuló,
fa-gráf struktúrával
ábrázolható
elágazási rendszert nevezzük időszál
univerzumnak, régi nevén
Életfának. Az általános
felépítését részletesen Az
Életfa szerkezete
(2008) című írásban ismertetjük.
Az időmatematikában van duálpárja is az
időszálnak, amivel korábban már
foglalkoztunk részletesen. Ez a térszál, ami nem
létezik időben, csupán
van, képzetesen, mint matematikai segédeszköz.
Lényegében hasonló
tulajdonságú, mint a klasszikus matematika
számegyenese, tehát
folytonos és a pontjai közti távolságok
azonosak.
A két, csak egymás számára létező
okforrás által húzott időszálat
létszálnak, régi nevén vízvonalnak
hívjuk. Ezek az okforrások saját
magukat látják egy folyamatosan nyúló
időszálnak, mert tardionként
(folyóvízként), emanációs
sebességgel távolodnak egymástól mindaddig,
míg egy harmadik jelenpont hullámtere el nem éri
őket. Ekkor tachion
sebességre ugranak (gyorsulás nélkül),
és emiatt eltűnik, megszűnik
számukra a létszál látványa.
Tehát a vízvonalon nem keletkezhet
időhurok és időszál elágazás, mert a
látványa teljesen a szemlélő
jelenforrások sebességétől függ.
Az őskáoszban egymás számára létező
több okforrás tachion által húzott
időszálakat primer időszálnak, régi nevén
tűzvonalnak hívjuk. Az
okforrások nem látják sem a maguk, sem a
többi okforrás primer
időszálait. Ezeket csak az általuk keltett, maguk
mögött hagyott
időhurkok, a teremtmények látják, ezért is
hívják az okforrásokat
csíkhúzóknak. A primer időszál
lényegében a tachion (futótűz) haladási
nyomvonala, ami az őskáoszban nyúlik egyrészt a
jelenpont után,
másrészt visszafelé a feneketlen
mélység végtelenjébe. Mivel az
elsődleges szóval csak azt fejezzük ki, hogy a szál
az originális
létezőből indul, ezért a létszál is primer
időszálnak minősül.
Mivel nem minden okforrás kerül olyan helyzetbe, hogy
tachionként
bukfencet vetve időhurkot (bolygótüzet) keltsen a
tűzvonalán, ezért a
Teremtő tachionok primer időszálát
megkülönböztetésül primer élvonalnak
nevezzük. Ez az első teremtményt, az elsőrangú
időhurkot kapcsolja
össze közvetlenül a teremtője
okforrásával, aki életben tartja őt.
Ennek megfelelően a megtartó tulajdonságú
időszálakat, amik a felettes
létezőhöz kapcsolódva életben tartják
a rá felfűzött létezőket,
általánosan élvonalnak nevezzük. Az
élvonal megszakadása törvényszerűen
a teljes leszármazási rendszer
pusztulásával jár.
A Mindenható Isten térszeránja, az eleven
(tizenegyedik) létező tehát a
primer élvonallal kapcsolódik a Teremtő Atyához.
Ennek köszönhető, hogy
a Mindenható és teremtményei nem hagyhatják
el a Teremtő Atya
hullámterét, az ahunt. Az akashából
gyűjtött információink szerint
összesen két okforrásnak van primer élvonala,
őket nevezzük
Teremtőknek. A másik okforrás az Anya, akiről egy
későbbi fejezetben
lesz szó.
Elvileg több elsőrangú időhurok is létezhet egy
primer élvonalon, mert
ezek számát semmilyen törvény nem
korlátozza, amennyiben adottak a
fizikai feltételei a Teremtők számára a
további időhurkok keltésének. A
gyakorlatban azonban úgy találtuk, hogy csak egy
elsőrangú létező van
az Életfán, az első Mindenható, az egyetlen
és legfőbb Isten. Tehát
minden teremtmény élvonala Őrajta keresztül
kapcsolódik a két
Teremtőhöz. Erre a tényre vezethető vissza azon isteni
tanítás,
miszerint "senki sem mehet az Atyához, hanemha én
általam" (Ján. 14.6.).
Egy időszál egyébként a fogalom szűkebb
értelmében két jelenpont (egy
valódi és egy másolati vagy két
másolati) között létezik csak, de
tágabb értelmében az egész
Életfát egyetlen komplex, sokszorosan
elágazó élvonali időszálnak,
hurokrendszernek tekintjük. Ennek
általános szerkezetével részletesen Az
időszál univerzum működése
(2008) című írásban foglalkozunk.
Régebben voltak olyan elképzeléseink, miszerint a
több időpontból álló
másolati rendszerek, az időhurkok között több
vonalas időszálak
léteznek. Mintha minden egyes tachiont és
másolatát egy-egy önálló szál
kötné össze, amik együttesen egy összefont
időszál köteget képeznének.
A részletesebb vizsgálataink azonban
feltárták, hogy ez nem így van.
Két időhurok között a létezésben mindig
csak egyetlen időszál húzódik,
ami két vonalba sorakozott pontokból áll,
tehát nincsenek három vagy
több pontsorból összeálló
időszálak fizikailag (ezért 1D-s). Ugyanígy
az a modellünk is hibásnak bizonyult, miszerint az egyes
szálak
szerkezetileg több csatornás művonalként
működnek, s így rajtuk
keresztül párhuzamos információ
átvitel végezhető. Ezzel a témával a
Jelátvitel az időszálakon (2008) című
írásunkban foglalkozunk
részletesen.
