Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
2025. október 02. - 03:10:12
Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció

  Üzenetek megtekintése
Oldalak: [1]
1  Szerverrel kapcsolatos dolgok / Leírások / 0.3-DL model csomag manuális telepítése Dátum: 2020. május 13. - 15:25:50
Az eddigi tapasztalatok alapján azt vettük észre, hogy a játékon belül nagyon lassan tölti le a szerver a új modelljeit, ezért feltöltöttem őket egy tárhelyre ahonnan le tudjátok tölteni.

A rar fájl letöltése után csomagoljátok ki a SA-MP dokumemtum mappába, ami nekem:

Letöltés: Kattints ide (Az átirányított oldalon zöld "Download!" gombra kell kattintani.)

Kód:
C:\Users\Balázs\Documents\GTA San Andreas User Files\SAMP\cache

A mappa ami a modelleket tartalmazza a szerver IP címének kell lennie. Ha mindent jól csináltatok valami ilyesmit kell látnotok:


2  Hírek, fejlesztések / Fejlesztések / Telefonfülkék, ATM-ek, 3DTextLabel-ek Dátum: 2020. május 06. - 17:09:08
Bekerült a szerverre néhány hasznos funkció. Telefonfülkék és ATM-ek szerte a városokban, illetve néhol lehet találkozni térbeli szövegekkel (3DTextLabel). Néhány szövegnek vannak további információi amit a /(labeld)escription paranccsal lehet lecsekkolni. Pl: plakátok, betört ablakok vagy további nem látható dolgokat tudunk így a játékban feltűntetni. (A szövegeket csak főadminok tudják lerakni és csak ők tudják szerkeszteni.) ATM-ek használata után SMS-t is kapunk a tranzakcióról.





3  Hírek, fejlesztések / Fejlesztések / Bankrablás Dátum: 2020. május 01. - 20:20:51

Szükséges tárgyak: TNT, fúrógép
Ki tudja csinálni? Aki a fentiekkel rendelkezik és meg meri kockáztatni a bankrablást.
Bankrablás menete: A bankrabláshoz nagyon fontos, hogy legyen jó tervünk IC. Ha a terv megvan, szereznünk kell egy fúrót, amit szerszámboltban lehet kapni, illetve egy TNT-t amit nagyobb illegális frakciótól lehet beszerezni (IC ügy). A bankba érve, láthatjuk az ajtóval zárt széftermet. Erre az ajtóra kell felhelyezni a TNT-t (/tnt paranccsal). Néhány másodperc múlva már robban is és szabad útunk van a széfekhez. Három széfet lehet kifosztani, mindegyiket külön-külön fel kell törni a fúró segítségével (/drill parancs). Ha megfúrtuk a széfeket, kinyílnak és /grabmoney paranccsal tudjuk magunkhoz venni a pénzt belőlük. A parancs használata után egy pénzeszsák lesz a hátunkon 10 percig. A 10 perc elteltével kapunk a rendszertől egy üzenetet, hogy eldobtuk a táskát és a pénzt magunkhoz vettük belőle. A bankrabláshoz 4 online szolgálatban lévő rendőr szükséges.

4  Szerverrel kapcsolatos dolgok / Leírások / Szerver leírás Dátum: 2020. április 30. - 17:05:59

Bevezető
Köszöntünk minden kedves fórumozót! Régóta szeretnénk már egy jól működő igényes, értelmes szervert létrehozni a kis csapatunkkal, akiket néhányan már ismertek. Akinek mond valamit az a név hogy LSL (Los Santos Life), többet nem is kell mondanom. A többieknek: ez a kis csapat 2010-11-ben alakult, akkor próbálkoztunk először szerverrel kisebb nagyobb sikerekkel. RP terén elég jó színvonalat tudtunk biztosítani. sokat segítettünk a játékosoknak, voltak akik nálunk tanultak meg RP-ni. Na de a lényeg.. Igen tudjuk, hogy a samp már halott, nincs értelme, felesleges időt pocsékolni rá. Korona miatt kialakult helyzet alatt volt időnk bőven rá, már csak unaloműzés miatt is, szóval gondoltuk miért ne.. Meg hát mindannyian nagyon szeretnénk már RP-zni egy jót. Egy próbát megér nekünk. A játékteret Bone County-ba helyeztük, de egy kicsit felturbóztuk. A map teljesen megváltozott, a sivatag eltűnt, erdőket csináltunk, zöld borít mindent. A területet az USA Oregon állam területéhez hasonlítjuk. Ízelítő:


