A HULLÁMTÉR TORZÍTÓ MEGHAJTÁS
MELLÉKHATÁSAI
A földönkívüli űrhajókkal kapcsolatba kerülő emberek sérüléseiről
a következő megállapítások olvashatók az alábbi cikkben:
Forrás: https://index.hu/tudomany/2023/05/28/ufok-foldonkivuliek-jelek-kommunikacio-stanford-egyetem-professzor-garry-nolan/
Garry Nolan, a Stanford Egyetem Orvostudományi Kar Patológiai
Tanszékének professzora, akadémikus, genetikus egy 2021-es
VICE-cikkben azt állította, hogy korábban konzultált a CIA-vel és
néhány repüléstechnikai vállalkozóval, akik felkérték, hogy
vizsgálja meg olyan pilóták MRI felvételeit, akik közel kerültek a
feltételezett UFO-khoz és az általuk generált mezőkhöz. Szerinte
egyes pilóták komoly agysérüléseket szenvedtek.
A cikkben nincs szó arról, hogy pontosan hányan, kik, hol, mikor,
milyen körülmények között, milyen agysérülésekkel kerültek be és
mely MRI vizsgálókba? Amennyiben ez nem hoax, várható, hogy idővel
egyre több ilyen eset fog napvilágra kerülni világszerte, ezért
fel kell tennünk a kérdést. Miért és hogyan okoznak agysérüléseket
egyes ICŰ-k (Idegen Civilizáció Űrhajója)? Az alábbiakban ezt a
témát igyekeztem röviden körüljárni.
1. FIZIKAI ALAPOK
A szemtanúk beszámolói és a fényképek, videófelvételek alapján
egyértelmű, hogy mindegyik idegen járműtípus a származásától,
méretétől, alakjától függetlenül ugyanolyan vagy nagyon hasonló
felépítésű HTH-kkal (Hullámtér Torzító Hajtányokkal) mozog, amit
régen antigravitációs meghajtásnak neveztek, noha nem a gravitáció
ellentét párjáról van szó. Ezzel kapcsolatban érdemes elolvasni a:
Tolóerő (2024, űrhajózás) című írást. A HTH rendszer valamilyen
anyag (szilárd, folyékony, gáz, elektonok) vagy fénysugár tömegét
manipulálja, aszimmetrikussá téve annak gravitációs hullámterét,
amitől egyik irányba vonzó lesz, másik irányba taszító hatású.
Tehát nem antigravitációról, hanem gravitáció torzításról van szó
fizikailag. A korai UFO észlelések óta folytatnak a Földön több
helyen, főleg a katonai és egyes magánipari cégek fejlesztői
titkos alapkutatásokat és alkalmazott kutatásokat ezen
meghajtórendszerek tulajdonságainak megismerése és hasznosítása
céljából. Ebbe beletartoznak az idegen űrjármű roncsok
technológiai megoldásainak visszafejtésére irányuló titkos és máig
letagadott kutatások is.
Az a tény, hogy az ICŰ-k közelébe került repülőgép pilóták testét
közvetlen fizikai károsodás érte, világosan mutatja a hatás
technológiai eredetét (nem pszichoszomatikus tünetekről van szó)
és sok mindenre lehet következtetni belőle. Azt régóta tudjuk,
hogy a gravitáció a tömeggel (sok időforrással) rendelkező
ponthalmazok (különféle halmazállapotú anyagok, fénysugár) által
gömbszerűen kisugárzott, fénysebességgel (pontosabban: emanációs
sebességgel) terjedő hullámtér, aminek belső szerkezete van (nem
homogén és folytonos), leárnyékolhatatlan (mindenen akadálytalanul
átmegy), megállíthatatlan (kiterjed a végtelenségig) és
visszaverhetetlen (de visszaverődésnek tűnő hatást kelteni képes).
Az elért tömegekre gyakorolt vonzó hatása kiterjedve egyre
gyengül, azaz a 3D-s téridőben a távolsággal négyzetes arányban
csökken. Ezt egy módon lehet manipulálni: ha a kibocsátó forrását
adott módon mozgatjuk, amivel gravitációs doppler effektust
idézünk elő. A véges terjedési sebessége miatt a vele összevethető
sebességgel mozgó forrása előtt össszenyomódik a gravitációs
hullámtér, mögötte megritkul. Ezzel kapcsolatban érdemes elolvasni
az: Idődoppler (2023, létfilozófia) című írást.
