(Koppány vezér üzenete)
ELŐLJÁRÓ BESZÉD
Az
a nép viszont, mely már nem hisz, sem önmagában, sem küldetésében, mely már nem
látja Istenét, mint saját tükörképét, az természetes, hogy nem látja -
nem láthatja! - ellenségeit sem. Ezt a sajnálatos tényt hangsúlyozta "pozitívumként" Orbán
miniszterelnök, amikor három éve, mintegy ellenségeinket megnyugtatandó,
kijelentette, hogy "Magyarországnak nincs
ellenségképe".
(x) Erdey Z.: Hungarian Graffiti - Szégyen - Magyarok Vasárnapja, 2000. októberi szám.
Egy népnek, mely hisz még önmagában,
saját istene is van."
Koppány, az utolsó szittya négyfelé vágott testével lovas futárok
vágtattak a négy égtáj felé, hogy Vajk-István, az új Nagyúr parancsa szerint
Győr, Veszprém, Esztergom és Gyulafehérvár kapuira szegezzék azokat, örök
elrettentéséül mindazoknak, akik István jogát a trónhoz valaha is kétségbe
vonni merészelnék.
Hiába szórja két kézzel donációit az egyháznak, az újonnan alapított
apátságoknak, klastromoknak, rendeknek. Erdők mélyén, hegytetőkön gyászra
hívják a nemzetet: Koppány rabságra vetett, megcsonkíttatott népét a
táltostüzek lángjánál ajzott dobok, és e dobok zaja éjszakánként
elviselhetetlenné erősödik a fülében. Vajon észre veszi-e: ő eszköz csupán? Egy
kiterjedő, ideológiai alapon szerveződő világbirodalom, a harcos Római Egyház
eszköze, mely az ún. keleti "pogányság, babonaság és eretnekség" ellenében
terjeszti tűzzel-vassal az Ó-testamentumi kereszténység új hitét.
Vagy ez is csak ürügy lett
volna?..
De van-e még egyáltalán választási lehetőség?
Mi mozgatja ezeket az erőket? Ők azt mondják: a
hit igazsága, de vajon e mögött nem a
hatalom vágya munkál-e csupán??
Mi csapott össze
kettőjük harcában először
magyari földön: két vallás, két
világrend, két hatalom, két
király-jelölt személy, vagy két nemzet, a két
ősi ellenség: a Atilla és Detre szász népe?.. És ki lett a győztes és ki a
vesztes?
Súlyos kérdések, de mégis csak kis szegmensei annak a hatalmas
kérdés-körnek, amit az ezredforduló történelme az első magyar királynak feltett.
Zas Lóránt: Nem Koppányt
(részletek)
Nem Koppányt siratom, hanem
a harci kedvet, a kopját
siratom, a tegezt, a lándzsát,
a harci mént, hogy mindenért
és mindenkinek megfeleljek,.
...Nem Koppányt
siratom, világtájakra
vágott testéből vér szivárog,
Jézusunk Ő, megfeszíttetett
felnégyeltetett:...
-
...Nem Koppányt siratom,
hanem a tartást, a mindent
kimondó szót, az esküt, ami
köttet. Nem Koppányt siratom:
magamért ejtek könnyet.
Istvánnak ugyanis tudnia kellett, hogy a honfoglaló
magyarságot addig is a Vérszerződés alkotmányával szentesített törzsszövetség ereje tette képessé a Kárpát-medencei államalapításra,
fennmaradásunkat pedig a sorozatos keleti és nyugati hadjáratainkkal megosztott ellenségeink gyengesége biztosította.
Az idő tehát sürgetett.
Egyetlen szerződés volt, amit még úgy-ahogy
betartottak: a házasság. Ez azonban kétélű fegyver volt, mert könnyen az ország
hűbérbe adásához vezethetett.
142
- ha ez a fejedelmi szándék nem ütközik minden tekintetben
a törzsfők ellenállásába.
Ő mind a négy veszélyt Istvánban és bajor feleségében látta megtestesülni.
Koppány tudta, hogy a házassági szerződés Henrik, s
végső soron Ottó császár trójai falova, és Gizella udvarával óriásira fog nőni
az országban az idegen befolyás. Látta, hogy tették el láb alól Henrik követei
Géza fejedelem öccsét, a trón-várományos Mihályt és tudta, hogy Géza olyan
ellenféllel szövetkezett, akitől minden kitelik, akit még "kötőféken tartva"
sem szabadna beereszteni magunk közé.
