Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Jin'rokh the Breaker 10 Normal ...
2017 dec. 10

Taktika > Throne of Thunder > Jin'rokh the Breaker - Jin'rokh the Breaker HC - Horridon - Horridon HC - Council of Elders - Council of Elders HC - Tortos - Tortos HC - Megaera - Megaera HC - Ji-kun - Ji-kun HC - Durumu the Forgotten - Durumu the Forgotten HC - Primordius - Primordius HC - Dark Animus - Dark Animus HC - Iron Qon - Iron Qon HC - Twin Consorts - Twin Consorts HC - Lei Shen - Lei Shen HC - Ra-den (HC)

Throne of Thunder raid első bossa Jin'rokh the Breaker.

207 Milla HP-val..


Mikor a Thunder King felébredt, megjutalmazta a leglojálisabb és ambíciózusabb Zandalari trolljait oly hatalommal, melyről álmodni sem mertek. Jin'rokh egyike volt az elsőknek, akik megkapták a "Király" áldását, és ugyan Lei Shen ajándéka majdnem széttépte testét, a troll most képes segítségül hívni a vihar dühét a csatatérre.


Setup:

2 Tank

2-3 Healer

5-6 DPS

 

 

Jin'rokh the Breaker

   

Thundering Throw : Jin' rokh felkapja az aktuális célpontját és egy távoli mogu szoborhoz vágja, ezzel 250.000 Physical damaget okoz a playernek és összetöri a szobrot. A player ezt követően leesik és a becsapódása 200.000 Physical damaget okoz minden playernek 8 yardon belül, továbbá stunnolja őket 5 másodpercre. Az összetört szoborból ezután Conductive Water tör elő, ami egy tócsát formál a szobor lábánál.

   

Conductive Water: a szobrokból feltörő vízben álló playerek Fluidity-vel, de növeli az őket ért Nature damaget is. Ennek a tócsának a mérete addig nő, míg be nem borítja a terem negyedét.

   

Fluidity: minden Conductive Waterben álló player 40%-kal többet healel és 40%- kal nagyobb damaget okoz. Azonban 80%-kal növeli a playereket ért Nature damaget is.

 

Conduction: Jin' rokh több képessége is áthalad a Conductive Wateren, ezzel Nature damaget okoz a vízben álló playereknek.

   

Static Burst: Jin' rokh támadása 100.000 Nature damaget okoz minden playernek 3 másodperc után és 10 stack Static Wound debuffot tesz az aktuális célpontjára.

   

Static Wound: Jin' rokh feltölti a célpontját, a player 20.000 Nature damaget kap stackenként minden elszenvedett melee támadás után. Ezen kívül a sebzés harmadát a többiek is megkapják. A debuff stackel, de a erőssége idővel csökken.

   

Focused Lightning: Jin' rokh egy energiagömböt hoz létre, ami fixatel egy playerre és csak őt követi (a playert és a gömböt egy halvány kék csík köti össze). A gömb felrobban, ha eléri a célpontját, ezzel 175.000 Nature damaget okoz mindenkinek 5 yardon belül. A gömb mozgás közben ezen kívül 40.000 Nature damaget okoz 0,5 másodpercenként 5 yardon belü.

   

Focused Lightning - Conduction: az energiagömb robbanását vezeti a Conductive Water (amennyiben vízhez ér), így a vízben álló playerek is megkapják a 175.000 Nature damaget

   

Lightning Fissure: amennyiben az energiagömb vizen kívül robban fel, az egy kis elektromos felhőt hagy maga után. Ez a felhő 50.000 Nature damaget okoz 1 másodpercenként minden playernek 5 yardon belül.

   

Lightning Fissure - Conduction: ha a folyamatosan növekvő Conductive Water elér egy Lightning Fissuret, az belevezeti a töltését a vízbe, ezzel 75.000 Nature damaget okoz minden benne álló playernek, majd eltűnik.

 

Implosion: ha egy energiagömb hozzáér egy másik energiagömb által hátrahagyott elektromos felhőhöz, azok felrobbannak, ezzel 250.000 Nature damaget okoznak mindenkinek. Ezen kívül egy debuffot rak mindenkire, ami növeli a következő Implosiontól elszenvedett damaget 10%-kal. Ez az effect stackel.

 

Violent Detonation: ha az energiagömb Electrified Wateren belül robban, az 750.000 Nature damaget okoz mindenkinek 8 yardon belül.

   

Lightning Storm: Jin' rokh villámokat idéz 15 másodpercen keresztül, ezek 70.000 Nature damaget okoznak mindenkinek 1 másodpercenként. Továbbá a Lightning Storm véglegesen feltölti a Conductive Watert, így Electrified Water lesz belőle.

   

Electrified Waters: a Lightning Storm által feltöltött Conductive Water a továbbiakban már nem adja a Fluidity buffot és 35.000 Nature damaget okoz minden benne álló playernek 1 másodpercenként. A Conductive Waterbenálló playerek továbbra is +80% Nature damaget kapnak.