 
Regisztráció
A szerver csatlakozásakor teljesen mindegy, hogy milyen nevet adunk meg a kliensnek, mert nem azt fogja használni a szerver. A szerver betöltése után két opció közül választhatunk, bejelentkezés vagy regisztráció. Regisztrációnál először a felhasználónevünket kell megadni, majd egy jelszót. Fontos, hogy a felhasználónév ne legyen egyenlő a karakternévvel, ide például discord nevet, vagy fórumnevet célszerű megadni, hogy könnyebben lehessen azonosítani a játékost. A felhasználó regisztrálása után egyből a karakter kreálásba kerülünk, ahol meg kell adni a karakter alap adatait. Ennek befejezésével játékba is kerülünk és mehet a móka.



Munkák
Az alapmunkákról részletes leírást a fórumunkon találjátok (link). 4 munka tartozik az alapmunkákhoz, ezeket bárki bármikot tudja csinálni, nincs frakcióhoz kötve, illetve egyelőre egy mellékmunkánk van, amit alapmunka mellett is lehet csinálni. Ezeken kívül vannak frakcióhoz kötött munkáink, mint például a Sheriff Department, Emergency Services, Government illetve az autószerelő. Értelem szerűen, ezeket játékosok irányítják és ők döntik el, hogy kiket vesznek fel a frakcióba és kiket nem.

Illegális szervezetek, bandák
Természetesen adunk lehetőséget azoknak a játékosoknak is akik az illegális tevékenységeket preferálják, van lehetőség pályázni bandát, vagy bármilyen szervezetet. Ha jól kitalált és van helye a frakciónak a szerveren, bescripteljük ha szükséges, csinálunk nekik olyan tevékenységeket amiket kitalálnak a frakciónak, mint például csempészet, drog termesztés vagy hasonlók.. És persze alapítani is lehet ilyen szervezetet unofficial-ként (nincs hozzá tartozó script), nem vonjuk meg a játékosokat ettől sem.

Házak, járművek, üzletek
A szerveren bármennyi házunk, üzletünk vagy járművünk lehet, ha meg tudjuk fizetni őket, határ a csillagos ég. Viszont minden ingatlan vagy jármű után fizetnünk kell az adót, amit a Government frakció állít be.

  • Házak: Többféle ház van kategorizálva a szerveren: szegényes, jómódú, tehetős, stb. Bútorrendszerünk lehetővé teszi, hogy új bútorokat alkossunk, a megszokott objecteket át tudjuk textúrázni, mozgatni tetszés szerint. Tároló bútorok esetében, tárgyakat tudunk elhelyezni az adott bútorban, mint például fegyvereket, iratokat, kulcsokat, stb.
  • Járművek: A járművásárlás nálunk úgy működik, hogy van egy nagy kereskedés, ahova időközönként lerakunk néhány járművet amit meg lehet vásárolni. Ezeket mi (az admin csapat) találjuk ki, hogy milyen járművek legyenek, motorok, személygépjárművek és munka járművek egyaránt. Ez a rendszer azért kell, hogy megtartsuk a járművek értékét és persze, hogy ne járjanak az utcákon túlnyomóan sportautók/sportmotorok, mert nem illik bele a környezetbe. A játékosok el tudják adni egymásnak a járműveiket. Egy jármű frissen vásárlása után azt először forgalomba kell helyezni, amit a Government frakció tud végrehajtani. Ez annyit jelent, hogyha veszünk egy járművet, el kell menni a városházára, ott felvenni a kapcsolatot egy illetékessel aki majd elintézi a papírokat és forgalomba helyezi a járművet a rendszer. A forgalomból való kivonás ugyan így működik. A járművek csomagtartójába tudunk helyezni tárgyakat, illetve a kesztyűtartóba is. Ha az adott tárgy fegyver, akkor eldönthetjük, hogy maga az object látszódjon-e a csomagtartóban, vagy ne.
  • Üzletek: Többfajta üzlet típus van a szerveren, például: ruhaboltok, vegyesboltok, eletronikai boltok, szerszámboltok, éttermek, stb. Nincs mit bonyolítani ezen a rendszeren, /buy paranccsal lehet vásárolni az üzleteken belül. Az üzlet tulajdonos hozzáfér az üzlet kasszájához. Minden vásárlás után az üzletből fogy áru (prod), amit az áruszállító munkával lehet feltölteni. Az üzlet tulajdonosa be tudja állítani az árakat egyesével, ha szeretné, illetve tudja állítani a nyitvatartási időt is.

