Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Jin'rokh the Breaker 10 Heroic ...
2017 dec. 10

Taktika > Throne of Thunder > Jin'rokh the Breaker - Jin'rokh the Breaker HC - Horridon - Horridon HC - Council of Elders - Council of Elders HC - Tortos - Tortos HC - Megaera - Megaera HC - Ji-kun - Ji-kun HC - Durumu the Forgotten - Durumu the Forgotten HC - Primordius - Primordius HC - Dark Animus - Dark Animus HC - Iron Qon - Iron Qon HC - Twin Consorts - Twin Consorts HC - Lei Shen - Lei Shen HC - Ra-den (HC)

Throne of Thunder raid első bossa Jin'rokh the Breaker.

317 Milla HP-val..


Mikor a Thunder King felébredt, megjutalmazta a leglojálisabb és ambíciózusabb Zandalari trolljait oly hatalommal, melyről álmodni sem mertek. Jin'rokh egyike volt az elsőknek, akik megkapták a "Király" áldását, és ugyan Lei Shen ajándéka majdnem széttépte testét, a troll most képes segítségül hívni a vihar dühét a csatatérre.


Setup:

2 Tank

2-3 Healer

5-6 DPS

 

 

Jin'rokh the Breaker

   

Thundering Throw : Jin' rokh felkapja az aktuális célpontját és egy távoli mogu szoborhoz vágja, ezzel 325.000 Physical damaget okoz a playernek és összetöri a szobrot. A player ezt követően leesik és a becsapódása 260.000 Physical damaget okoz minden playernek 8 yardon belül, továbbá stunnolja őket 5 másodpercre. Az összetört szoborból ezután Conductive Water tör elő, ami egy tócsát formál a szobor lábánál.

   

Conductive Water: a szobrokból feltörő vízben álló playerek Fluidity-vel, de növeli az őket ért Nature damaget is. Ennek a tócsának a mérete addig nő, míg be nem borítja a terem negyedét.

   

Fluidity: minden Conductive Waterben álló player 40%-kal többet healel és 40%- kal nagyobb damaget okoz. Azonban 100%-kal növeli a playereket ért Nature damaget is.

 

Conduction: Jin' rokh több képessége is áthalad a Conductive Wateren, ezzel Nature damaget okoz a vízben álló playereknek.

   

Static Burst: Jin' rokh támadása 130.000 Nature damaget okoz minden playernek 3 másodperc után és 10 stack Static Wound debuffot tesz az aktuális célpontjára.

   

Static Wound: Jin' rokh feltölti a célpontját, a player 26.000 Nature damaget kap stackenként minden elszenvedett melee támadás után. Ezen kívül a sebzés harmadát a többiek is megkapják. A debuff stackel, de a erőssége idővel csökken.

   

Focused Lightning: Jin' rokh egy energiagömböt hoz létre, ami fixatel egy playerre és csak őt követi (a playert és a gömböt egy halvány kék csík köti össze). A gömb felrobban, ha eléri a célpontját, ezzel 227.499 Nature damaget okoz mindenkinek 8 yardon belül. A gömb mozgás közben ezen kívül 52.000 Nature damaget okoz 0,5 másodpercenként 5 yardon belü.

   

Focused Lightning - Conduction: az energiagömb robbanását vezeti a Conductive Water (amennyiben vízhez ér), így a vízben álló playerek is megkapják a 227.499 Nature damaget

   

Lightning Fissure: amennyiben az energiagömb vizen kívül robban fel, az egy kis elektromos felhőt hagy maga után. Ez a felhő 65.000 Nature damaget okoz 1 másodpercenként minden playernek 5 yardon belül.

   

Lightning Fissure - Conduction: ha a folyamatosan növekvő Conductive Water elér egy Lightning Fissuret, az belevezeti a töltését a vízbe, ezzel 97.500 Nature damaget okoz minden benne álló playernek, majd eltűnik.

 

Implosion: ha egy energiagömb hozzáér egy másik energiagömb által hátrahagyott elektromos felhőhöz, azok felrobbannak, ezzel 350.000 Nature damaget okoznak mindenkinek. Ezen kívül egy debuffot rak mindenkire, ami növeli a következő Implosiontól elszenvedett damaget 10%-kal. Ez az effect stackel.

 

Violent Detonation: ha az energiagömb Electrified Wateren belül robban, az 750.000 Nature damaget okoz mindenkinek 8 yardon belül.

   

Lightning Storm: Jin' rokh villámokat idéz 15 másodpercen keresztül, ezek 55.000 Nature damaget okoznak mindenkinek 1 másodpercenként. Továbbá a Lightning Storm véglegesen feltölti a Conductive Watert, így Electrified Water lesz belőle.

   

Electrified Waters: a Lightning Storm által feltöltött Conductive Water a továbbiakban már nem adja a Fluidity buffot és 45.000 Nature damaget okoz minden benne álló playernek 1 másodpercenként. A Conductive Waterbenálló playerek továbbra is +100% Nature damaget kapnak.