 

 

Az összecsapás során 2 fázis váltogatja egymást az egyikben Jin'rokh dobálja a tankját (Thundering Throw), AOE kíséretében (Static Burst) Debuffot (Static Wound) rak rá és energiagömböket indít a rangedek felé (Focused Lightning). A boss minden 1. fázis elején 1x hozzávágja a tankját egy távolabbi mogu szoborhoz, melyből víz kezd szivárogni. Ez a víz erősít minden benne álló playert (Fluidity), illetve vezeti a boss elektromos képességeit, ha azok hozzáérnek, tehát TILOS A VÍZBEN ROBBANTANI. Az első fázis addig tart, míg a kiömlő víz le nem fedi a terem negyedét (ez minden 1. fázis indulásától számolva 92 sec). Amint elég nagy a víz, a boss beugrik középre és 15 secen keresztül villámokkal csapkodja a raidet (Lightning Storm), ez idő alatt viszont semmi mást nem csinál. A villámlás hatására az éppen kifolyt víz elektromos lesz (Electrified Waters), ebbe TILOS beállni. Illetve Thundering Throw előtt tilos a szobrok lábánál állni.

 

 

Tank: kezdésnél Jin'rokhot lehet középen tartani, pillanatokkal ez után kimegy az első AOE villámlás (Static Burst) és megjelenik az aktuális tankon 10 Stack Static Wound Debuff, társa ekkor azonnal áttauntolja a bosst. (A Debuff kb. 4 secenként veszít egy stacket). A bosst minding annak kell tartani akin nincs/kis stackes Debuff van. Jin'rokh 10 seccel egy villámos fázis vége után, illetve 30 seccel pull után hozzávágja a Tankját egy szoborhoz (Thundering Throw), ekkor társa megfogja majd ugyanúgy váltogatják egymást. A szoborból víz tör elő, Jin'rokhot mindig úgy kell tartani, hogy pont a víz mellett álljon (ezzel a lehető legtöbb helyet biztosítva a csapattagoknak). Mikor kezdődik a 2. fázis (Lightning Storm), mindenkinek ki kell rohanni a vízből és egy helyre összegyűlni. Villámos fázis után pedig kezdődik az egész elölről.

DPS: Jin'rokh 10 secenként energiagömböt indít 1 ranged felé (Focused Lightning), ami addig követi az illetőt, amíg el nem éri. Amint eléri kis damage kíséretében felrobban és egy pici eletromos felhőt (Lightning Fissure) hagy maga után, ezen a felhőn TILOS ÁTHÚZNI a gömböt, mivel akkor nagyobbat robban (Implosion). Ezeket a gömböket a terem szélén kell lepakolni, egymástól kb 6 yardra. 30 seccel pull után (majd a továbbiakban 10 seccel 1. fázis kezdete után) a boss hozzávágja a Tankját egy szoborhoz, aminek a lábánál ezután víz jelenik meg (Fluidity), ebbe + damageért és healért be kell állni. Azonban a vízben TILOS GÖMBÖT ROBBANTANI, akit elkezd követni egy, az baromi gyorsan fusson ki egy "száraz" helyre és ott hagyja, hogy utolérje a gömb. Mikor kezdődik a 2. fázis (Lightning Storm), mindenkinek ki kell rohanni a vízből és összegyűlni a boss lábánál. Ekkor mehet némi DefCD, hogy simán túl lehessen élni a fázist. A fázis 15 seces villámása után kezdődik minden elölről.

Heal: Jin'rokh 10 secenként energiagömböt indít 1 ranged felé (Focused Lightning), ami addig követi az illetőt, amíg el nem éri. Amint eléri kis damage kíséretében felrobban és egy pici eletromos felhőt (Lightning Fissure) hagy maga után, ezen a felhőn TILOS ÁTHÚZNI a gömböt, mivel akkor nagyobbat robban (Implosion). Ezeket a gömböket a terem szélén kell lepakolni, egymástól kb 6 yardra. Kb. 25 secenként Jin'rokh eltol egy AOE-t ami picit megszedi a csapatot (Static Burst), illetve Debuffot tesz az egyik tankra (Static Wound), ami miatt ha megütik, a teljes raid kap egy kis damaget. 30 seccel pull után (majd a továbbiakban 10 seccel 1. fázis kezdete után) a boss hozzávágja a Tankját egy szoborhoz, aminek a lábánál ezután víz jelenik meg (Fluidity), ebbe + damageért és healért be kell állni. Azonban a vízben TILOS GÖMBÖT ROBBANTANI, akit elkezd követni egy, az baromi gyorsan fusson ki egy "száraz" helyre és ott hagyja, hogy utolérje a gömb. Mikor kezdődik a 2. fázis (Lightning Storm), mindenkinek ki kell rohanni a vízből és összegyűlni a boss lábánál. Ekkor mehet némi DefCD, hogy simán túl lehessen élni a fázist. A fázis 15 seces villámása után kezdődik minden elölről.

 

 

 

Tank (Blood DK) Heal (Restoration Shaman) Dps (Elemental Shaman)
     

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016