Mikor a Thunder King felébredt, megjutalmazta a leglojálisabb és ambíciózusabb Zandalari trolljait oly hatalommal, melyről álmodni sem mertek. Jin'rokh egyike volt az elsőknek, akik megkapták a "Király" áldását, és ugyan Lei Shen ajándéka majdnem széttépte testét, a troll most képes segítségül hívni a vihar dühét a csatatérre.
Thundering Throw : Jin' rokh felkapja az aktuális célpontját és egy távoli mogu szoborhoz vágja, ezzel 250.000 Physical damaget okoz a playernek és összetöri a szobrot. A player ezt követően leesik és a becsapódása 200.000 Physical damaget okoz minden playernek 8 yardon belül, továbbá stunnolja őket 5 másodpercre.
Az összetört szoborból ezután Conductive Water tör elő, ami egy tócsát formál a szobor lábánál.
Conductive Water: a szobrokból feltörő vízben álló playerek Fluidity-vel, de növeli az őket ért Nature damaget is. Ennek a tócsának a mérete addig nő, míg be nem borítja a terem negyedét.
Fluidity: minden Conductive Waterben álló player 40%-kal többet healel és 40%- kal nagyobb damaget okoz. Azonban 80%-kal növeli a playereket ért Nature damaget is.
Conduction: Jin' rokh több képessége is áthalad a Conductive Wateren, ezzel Nature damaget okoz a vízben álló playereknek.
Static Burst: Jin' rokh támadása 100.000 Nature damaget okoz minden playernek 3 másodperc után és 10 stack Static Wound debuffot tesz az aktuális célpontjára.
Static Wound: Jin' rokh feltölti a célpontját, a player 20.000 Nature damaget kap stackenként minden elszenvedett melee támadás után. Ezen kívül a sebzés harmadát a többiek is megkapják. A debuff stackel, de a erőssége idővel csökken.
Focused Lightning: Jin' rokh egy energiagömböt hoz létre, ami fixatel egy playerre és csak őt követi (a playert és a gömböt egy halvány kék csík köti össze). A gömb felrobban, ha eléri a célpontját, ezzel 175.000 Nature damaget okoz mindenkinek 5 yardon belül. A gömb mozgás közben ezen kívül 40.000 Nature damaget okoz 0,5 másodpercenként 5 yardon belü.
Focused Lightning - Conduction: az energiagömb robbanását vezeti a Conductive Water (amennyiben vízhez ér), így a vízben álló playerek is megkapják a 175.000 Nature damaget
Lightning Fissure: amennyiben az energiagömb vizen kívül robban fel, az egy kis elektromos felhőt hagy maga után. Ez a felhő 50.000 Nature damaget okoz 1 másodpercenként minden playernek 5 yardon belül.
Lightning Fissure - Conduction: ha a folyamatosan növekvő Conductive Water elér egy Lightning Fissuret, az belevezeti a töltését a vízbe, ezzel 75.000 Nature damaget okoz minden benne álló playernek, majd eltűnik.
Implosion: ha egy energiagömb hozzáér egy másik energiagömb által hátrahagyott elektromos felhőhöz, azok felrobbannak, ezzel 250.000 Nature damaget okoznak mindenkinek.
Ezen kívül egy debuffot rak mindenkire, ami növeli a következő Implosiontól elszenvedett damaget 10%-kal. Ez az effect stackel.
Violent Detonation: ha az energiagömb Electrified Wateren belül robban, az 750.000 Nature damaget okoz mindenkinek 8 yardon belül.
Lightning Storm: Jin' rokh villámokat idéz 15 másodpercen keresztül, ezek 70.000 Nature damaget okoznak mindenkinek 1 másodpercenként.
Továbbá a Lightning Storm véglegesen feltölti a Conductive Watert, így Electrified Water lesz belőle.
Electrified Waters: a Lightning Storm által feltöltött Conductive Water a továbbiakban már nem adja a Fluidity buffot és 35.000 Nature damaget okoz minden benne álló playernek 1 másodpercenként.
A Conductive Waterbenálló playerek továbbra is +80% Nature damaget kapnak.