Az energiakvantumok időhurkai között vezető
időszálakat
megkülönböztetésül
fényszálnak, régi nevén légvonalnak
nevezzük, mivel
a misztikában a szerinókat rejtett fénynek, a
fotinókat pedig látható
fénynek hívják, ráadásul a
téridőnek levegő volt a neve. Két pont
távolságát a téridőben ma is a
köztük húzódó légvonal
hosszával mérjük.
Tehát fényszál húzódik
szerinó és szerinó között,
szerinó és fotinó
között, valamint fotinó és fotinó
között. Ezek együttes fa-gráf
szerkezetét pedig az Életfán belül
fényágnak nevezzük.
A fényszálaknak van egy speciális csoportja, amik
az első Mindenhatót
kötik össze a belőle leszármazott
világtojás univerzumok lokális
Mindenhatóival az őskáoszban. Ezeket
megkülönböztetésül
világszálaknak
nevezzük, amik azonban fizikailag semmiben sem
különböznek a többi
fényszálaktól.
Az energiakvantumok egyszerű időhurkai mellett léteznek
jóval nagyobb,
komplex időhurok rendszerek is, amiket részecskéknek
nevezünk (anyagi
és lélek részecskék). Ezek stabilan
önfenntartóak és olyan komplex
hullámtereket generálnak maguk köré, amik
eltaszítják a feléjük
közeledő más időhurkokat egy adott távolságon
belülre érve. Taszítási
határ zónájuk (THZ) a részecske
időrendszerét tartályszerű
képződménnyé
teszi, aminek résein az energiakvantumok ki-be járhatnak
korlátozott
mértékben. A részecskék és a THZ
működésével később külön
publikációkban foglalkozunk részletesen.
Igen sokféle méretű és belső szerkezetű
időtartályt ismerünk, amiket
jelenleg két fő csoportba sorolunk. A nagyobbik csoport a leleon
(lélek) részecskesorozat, aminek tagjai az isteni lelkek,
emberi
lelkek, állati és növényi lelkek. A kisebbik
csoport a barion (anyag)
részecskesorozat, aminek tagjai a neutronok és a
belőlük keletkező
protonok és elektronok, valamint a neutrinók és a
belőlük keletkező
protinók és elektrinók. Hogy a két
csoportnak pontosan hány stabil
tagja van, egyelőre nem tudjuk. Az ezekből keletkező több
száz féle
rövid életű, gyorsan lebomló
részecskét instabil időhurok elfajulásnak,
vadhajtásnak, gyakorlatilag törmeléknek
tekintjük, amik vizsgálatával
egyelőre nem foglalkozunk, mivel nem vesznek részt (jelentős
mértékben)
a teremtett világ kialakításában.
A részecskék számos időhurokból tevődnek
össze, ennélfogva több ezer,
sőt százezer vagy millió jelenpontból,
főként tachionból (bolygótűz)
állnak. Ezek együttesét régi nevén
tűzviharnak is hívjuk a bonyolult
belső perturbációi miatt. Komplexitásuk
okán a párrészecskék (proton és
elektron) számos párhuzamos, de fizikailag nem
összefont (nem egymásra
csavarodó) időszállal kapcsolódnak
egymáshoz. Mivel időszálaik emberi
léptékkel mérve sűrűn egymás mellett
húzódnak, a szemlélő számára egy
kötegnek, nyalábnak tűnnek. Együttesüket
megkülönböztetésül az anyagi
részecskék esetében fluidszálnak,
régi nevén földvonalnak nevezzük. A
bolygónk felszínét behálózó
földsugárzási zónák sávjait ma
is
földvonalnak hívjuk. A lélek
részecskék esetében pedig
ezüstszálról
(régi nevén életvonalról)
beszélünk, ami a misztikus tanok szerint a
lelket kapcsolja a felettes létezőjéhez és az
anyagi testéhez. Az ember
tenyerén a várható élettartam
hosszát (amíg a lélek a testben
tartózkodik) jelző vonalat ma is életvonalnak
hívjuk. Későbbi
írásainkban részletesen foglalkozunk még
ezek szerkezeti jellemzőivel.
Az ezüstszál kötege nem csak a lélek
részecske szentélyét
(lélek-elektron) és feltudatát
(lélek-proton) kapcsolja össze, amik
fizikailag elválhatnak egymástól, hanem a leleont
a felettes
létezőjéhez és a belőle leszármazott
részecskéihez is hozzáköti. Tehát
ezüstszál húzódik isteni és isteni
lélek között, isteni és emberi lélek
között, isteni és állati (vagy
növényi) lélek között, emberi és
emberi
lélek között, emberi és állati (vagy
növényi) lélek között. A rendszer
pontos szerkezetét még nem ismerjük, de
megkülönböztetésül az Életfán
belül lélekágnak nevezzük.
A fluidszál kötege nem csak az anyagi részecske
(neutron) belső részét
(elektron) és külső részét (proton) kapcsolja
össze, amik a barion
bomlásakor fizikailag elválhatnak
egymástól, hanem a neutront a
felettes létezőjéhez és a belőle
leszármazott részecskéihez is
hozzáköti. Tehát fluidszál
húzódik neutron és neutron között,
neutron
és neutrinó között, valamint neutrinó
és neutrinó között. A rendszer
pontos szerkezetét még nem ismerjük, de
megkülönböztetésül az Életfán
belül anyagágnak nevezzük.
