Mikor a Thunder King felébredt, megjutalmazta a leglojálisabb és ambíciózusabb Zandalari trolljait oly hatalommal, melyről álmodni sem mertek. Jin'rokh egyike volt az elsőknek, akik megkapták a "Király" áldását, és ugyan Lei Shen ajándéka majdnem széttépte testét, a troll most képes segítségül hívni a vihar dühét a csatatérre.
Thundering Throw : Jin' rokh felkapja az aktuális célpontját és egy távoli mogu szoborhoz vágja, ezzel 325.000 Physical damaget okoz a playernek és összetöri a szobrot. A player ezt követően leesik és a becsapódása 260.000 Physical damaget okoz minden playernek 8 yardon belül, továbbá stunnolja őket 5 másodpercre.
Az összetört szoborból ezután Conductive Water tör elő, ami egy tócsát formál a szobor lábánál.
Conductive Water: a szobrokból feltörő vízben álló playerek Fluidity-vel, de növeli az őket ért Nature damaget is. Ennek a tócsának a mérete addig nő, míg be nem borítja a terem negyedét.
Fluidity: minden Conductive Waterben álló player 40%-kal többet healel és 40%- kal nagyobb damaget okoz. Azonban 100%-kal növeli a playereket ért Nature damaget is.
Conduction: Jin' rokh több képessége is áthalad a Conductive Wateren, ezzel Nature damaget okoz a vízben álló playereknek.
Static Burst: Jin' rokh támadása 130.000 Nature damaget okoz minden playernek 3 másodperc után és 10 stack Static Wound debuffot tesz az aktuális célpontjára.
Static Wound: Jin' rokh feltölti a célpontját, a player 26.000 Nature damaget kap stackenként minden elszenvedett melee támadás után. Ezen kívül a sebzés harmadát a többiek is megkapják. A debuff stackel, de a erőssége idővel csökken.
Focused Lightning: Jin' rokh egy energiagömböt hoz létre, ami fixatel egy playerre és csak őt követi (a playert és a gömböt egy halvány kék csík köti össze). A gömb felrobban, ha eléri a célpontját, ezzel 227.499 Nature damaget okoz mindenkinek 8 yardon belül. A gömb mozgás közben ezen kívül 52.000 Nature damaget okoz 0,5 másodpercenként 5 yardon belü.
Focused Lightning - Conduction: az energiagömb robbanását vezeti a Conductive Water (amennyiben vízhez ér), így a vízben álló playerek is megkapják a 227.499 Nature damaget
Lightning Fissure: amennyiben az energiagömb vizen kívül robban fel, az egy kis elektromos felhőt hagy maga után. Ez a felhő 65.000 Nature damaget okoz 1 másodpercenként minden playernek 5 yardon belül.
Lightning Fissure - Conduction: ha a folyamatosan növekvő Conductive Water elér egy Lightning Fissuret, az belevezeti a töltését a vízbe, ezzel 97.500 Nature damaget okoz minden benne álló playernek, majd eltűnik.
Implosion: ha egy energiagömb hozzáér egy másik energiagömb által hátrahagyott elektromos felhőhöz, azok felrobbannak, ezzel 350.000 Nature damaget okoznak mindenkinek.
Ezen kívül egy debuffot rak mindenkire, ami növeli a következő Implosiontól elszenvedett damaget 10%-kal. Ez az effect stackel.
Violent Detonation: ha az energiagömb Electrified Wateren belül robban, az 750.000 Nature damaget okoz mindenkinek 8 yardon belül.
Lightning Storm: Jin' rokh villámokat idéz 15 másodpercen keresztül, ezek 55.000 Nature damaget okoznak mindenkinek 1 másodpercenként.
Továbbá a Lightning Storm véglegesen feltölti a Conductive Watert, így Electrified Water lesz belőle.
Electrified Waters: a Lightning Storm által feltöltött Conductive Water a továbbiakban már nem adja a Fluidity buffot és 45.000 Nature damaget okoz minden benne álló playernek 1 másodpercenként.
A Conductive Waterbenálló playerek továbbra is +100% Nature damaget kapnak.
Lightning Strike: Lightning Storm ideje alatt a teremben kék körök jellennek meg, melyekbe pillanatokkal később villámoszlopok csapnak le. A csapás helyét indikáló körben állók találatkor 400.000 Nature damaget okoz a benne állóknak, majd 4 villámló gömb tör elő felőle és egyesen vonalban haladnak a terem falai felé (az irányuk adott, a 4 égtáj felé mennek: É, D, K, Ny). A villámló gömbök 200.000 Nature damaget okoznak az útjukba kerülőknek.
