...Korcs volt anyja vére,
s más faj állott a kidőlt helyére...”
(Kisfaludy S.)
Erdey D. Zoltán: FAJ és TÁRSADALOM
A FAJ, mint REALITÁS- GENOTÍPUS és NEMZETBIZTONSÁG
A fajok eredetének
„fejlődést” feltételező darwini megközelítése félrevezető.
a)
tulajdonságaikat sorozatos átörökítéssel rögzítik (génkonzervativizmus)
és tovább élnek, vagy
b) elkorcsosulva („elfajzás”) kihalnak,
esetleg
c) genetikailag kombinálódva („keresztezés”) új fajtaváltozatokat (rasszokat)
hoznak létre, melyek szintén beltenyésztéssel rögzülhetnek, s
keletkezésük percétől kezdve ugyancsak tökéletes, lezárt „alkotások.”
___________________________________________________
(1)David Duke: My Awakening - Free Speech Press, Convington, IA. USA, 1999;
(2) Még a szokások „fejlődéséről” sem beszélhetünk. Konrád Lorenz etológiai kutatásai meggyőzően bebizonyították, hogy a fajok és fajták veleszületett viselkedési formákkal rendelkeznek. Mások emberi vonatkozásban is kimutatták, hogy minden faj(tá)nak vannak olyan viselkedési formái, melyeket nem oszt meg más fajtával. Ez döntő érv nemcsak a fajok egymásba olvaszthatóságával, hanem a különböző etnikumok egy társasképletbe olvaszthatóságával szemben is.
(3) Napjaink történelmi korszakát génkorszaknak is nevezik. Az ember irányított mutációval, génátültetéssel már nemcsak új mikroorganizmus törzseket képes létrehozni (biológiai fegyver), hanem kísérletet tesz új tulajdonságokkal rendelkező magasabbrendű szervezetek, sőt emberi mutánsok előállítására is. Az ilyen kísérletek olyan emberiség és élet elleni bűntettek, melyeket csak a tradicionális létszemléletű nemzeti kormányok világméretű uralomra jutása szűntethet meg, bíróság elé állítva e kísérletek végrehajtóit és finanszírozóit egyaránt.
23
Mindezt
előre kellett bocsássuk mielőtt rátérnénk a faj lényegének
meghatározására, amely már önmagában sok, további kérdést vethet fel.
A
biológia tudomány, elvetve a morfológiai fajfogalmat, az egy fajhoz tartozás
kritériumának azt tekinti, hogy az egyedek egymással párosodva termékeny
utódokat tudjanak nemzeni.
A
természetben azonban számos olyan példát is találunk, ami kétségessé teszi ennek a
túl egyszerű definíciónak általános érvényét. Ma már azért sem kételkedhetünk
abban, hogy ez a faj-meghatározás pontosításra szorul, mert Vercors Tropi-komédiájának
borzalmas víziója éppen napjainkban öltött konkrét formát: pár éve világméretű
felháborodást kiváltva világra hozták, majd pápai követelésre - állítólag -
megsemmisítették egy olasz orvos és egy nőstény csimpánz közös utódát (kölykét,
vagy gyerekét? – döntse el ki-ki ízlése szerint). De ellene szól ennek a
fajfogalomnak többek között a különböző (földrajzi, szaporodási, genetikai
stb.) izolációk léte, valamint a keresztezéssel létrehozott hibridek
csökkent életképessége is.
Duke(1) a három nagy
ember-rassz között több mint 50(!) fiziológiai és szociológiai különbségről
tesz említést. A bőrszín-és hajzatbeli nyilvánvaló eltéréseken túl, különbség
van az agy méretében, az agykoponya felépítésében, a fogazatban, az
intelligenciában, az izomzatban, a hormonszintben, nemek közötti viszonyban, a
vérmérsékletben, az élettartamban és egy sor személyiség-vonásban. De, e sok tulajdonságbeli
különbség ellenére ezek a rasszok még egy fajhoz tartoznak!
Másfelől
viszont sokszor azt tapasztaljuk, hogy már százalékosan egész kis genetikai
különbség is eredményezhet új fajt. Így pl. a csimpánz és az ember DNS-e
között mindössze 1,5% különbséget lehet kimutatni.
Ha
viszont – mint láttuk - akár nagy számú tulajdonságbeli különbözőség sem
eredményez szükségszerűen új fajt, és kis genetikai különbözőség, azaz nagy
genetikai hasonlóság sem jelent automatikusan egy fajhoz tartozást, akkor
mindez felértékeli és új megvilágításba helyezi a korábban jelentéktelennek
tartott fajtabeli (rassz) eltérések jelentőségét.