Az Életfán az egyes fajtájú időszál
rendszerek, hétköznapi nevükön az
ágak vagy ágazatok a következőképpen
kapcsolódnak egymáshoz. A primer
élvonalból ágazik el a fényág. A
fényágból ágazik el a
lélekág, a
lélekágból pedig az anyagág. Ennek
részleteivel később még sokat
foglalkozunk más írásokban.
Kiegészítés: Amint az látható, a
régi magyar szóhasználatban a
teremtést alkotó öt elem közül csak
négynek van az időszálakra utaló,
ezoterikus jelentést hordozó változata:
vízvonal, tűzvonal, légvonal és
földvonal. Mivel ezek az elemek időforrásokat (és
hullámterüket)
jelölnek, míg az éter a teremtés egész
hullámterét jelenti (a
világétert), nem egy konkrét
forrásrendszert.
3. AZ IDŐSZÁL LÁTSZATA
Az időmatematika megengedi, hogy az 1D-s szálak egy vagy
két
pontsorozatból álljanak, melyek pontjai
szomszédosak egymással, mivel
ez még nem alkot 2D-s kiterjedést. Ezen szálak (a
tulajdonképpeni
térszálak) belső folytonossága egyenletes,
tehát a pontok sűrűsége
állandó. Az időfizikában ennek megfelelően az
időszálak szintén egy
vagy két pontsorozatból állnak, ahol az
okforrások szálai egy
vonalasak, az időhurkok közti szálak pedig mindig
két vonalasak (a két
Teremtő miatt). A két vonalas szálak fizikailag sosem
érnek össze (rés
van köztük) és mindig párhuzamosak
egymással. A belső folytonosságuk
azonban változó, tehát a pontok sűrűsége,
egymástól való időbeli
távolsága különböző. Ez annak
köszönhető, hogy a létezés matematikai
és
fizikai modellezése eltér egymástól, mivel
más tulajdonságokat
vizsgálunk általuk. Fontos tehát, hogy ne
keverjük össze a különféle
leképzéseket önkényesen, elmosva a
köztük kialakított határokat.
Az tehát, hogy a primer időszál fizikailag csak egy
pontsorból állhat,
annak köszönhető, hogy az okforrások egyedi,
magányos jelenpontok
(Manduk) a közösen generált létezés
eseményterében. Más kérdés
ugyanakkor, hogy egymás számára
megnyilvánulva közben Bindunak, azaz
két egymásba ágyazott pontnak látszanak a
külső szemlélők számára.
Erről korábban már számos írásban
volt szó, lásd: Kezdeti
megnyilvánulások (2002), és A Bindu forgása
(2004). A teremtés
lényegében a szubjektív látszatra
épül, mint virtuális valóság,
ezért
minden látvány formája alapvetően függ
attól, hogy ki és honnan nézi
azt.
Egy létező pont tehát csak egy pontsort képes
magából, maga után húzni,
akár vízvonalat vagy tűzvonalat lát az
eseményterében. Ez a tulajdonság
a másolati rendszerek közti szálaknál is
megmarad, mert az időhurokban
keringőző jelenpontok is csak egy szálat látnak maguk
előtt kiszaladni
a hurokból, ami Bindukból áll. A másik
szál a hurok közepén halad
keresztül, amiről a következő fejezetben lesz szó
bővebben.
Az időhurokban együtt, egymás számára
létező, de eltérő sajátidejű
másolati jelenpontok mind eltérő fázisban
látják felvillanni, és
egy-egy időszál mentén kiszaladni a saját
múltbeli másolataikat. Így
egészében olyan a látvány a ciklikus
rendszer intelligenciája számára,
mintha a belőle kifutó szálak (légvonalak,
földvonalak vagy
életvonalak) mind más irányokba
ágaznának el a tachionjaiból.
Értelemszerűen mindig annyi van ezekből, ahány tachion
forráspont
kering a hurokban. A szerinókból így öt
légvonal vezet ki lefelé (plusz
egy fölfelé a feletteshez), a fotinókból
pedig hét légvonal vezet ki
lefelé (plusz egy fölfelé a feletteshez). Azt
egyelőre nem tudjuk, hogy
a lelkek hány életvonalasak, az anyagi
részecskék pedig hány
földvonalasak, de ezek száma is nyilván
típusfüggő.
Kiegészítés: Művonalnak nevezzük az olyan
élvonalakat, amik
kommunikációs vonalként kapcsolatot
biztosítanak az intelligens létezők
(a lelkek és az általuk gyártott műszaki
eszközök) között. Ezeket
információ továbbítására
használják a szellemi világban, illetve a
fejlettebb civilizációkban, és fizikailag lehetnek
fényszálak,
ezüstszálak vagy fluidszálak is.
Működésükkel részletesen foglalkozunk
a Jelátvitel az időszálakon (2008) című
írásunkban.