2. SÉRÜLÉSEK
Ahhoz, hogy egy embernek agysérülése legyen egy HTH közelében,
csak annyi kell, hogy a teste belekerüljön a hajtómű által
kisugárzott, modulált gravitációs hullámtérbe, túl közel kerülve
hozzá. Ilyen eset például, ha az ICŰ elhalad egy repülőgép fölött,
lefelé irányított tolóerővel. A hirtelen bekövetkező drasztikus
változás lényegében úgy hat a testre, mint a gyorsulás. Mintha
megütnék az illető fejét: agyrázkódást (sejtszintű zúzódásokat,
molekuláris sérüléseket) szenved. Súlyos esetben ez
eszméletvesztéssel, agykárosodással, halállal is járhat. Ráadásul
az irányítását vesztett repülőgép kényesebb alkatrészei is
eltörhetnek, tönkremehetnek, amitől leállhat a hajtóműve, a
vezérlése és egyszerűen lezuhan a sérült gép az ájult pilóta
miatt, aki még katapultálni sem tud belőle eközben.
A HTH-k tolóereje a berendezések kialakításától függően lehet
széles kúp alakban szétterülő vagy keskenyebb nyalábba
koncentrálódó. Ez a taszító hullámtér (a több tonnás emelőereje
miatt) egy adott (még ismeretlen) távolságon belül lényegében
összezúzza az útjába kerülő puha szöveteket, mint egy
transzcendens kalapács. Valószínűleg a pilótáknak nem csak az agya
sérült meg, hanem az összes belső szervüket, minden sejtjüket (és
a szerves molekuláikat is) érintette a dolog valamilyen mértékben,
csak erről nem esik szó a cikkben. Talán még föl sem fedezték ezt
az orvosok. Ezzel kapcsolatban érdemes elolvasni a: Gravitációs
rengések hatása a lelki érzékelésre (2024, létfilozófia) című
írást.
Ha a repülőgépen van gyorsulásmérő, ami rögzíti az elszenvedett
gravitációs lökés időpontját, irányát és nagyságát, a többi
repülési adat és az ICŰ mozgásának összevetésével meghatározható,
hogy a hatás akkor jelentkezett-e, amikor az ICŰ elhaladt a repülő
fölött? Vagy amikor nagy sebességgel, sugárirányban távolodni
kezdett a repülőgéptől? Ez esetben nyilvánvaló, hogy baleset
történt és az idegen jármű pilótája nem törődött azzal, milyen
kárt okoz a közelébe került földi gépnek és utasának manőverezés
közben. Ha az idegen jármű pilótája tisztában van a gépének ezen
képességével, az a lehetőség is felmerül, hogy szándékos
károkozás, lényegében ellenséges támadás történt. Tehát
előfordulhat, hogy az ICŰ pilótája csak azért irányít rá egy HTH
sugarat a repülőgépre, hogy kiüsse a pilótáját, ismerve az emberi
test érzékenységét a gyorsulásra. Így nem kell lézerágyúval (vagy
más módon) tüzelnie az őt üldöző földi vadászrepülőgépre, hogy
megszabaduljon tőle, ráadásul könnyen azonosítható fegyvernyomokat
sem hagy rajta, vagyis nem egyértelmű (csupán a mozgása alapján
valószínűsíthető) az ellenséges szándék.
A legokosabb, amit egy pilóta tehet, hogy nem vesz üldözőbe egy
idegen űrjárművet (űrhajót vagy távirányított űrszondát), nem lő
rá és főként nem kerül a gravitációs tolósugarába. Tehát nem halad
át alatta és nem hagyja, hogy fölé kerüljön. Ha mégis erre utaló
szándékot észlel az ICŰ részéről, akkor azonnal leborít és
menekülni próbál. Persze a jobban megépített ICŰ-k képesek a HTH-k
tolósugarát tetszőleges irányokba fordítani, így a hajótesthez
képest oldalirányba is sugározhatnak vele. Vagyis az ICŰ (például:
repülő csészealj) állásszöge nem jelent semmit a gyakorlatban. A
közelsége az, ami számít. És amíg nem tudjuk meghatározni, hogy
melyik idegen civilizáció, melyik járművének, melyik HTH-ja,
milyen teljesítményen üzemeltetve, mekkora távolságból, mekkora
sérüléseket képes okozni, a legjobb messze elkerülni minden ICŰ-t
vagy annak tűnő objektumot.