Hirdetések
A szerveren a hirdetések új formát öltenek. A hirdetéseknél három fajta kategória van: vásárlás, eladás, esemény. Egy hirdetés elkészítésénél meg tudjuk adni a hirdetés címét, és a konkrét leírását (lényegét) a hirdetésnek. Ezek a hirdetések, 12 óráig lesznek elérhetőek a szerveren, azután törlődnek. Megtekinteni a hirdetéseket /advertise paranccsal lehet, ahol böngészhetjük a kategorizált hirdetéseket.



Szórakozás, IC tevékenységek
Szeretnénk nagyobb hansgúlyt fektetni a civil RP-re, ami pillanatnyilag annyit jelent, hogy lehetőségünk van billiárdozni a szerveren másik játékos ellen, illetve készítettünk egy roncs derbi pályát, ahol később eventeket fogunk szervezni. Ezek további lehetőségeket nyújtanak a játékosoknak: csapatokat alakíthatnak, menedzserek lehetnek, szponzorok, stb. Később lesz több szórakozási lehetőség, tervben vannak kaszinók, további sportok.



Végszó
Sok egyéb rendszer működik a szerveren, nem szeretnénk mindent lelőni, vannak dolgok amiket nem szeretnénk publikálni szimplán, mert nem említésre méltó (telefon, stb), vagy mert az MG-t szeretnénk elkerülni vele (illegális tevékenységek). Nyitottak vagyunk bármire, gondolok itt arra, hogy igényesen megírt pályázatot pl: üzletet vagy bármilyen frakciót hajlandóak vagyunk berakni a szerverre és az ahhoz tartozó mapolást, scripteket is. És a kérdés... Mikor nyit..? Erre azt tudom mondani, hogy a szerver már nyitható állapotban van, de még tesztelgetjük a rendszereket, az esetleges bugok felderítése érdekében. Aztán később persze a fejlesztés sem áll meg, frissítjük, új funkciókat rakunk be, a ti ötleteiteket is, ha lesznek.

Fórumunk (átmeneti): Link
Szerver trailer: Link
Discord szerver: Link
5  Szerverrel kapcsolatos dolgok / Leírások / Alapmunkák Dátum: 2020. április 26. - 17:04:51

Áruszállító (prodos)

Munka felvétele: Las Payasadas
Munka ID: 1
Munka leírása: Mindannyian jól ismerjük már a szokásos áruszállító munkát. A telephelyen megvásároljuk a prodokat (árukat), majd azokat eladjuk az üzleteknél. /pda parancsot használva ki tudjuk jelölni az üzletet, ahova szeretnénk árut szállítani. Az üzletekben a maximum prod érték: 500. Ha tele vannak az üzletek, nem kell aggódni, a munkát tudjuk csinálni akkor is: vannak nagyobb üzemek/gyárak, ahol el tudjuk adni a vásárolt prodokat. A munkát csak olyan járművekkel lehet végezni, ami az áru szállításra alkalmas: teherautók, nagyobb csomagterű járművek.
További parancsok: /buyprods, /sellprods




Hentes

Munka felvétele: Fort Carson vágóhíd
Munka ID: 2
Munka leírása: Megmondjuk az őszintét, ez a munka eléggé robotolós. A húsfeldolgozóban kell szalag munkát végezni. Leakasztjuk a félsertést a /carcass paranccsal, elvisszük az első szalaghoz, felrakjuk a húst, végigmegy, majd visszük a második szalaghoz. Itt ugyan úgy végigmegy a hús a szalagon, később a csomagolóasztalnál bedobozoljuk és mehet a raktárba. Eléggé monoton, de nem kell hozzá semmilyen jármű és az egész folyamat kb 5 percig tart.