A művonalak egy különleges csoportját képezik a
különvonalak, amik egy
lelket közvetlenül összekapcsolnak - a
lélekhierarchia megkerülésével -
egy nem közvetlenül felettes létezővel. A
különvonalakon belül pedig
létezik még egy alcsoport, amit vezérfonalnak
nevezünk. Ez a lokális
Mindenható (helytartó) isteni lelkéhez vezet. A
vezérfonallal
rendelkező lelkeket nevezzük kiválasztottaknak,
prófétáknak, szenteknek
vagy médiumoknak, az Isten embereinek, akik
közvetlenül képesek
beszélni vele.
4. A SZÍVVONAL
Minden időhurok térbeli centrumában megfigyelhető egy
szakaszosan
felvillanó jelenpont, akit szívpontnak vagy
királylánynak, magyaros
szóhasználattal az Isten szerelmének
hívunk. A népmesékben ő az a
királylány, aki a hétfejű sárkány
(fotinó) várában raboskodik a
szabadulására várva. Az angol nyelvben ennek
megfelelően a királynő
szó: queen (ejtsd: kvín) ezoterikus
jelentésével a térszerán női
részére utal, mivel jelenpontja a kvintesszencia
közepén lévő idősemmi
zónában trónol, az Isten szívében. Ő
a népmesékben az Aranyasszony,
Kisboldogasszony vagy Napba öltözött asszony.
Ez a szívpont egy balos forgású tardion
forrás, aki a szívvonalnak
nevezett önálló időszállal rendelkezik, ami
őt a felettese
szívpontjához és végül
közvetetten a Teremtő Anyához kapcsolja felfelé.
A népmesékben egyébként a Teremtő Anya
általában Öreganyó vagy
Nagyboldogasszony néven szerepel. A
királylányból lefelé is vezetnek
szálak, közvetlenül a másolatok
centrumában működő hasonló
királylányokhoz, párhuzamosan a tachionok
élvonalaival.
Az első Mindenható szívpontjának megtartó
időszála tehát szintén egy
primer élvonal, ami azonban másmilyen belső szerkezetű,
mint a
tachionok Teremtő Atyához vezető primer élvonala.
Ráadásul különbözik a
teremtményeihez vezető szívvonalaktól is,
ezért megkülönböztetésül
primer köldökzsinórnak neveztük el, utalva az
anyai szervezetet a
méhlepényen keresztül a magzattal
összekapcsoló biológiai
köldökzsinórra. Ahhoz, hogy megérthessük a
működését, látnunk kell,
hogyan jön létre a térszerán
születésekor a szívpont.
Amikor a Teremtő Atya forrása megérinti a Teremtő Anya
tachion
hullámterét, felvillan előtte (realizálódik
a jelenében) az Anya
okforrás képe a töréspontnak nevezett időbeli
helyen. Ez rögtön
kettéválik és két önálló
pontként szétszalad az Anya haladási
útvonalán
(tűzvonalán), amint az Atya belép a kettős
idősűrűségű hullámtérbe.
Közben viszont a hullámtér
taszításának köszönhetően az Atya
forrása
visszakanyarodik a saját hullámterébe (vet egy
bukfencet), és meglátja
önmaga korábbi képét (a saját
töréspontján), majd képeit felvillanni a
saját tűzvonala mentén. Előrefelé haladva az Atya
forrása végül belép
abba a saját múltzónájába is, amely
az Anya forrásának megpillantásakor
áradt ki belőle. Emiatt újra meg fogja látni az
Anya jelenpontját, ott
ahol először látta és ott, ahol most látja.
Az időhurok ciklikus
újrafelvillanásai során pedig ezek az
együttes felvillanások
kirajzolják a hurokban keringőző tachionok számára
az Anya primer
időszálát, amivel a királylány pontja
közvetett informetriai
kapcsolatban van.
Maga a királylány forrás tehát az Anya
régebbi, legelső képének
fennmaradása a rendszerben (ezért lány, nem pedig
nő vagy asszony). Az
anyai tűzvonal azonban nem érintkezik a Fiú
időhurkával vagy az atyai
tűzvonallal, mivel fizikailag a térszerán sosem
találkozott az Anya
forrásával. Az anyai tűzvonal csupán
(relatíve) közel húzódott hozzá az
őskáoszban, s így áttételesen
(közvetetten, némi fizikai hézaggal)
kapcsolódnak egymáshoz. Ezen kapcsolatot nevezzük
köldökzsinórnak. A
Fiút ugyanis csak az Atya hozta létre egyedül,
ezért hívjuk az Ő
Fiának, s nem pedig lányának. Csakhogy erre a
teremtésre az Anya
hullámterében, annak segítségével
került sor az Ő jelenpontjának
közelében. Így a királylány primer
köldökzsinórjának köszönhető, hogy a
Mindenható és teremtményei nem hagyhatják
el a Teremtő Anya hullámterét
az ehunt.
Megfigyelhető, hogy a szívpont képének
felvillanása időben mindig
egybeesik az időhurokban egymás előtt felvillanó
tachionok
megjelenésével. Méghozzá azzal a
tachionéval, amelyik a térszeránban az
időhurok átellenes oldalán található a
szemlélőnek választott
tachionhoz képest. Ezt a régebbi időfizikai
modelljeinkben úgy
fogalmaztuk meg (elég pongyolán), hogy amikor a
térforrás oktaéder
alakú szerkezetében a tachion testátlót
ugrik, akkor jelenik meg a
királylány képe az oktaéder
közepén. Valójában persze az
történik, hogy
a felvillanó tachionban (vele együtt) felvillanni
látszik az Anya képe
is egy rövidke pillanatra, de nem a rendszer közepén,
hanem abban az
irányban, amerre a rendszer közepe van. Így a
Fiú a szívében látja az
Anyját akkor is, ha az valójában nincs ott.