3. SZERKEZETI KIALAKÍTÁS
Mindebből az is következik, hogy az ilyen hajtóművek a jármű
utasaira is veszélyt jelentenek, ezért a saját fejlesztésű, HTH
meghajtású járműveink tervezésénél nagyon nem mindegy, hová
tesszük a hajtányokat a fedélzeten. És az sem mindegy, hogy ezek
tolósugara rögzített irányú vagy mozgatható, azaz mekkora szögben
sugározhat a járműtest függőleges tengelyéhez képest? Egy kisebb,
pár kilós, könnyű felderítő drón HTH-inak tolósugara talán nem fog
sérülést okozni, ha átrepül egy ember feje fölött. De egy nagyobb,
sok tonnás űrkomp vagy óriás anyahajó már akkora tolóerőt fejt ki
a földi gravitációval szemben, ami képes akár a felhőket is
félretolni az útjából, illetve benyomhatja a puhább talajokat
landolás közben.
Ha megnézzük a különböző UFO jelentéseket, fotókat, videókat, azt
látjuk, hogy a legtöbb ICŰ korong vagy lapos háromszög alakú. De
előfordulnak henger, pálcika formájú idegen járművek is. Ezekben
körben, illetve a szélükön vannak elhelyezve a HTH-k, középen
pedig az utastér található, ami így pont kívül esik a lefelé,
illetve felfelé sugárzott aszimmetrikus hullámtéren. A járműtest
kialakításának csak egy távirányított drón esetében nincs
jelentősége, azok lehetnek gömb alakúak is. Feltéve, hogy a
vezérlőrendszer és a különböző fedélzeti műszerek kibírják a
rajtuk átmenő tolósugarat és nem törnek össze tőle.
Ahhoz, hogy sérülés nélkül besétálhassunk és odaállhassunk egy
alacsonyan lebegő ICŰ alá, például azért, hogy fellebegjünk a
kibocsátott gravitációs vonómezejében (fénylift) a fedélzetre,
arra van szükség, hogy a robotpilóta minket észlelve oldalra
fordítsa az utunkból a hajtányokat, hogy a sugaraik egy kúp
palástja mentén szétterüljenek. Méghozzá úgy, hogy közben a jármű
is stabilan megálljon a pozíciójában (és ne billegjen nagyon). Így
a jármű alatt, adott helyeken biztonságos tartózkodni. Ha
növényzet van a területen, az is károsodhat a tolósugaraktól. Nem
egyszerűen lenyomják a füvet, elgörbítik az ágakat, letörik a
gallyakat, leveleket és elűzik az állatokat, hanem roncsolják is a
növényi szöveteket. Csak ezt még senkinek nem jutott eszébe
megvizsgálni az ICŰ landolási zónákban.
4. RADIOAKTIVITÁS
Az alábbi cikkben egy 1993-as magyarországi UFO észlelésről van
szó. A Békés-megyei Gerlán az erdőben, télen egy idegen űrjármű
alacsonyan repülve letarolta a nyárfákat egy kb. 30 méteres
területen, szabályosan letörve, levágva a felső részüket. A
helyszínen 30 évvel később vizsgálódó ufókutatók megemlítik, hogy
ennyi idővel az UFO észlelés után, az érintett területen még
mindig a szokásosnál nagyobb radioaktív sugárzást mértek.
Forrás: https://www.beol.hu/helyi-kozelet/2024/08/ufo-roncskutatok-gerla-rejtely
Ha végigolvassuk az elmúlt cirka 100 év UFO észleléseit, az ezzel
kapcsolatos vizsgálati anyagokat, azt találjuk, hogy meglepően sok
helyen mértek az ICŰ landolás vagy alacsonyan lebegés területén
gyenge radioaktivitást. Amire a mai napig nem született semmilyen
magyarázat a tudomány részéről (azon kívül, hogy mindent
tagadnak). Ez arra utal, hogy egy általános jelenséggel állunk
szemben, ami egyben bizonyítja az idegen technológia jelenlétét
is. Ezért az alábbiakban röviden felvázolok egy logikus hipotézist
a radioaktív sugárzás okával kapcsolatban.