Idegenek voltak ezek a papok,
többnyire németek - ez sem nyerte meg Koppány bizalmát. Az ősök, Lehel, Botond,
Vérbulcsu ösztönével összefonódást érzett és gyanított az egyház és a német között. Érezte, az a hit, amit ők hoznak ide, nem a
tiszta hit, hanem valami, ami csak a hit mázával van bekenve. Jézus nem ezt
tanította. Ő szeretetet, türelmet hirdetett. Azt mondta, hogy mindenki a saját
hite szerint üdvözül. Az új papok ellenben azt mondják: senki sem üdvözül, aki
nem az ő szavaikkal, szertartásrendjük szerint adja meg a tiszteletet a
Teremtőnek. Még be sem tették az országba a lábukat, még szavunkat sem értik, csak maguk között
vartyognak idegen nyelveken, és máris a mi táltos-papjaink, sámánjaink ellen
követelnek törvényeket.
Milyen emberek ezek?.
143
És nem bízhatott Istvánban, a
leendő királyban, a németek és a római papok neveltjében sem, aki most idegen
fegyveresekkel, jött az országba. Nem a törvényes uralkodót, hanem a nemzet
elárulóját látta benne, aki ellen népfelkelést
kell hirdetni. Kettőjük harcával, pontosabban Koppány bukásával
kezdődött el azután az a történelmi folyamat, melyet Homonnay Ottó János magyar
népünk "ezeréves haláltusájának" jellemzett.
Én magam, a Kárpát-medencei
történelmünkben hajlamosabb vagyok
inkább egy végtelen útkeresést látni, melynek során a magyar nemzet
érdek-szövetségek hálójában kívülállóként, vagy alkalmi, kényszerű
szövetségesként keresi a saját Magyar
Útját. Ezt tette ezer éve és ezt teszi ma is, amikor a nemzet hangja már alig hallható. Fény és árnyék,
siker és bukás jellemzik ezt az útkeresést, és ha megpróbálunk ösvényt vágni
ebben a labirintusban, azt kell lássuk, hogy ez a
Magyar Út keresés mindig akkor járt sikerrel, amikor a nemzet elitje, nemessége
- lemondva egyéni, nem egyszer túlburjánzott szabadságjogainak egy részéről -
össze tudott fogni egymással és a néppel a közös cél érdekében.
Az ezredforduló Európája a
hűbériség rendszerének megszilárdulása időszakát éli. Ennek a rendszernek a
lényege, hogy az ország az uralkodó birtoka és a központi (fejedelmi) akarat a személyes donációk, birtokadományok
révén érvényesül. Mindez a már általánossá vált magántulajdoni rendszer
kiterjesztését, a hatalomkoncentráció új formáját jelenti a korábbi sérülékeny
és bizonytalanabb, szerződéseken, szövetségeken alapuló hatalomszervezési
elvvel szemben. Európában ez a folyamat Carolus Magnus (Nagy Károly) óta
erősödött fel és vált egyre általánosabbá, amit az új európai hatalmi tényező,
az Árpád által alapított Kárpát-medencei magyar birodalom még sürgetőbbé és
szükségszerűbbé tett.(1)
(1) Mint azt e tanulmány megírása
óta a történetkutatás kiderítette, "Nagy Károly" kitalált személy, kora
kitalált kor. Lásd: Heribert Illig: Kitalált Középkor - Allprint K. 2002.- Pap
Gábor: Kitalált középkor - könyv-ismertető előadás)
144
A hűbériség rendszerének
kiépülésével párhuzamosan erősödik a rivalizálás az egyházi és világi hatalom között.
A császárság világi hatalma a nyers erő, az egyházé finomabb, áttételesebb...
Magyarország e két, egymás fölött épülő hatalom között őrlődik - István az
egyházat választja. De túllő a célon: Géza
türelmi politikáját egy erőteljesebb, erőszakosabb, a Magyar Út helyett
a nyugati
sablont követő
politikával váltja fel, ami a honfoglaló magyarság szolgasorba süllyedéséhez,
kulturális értékeinek és hitének elvesztéséhez, lelki meghasonlásához és -
mondjuk végre ki - a nemzet tragikus és végzetes kettészakadásához, vezető
elitje elidegenedéséhez vezetett. A magyarság két egymással szemben álló
részre: népre és nemzetre szakad, hogy a külső és belső ellenség harcában többé
ne is találjon egymásra, sőt később szentesítse is ezt a kettészakadást
Werbőczy hármas törvénykönyvével.
KoppÁny Vezér ezen első üzenete a XXI. század hasonló problémákkal küzdő
magyarságához ezért akár István király üzenete is lehetne.