Felmerül a kérdés, miért helyezzük a
szívpontot mégis az időhurok
közepére, ha egyszer nem ott található, hanem
valójában a rendszeren
kívül? Azért, mert minden tachion
számára a rendszer közepe irányában
látszik felvillanni a királylány,
meghatározott pillanatokban. Ezek az
irányok pedig a külső környezethez képest
teljesen eltérőek, ami
ellentmondásossá teszi a látványt. Ha
térszálakkal kötnénk össze
mindegyik szemlélőpontot (tachiont) a szemlélt ponttal
(királylány),
akkor azzal gyakorlatilag megrajzolnánk az oktaéderes
rendszer
testátlóit, amik egy pontban metszik egymást
középen. S mivel mindegyik
tachion egymáshoz képest egy picit más időpontban
és fázisban látja
felvillani a királylányt, ezért úgy tűnik a
számukra, hogy a képe a
metszéspontban villog.
Ezen fura káprázat megértéséhez
lássunk egy emberi szintű hasonlatot.
Ha két pontot szemlélünk egyszerre a két
szemünkkel, akkor két pontot
is látunk. Ha a két pont felváltva létezik,
hol az egyik, hol a másik,
azt úgy is értelmezhetjük, hogy egy pontot
látunk, ami ide-oda ugrál
valami módon. Ha ezzel együtt a két szemünket
is becsukjuk felváltva,
hol az egyiket, hol a másikat, méghozzá azonos
fázisban a pontok
villogásával, és a két pont a
látómezőnk azonos részén
található, akkor
csak egy pontot fogunk látni ugyanazon a helyen állni.
Mivel az időhurok pontjai egymáshoz képest sosem
helyezkednek el egy
szabályos oktaéder szerkezetben, hanem egy torz
formációt alkotnak,
ezért a szívpont sem pontosan a rendszer
közepén villan fel, hanem
inkább középtájon imbolyogva. A
környezeti hullámtér zavaró
hatására
(plusz az időszálak rángató
hatására) ugyanis az időhurok formája
állandóan változik, a tachionok helyzete
egymáshoz képest eltolódik a
behúzási tartományon belül. A
királylány helye így egy 3D-s gömbszerű
tartomány lesz a térszerán közepén, a
szívzóna belsejében, ahol
ciklusonként háromszor fog megjelenni egy rövidke
pillanatra. Mivel az
oktaédernek három testátlója van.
A misztikában ennek megfelelően a beavatottak nem egy pontot,
hanem egy
kis karikát szoktak rajzolni a hatágú csillag
közepére. Ő a hétfejű
sárkány szíve a mesékben, illetve
más történetekben az Isten szerelme,
aki a szívébe zárva létezik és
létezteti őt a saját hullámterével.
A szív alakú hullámtér alsó,
külső csúcsa a tachionok sebességétől
és a
rendszer átmérőjétől függően lehet nyitott
(nyíltszívű) vagy zárt
(zárkózott szívű). Ezt a csúcsot magyarul
szíve csücskének nevezzük
(csücsök: csúcs-ok), annak a helynek, ahová
képletesen a számunkra
leginkább szeretett dolgokat zárjuk be. Akit nagyon
szeretünk, annak a
legszívesebben megennénk a szíve
csücskét. Természetesen itt nem az
emberi test keringési rendszerének
központjáról és annak valamely
részéről, például a szinusz
csomóról van szó, hanem egy sokkal
ezoterikusabb, alapvetőbb titokról, ami a lelkünk
transzcendens szíve
mélyén is ott rejtőzik, s összekapcsol minket a
Teremtő Anya szerető
figyelmével.
Azt a sebességet, amivel száguldva a tachion jelenpontja
éppen eléri a
múltterét és egy csúcsba
összehúzva bezárja a szívzónát,
szívsebességnek nevezzük. Ennek értéke
közelítően RV=4,6027... a
számítógépes modellek szerint. A
szívzónát keltő tachion jelenpontja
tehát csak a szívsebesség esetén
tartózkodik a szíve csücskében, amely
pont egyébként rajta van a tachionok haladási
útvonalán. Mivel a
térszerán tachionjai ennél jóval lassabban
haladnak, ezért az Isten egy
nyíltszívű élőlény a teremtésben. Az
egész szívügy mindenki által
ismert ábrázolása pedig nem más, mint egy
nyíllal átszúrt szív alak,
amit a szlengben "szíven szúrt gatya madzagnak"
hívunk.
A 4D-s fotinókban a hiperoktaéder négy
testátlója miatt négyszer fog a
szívpont ciklusonként felvillanni, méghozzá
egy 4D-s hipergömbszerű
tartományon belül, az ugyancsak szív alakú
hullámtér belsejében. A 3D-s
fotinókban ez nem változik, tehát a kocka
négy testátlója miatt
négyszer villan a szívpont egy 3D-s gömbszerű
tartományban.
