A Stilo Abarth Rally-t 2001 Decemberében mutatták
be a Bolognai Autókiállításon. Az Autót a
FIA N csoportjába szánták.
A motort a Punto HGT-bõl hozták (1747cc-s 16V-s 160 lóerõvel).
A gyári felkészítést nem lehet megváltoztatni
(különben nem lehet N csoportos), maximum a motorvezérlõ
elektronikát lehet változtatni. Önzáró differenciáló
mûvel, kerámia kuplunggal és rövidebb váltó
áttétellel készítik.
Két féle futómûvel gyártják, (aszfalt
és "földút" változatban) Eibach rugóstagokat
és Bilstein gátlókat szerelnek rá. Aszfalta 17"-os,
murvára 15"-os felnit kap.A fékek a gyáriak maradnak,
habár a pilóta megválaszthatja hogy elöl vagy hátul
fogjun jobban. Az elektromos kormyánzás asszisztenst is használják.