A SZENTSÉG FIZIKÁJA

„Csak a szent cél szentesíti az eszközt.”

A szent olyan ember, akiről egy adott vallásban azt tartják, hogy különleges kapcsolatban áll a szakrális valósággal. Az Istennel vagy istenekkel, a túlvilági hatalmakkal, a mitikus birodalmakkal és a mitikus idővel képes kapcsolatba lépni. Szentnek ismerhet el valakit a tettei alapján a népi vallásos közeg vagy a hivatalos papi szervezet egyaránt.
Szent FerencA kereszténységben hivatalosan elismert szent lehet az, aki szenthez méltóan erkölcsös és tiszta életet élt az egyház tanaival összhangban és életében legalább két csodát tett. Az iszlámban a karizmatikus képességű csodatévő emberek, Isten barátai (valí) azok, akik közvetítőként lépnek fel az emberek és Allah között. A hinduizmusban az aszkéták (szádhu, jógi) testesítik meg a szentség fogalmát, ami az isteni lény emberi megtestesülésének (avatára) tekinthető. A buddhizmusban a szent megfelelője az olyan ember (arhat), aki felismerte a létezés igazi természetét és elérte a nirvánát. De szentnek tartják a bóddhiszattvákat és a megtestesüléseket is (korábbi szentek reinkarnációit). A konfucianizmusban az erkölcsileg tökéletes ember a szent. A taoizmus szerint szent az, aki szenvedélymentesen elfogadja a taót (az utat), az örök, teremtő abszolútumot és harmóniában él vele.
Ebben a cikkemben szeretném bemutatni a szentség, mint lelki állapot mögött rejtőző fizikai valóságot, amivel a világ vallásai már nagyon régóta nincsenek tisztában. Talán azért, mert a papi szervezetek jobb szeretik csak a haláluk után szentté avatni a szent életű embereket, amikor már nem fenyeget az a veszély, hogy bármely tettükkel összeütközésbe kerülnek a vallási hatalommal. Élő szentek hiányában pedig maga az erkölcs és vallási eszménykép válik holt ideává, s elveszíti kapcsolatát az élő emberek közösségével. Publikációm folytatása és kiegészítése A glória, mint beavatási szimbólum titkai (2007) című írásomnak.
Az istenek lélek részecskéjében, középen található szerinó térszerkezete hatos szimmetriájú, miként a gyémánt kristályrácsa vagy a hópihék. Mivel a forma és a rezgés egymást idézik, az olyan formációk, amik megfelelnek ennek a szerkezetnek, egyben az isteni rezgést, szentséget is kisugározzák magukból, behangolt adóvevő módjára. Ezért olyan fontos megfelelő geometriájú templomokat építeni és szakrális szimbólumokkal díszíteni őket kívül-belül. A leggyakoribb, közismert rezonátorok síkban (2D-ben) a Dávid-csillag és a mahad (hat szirmú virág), térben (3D-ben) pedig az oktaéder.
Az emberek lélek részecskéjében azonban fotinó található, ami nyolcas szimmetriájú, a 4D-s téridőben hiperoktaéder alakú, de a 3D-s téridőben kockává nyomódik össze. Ez a formáció pedig nem rezonáns az Istennel, vagyis nem képes a szentség alaprezgését árasztani magából. Tehát nem pusztán arról van szó, hogy az emberek bűnbe esett lények, hanem szó szerint a lelki alkatukból kifolyólag nem hajlamosak megtestesíteni a szent életet. Mivel nem arra a célra lettek teremtve.
Ahhoz, hogy valakiből mégis szent ember legyen, azaz „istenemberi” rezgésképet sugározzon a lelkéből, aminek egyik mellékhatása a glória megjelenése a fej körül, hasonlatossá kell válnia az Istenhez. Nem csupán szellemében (gondolatiságában, értékrendjében, tudásában, érzéseiben), hanem tetteiben és egyben a saját transzcendentális fizikai szerkezetében is. Ez megfelelő szintű tudás (beavatottság) nélkül nem valósítható meg, így minden korban a Földön csak nagyon kevesek kiváltsága marad, mivel elérése és fenntartása egyáltalán nem könnyű feladat. A buddhista jóslatok szerint például ebben a teremtési korszakban összesen ezer buddha nyilvánul meg a Földön, testbe reinkarnálódva, hogy a többi teremtmények üdvére legyen.
A lélek hatos szimmetriarendszerré alakításának módja a következő.:
Szent Margit1. Az emberi lélek időhurok rendszerének, de főként a centrumában egzisztáló fotinónak olyan harmadlagos csavarodásokat kell végeznie, amik eredményeképpen kifordul a 3D-s téridőből. Ekkor a hullámtere (fényideje) 4D-s lesz. Ezzel kitüremkedést hoz létre a 3D-ből, amiben sokkal szabadabban mozoghat, mintegy kifejezésre juttatva a képességei nyújtotta szellemi szabadságot.
2. A fotinó torz kockára emlékeztető formájú időhurkának úgy kell fordulnia a saját lokális 4D-s hullámterében, hogy időhurka kitáguljon, azaz kinyíljon egy 4D-s hiperoktaéderré. Aminek ekkor egy része természetesen kilóg a 3D-s beágyazási környezetből (az alvilágból) két oldalra (ana és kata irányba). Vagy két tachion forrása, vagy egy forrása és a nemfény-nemidő rétege fog kitüremkedni a 3D-ből. Ami pedig visszamarad a 3D-ben, az a hiperoktaéder 3D-s metszete lesz, vagyis egy oktaéder.
Mindaddig, amíg a fotinó ebben a pózban (szent lelki tartásban) marad, 90 fokkal kifordulva ebből a világból, addig a szerinóra hasonlító szerkezete miatt istenemberként működhet. Vagyis képes az Isten szent rezgését kiárasztani magából a hatos szimmetriarendszere segítségével. Erre mondjuk azt, hogy az illető kilóg a sorból, kifordult önmagából, kicsavarodott gondolkodása van, illetve karizmatikus személy, tiszta tudatú. Az arhat (magyarul: ár-hat, azaz hat áradatú) és avatár (magyarul: tava-tér) szavak jelentése pontosan ez.
3. A szent elfordulása a világi vágyaktól és bűnöktől egyben azzal is jár, hogy a glóriája utána fordul 90 fokkal. Így a 3D-ben egy körlap lesz a síkmetszete, illetve üres karika a tachion belső szerkezetétől függően. Ez pedig a megfelelő ütemben rezegve (szitálva) elkezdi fény lesugárzására késztetni a belekerülő atomokat, elemi részecskéket. Vagyis a glória világítani kezd. A sugárkorona színe a gerjesztettség mértékétől függ, ami pedig a lélek emelkedettségének a függvénye. Vagyis, hogy mennyire emelkedik ki szó szerint a 3D-ből (a környezete szellemi szín-vonalából).
Mindez természetesen együtt jár azzal is, hogy az illetőnek rálátása van az alsóbb világra, és így lehetősége nyílik igazlátóként keresztül látni másokon és könnyedén átlátni a helyzetet. Ez a tudás hatalommal és felelősséggel jár, aminek megfelelő használata eredményezi a különféle csodákat, mai nevükön a parajelenségeket.

Készült: 2009.04.21. - 09.24.

Következő írás

Vissza a tartalomhoz