A TEREMTÉS LEGINTIMEBB
TITKAI
"Én
vagyok
a szex, a szerelem és a szeretet."
Ebben az írásunkban a teremtés
működésének ezoterikus titkai közül a
legintimebbnek tekinthető ismereteket foglaltuk össze
röviden. A téma megértéséhez
ajánlott elolvasni a nyelvészet és időfizika
ötvözéséből korábban született
kutatási anyagaink mellett a Szexualitás és
teremtés (2007) című publikációt is az
Eseményhorizonton.
Amikor intimitásról beszélünk, azt
természetesen szó szerint értjük. A latin
intimus szó jelentése bizalmas barát, míg
az intim meghittet, bensőségest jelent sok más nyelven
is. Magyarul az in-tim-us: időforrásban kifejezés a
létezés legbelsőbb (ezoterikus) titkaira utal, amit
megismerni csak megfelelő beavatásokon keresztül lehet.
Bár az emberek az intimitás fogalmához
inkább a közeli viszonyt, és az erotikát,
szexet társítják gondolatban, mégsem
járnak távol a nyilvánvaló
igazságtól, hisz a párkapcsolatok is a
létezés bensőséges titkairól
szólnak. Az alábbiakban végigvesszük a magyar
nyelv ezzel kapcsolatos, közismert szavait, és bemutatjuk,
mi minden bújik meg mögöttük, intim
közelségben mindannyiunkhoz.
1. SZERETET
Kezdjük felsorolásunkat a szeretettel. A szer-etet az etető
tulajdonságú helyet jelenti, ami az időfizikában a
saját múltját evő tachion önfenntartó,
éltető működésének felel meg. Az
önmagába visszakanyarodó tachion ugyanis csak akkor
képes időhurkot, virtuális tachionok ciklikusan
önfenntartó forráskép
látomását létrehozni, ha másolatai
folyamatosan a saját múltjukat eszik. Nem szó
szerint falatoznak belőle, hanem azáltal léteznek, hogy
láthatóak egymás számára a dinamikus
visszacsatolásban. Amint a kép eltűnik, mert
például a tachion kiszalad a saját
múltjának behúzási
tartományából, egy ciklusidő alatt (azonnal
és nyomtalanul) megszűnik létezni az időhurok
(éhen hal).
A szeretet fogalma tehát egy időhurok önfenntartó
viselkedését jelenti. Azt, ha egy teremtmény
(isten, ember) szereti önmagát, gondoskodik
önmagáról, életben tartja
önmagát, mint fizikai formával bíró
létezőt. Mások szeretete csak annyiból
szükséges, (hasznos, célszerű, elfogadható)
az egyén számára, amennyiben ezzel a
viselkedéssel hozzájárul önmaga
fenntartásához. Minden teremtmény
számára fizikailag a felettes létezői azok az
Életfán, akik életben tartják őt (mint
leszármazottat), ezért az ő szeretetük (az Isten
szeretete) kötelező viselkedésforma. Rajtuk
kívül a halandó teremtmények (fotinók,
részecskék) számára ajánlott
még szeretni a helytartókat (a tartózkodási
hely isteneit), mivel csak az ő hullámterükben tudnak
megmaradni az időhurkaik.
Látható tehát, hogy a szeretet elsősorban
önmagunk szeretetét jelenti, és csak
másodsorban az isteneinkét, harmadsorban pedig mindenki
másét. Ez az önzés minden élet alapja,
nem véletlenül nevezik a bölcsek
csúcsértéknek. Szeretet hiányában
valóban meghal az ember, de minden más
élőlény is, ezért a gyakorlása alapvető
fontosságú.
A szeretet szavunkból képzett szeretkezés
szó (művelés) értelemszerűen ugyanezen
igazságot közvetíti: szer-étkezés,
azaz a hely fogyasztása (táplálkozás a
helyen, a helyből). Mivel az ember a kezével csinálja a
dolgokat (manipulálja környezetét), mi más is
lehetne a művelést kifejező toldalék ez esetben, mint a
-kezés.