Nyugat
kezdetben nem volt képes ellenállni a szervezett, Európában új, szokatlan
taktikát és harcmodort alkalmazó magyaroknak. De éppen ez a sorozatos nyugati
kudarcélmény gyorsította fel azt a folyamatot, mely végső soron az augsburgi
(Lech-mezei) vereségünkhöz (955. aug.10.) és a magyarellenes teuton
érdekszövetség: a Német-Római Császárság kialakulásához vezetett. I.Ottó olyan
hatalomra tesz szert, mely gyakorlatilag egész Nyugat-Európát képes a magyarok
ellen mozgósítani.
Fel kellett
ismerni, hogy Nyugat taktikát váltott. Bulcsú vezér halála után volt ugyan még
néhány sikeres katonai vállalkozás, de
a 970-es drinápolyi kudarc végleg arra
késztette Géza fejedelmet, hogy más eszközökkel próbálja feltartóztatni
a szerveződő nyugati
145
Koppány balsejtelmei - sajnos - mind beigazolódtak. A bajor királyi házzal kötött házassági szerződéssel - képletesen szólva - beeresztettük a házba azt a tótot, mely végül kivert bennünket belőle, a Római Egyház pedig, mint a történelem bizonyította, veszélyes szövetséges volt. Védelmének ára - ha erről egyáltalán lehetett beszélni, akár csak ma a NATO esetében - tökéletes nemzeti önfeladásunk és kulturális integrálódásunk volt.
A magyar tragédia megértéséhez ugyanis
feltétlenül ismerni kell a magát katholikus-nak, azaz egyetemes"-nek nevező judeo-christianizmus történelmi lényegét és célját.
A jeruzsálemi
gyülekezetből (zsidó-keresztény hit-ágazat) fejlődött Római Egyház, mely
kezdettől fogva elfordult a Fény Fia által tanított ősi, Napvallásból és a
zarathustrai Avesta-vallásból fejlődött szeretetvallás lényegétől és egy alapvetően zsidó mitológiai
alapokra helyezett christianizmust képviselt, nem sokkal a szentistváni állam-átalakítás előtt
kezdte globalizáló világi hatalma kiépítését.
Minthogy a magyarságot az
ezredforduló idején, elfordítva a tiszta jézusi tanoktól, e második, judaizált irányzat
elfogadására kényszerítették, történelmünk alakulásának megértéséhez is e
változat elemzésére van szükség. Vegyük ezért elő a Bibliát és - tudatában
annak, hogy a kanonizált szöveg, részben történelemhamisító zsidó mitológia
(Ó-testamentum, vagy Ó-szövetség), részben pedig Jézus eredeti tanításainak a
zsidó-keresztény papság által évszázadokon át gyúrt és átideologizált torzója
(Újszövetség) - tegyük vizsgálat tárgyává azt a bibliai Jézus-képet és
kereszténységet, valamint ennek lehetséges, igazi céljait, melyet ez a
hitelesnek tekintett szöveg állít elénk.
A zs.k. Bibliában a "Názáreti" Jézus hol
Christus, azaz Megváltó, hol Üdvözítő, hol pedig Messiás néven és értelemben
szerepel, kifejezetten a fogalmi zavar növelése és "egybemosása" céljából váltogatva
ezeket az egyáltalán nem szinonima-jellegű kifejezéseket. Ez a bibliai Jézus azonban, akár "király", akár
"megváltó", mindenesetre zsidó, akit maga a zsidóság furcsa kettősséggel kezel:
egyszerre tagadja és állítja zsidó származását. A zsidók felé - belső
használatra - tagadja, kifelé, a nemzsidó gentile népek felé pedig állítja. Ennek
a "kettős-látásnak" okait vizsgálva juthatunk el a kereszténység kettősségének
és a judeo-kereszténység rejtett céljainak megértéséhez.
Amikor
Jézus Urunk a Golgotán példázatával a világ elé tárta a gyűlölet népének szándékait, s a zsidó papok megtudván, hogy
kit "öltek meg", kezdték sejteni tettük következményeit, félelem vett erőt
rajtuk. Tudták, a világ nem fogja elfelejteni, hogy örök időkre magukra
vállalták az isten-gyilkosság bűnét, amikor "Rajtunk a vére és utódainkon!" kiáltással követelték Pilátustól Jézus
elítélését.
A VIII. században, II.