Ezen
eltérések jelentőségének megértéséhez azonban először tisztáznunk kell néhány
olyan széles körben használt, de nem pontosan értelmezett biológiai fogalmat,
mint a genotípus, a genocídium (fajirtás) és a faj-öngyilkosság.
A
magyar biológiai lexikon szerint a genotípus egy szervezet (egyed), vagy
szervezetek csoportjának (fajta, rassz (race)) egy, vagy több tulajdonságát, esetleg
jellemző vonásainak összességét meghatározó génkészletet jelenti, melyet
a szülők az utódokra örökítenek át. Ezen alaki és élettani tulajdonságok
külső megjelenési formája a fenotípus.
Duke a Random House
Webster’s Dictionary-re hivatkozva ezt az alaptételt azzal egészíti ki, hogy ha egy közös
genotípushoz (fenotípushoz) tartozó nemzeti, faji (sőt, a
meghatározás szerint: politikai és kulturális!) csoportot
megfontoltan és rendszeresen pusztítanak, genocídiumról (faj-irtás),
azaz egy bizonyos genotípus felszámolásáról beszélünk.
Egy
adott genotípus azonban nemcsak úgy számolható fel, hogy kiirtják az azt
képviselő fenotípushoz tartozó egyedeket, hanem úgy is, hogy idegen genotípus
(rassz) génjeivel felhígítják (megváltoztatják) az illető populáció genomját
(genom = a kromoszóma garnitúra összes génje). Ezúttal nem gének irtásáról
(pl. háborúk), hanem egy „humánus fajirtásról”, a faji tulajdonságokat hordozó
homozigóta allél-párok fellazításáról, heterozigótává (vegyes
öröklődésűvé) alakításáról van szó. Ez a fajkeveredés genetikai lényege.
Ha
ez a fajkeveredés a társasközösség jóváhagyásával megy végbe
(libe-ralizmus), akkor faj-öngyilkosságról beszélünk, mely hosszú távon
a faj fokozatos átalakulással való megszűnéséhez vezet.
Egy
adott faj(ta) kollektív öngyilkossága így nemcsak akkor következik be, ha a
közösség tagjai nem hajlandók utódokat nemzeni, és a születési szám a
halálozási szám alá esik, hanem akkor is, ha a fajtát képviselő
társasközösség a fajkeveredést lehetővé tevő törvényekkel, erkölcsi normáival
önként hozzájárul tiszta allél-párjainak, a fajta-(rassz)-tulajdonságokért
felelős génkészletének fellazításához.
24
Ebből a szempontból
(is!) kell néznünk és értékelnünk „szentisrváni örökségünk” hivatalos részről napjainkban egyre hangsúlyozottabban hangoztatott azon tévedését, miszerint „gyenge az egynyelvű
(egyfajú, egy genotípusú) ország („nemzet”)”.
Mint látjuk, ennek
ugyanis éppen az ellenkezője igaz!
Egyszerű tévedés lenne
tehát ez az állítás, vagy pedig egy olyan köztudatba sajtolt ezeréves
történelmi hazugság, mely azt a borzalmas közfelismerést hivatott
megakadályozni, hogy Vajk-István óta masszív genocídium folyik a magyarság
ellen egy másik állameszme, a „szentpéteri állameszme” jegyében?
Mert
az bizonyos, hogy ez az ezeréves „tévedés” egyenes úton vezetett bennünket
nemzeti karakterünk, fajtajellegünk - és következésképp – nemzeti életterünk
fokozatos elvesztéséhez. A faj(ta) elhalványodása, felhígulása pedig – mint
látni fogjuk - egyenlő a kultúra
elsorvadásával és a nemzet halálával.
Ezt
a sorsot hagyta ránk intelmeiben örökül országalapító „nagy”
királyunk, és ez számunkra a
„szentistváni” állameszme igazi üzenete.
Mindehhez
csupán egy gondolat kívánkozik még, hogy jobban rávilágíthassunk egy sohasem
feszegetett következményre, a genotípus és nemzetbiztonság kapcsolatára.