Taxisofőr

Munka felvétele: Fort Carson
Munka ID: 4
Munka leírása: Taxisofőrként bármilyen saját járművel szolgálatba tudunk állni /taxiduty paranccsal. Egy másik játékos felhívja a 444-es számot, ezt jelzi a szolgálatban lévő sofőröknek és /accept taxi paranccsal el tudják fogadni a hívást. Ekkor a sofőr kap egy jelzést a hívó helyzetéről, amit a map mutat. A taxisofőr /taxisign paranccsal tud felhelyezni a járműjére egy taxi táblát, amit /taxisignz parancs segítségével tud szerkeszteni. A munkát úgy csináltuk meg, hogy a hívó játékosnak nem kell fizetnie a fuvardíjért (ha akar RP úgyis ad), és a taxisofőr a szolgálatban eltöltött idő után kapja a fizetést. Ezzel azt szeretnénk elérni, hogy a játékosok kezdetben, többet használják a taxikat az utazáshoz.
Parancs használata: /taxisignz [érték] (Az érték helyére egy tört számot kell írni, ami pozitív vagy negatív lehet. Ha negatív akkor lefelé fogja tolni az objectet, ha pozitív, akkor pedig felfelé. Pl: /taxisignz 1.1)




Bányász

Munka felvétele: Fort Carson bánya
Munka ID: 5
Munka leírása: A bányász munka két részből áll. Az első: a munkát /startminer paranccsal tudjuk elkezdeni. Ehhez egy dózerben kell ülnünk amik a bánya mellett vannak egy telephelyen. A parancs beírása után a minimapon megjelennek a sziklák amiket el kell szállítanunk a kőzúzóhoz. Egyzerre két sziklát tudunk "felvenni" a dózerrel. Ha leszállítottuk mind a 10 követ, befejeztük a munka ezen részét és meg hozzáadódik a fizetésünkhöz a munkadíj. Ha szeretnénk folytatni a munkát a szállítással, azt a /starttransport paranccsal tudjuk megtenni. Ezt a folyamatot csak a Flatbed típusú járművel tudjuk elvégezni.




Horgász (mellék/hobbi)

Munka felvétele: Nem kell felvenni sehol, csak egy horgászbot kell hozzá, amit szerszámboltban lehet venni.
Munka leírása: Víz közelében használjuk a /fish parancsot a horgászat megkezdéséhez. A horgászat egy reakcióteszt alapján működik, amikor kapásunk lesz, jelzi a rendszer és a megfelelő pillanatban 'Y' gombot kell leütni. Ha időben leütjük, kifogjuk a halat. A halakat két helyen tudjuk eladni. Összesen 10 hal fér el nálunk, ha már többet nem bírunk el, célszerű eladni azokat.


6  Legális frakciók / Bone County Government / [Felhívás] Személygépjárművek, vállalkozások Dátum: 2020. április 25. - 01:50:56
Idézet


Tisztelt Lakosság!

Szeretnénk értesíteni Önöket, hogy a frissen vásárolt személygépjárműveket a városházán tudják forgalomba helyezni: Fort Carson Main st. 5. Ügyfélfogadás hétfőtől-péntekig 10:00 órától 18:00 óráig. Hétvégén, 10:00 órától 14:00 óráig. A forgalomba helyezéshez, hozzák magukkal a személyiigazolványukat, illetve vezetőengedélyüket. A forgalomba helyezés ára: $200, és $120 adóra lehet számítani egy gépjármű után. További információt / tájékoztatást a városházán kaphatnak.

Ismét eladásra kínáljuk a Main street-i bezárt üzleteket, illetve üres telkek kerültek a kormány kezébe amiket szintén eladásra/kiadásra szánunk. Főként éttermek, gyors éttermek, műszaki cikkekket értékesítő üzletek pályázatait várjuk, de minden egyebet meghallgatunk, hisz mi vagyunk a városért! A pályázatokat a polgármester e-mail címére vagy a városházán tudják leadni.

 

Neil Byron
polgármester
Telefon: +1 (44 55 66)
E-mail: neil_b@mail.com

Oldalak: [1]


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!