Gergely pápaságával indul el a római katholicizmus a világi hatalma
kiépítésének és e mózesi célok beteljesítésének útján. Kifelé a legkisebb
változástól is görcsösen ódzkodó, a célirányosan finomított "krisztusi" tanok
dogmáiba merevedő és e kanonizált Szentírásnak még a betűihez is látszólag
aggályosan ragaszkodó Római Egyház vezetésében azonban a vagyonokkal szerzett
stallumok alapján már ekkor megindul a szekularizálódás, a világi és egyházi
hatalom összefonódása. Ebben a folyamatban előbb az elvilágiasodó papság, majd
az általa képviselt, az evangéliumi kereszténységtől mindinkább eltávolodó,
kiüresedő vallás is hitelét veszti.
148
Az Egyetemes Egyház lényegileg egyetlen nemzethez kötött nemzetekfelettiségén az első és végzetes
sebet az eredetileg héber és görög, majd később latin nyelvű Biblia nemzeti
nyelvekre fordítása ütötte. Ezáltal a Biblia magyarázata megszűnt papi
privilégium lenni és egyre szélesebb tömegekhez jutott el az "ó-és
újtestamentumi" tanítások lényege a kiválasztottságról és a megváltásról.
Tovább már nem lehetett a hittételek önkényes magyarázgatásával csak az
ótestamentumi terekre és viszonyokra szűkíteni a mózesi parancsok és
jövendölések érvényét.
Mert a kiválasztottaknak Mózes szavaival mondá
az Úr:
És megemészted mind a népeket, melyeket néked
ád az Úr, a te Istened;
ne kedvezzen a te szemed nekik, és ne tiszteld
az ő isteneit.
És lassan-lassan kiűzi
az Úr, a te Istened e népeket előled.
Nem lehet őket hirtelen kipusztítanod,
hogy a mezei vadak meg ne sokasodjanak ellened!
De az Úr, a te Istened elődbe vezeti őket
és nagy romlással rontja meg őket, míglen elvesznek...
A nem kiválasztott népekhez pedig szól az Evangélium tanítása ekképpen:
Ne álljatok ellene a gonosznak, hanem aki
arcul üt jobb felől,
fordítsd felé a másik orcádat is!
A másikhoz a parancs: Szeresd ellenségedet.!
Ezzel a deformált és judaizált
kereszténységgel és teuton zsoldos-seregével találta tehát szemben magát a
Kárpát-medencébe hazatérő őskeresztény-táltos-manicheus hitű magyarság és ezzel a
globalizáló erővel vette fel a harcot
Koppány, nem pedig a "kereszténységgel", mint azt a hivatásos
történelemhamisítók állítják.(2)
Koppány még tudta, érezte azt, amit az
Istvánná lett Vajkból kiöltek az idegen szívű és hitű papnevelői: azt, hogy
Isten minden népnek adott saját hitet az ő lelke szerint. Aki pedig megtartja a
hitét, az megmarad és betölti hivatását, amely nép pedig elveti azt mások
hitéért, attól elfordul az Úr és
elvész.
Látva az égi csillag-mezőkről népe lassú
pusztulását és a pusztulás okait, KoppÁny
második üzenete ezért hozzánk, a maradékokhoz így szól:
Koppány vezér egy nagy
korszakváltás áldozata lett. Egy olyan nép utolsó nemzedékének volt a vezére,
mely saját Istene útmutatását követve jött vissza ősi földjére, a Föld neki juttatott
Aranyos Szegeletébe, hogy "éljen benne és ne számláltasson más népek közé".
Azért fogott fegyvert és lázadt fel a nemesség ősi jogán, mert látta,
hogy népe elfordulni készül Istenétől és megtartó hitétől, hogy szolgálja ezentúl
egy idegen nép idegen istenét...
____________________________________________________
TISZTELT HALLGATÓIM!
Tegyük fel most úgy a
kérdést: ha az az Isten, akinek most áldozunk, minden jel szerint nem a mi
istenünk, akkor hol van a magyarság Istene?
Erre pedig csak azt felelhetjük: ott, ahol a
nemzet; és viszont: ahol nincs nemzeti istenhit, ott nemzet sincs! Mert az
istenek ereje híveik erejében rejlik. Elhagyott isteneknek és oltároknak
magasztos dolog lehet ugyan áldozni, de gyenge azon isten, melynek népe
elhagyta oltárait, és gyenge
az a nép, melynek nincs istene, aki vezesse, ellenségképe, mely a világban való
tájékozódását segítse és hite, amely erőt adjon az ellenségeivel való
szembeszállásra.