Ionization: Jin'rokh minden negyedben, nemsokkal a szoborzúzást követően 24 seces Debuffot rak fel mindenkire a Tankok kivételével. Mikor a Debuff lejár vagy dispellezik, akkor 8 yardon belül 450.000 Nature damaget
okoz mindenkinek .
Ionization - Conduction: Ha az Ionization Debuffos embert vízben dispellezik / vízben jár le a Debuff , akkor 450.000 Nature damaget okoz minden vízben állónak.
Az összecsapás normál módhoz hasonlóan épül fel, a plusz képességek figyelembe vételével!
ELSŐ FÁZISBAN a Debufftól ( Ionization ) úgy kell megszabadulni, hogy ne hiteljük ki a csapatot. Ennek módja a következő: meghatározott sorrendben, vagy folyamatosan egyeztetve a Fullra healelt csapattagok egymást váltva kimennek a vízből, tolnak valami kisebb DefCD-t, majd dispellezik őket (ekkora természetesen nem lehet 8 yardon belül senki más)
MÁSODIK FÁZISBAN sajnos nem elég kihealelni az AOE-t, itt egy kupacba kell gyűlni és folytonos AOE heal kíséretében kerülgetni kell a lecsapó villámoszlopokat, illetve a belőlük előtörő villámló gömbök tömkelegét.
Néhány kaszt nagyon ügyesen ki tudja játsszani az Ionizationt, ezzel némileg könnyítve a fightot. A lényege, hogy még a spell castolás előtt legyen fent valami, ami "immuneolja a Debuffot" . A következő karit ügyeskedhetnek: Paladin - Divine Shield , Rogue - Cloak of Shadows , Death Knight - Anti-Magic Shell , Hunter - Deterrance , Mage - Ice Block
Normal módon esünk neki a boss gyepálásának, két tank szokásosan cserélget.
ELSŐ FÁZIS: Jin'rokhot ugyanúgy a víz szélén kell tartani mint normon, a dps és heal pedig mögötte tobzódik. Meleek a boss háta mögött, Rangedek a víz szélén, lehetőleg olyan pozícióban, hogy a megidézett energiagömbök ( Focused Lightning ) ne menjenek át a teljes melee csapaton. A gömböket jobb a terem szélén lévő rácsig (ha lehet, akkor egészen a falig) elvinni és ott pakolni le őket egymástól 6-7 yardra. A villámló felhőn továbbra is TILOS ÁTHÚZNI a gömböt (Implosion)!
Az energia gömböcskék mozgási útvonalából mozogjunk ki (sok esetben az azt kiteoló ember nem látja merre húzza és kiken megy keresztül), kerüljük a belőle származó felesleges damaget.
Kicsivel a víz megjelenése után a boss felrakja majdnem mindenkire a Debuffokat ( Ionization ). Ezt folyamatos egyeztetés közben leszedegetjük az emberekről. Természetesen csak MAX HP-s, NEM vízben álló, többiektől 8 YARD TÁVOLSÁGOT tartó emberről szabad dispellezni az Ionizationt. Akár még gyengébb DefCD-t is használhat az illető. Pár ember meg is megvárja amig leketyeg, de akkor nagyon figyeljen az előbb említett dolgok betartására. A Debuffnál lehet trüközni is (Tipp az előző pontban), hogy kevesebb ember kapja meg ezt a kellemetlen Ionizationt.
MÁSODIK FÁZISBAN a csapatnak a legegyszerűbb az egyik fémrácsra tömörülni, hogy mindenkire jusson elég heal és ne kelljen ezer irányba figyelni a kerülgetéshez. Ugye HC-n a Lightning Storm közben folyamatosan csapkodnak le a megjelenő kék körökre a Lightning Strike villámó oszlopai, melyekből 4 irányba kis villámló gömbök indulnak el. A rácson stacekelés előnye, hogy oda nem csaphat be a villám és jóformán csak szemből érkezhet villámló gömb, így nem kell non-stop oldalra is nézegetni.
Az első és második Lightning Stormot simán átvészelhetjuk a rácsokon, azonban a harmadiknál már jobb ötlet a megmaradt száraz negyedbe tömörülni.
Ha nem haltunk meg akkor kezdődik az egész elölről.
Tank (Blood DK)
Heal (Restoration Shaman)
Dps (Survival Hunter)
Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!