Az ICŰ leszállózónákban, a növényeken és a talajon mérhető
radioaktív sugárzás oka nyilvánvalóan nem az, hogy
"atommeghajtású" volt az űrjármű. Hanem, mert a tolósugár
szubatomi szinten is hatással van az atommagokra. A gyengébb,
instabilabb izotópokat bomlásra kényszeríti, mert gyakorlatilag
szétrázza őket. Így a területen megtalálható természetes izotópok
bomlása felgyorsul a tolósugár hatására. Ez az emberi testben is
megtörténik, hisz a testünk kb. 70%-a víz, aminek deutérium
tartalma nagyjából: 12-14 mmol/liter (1 mol víz: 18,0152 g, ami 18
milliliter). De a testünkben lévő kalcium, magnézium és minden más
kémiai elem is tartalmaz izotópokat. Tehát a tolósugár sérülést
szenvedett pilótákat mintegy belülről éri némi radioaktív
sugárzás, ami járulékos DNS károsodást okozhat. Az orvosok talán
még ezt sem fedezték fel.
Gyakori jelenség, hogy az ICŰ-k HTH-i fényesen világítanak a
burkolaton kívül. Mintha fénylő felhő venné körül őket, ami
különféle színű lehet. Ez egyrészt arra utal, hogy a tolósugár
ionizálja a levegőt (annak különféle molekuláit a sugár
szerkezetétől függően eltérő mértékben), illetve nyomáshullámokat
kelt benne, ami (hasonlóan a hangsebességet átlépő repülőgépek
mögött megjelenő ködlencsékhez) páraképződéssel jár. Ez szintén
okozhat légköri radioaktivitást, tehát környezetszennyező. Ezt
azért fontos tudni, mert ha a Földön is elterjednek az ilyen
meghajtórendszerek, a működésük mellékhatásai számos problémát
fognak okozni.
Másrészt a fénykibocsátást okozhatja az űrhajó erőtérpajzsa is,
aminek fizikáját még csak most kezdtük felfedezni. Az ilyen
transzcendens hullámtér annyira lelassítja a belecsapódó anyagokat
(részecskéket, mikrometeorokat, lövedékeket, gázokat,
folyadékokat), hogy azok nem tudnak rajta átmenni. A fényt viszont
általában átengedi. Ezért az űrhajó utasai kilátnak, a külső
szemlélők meg belátnak a pajzson keresztül. Ami alapesetben
láthatatlan, viszont a róla visszaverődő dolgok sugárzása látható.
Lehetséges, hogy a pajzsgenerátorból működés közben szivárog a
fény. Lehetséges, hogy a pajzs hullámterén átszaladó fotinók úgy
deformálódnak, hogy osztódni kezdenek és megsokszorozódnak. Vagyis
több fényt ver vissza a jármű, mint amennyi megvilágítja. Ez az
utasok számára is fényesebbé teszi a külvilágot, mintha a pajzs
egy éjjellátó fényerősítő lenne. Az erőtérpajzs beállítható úgy
is, hogy a fényt is visszaverje. Ekkor a lézersugárnak is ellenáll
és a jármű helyett csak egy tükörszerűen fénylő felületet (gömböt)
látunk.
Vannak olyan ICŰ-k, amik lopakodó tulajdonságúak, ezért nem
látszanak a radarokon, de a meghajtórendszerük sugárzása akkor is
nyomot hagy a környezeten. A világűrben és a távoli bolygók,
holdak, aszteroidák felszínén ez nem jelent gondot, mert ott úgyis
jelentős a kozmikus sugárzás. A földi élővilágot viszont nem kéne
ilyesmikkel terhelni. Ezért mielőbb meg kell találnunk a módját
annak, hogy környezetbarát HTH-kat fejlesszünk ki magunknak.
Készült: 2023.05.28. - 2025.04.21.
Vissza a tartalomhoz