Mielőtt azonban az újabb témakör, az
ellenségkép kialakításának kérdésére rátérnék, megpróbálom meghatározni, hogy
mitől ellenség az ellenség? Mert attól, hogy egy nép kollektív
érdekeit védi még nem szükségszerűen ellenségünk. Ellenséggé akkor válik, ha
ezt a mi rovásunkra teszi, vagy fölöttünk szupremáciára tör, illetve ha
belülről bomlasztva, nemzetiségi csoportérdekeinek védelmével a magyarság
nemzeti (csoport)érdekeit sérti, vagy megbontani igyekszik nemzeti egységünket.
Nehéz ugyanis elképzelni olyan boldog népet,
melynek kollektív érdekeit senki sem sértené, amely fölött senki hegemóniára
nem törne.
Ez a szellem pusztította el Babilont,
sorvasztotta "rút szibarita vázzá" Syba-rist, ez buktatta meg Rómát és
Bizáncot, ez bomlasztotta a szkíták népét mint kazár, ez ellen támadt fel
Koppány és ez irtotta ki nemzetségét, süllyesztette szolgasorba a honfoglaló
szabad magyart, pusztította el kultúránkat, mint zsidó-kereszténység, ez tört
ránk a törökkel, mint iszlám, a Habsburgokkal, mint a velencei (zsidó) kalmár
őseik szelleme; ez gyilkolta, majd száműzte és fosztotta ki népünket 1919-ben
és '45 után, mint cion-bolsevizmus és
ez tereli most az európai népeket a megálmodott Új VilágRend
olvasztótégelyébe, mint liberális demokrácia. A magyarság és Európa több
ezer éves történelmén - mint látható - e globalizáló szellem figyelmeztető
árnyéka vonul végig, egészen napjainkig.
Fegyver csak fegyver ellen való, a méreg ellen
pedig csak ellenméreg lehet hatásos.
151
Nem elég tehát megismerni az ellenséget
természetét, szövetségeseit, módszereit, céljait, ki kell fejleszteni ellene a
hatásos fegyvert, jelen esetben ellenmérget is - és ez az, amit úgy nevezek,
hogy az ellenségkép
megfogalmazása. Miután pedig megfogalmaztuk ezt a képet, ki
kell dolgoznunk a védekezés módszereit, stratégiáját.
Írnak-e szomszédnépek történészei, vagy akár
az Encyclopedia
Britannica elismerőleg a
magyarságról? Sehol! Érdemeinket, erényeinket tagadják, vagy kifigurázzák,
hibáinkat felnagyítják.
A
zsidó szellem most, már és
még(!), nem fegyverrel öl.
De ez egyáltalán nem jelentheti azt, hogy a
nemzetgyalázás, hazaárulás naponta
elkövetett bűnei fölött szemet hunyhatunk.
Ez Koppány
vezér harmadik üzenete számunkra.
Ezért nemzetpolitikai stratégiánk részévé kell
tenni bizonyos axiómákat, mint például azt, hogy - komprádor vezetőink
véleményével ellentétben -
1. ellenségeink vannak !
2. Ellenségeinknek nevei vannak!!
3. Ellenségeinknek bűnei vannak velünk
szemben - elévülhetetlen bűnei, melyeket megbocsátani talán lehet, mert kell, hogy
békesség legyen a földön, de elfelejteni sohasem szabad!!!
4.
152
Mindent meg kell tehát tennünk a tudati erózió
ellen. Ellenségeink neveinek és bűneinek aláhúzottan kell szerepelniük a
történelemkönyveinkben. Nincs és nem lehet félrenézés, mert a kollektív
történelmi tudat a nemzet-
5.
Az ellenséget pedig nem lehet és szabad
"tolerálni", megtűrni magunk között akkor sem, ha külső ellenség és akkor sem,
ha belső "Ötödik Hadoszlop", vagy ellenségnek elkötelezett kollaboráns, vagy
magát megnevezni, még nemzetiségnek
nevezni sem engedő másság!!!!
6. Magyarország ellenségei pedig sem abszolút
értelemben, mint most, sem bármilyen numerus clausus elv
alapján nem lehetnek vezetőink, tanítóink, nem alakíthatják nemzetképünket.
Nemzeti csoportérdekeink árulóit kivétel nélkül ki kell rekeszteni a politikai,
kulturális és gazdasági élet vezető posztjairól!!!!!
A fentiekből azonban nyilvánvaló, hogy az
ellenségképről felvázolt kritériumokkal nem egy, vagy több faj körvonalait
fogjuk megrajzolni. Nem lehet ilyen szándékunk még akkor sem, ha ezek a
megrajzolt ellenségkép-sablonok
bizonyos népfajokra, jelen konkrét esetben pedig a zsidóságra, mely a
bennünket sorvasztó a szellemnek genetikailag letéteményese, különösen ráillik.