A
közös gének motiválják azt a párválasztásban csak úgy, mint az utódaink iránti
vonzalomban és a nemzeti kötődésben is megnyilvánuló fajfenntartó erőt,
mely úgy a család, mint a nagyobb egység, a nemzettestvéri közösség érdekében
egyéni áldozatvállalásra is hajlandó. Ez az erő, mely öt és fél évszázaddal
ezelőtt még ott feszült a Hunyadiban és a törököt Nándorfehérvár bástyájáról a mélybe ragadó
Dugonics Tituszban, majd száz évvel később Dobó karjaiban és Zrínyiében, és
megannyi nemzeti hősünkben, a magyarságot sújtó ötszáz éves genocídium során
egyre fogyott, halványult. A héroszok kora után lassan a hősök kora is
leáldozott. Mára a néptömeggé fajzott „nemzetnek” már csak áldozatvállalásra
alig hajlandó fizetett zsoldosai vannak, akik teljesen alkalmatlanok a számukra
érdektelen haza (azaz a nemzeti élettér) és a számukra faji vonzerővel már nem
rendelkező „nemzet” védelmére.
Végül
pedig a fentiek tükrében vessünk még egyszer egy gondolati pillantást arra,
hogy mit is jelent valójában a „rasszizmus” kifejezés, amit a
tökkelütöttek kara azonnal harsogni kezd, mihelyt valaki kiejti a „faj” szót a
száján.
A
rassz (angolul race), mint fentebb már jeleztük, nem más, mint faj(ta).
Ilyen értelemben a „rasszista” nem más, mint „fajtaista”, tehát az, aki a
fajok,
Ilyen
értelemben tehát minden normálisan gondolkodó, a Teremtés törvényeit elfogadó
és azok szerint élni akaró ember feltétlenül „rasszista”, már amennyiben tisztában
van a fajok és fajták különbözőségével, a nemzet és kultúra kapcsolatával és jelentőségével.
Ha azonban valaki ezen az egyébként értelmetlen kifejezésen fajgyűlöletet
értene, amit a liberális agymosók belemagyarázni igyekeznek, akkor azt kell
mondjuk, hogy a tradicionalitás, mint létszemlélet eleve kizárja az ilyenfajta „rasszizmus”
minden megnyilvánulását, mert minden létező fajt az egy és oszthatatlan Élet
részének tekint. Mi mindig, kifejezetten csak fajvédelemről
beszélünk, ami viszont nemzetpolitikai programunk egyik legfontosabb
alappillére – s ezt nem is tagadjuk.
Miért
érezheti hát mégis valaki úgy, hogy a fajvédelem minden tudományos érv
ellenére sem lehet egészen „tiszta”
dolog? Azért, mert ősidők óta bennünk él, két rokon érzés: a szeretet és a
gyűlölet. Valaha nagyon távol voltak ezek az érzések egymástól. A
kizárólagosságra törekvő vallások és a népeket egymás ellen kijátszó és uszító
nagyhatalmi politika hozta ezeket egy platformra az emberiség gondolkodásra
kevésbé hajlamos részében. Emberi és nemzeti minőségünk mércéje azonban az,
hogy mennyire tudjuk magunkban, gondolkodásunkban és életünkben elválasztani e
két érzést egymástól.
Erről van tehát szó. De ha „gyűlölettörvényeket” szerkesztő
liberális nemzetpusztítóinkat még ez sem győzné meg, akkor megkérdezném tőlük,
hogy mikor szándékoznak törvényt hozni azok ellen, akik jobban szeretik saját
gyereküket a szomszédénál?
??
Hogy
ez nem bűn? Miért? A saját gyerekemet szerethetem jobban a másénál anélkül,
hogy a másikat gyűlölném, a saját népemet nem?
Erdey Zoltán „Jobbról nézve: Faj
és Nemzet – A nagy paradoxon ” című esszé-kötetével - mely az ÉM
kiadványok sorozatban 2002-ben jelent meg, néhány részlete pedig a Szittyakürt 2001.
május-októberi számaiban látott napvilágot - Duke világszerte betiltott
könyvének (MY AWAKENING – A PATH TO RACIAL UNDERSTANDING - Free Speech Press,
1999) első hazai, kritikai ismertetését vehette kézbe az
Olvasó. A könyv függelékébe felvettünk három fejezetet HENRY(I) Ford: International
Jew (Nemzetközi zsidó) című,
a The Dearborn Publishing Co. kiadásában 1920-ban megjelent könyvéből (A
lélekrontás eszközei: A dzsessz, A film és A sajtó.) Az MNkE
honlapjának társadalom-politikai mellékletében indított sorozatunkban ebből a
kötetből közlünk részleteket.