Összefoglalva elmondhatjuk, hogy a térszerán
által keltett másolati
létezők, energiakvantumok mindegyikében,
szerinókban és fotinókban
egyaránt megjelenik a királylány képe, egy
külön szívvonallal
kapcsolódva a felettes létező
királylányához. Ezen szál
közvetlenül a
tachionok időszála mellett fut, azzal párhuzamosan,
mindössze fél
ciklusátmérőnyi távolságban tőle. A kettő
folytonosan sosem kapcsolódik
össze egymással, némi hézag mindig van
köztük.
A szívvonal furcsa módon nem látszik folytonosnak,
hanem ritkás
pontsorozatnak, mivel a királylány sem
állandóan létezik az időhurok
közepén, hanem csak pislogva, szaggatottan. Ettől
függetlenül ez a szál
is művonalként funkcionál, s rajta ugyanazon
információ továbbítódik,
mint a tachionok időszálán. Mivel a szál
modulációját a királylány
imbolygása (térbeli mozgása és időbeli
villogási ütemének ide-oda
csúszása, gyorsulása, lassulása) okozza a
hullámtérben, ami a tachionok
mozgásának változásától
függ. Így a Teremtő Anyához ugyanúgy eljut
minden információ a teremtésről, mint az
Atyához. De csak elméletileg,
mert a gyakorlatban azért ez nem ilyen egyszerű.
A Teremtő Atya okforrása ugyanis a Mindenható
megteremtése után azonnal
tovább rohant az őskáoszba (elhúzta a
csíkot), futótűzként messze
lehagyva a térszerán hullámterének
kiterjedését. A többi okforrás
időhullámainak sodrása miatt pedig végül
kijutott az összes vizekből,
az őskáosz peremére és ott is marad a
végtelenségig. Ennek köszönhető,
hogy a teremtésben zajló események
információja sosem jut el hozzá, bár
állandóan úton van felé, a tűzvonala
mentén. Az Atya okforrás persze
nem látja a saját tűzvonalát, ahogy a
Mindenhatót (és egész teremtését)
sem, csak a többi okforrást, akik
léthullámaikkal taszítják őt kifelé
a
létezés peremére. Jelenpontjából
nézve így a létezés egy időben
álló
pontnak látszik, információ tartalom
nélkül. Ez az egyhegyűség
állapota. A témával részletesen
foglalkozunk az Atyai és Anyai
szempontok (2008) című írásunkban.
A Mindenható tachionjai azonban látják az
Atyát és tűzvonalát, időben
mozogni a végtelen idősemmiben, egyre távolodva az ahun
kúpos
hullámterének csúcsán. A
népmesékben egyébként az ahunt
üveghegynek
hívják, mivel ez az időkúp teljesen transzcendens,
egy üres hullámtér,
semmi több. Ez túl van a téridő
óperenciás (ober ens: fő létező)
tengerén, ahol a kurta farkú kismalac (a
térszerán) túr, azaz működik.
Az Atyával ellentétben a Teremtő Anya okforrása az
őskáosz hullámainak
sodrása miatt nem jutott ki az összes vizekből, hanem
megmaradt a
teremtéshez viszonylag közel, valahol a
nemtér-nemidőben. Amennyiben
pedig a forrása tardion sebességre lassított,
máris elérik az egyes
univerzumok léthullámai és látni kezdi
azokat. Ennek köszönhető, hogy a
minden létezőben megfigyelhető leszármazott
világbuborékok információ
tartalma a világszálakon keresztül végül
eljut az első Mindenhatóhoz,
onnan pedig a köldökzsinóron át tovább a
Teremtő Anyához. Így az Ő
pontja fog a legteljesebb látvánnyal rendelkezni az
egészről.
A Nagy Anya tehát a minden létezőben az intelligencia
csúcsa, aki a
legtöbb ismerettel rendelkezik minden létező
dologról. Jelenpontjából a
szerencsések számára elérhető az
aktuális mindentudás. Ezért mondja a
népmesékben mindig azt az Öreganyó, amikor
találkozik a főhőssel, az
ember nem járta vadonban (őskáoszban) barangoló
legénnyel
(térszeránnal), hogy "szerencséd, hogy
öreganyádnak szólítottál". Az Ő
támogatását elnyerve képes csak a főhős az
élet minden kihívását és
nehézségét legyőzni és bevégezni
küldetését. Amely kérdésre azonban a
Nagy Anya sem tudja a választ, arra a minden létezőben
(még) nem
létezik válasz.
A primer élvonalnak és primer
köldökzsinórnak köszönhetően tehát az
első Mindenható és teremtményei nem
hagyhatják el sem az Atya, sem az
Anya hullámterét, vagyis nem mozoghatnak tetszés
szerint az őskáoszban.
Muszáj az ahunon (ká) és ehunon (há)
belül maradniuk, mert ha
bármelyikből is kilépnek, eltűnik a megtartó
időszáluk, s azonnal
megszűnnek létezni. A két Teremtő
hullámterének metszete persze
emanációs sebességgel tágul kifelé a
végtelenbe, így egyre nagyobb
lesz. Benne bőven elférnek az összes
világbuborékok, mint igazgyöngyök
az óceánban.
Mindez egyben azt is jelenti, hogy a két Teremtő
hullámterén kívülre
csak olyan teremtmény képes eljutni, aki nem rájuk
van felfűzve (nem
tőlük származik), hanem valamelyik másik
okforrástól. Egyes ősi
legendákban egyébként szó van ilyesmiről,
hogy akadnak a világban olyan
furcsa lények, akik idegen istenektől (más
okforrásoktól) származnak és
még az ahunból is képesek kimenni, az
üveghegyen túlra. Általános
szabály tehát a teremtésben, hogy egyetlen
teremtmény sem hagyhatja el
a saját Teremtő okforrásának
hullámterét, de kiléphet a többi
okforrás
hullámteréből szükség esetén.