Minden különösebb
fejtegetés nélkül belátható ugyanis, hogy ezt az ideológiát nem csak
zsidók képviselik, hanem mindenki, aki ennek szellemében él, cselekszik és
gondolkodik, aki ennek értékrendjét követi. Már pedig, ma ez a szellem hatja át
egész gazdasági, kulturális, tudományos és vallási életünket.(4)
(3)Kényes
felismerés lett volna ez a század elején, hiszen az akkor nemzetpolitikai
rangra emelt német Herrenvolk eszméje kísértetiesen hasonlított a cionista Protokol-ban
foglalt elgondoláshoz, és kényes felismerés ez ma még inkább, mert azóta ez az
eszme uralkodó ideológiája lett a cionistákkal szövetkezett Amerikának és
alapelve a Bush-doktrínának nevezett Új Világ-Rendnek. (ld. Padányi: A nagy
tragédia - II./23., valamint a CION jkv. XXII-XXIV. fejezet)
(4)Szellemről
beszélünk - mentalitást is mondhatnánk. A minden népben meglevő, de
erkölcsrendje folytán nem egyformán érvényesülő rossz ösztönök elhatalmasodása
annyiban írható a zsidóság számlájára, hogy az, mint eszmehordozó és
katalizátor, ezeknek a rossz ösztönöknek a manifesztálódását
segíti. Ezeket a rossz ösztönöket, bűnöket, Eszmévé
és világmozgató ideológiává először a jakobinusok finomították. Ennek az
eszmének a neve mindmáig: liberalizmus.
A magyar nemesség e szellem ellen kelt fel
1809-ben. Ettől óvta a reformkori nemzetet a sokkal inkább
tradicionális-jobboldali, mintsem liberális gróf Széchenyi István és e szellem
uralomra jutása ellen tiltakozva szakította meg kapcsolatát Kossuth-tal (aki
mai fogalmaink szerint viszont inkább populista, mintsem liberális volt;
"liberalizmusa" sem maihoz hasonló internacionalista liberalizmus volt, hanem
kifejezetten nemzeti színezetű, tehát nacionalista "liberalizmus";
tradicionális nézőpontból mint nacionalizmus tehát szintén baloldali, de még
így is lényegesen jobboldalibb, mint a
jelenlegi nemzeti "jobboldal"). Továbbá ezen szellem ellen küzdött PROHÁSZKA
Ottokár püspök és MINDSZENTY
József hercegprímás, mint legutóbbi
történelmünk két legpozitívabb személyisége.
Velük
szemben viszont, mint ellenpólus, ennek a szellemnek a szolgálatában áll száz
éve nagyjából és az utóbbi ötvenöt évben kivétel nélkül az egész magyar kormány
és a magyar nép többsége, vagyis jelesül:
-
minden volt kommunista, ill. a velük kapcsolatban álló és állt valamennyi
szimpatizánsuk és kollaboránsuk, nemre, korra, rangra és beosztásra való
tekintet nélkül; a kommunista, szocialista, szociál-és egyéb "demokrata" pártok
tagjai és szavazói; minden jelenlegi, magát antikommunistának, vagy polgárinak tituláló párt, annak tagjai és
szavazói;
- minden szabadkőműves, ill. a
szabadkőművesség által támogatott intézmény, szervezet tagja;
- a zs.k. egyházak vezetői és papi testülete,
nagyon kevés kivételtől eltekintve;
-
mindenki, aki a zsidó világuralmi törekvéseket szolgáló liberális demokrácia
híve, vagy haszonélvezője, függetlenül attól, hogy zsidó, vagy nem zsidó, így
különösképpen az egész baloldali-liberális (polgári) sajtó és telekommunikáció
egész szervezete, kivétel nélkül.
De éppen azért,
mert a zsidóság ennek a mentalitásnak genetikailag letéteményese, sokkal
kevésbé vádolható bármivel is a saját kollektív érdekeinek könyörtelen
érvényesítésén túl, mint azok a nemzsidók, akik saját pillanatnyi, egyéni
hasznukért áldozták és áldozzák fel a nemzeti érdekeinket és válnak ezen
ellenséges ideológia és rajta keresztül a zsidóság hatalmi törekvéseinek
támogatóivá. (Ezt a jelenséget egyik, ha nem is legelső, de talán legmarkánsabb
hazai képviselőjéről, a tiszaeszlári vérvád-perben oly gyászos szerepet vállaló
Eötvös Károlyról "Eötvös-szindrómának" nevezem.) Ez a relatív
felmentés, nevezetesen az, hogy nem vádoljuk a zsidóságot árulással,
azonban konzekvensen azt is jelenti, hogy nemcsak nemzetünk részének, de még
befogadott nemzetiségnek sem tekinthetjük őket!