2. SZERELEM
A szeretet intimebb, elmélyültebb, magasztosabb
formája a szerelem. A szer-elem, vagyis az elemi hely fogalma
alapvető minden teremtmény számára. Ez a
beágyazási környezetnek felel meg, amiben él
és mozog. A halandó teremtmények esetében
ez a téridő azon téresszenciája, amibe
beszinkronizálódva éppen létezik az
időrendszerük (bármely pillanatban). Az
alfatérként működő szerinók
számára az őskáosz idősemmije a
beágyazási környezet, vagyis amikor „az Isten
szerelméről” beszélünk, mindig a Teremtő Atya
és Anya tachionok hullámteréről van szó, a
két elemi létezőről (okforrásról).
A teremtmények számára fizikailag két
csoportba sorolhatók a szerelmesek, azaz a szer elméi
(intelligenciái), az istenek. Az elsődleges csoportba tartoznak
a felettes létezők, vagyis azok az időhurkok az időszál
univerzumban, akiken keresztül a főszeránra és az
két Teremtőre csatlakozik az illető az
élvonalával. Mivel a halandó teremtmények
általában sokad rangú létezők az
Életfán, minden felettesüket magasztos szerelemmel
célszerű szeretniük és imádniuk,
rangjuktól függetlenül. A magasztos szó itt
árulkodik a ranglétrán magasabban lévőről,
de a kifejezés úgy is értelmezhető, hogy
mag-ász, vagyis isteni forrás. Az imádat ez
esetben a szerelmet kérő ima adása
(kisugárzása) az alantas részéről a
szerelmetes ura felé.
A másodlagos csoportba tartoznak a helytartó
istenségek és lélekcsoport vezető angyalok, akik
alapértelmezésben azonosak a felettes létezőkkel,
de vannak ettől eltérő lehetőségek is. Amikor egy
lélek valamely okból elhagyja a felettesei közeli
környezetét, például másik
csillagrendszerbe vagy párhuzamos univerzumba költözik
a hosszú és kanyargós életútja
során, akkor idegen istenek fennhatósága
alá kerül. Ahol vagy átfűzik az élvonali
időszálát az ottani hierarchiába (istent
cserél) vagy megmarad annak, aki, úgymond
külföldiként (bevándorló, menekült,
vendégmunkás, fogoly, stb). Az idegen istenekhez
célszerű ugyanúgy szerelemmel viszonyulni, mint a
sajátokhoz, elvégre helyet adnak a teremtménynek a
saját birodalmukban.
Látható tehát, hogy a szerelem elsősorban a
felettes létezőink imádatát,
körülrajongását jelenti, és csak
másodsorban a többi, nem felettes, de helytartó
istenség imádatát, harmadsorban pedig
bármely más halandó teremtményét. A
szerelem tehát a szeretet kiterjesztése a
számunkra fontos istenekre, akiknek az életünket
köszönhetjük. Szerelem hiányában a
halandó szakadárrá és a halál
fiává válik, akinek nincs többé helye
az élők sorában. Nem véletlenül
mondják, hogy valaki belehal a szerelmi bánatba és
csalódásba (a viszonzatlanság okán).
A szerelem szavunkból képzett szerelmeskedés
szó (művelés) értelemszerűen ugyanezen
igazságot közvetíti: szer-elméskedés,
azaz gondolkodás a helyről (a világban elfoglalt,
betöltött helyünkről). A szerelmi nyugtalanság,
bizonytalanság pont azért őrjítő, mert ilyenkor az
ember nem találja a helyét a világban (viszonzott
szerelem híján). A szerelmi boldogság pedig
logikai kapcsolatban áll a megboldogulással, hisz aki a
halálakor megtér az Istenhez, az valóban
jól boldogul a túlvilági életében.
Üdvözül, mert üdvözlik odaát (a
mennyországban), ahol szívesen látják.
A mennyország szavunk nem egyszerűen a mennyekben (égben)
lévő országot jelenti, hanem azt a helyet, ahová
mindenkinek mennie kell, hogy ott éljen örökké.