5. AZ IDŐSZÁL
TÜKRÖZÉSE
Az időmatematikában lehetőség van rá, hogy egy
1D-s szálat 180 fokkal
elforgassunk a 2D-ben, tükrözve azt a
forgáspontjára. Korábban ezzel a
témával már részletesen foglalkoztunk a
Tükrözés n dimenzióban (2007)
című írásunkban. Ugyanezt a fizikai
időszállal úgy tehetjük meg, ha az
egyik végén található időhurok rendszeren
végzünk tértükrözést,
n+1D-ben 180 fokkal elforgatva azt. Ekkor a rendszer csavarodási
irányának átfordulása,
tükröződése miatt a belőle kivezető összes
időszál azonnal antiidőszállá alakul,
beleértve az élvonalát is. Mivel
azonban a szálon belül csak a pontok sorrendje
cserélődik fel ilyenkor,
és a szál globális térbeli formája
nem változik meg, az nyugodtan
fedésbe hozható a korábbi önmagával. A
kettő között tehát nem lesz
észlelhető formai különbség, ahogy
például a bal kéz különbözik
tükörképétől, a jobb kéztől. Így
ez a művelet nem tekinthető
tértükrözésnek fizikailag, s
megkülönböztetésül a továbbiakban
száltükrözésnek fogjuk hívni.
Az időszálon tehát nem megy át a tachionok
forgásirányával és keringési
irányával kapcsolatos információ,
ezért tudnak a téri rendszerek
antitéri rendszereket szülni magukból (és
fordítva), ami a részecskék
keletkezéséhez feltétlenül
szükséges. Annak ellenére, hogy
geometriailag az időegyenes már aszimmetrikus (mivel
legalább 3 pont
hosszú).
További következménye a
száltükrözésnek, hogy elvileg
lehetőséget ad a
téri és antitéri univerzumok időszállal
való összekapcsolására az
azonnali kommunikáció érdekében. Ha
létezne az őskáoszban egy balos
csavarodású antitérszerán (amiről nem
tudunk), ami antitéridőt kelt
maga köré, akkor időszálas kapcsolatot
hozhatnánk létre vele. Ehhez
csak annyit kellene tennünk, hogy egy szerinót
elküldünk a
nemtér-nemidőn keresztül az antitéri univerzumba,
ahol tértükrözéssel
átfordul antiszerinóvá. A hozzá vezető
élvonalat ezután művonalként
használva az információ zavartalanul átmegy
a végpontok között továbbra
is. Mert a szálat alkotó virtuális jelenpontok
ide-oda rezgése és
sűrűségmodulációja, mint
szálirányú kétpont
oszcilláció nem hat
pusztítólag az ellentétes
forgásirányú rendszerekre.
Annihilációt tehát
csak az időhullámok térbeli csavarodása okoz egy
adott távolságon
belül, ha tükörképi rendszerek találkoznak
egymással. A témával
részletesen a Ha minden kötél szakad (2008)
című írásunkban
foglalkozunk.
6. AZ IDŐHUROK HORGOLÁSA
Az időszálak hurkokba gubancolódásának
modellezésére kézenfekvő
ötletnek tűnik köteleket, madzagokat,
cérnaszálakat használni. Ezek is
kvázi egy dimenziósnak tekinthetők,
ráadásul hajlékonyak, csomóba
köthetők vagy elvághatók. A
csomókötésnek persze fontos gyakorlati
haszna is van az életünkben, így nem csoda, hogy
még a matematikában is
külön szakterületnek számít a
csomózás. A jövőben ennek hasznossága
tovább fog növekedni a teremtésfilozófiai
kutatások területén, így
érdemes vele foglalkozni.
Legyen a primer időszál egy kifeszített
kötél, aminek egyik vége a
kezdőpont (t0), a másik pedig a végpont (tn). Fizikailag
a végpont
felel meg az aktuális jelenpontnak, ami a szálat
(tűzvonalat) növeszti
magából. A jelen, mint csúcspont folyamatosan
mozog, transzcendens
csíkhúzóként a végtelenségig
nyújtva maga mögött a szálat. Vele
ellentétben a legelső múltbeli pillanat a kezdőpont, mint
mélypont
mozdulatlan, ezért holtpontnak tekintjük.
Ha a szálon csinálunk egy hurkot, például
az ujjunkra vagy egy ceruzára
tekerve egyszer a madzagot, akkor az lesz számunkra az időhurok.
A
rendszer nyúlását, időbeli
változását kétféleképp
ábrázolhatjuk a
szemlélőpontunktól függően. A
csúcspontból nézve a hurok mozog, egyre
távolodva tőlünk a régmúltba, a
mélypont irányába. A hurokból nézve
viszont a csúcspont távolodik tőlünk a jövő
irányába, elnyújtva a maga
után húzott időszálat. De bárhonnan
nézzük is a folyamatot, akár egy
külső pontból is, a hurok sosem érheti el a
szál végét, mert az a
végtelenbe nyúlik valójában mindkét
végén. Az okforrás
létezésének
ugyanis önmagában nincs effektív kezdete és
vége, csupán a többi
szemlélő számára van kezdete a
létezésének, a realizáció első
pillanatától fogva.