Antiglobalizációs-antiliberális
stratégiánknak abból az alapfelismerésből kell kiindulni, hogy a globalizáció
szolgálatába szegődött jelenlegi magyar kormánytól a nemzet védelmet nem
várhat.
Hazánk, utódaink életterének és létalapjának
megmentésére egyetlen lehetőség kínálkozik csupán: a nemzet megvilágosítása,
összeszervezése és kollektív szembefordítása
ezekkel a tragikus folyamatokkal.
Minden eszközzel igyekezni kell rádöbbenteni
az embereket, hogy az a világrend, amit számára készítenek, alapvetően
aljas, mert a rabnépek fölött egy
uralkodó igazságot ismer el: a zsidókét.
Világossá
kell tenni azt is, hogy a liberális demokrácia és globalizáció éppen ezt a célt
szolgálja! E célok mezőgazdasági olvasatát igyekeztem körvonalazni egy korábbi
előadásomban.(5), amiben rámutattam, hogy a Liberális
Demokráciával megideologizált, ránk és minden népre kényszerített
internacionalizálódásban nemcsak egy "egyszerű" világuralmi próbálkozásról van
szó, hanem egyúttal egy faji alapon szerveződött hatalmi kör felkészüléséről az
energia-és nyersanyag források totális beszűkülésének időszakára, arra, amikor
már lét, vagy nemlét kérdése lesz az egyik legfontosabb megújuló energia bázis:
a kedvező természeti adottságú termőföldek birtoklása.
Egyáltalán
nem mellékes célként emeltem ki azt, amit a világot uralni akarók a
szülőföldhöz való kötődés, a nemzettudat és a kollektív önvédelmi ösztönök
elsorvasztása, a "másság" imádatának köztudatba sulykolása által el szeretnének
érni: hogy átjárhatóvá tegyék a világot a küszöbön álló ökológiai katasztrófa
menekültjei számára.
(5) Kertkultúra és nemzeti
felemelkedés (Bocskai István Szabadegyetem - előadássorozat)
E folyamatok megállítása és megfordítása
céljából olyan tradicionális jobboldali nemzetpolitikai stratégiát kell
kibontakoztatnunk, mely:
-. a polgárosodás és eltömegesedés helyett a
birtokosi szemlélet erősödését, a nemesedést,
-. az internacionalizálódás helyett a
nacionalizálódást,
-. az értékelvűség helyett a minőség forradalmát,
- a nemzetközi integráció helyett a kooperációt,
- a társadalmi diszperzió és mobilitás helyett a kohéziót és stabilitást,
- a technikai civilizáció helyett a nemzeti kultúrát,
- a szabad anyag-és tőkeáramlás helyett a korlátozott tőkeáramlást és
- az urbanizálódás helyett a vidékfejlesztést
segíti és helyezi előtérbe.
A magyarság nemzeti csoportérdek védelmi képességének
megvédése csak olyan társadalmi és gazdasági felállásban képzelhető el, ahol az
uralkodó típus nem a kozmopolita proletár és polgár, hanem a hazájához
érzelmileg is kötődő birtokos mester, a cívis,
ahol a föld nem árucikk, hanem el nem adható nemzeti kincs, ahol a
minőségi értékek pénzre át nem válthatók, ahol a gazdasági és politikai vezetés
az országot nem az EU-csatlakozásra, az ÚVR-be való beépülésre készíti fel,
hanem egy
rövidesen bekövetkező globális világválságra, és ezért is fő kérdésként kezeli szuverenitásunk megőrzését és nemzeti
csoportérdekeink védelmét.
Ennek a programnak a kidolgozása égetően
sürget és minden kül-és belföldi jobboldali erőnk összefogását igényli.(5)
JÖvŐnk ÉpÍtÉse És megmentÉse érdekében félre kell tennünk minden múlt
feletti kesergésünket és sérelmünket - persze ez nem teljesen rajtunk múlik!
Nemzeti nagyjaink áldozata csak úgy nyerhet értelmet, emléküket úgy ápol-hatjuk
leginkább, ha szellemüket élő valóságként, örök figyelmeztetésként és
útmutatóként tudjuk, érezzük magunk mellett mindennapi döntéseink során.