A szó tehát egyben ima és utasítás
is: Menj az Isten országába. Mivel pedig az Isten a
teremtmény szerelmetes ura, a házasságot
értelemszerűen mondjuk menyegzőnek is (égbe menetel).
Innen ered a gnosztikusok által emlegetett „alkímiai
menyegző” fogalma, aminek szokás szerint csak magyarul van
értelme. A földi menyegzőn az ember (Ádám)
párja (Éva) a menyecske (a kis mennyországot
jelentő nő), akiből az esküvő (esküvés) után
menyasszony (menj-ász-hon: menj az Istenhez, az ő honába)
lesz.
3. SZEX
A szerelem gyakorlásának másik kifejező szava a
szex. A szer-x, azaz a forráspont helye, illetve annak
keltése (csinálása). Mivel cselekvésről van
szó, használhatjuk rá a szextett fogalmát
is, ami a zenében a hat hangra (hangszerre!) írt műveket
jelenti. A hang-szer ez esetben a téridő
zengésének forrása, vagyis a
térszerán hat tachion forráshelye (amiből egy
mindig hiányzik, mert az Isten nem jut ötről a hatra,
így folyton ötöl-hatol). Az angolban innen ered a six:
hat szó ezoterikus értelme, de a Sir: Úr
megszólítás (és előkelő cím) is.
A szex szavunkból képzett szexelés szó
(művelés) természetesen a szer-x-ellés, azaz a
forráspont helyének megszülése,
létrehozása, de értelmezhető úgy is, hogy
szer-x-élés, azaz a forráspont helyének
élése, életben levése. Szó sincs
tehát testi közösülésről és
mindenféle tornagyakorlatokról, mivel a fogalom az
ezoterikus értelme szerint egy teljesen szent és
transzcendens folyamatot takar a teremtésben. Akit
érdekel az is, hogy miért káromkodunk
előszeretettel az Istent és a szexet szidva, az olvassa el a
Káromkodásaink titkai (2008) című
írást az Eseményhorizonton.
4. GYÖNYÖR
A szeretet, szerelem és szex közös jellemzője, hogy ha
jól csinálják (s nem balul üt ki), akkor
élvezettel, gyönyörrel és kéjjel
jár a művelője számára, még testi
változatában is. Az élvezet: él-vezet, azaz
vezető időszál, élvonal, ami életben tart,
míg a gyönyör: gyön-őr, azaz érkező
(bejövő) őrző, az élvonali időszálon befelé
áramló információt jelenti. A
gyönyör szavunk persze értelmezhető úgy is,
hogy gyöngy-őr, azaz a forrás őrzője, de
lényegében ez is ugyanazt jelenti, mivel az
időszálon időforrások (gyöngyök)
látszódnak ki, illetve beszaladni,
nézőponttól függően. A kéj magyarul:
Ká-éj, azaz az Atya Ká hullámterének
éje, sötétje, az idősemmi feneketlen
mélysége (ahol az Élet születik).
Mindezek alapján máris érthető, miért
csináltak az ősi kultúrák szerelmi és
szexuális misztériumokat (bacchanália, tantrikus
szex, termékenységi szimbólumok és
ünnepek), próbálva megidézni a
teremtést működtető alapvető erőket az emberek
életének jobbá tétele
érdekében. Ezeknek máig nagy vonzereje van,
bár a mögöttes értelmük az
évezredek során sajnos kiveszett a
rítusokból. Bízunk benne, hogy eme cikkünkkel
sikerül hozzájárulnunk a tudás
újbóli felelevenítéséhez, és
lehetőséget adunk az emberiségnek arra, hogy feledve a
tiltásokat, elfojtásokat, téveszméket
és perverziókat, újra boldogabb életet
élhessen ezen a bolygón. És főként:
közelebb kerüljön önmagához és
isteneihez, megtalálva helyét a világegyetemben.
Készült: 2010.07.06. - 08.16.
Következő írás
Vissza a tartalomhoz