 

 

 

Lightning Strike: Lightning Storm ideje alatt a teremben kék körök jellennek meg, melyekbe pillanatokkal később villámoszlopok csapnak le. A csapás helyét indikáló körben állók találatkor 400.000 Nature damaget okoz a benne állóknak, majd 4 villámló gömb tör elő felőle és egyesen vonalban haladnak a terem falai felé (az irányuk adott, a 4 égtáj felé mennek: É, D, K, Ny). A villámló gömbök 200.000 Nature damaget okoznak az útjukba kerülőknek.

 

Ionization: Jin'rokh minden negyedben, nemsokkal a szoborzúzást követően 24 seces Debuffot rak fel mindenkire a Tankok kivételével. Mikor a Debuff lejár vagy dispellezik, akkor 8 yardon belül 450.000 Nature damaget okoz mindenkinek .

 

Ionization - Conduction: Ha az Ionization Debuffos embert vízben dispellezik / vízben jár le a Debuff , akkor 450.000 Nature damaget okoz minden vízben állónak.

 

Az összecsapás normál módhoz hasonlóan épül fel, a plusz képességek figyelembe vételével!

ELSŐ FÁZISBAN a Debufftól ( Ionization ) úgy kell megszabadulni, hogy ne hiteljük ki a csapatot. Ennek módja a következő: meghatározott sorrendben, vagy folyamatosan egyeztetve a Fullra healelt csapattagok egymást váltva kimennek a vízből, tolnak valami kisebb DefCD-t, majd dispellezik őket (ekkora természetesen nem lehet 8 yardon belül senki más)

MÁSODIK FÁZISBAN sajnos nem elég kihealelni az AOE-t, itt egy kupacba kell gyűlni és folytonos AOE heal kíséretében kerülgetni kell a lecsapó villámoszlopokat, illetve a belőlük előtörő villámló gömbök tömkelegét.

Néhány kaszt nagyon ügyesen ki tudja játsszani az Ionizationt, ezzel némileg könnyítve a fightot. A lényege, hogy még a spell castolás előtt legyen fent valami, ami "immuneolja a Debuffot" . A következő karit ügyeskedhetnek: Paladin - Divine Shield , Rogue - Cloak of Shadows , Death Knight - Anti-Magic Shell , Hunter - Deterrance , Mage - Ice Block

 

 

 

Normal módon esünk neki a boss gyepálásának, két tank szokásosan cserélget.

 

ELSŐ FÁZIS: Jin'rokhot ugyanúgy a víz szélén kell tartani mint normon, a dps és heal pedig mögötte tobzódik. Meleek a boss háta mögött, Rangedek a víz szélén, lehetőleg olyan pozícióban, hogy a megidézett energiagömbök ( Focused Lightning ) ne menjenek át a teljes melee csapaton. A gömböket jobb a terem szélén lévő rácsig (ha lehet, akkor egészen a falig) elvinni és ott pakolni le őket egymástól 6-7 yardra. A villámló felhőn továbbra is TILOS ÁTHÚZNI a gömböt (Implosion)! Az energia gömböcskék mozgási útvonalából mozogjunk ki (sok esetben az azt kiteoló ember nem látja merre húzza és kiken megy keresztül), kerüljük a belőle származó felesleges damaget.

Kicsivel a víz megjelenése után a boss felrakja majdnem mindenkire a Debuffokat ( Ionization ). Ezt folyamatos egyeztetés közben leszedegetjük az emberekről. Természetesen csak MAX HP-s, NEM vízben álló, többiektől 8 YARD TÁVOLSÁGOT tartó emberről szabad dispellezni az Ionizationt. Akár még gyengébb DefCD-t is használhat az illető. Pár ember meg is megvárja amig leketyeg, de akkor nagyon figyeljen az előbb említett dolgok betartására. A Debuffnál lehet trüközni is (Tipp az előző pontban), hogy kevesebb ember kapja meg ezt a kellemetlen Ionizationt.

 

MÁSODIK FÁZISBAN a csapatnak a legegyszerűbb az egyik fémrácsra tömörülni, hogy mindenkire jusson elég heal és ne kelljen ezer irányba figyelni a kerülgetéshez. Ugye HC-n a Lightning Storm közben folyamatosan csapkodnak le a megjelenő kék körökre a Lightning Strike villámó oszlopai, melyekből 4 irányba kis villámló gömbök indulnak el. A rácson stacekelés előnye, hogy oda nem csaphat be a villám és jóformán csak szemből érkezhet villámló gömb, így nem kell non-stop oldalra is nézegetni. Az első és második Lightning Stormot simán átvészelhetjuk a rácsokon, azonban a harmadiknál már jobb ötlet a megmaradt száraz negyedbe tömörülni.

Ha nem haltunk meg akkor kezdődik az egész elölről.

 

 

Tank (Blood DK) Heal (Restoration Shaman) Dps (Survival Hunter)
     

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016