(5)Azért
lenne időszerű a nemzeti-és a tradicionális jobboldal összefogása, mert a
nemzet iránymutatást, érdekvédelmet csak ezektől az erőktől várhat
(hangsúlyozni kell: nem a jelenlegi politikai (liberális) jobboldalról van
szó!). Nem szolgálná azonban az óhajtott összefogást, ha most neveket és
tényeket említenék. Csupán, mint általános tendenciát, sajnálattal megállapítom, hogy ezeket az erőinket ma a
legteljesebb mértékű széthúzás, egymás iránti, gyakran gyalázkodásig fajuló
bizalmatlanság jellemzi - ellenségeink nem kis örömére. Széchenyi István mondta
egyszer, hogy olyan kevesen vagyunk, hogy még a rablógyilkosnak is meg kellene
bocsátanunk. Bár ennyire nem lehetünk megbocsátók, de az is tarthatatlan, hogy
ma a nemzeti eszme leglelkesebb zászlóvivőit rekesztik ki e mozgalmakból és
nemzeti pártokat
155
Egy nép csak az állandó éberlét - nemzeti
öntudat - állapotában maradhat meg és lehet naggyá. Vannak népek, melyek
számára ezt az állapotot üldöztetésük, önmagukba szuggerált kiválasztottság
tudatuk, mesterségesen fenntartott szétszóratásuk, vagy történelmi revánsvágyuk
tartja fenn.
Történelmünk azt
bizonyítja, hogy a magyarság
megtartó ereje az önmagunkra utaltság állapotában folytatott állandó
létküzdelem. A magyarság, mint
nemzet, csak a közös veszély érzetében teljesedhet ki, nőhet fel önmagához. A
történelem által szétszórt jobboldali nemzeti erőink egyesítésére,
összeszervezésére van szükség ahhoz, hogy ehhez a küzdelemhez útmutatót,
tradícióinkban gyökerező nemzet-politikai stratégiát dolgozhassunk ki és e
program mögé felsorakoztathassuk a nemzet javát.
Kollektív érdekeink érvényesítéséhez nekünk is csak a nemzeti éberlét állapotában
lehet esélyünk, akár az Európai Unióban, akár azon kívül. Egy ilyen
Ezt a magyar vallási megújulást programunk
szerves részévé kell tennünk, és antiliberális stratégiánkat nemzeti vallásunk
templomainak szószékeiről, nem pedig a parlamenti padsorokból kell
meghirdetnünk.
Legyenek ezért templomaink ismét a magyarság
gyülekező helyei, antiliberális harcunk szervező bázisai!
Koppány vezérünk negyedik üzenete ezért talán így
szólhatna minden magyarnak:
Az új évezred és új történelmi sorsforduló
küszöbén a feltámadó és hitében megerősödő nemzet új harcához ősi istenünk:
Napisten, Jézus urunk, a Fény Fia fővezérletével népére vár!
___ . ___
Erdélyi-Erdey D. Zoltán 1948.
december 2-án született Debrecenben. Lófő-székely családja nemességének megerősítését minden ágon nemzeti uralkodóktól: a Rákócziaktól, valamint Bethlen Gábor
és Apaffy Mihály fejedelmektől nyeri a XVI-XVII. században.
Agrármérnök, vízgazdálkodási-meliorációs szakmérnök. (DATE 1975/1981) Pályája elején talajtani kutatással foglalkozik, majd főmezőgazdász, városi főkertész, 1990-től szellemi szabadfoglalkozású mg. szakértő és szakfordító. Az Ébredés
Mozgalom alapítója és a tradicionális nemzeti jobboldal
(TNJ) nemzetpolitikai programjának kidolgozója. Dr. Badiny Jós Ferenc sumerológus
professzor és Grandpierre K. Endre történész hitújítási kezdeményezése nyomán az ÉM 2003/051 sz. elvi
határozatával újjáéleszti ősi magyar hitünk táltos-manicheus
napkeresztény egyházát, melynek élére az Ébredés Mozgalom és az
Aranykopjás Szervezet a 2003. évi dobogókői Táltos Szeren Koppány nembeli Karaul Horváth fia János
György táltos Aranykopjás Fővezér személyében nemzeti főtáltost választ.
Tradicionális létszemléletű, nemzeti ébredést élesztő írásai a '90-es évek közepétől jelennek meg különböző nemzeti lapokban. 2000. őszén meghívott előadóként részt vesz a Clevelandban rendezett VII. Nagy Szittya Történelmi Világkongresszuson. A fenti, ott elhangzott, új történelem-szemléletet tükröző előadását a Szittyakürt folyóirat a 2000. november-decemberi számában közölte.