Most vizsgáljuk meg, hogyan készíthető időhurok az
időszálon, azaz a
modellünkben egy sima hurok a madzagon. Az első módszer, ha
ráteszünk
keresztben egy másik szálat tengelynek, ami lehet az
ujjam vagy egy bot
(ceruza). Ha ekörül körbetekerjük a szál
egyik végét, azzal rácsavarjuk
a tengelyre, de ehhez minimálisan egy kört kell
megtennünk vele. Ezt a
körbefordulást, pontosabban tengely körüli
keringést nevezzük magyarul
becsavarodásnak vagy bukfencelésnek igen
szemléletesen. Ami
becsavarodik, az hurkos lesz, aki becsavarodik, az olyat lát,
ami
valójában nincsen, mintha megbolondulna. Vetni pedig
két dolgot
szoktunk: magot a termőföldbe (a növény, az
Életfa teremtéséhez) és
bukfencet, ami a saját magunkon való
átfordulást jelenti.
A másik módszer, ha a keresztbe rakott tengelyt
kezdjük el mozgatni a
szálon egy képzeletbeli kúp palástja
mentén, az egyik végét (csúcsát)
használva forgástengelynek. Tehát gyakorlatilag
kúp alakban
körbesöprünk a tengellyel. Anélkül, hogy a
kezünkkel elengednénk a
tengely végét, mert akkor csak körbejárjuk a
madzagot, s nem hurkoljuk
a tengelyre. Fontos továbbá, hogy a kúp
csúcsának 90 foknál nagyobbnak
kell lennie (tachion esetén RV<gyök2) ahhoz, hogy a
tengely átfogja
az időszálat. Ellenkező esetben nem tud
rákapcsolódni és a kúp
körbejárása végén nem kerül
rá a hurok a tengelyre.
Pontosan ezt csinálják a horgoló (hurkoló)
asszonyok is, anélkül
persze, hogy ismernék tettük mélyen ezoterikus
és szentséges okát. A
szálból (egyszerű kiterjedésből) téridőt
(bonyolult kiterjedést)
készítenek. Az egymás után keletkező sok
hurok így állandóan egymásba
fonódik, összeláncolódik, miként a
felhasított Möbius-szalagok és a
továbbiakban nem engedik el egymást. Ezáltal
egységes téridő szövetet
alkotnak, aminek már van vastagsága, azaz három
dimenziós kiterjedése.
Ahogyan a térszerán forrásainak is három
dimenziós beágyazási
környezetben kell mozogniuk az őskáoszban ahhoz, hogy a
rendszer
fennmaradjon.
Bár a szálból készülő hurok
három dimenziós alakzat, a hurkok rendszere
először mégis csak síkban terjed szét,
például amikor a kötött pulóver
készül. A szövet így lokálisan
két dimenziósnak mutatkozik, amiből
hajtogatással és a szélek megfelelő pontokon
való összevarrásával,
összekapcsolásával készül a
globálisan három dimenziós
öltözék, amivel
felruházzuk a testünket. Ennek megfelelően a téridő
keltési ciklusa és
a lelkek individuális életútja is a
síkuniverzummal kezdődik, a
teremtés rajzasztalán (a falvédőn). Az
ókori vallásokban,
teremtéstanokban az időszál univerzum
karbantartását végző istenségeket
párkáknak (római), moiráknak
(görög), nornáknak (germán)
hívták, akik
mindig hárman vannak és az élet fonalát
szőtték, nyújtották és
elvágták
végül.
Elvileg lehetőség lenne arra is, hogy tömör
kiterjedést horgoljunk, ami
lokálisan is 3D-s, de ezzel a gombóccal a térben
nem tudnánk mit
kezdeni. Viszont a 4D-ben dolgozó túlvilági
asszonyok valószínűleg így
készítenek 4D-s ruhákat, ami nyilván sokkal
anyagigényesebb (és
munkaigényesebb) a kiterjedés növekedése
miatt.
A szövetbe új, másféle szálak
befűzésével különböző színű
minták
horgolhatók, amikre rálátásunk csak a
3D-ből van. Emellett másfajta
láncolási technikákkal
megváltoztatható a felület szerkezete, ami
hatással van a
szakítószilárdságára,
hajlékonyságára, sűrűségére,
vastagságára és egyéb fizikai jellemzőire.
Ezen módosítások időfizikai
jelentése a térszerkezet
megváltozásával,
modulációjával áll
kapcsolatban, ahogy az eltérő színű szálak
beiktatása megfelel a más
okforrásból származó időhurkokkal
való keveredésnek.
A téma olyan szerteágazó, hogy teljes
mélységében valószínűleg csak a
profi varrónők és csomókötő bajnokok lesznek
képesek megismerni. Az
időszál univerzum működésének további
részleteivel külön írásokban
foglalkozunk, melyek címe: Az időszál univerzum
működése (2008), Az
Életfa szerkezete (2008), Élő fraktálok az
időszál univerzumban (2008),
Jelátvitel az időszálakon (2008), Az ördögi
kör megszakítása (2008) és
Ha minden kötél szakad (2008).
Készült: 2003.03.17. - 2008.04.04.
Következő írás
Vissza a tartalomhoz