Az összecsapás során 2 fázis váltogatja egymást az egyikben Jin'rokh dobálja a tankját (Thundering Throw), AOE kíséretében (Static Burst) Debuffot (Static Wound) rak rá és energiagömböket indít a rangedek felé (Focused Lightning). A boss minden 1. fázis elején 1x hozzávágja a tankját egy távolabbi mogu szoborhoz, melyből víz kezd szivárogni. Ez a víz erősít minden benne álló playert (Fluidity), illetve vezeti a boss elektromos képességeit, ha azok hozzáérnek, tehát TILOS A VÍZBEN ROBBANTANI. Az első fázis addig tart, míg a kiömlő víz le nem fedi a terem negyedét (ez minden 1. fázis indulásától számolva 92 sec). Amint elég nagy a víz, a boss beugrik középre és 15 secen keresztül villámokkal csapkodja a raidet (Lightning Storm), ez idő alatt viszont semmi mást nem csinál. A villámlás hatására az éppen kifolyt víz elektromos lesz (Electrified Waters), ebbe TILOS beállni. Illetve Thundering Throw előtt tilos a szobrok lábánál állni.
Tank: kezdésnél Jin'rokhot lehet középen tartani, pillanatokkal ez után kimegy az első AOE villámlás (Static Burst) és megjelenik az aktuális tankon 10 Stack Static Wound Debuff, társa ekkor azonnal áttauntolja a bosst. (A Debuff kb. 4 secenként veszít egy stacket). A bosst minding annak kell tartani akin nincs/kis stackes Debuff van. Jin'rokh 10 seccel egy villámos fázis vége után, illetve 30 seccel pull után hozzávágja a Tankját egy szoborhoz (Thundering Throw), ekkor társa megfogja majd ugyanúgy váltogatják egymást. A szoborból víz tör elő, Jin'rokhot mindig úgy kell tartani, hogy pont a víz mellett álljon (ezzel a lehető legtöbb helyet biztosítva a csapattagoknak). Mikor kezdődik a 2. fázis (Lightning Storm), mindenkinek ki kell rohanni a vízből és egy helyre összegyűlni. Villámos fázis után pedig kezdődik az egész elölről.
DPS: Jin'rokh 10 secenként energiagömböt indít 1 ranged felé (Focused Lightning), ami addig követi az illetőt, amíg el nem éri. Amint eléri kis damage kíséretében felrobban és egy pici eletromos felhőt (Lightning Fissure) hagy maga után, ezen a felhőn TILOS ÁTHÚZNI a gömböt, mivel akkor nagyobbat robban (Implosion). Ezeket a gömböket a terem szélén kell lepakolni, egymástól kb 6 yardra. 30 seccel pull után (majd a továbbiakban 10 seccel 1. fázis kezdete után) a boss hozzávágja a Tankját egy szoborhoz, aminek a lábánál ezután víz jelenik meg (Fluidity), ebbe + damageért és healért be kell állni. Azonban a vízben TILOS GÖMBÖT ROBBANTANI, akit elkezd követni egy, az baromi gyorsan fusson ki egy "száraz" helyre és ott hagyja, hogy utolérje a gömb. Mikor kezdődik a 2. fázis (Lightning Storm), mindenkinek ki kell rohanni a vízből és összegyűlni a boss lábánál. Ekkor mehet némi DefCD, hogy simán túl lehessen élni a fázist. A fázis 15 seces villámása után kezdődik minden elölről.
Heal:
Jin'rokh 10 secenként energiagömböt indít 1 ranged felé (Focused Lightning), ami addig követi az illetőt, amíg el nem éri. Amint eléri kis damage kíséretében felrobban és egy pici eletromos felhőt (Lightning Fissure) hagy maga után, ezen a felhőn TILOS ÁTHÚZNI a gömböt, mivel akkor nagyobbat robban (Implosion). Ezeket a gömböket a terem szélén kell lepakolni, egymástól kb 6 yardra. Kb. 25 secenként Jin'rokh eltol egy AOE-t ami picit megszedi a csapatot (Static Burst), illetve Debuffot tesz az egyik tankra (Static Wound), ami miatt ha megütik, a teljes raid kap egy kis damaget. 30 seccel pull után (majd a továbbiakban 10 seccel 1. fázis kezdete után) a boss hozzávágja a Tankját egy szoborhoz, aminek a lábánál ezután víz jelenik meg (Fluidity), ebbe + damageért és healért be kell állni. Azonban a vízben TILOS GÖMBÖT ROBBANTANI, akit elkezd követni egy, az baromi gyorsan fusson ki egy "száraz" helyre és ott hagyja, hogy utolérje a gömb. Mikor kezdődik a 2. fázis (Lightning Storm), mindenkinek ki kell rohanni a vízből és összegyűlni a boss lábánál. Ekkor mehet némi DefCD, hogy simán túl lehessen élni a fázist. A fázis 15 seces villámása után kezdődik minden elölről.
Tank (Blood DK)
Heal (Restoration Shaman)
Dps (Elemental Shaman)
Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!