Siege of Orgrimmar raid hetedik bossa Kor'kronDark Shaman, a Shaman páros fejenként 654 milla HP-val.
Haromm és Kardris több száz shamant tanítottak meg arra, hogy miképp kommuniláljanak
az elemekkel és hogyan hívják őket segítségül. Garrosh serege azonban nem kér, ők elveszik
azt amit akarnak a "True Horde" nevében. A sötét sámánizmus szolgálatra kényszeríti az elemeket,
a víz, a tűz és a szél erejét megrontva, bemocskolva harcolnak.
Setup:
2-3 Tank
2 Healer
5-6 DPS
|
 |

|
Spirit Link: : Haromm és Kardris osztozik az őket ért damagen. |
|
Bloodlust : amint a Haromm és Kardris 25% HP-ra érnek, használják Bloodlust képességüket, ez 25%-kal növeli az általuk okozott damaget és 25% hastet ad nekik. |

|
|
Darkfang & Bloodclaw: 2 farkas, amik már az összecsapás elején a shamanokkal vannak, csak 2 képességük van. |
|
Swipe : a farkasok AOE képessége, periodukisan 275.000 Physical damaget okoznak maguk előtt egy 8 yardos területen. |
|
Rend : a farkasok DOT képessége, periodikusan teszik az aktuális célpontjukra. A DOT 27.500 Physical damaget okoz 1 secenként 15 secig. Ez az effect Stackel. |

|
|
Poisonmist Totem: Haromm és Kardris leraknak 1-1 Poisonmist Totemet, amint 85% HP-ra érnek. A totemek Harommnak Toxic Mist, Kardrisnak pedig Toxic Storm képességeket adnak. |
|
Foulstream Totem : Haromm és Kardris leraknak 1-1 Foulstream Totemet, amint 65% HP-ra érnek. A totemek Harommnak Foul Stream, Kardrisnak pedig Foul Geyser képességeket adnak. |
|
Ashflare Totem : Haromm és Kardris leraknak 1-1 Ashflare Totemet, amint 50% HP-ra érnek. A totemek Harommnak Ashen Wall, Kardrisnak pedig Falling Ash képességeket adnak. |

|
|
Earthbreaker Haromm : A shaman duo férfi tagja, 1 alapképessége és 3 totem által biztosított képessége van. |
|
Frosttorm Strike : Haromm periodiksan lecsap a tankjára, ez 400.000 Frost damaget okoz és egy Debuffot rak fel, ami növeli az illetőt ért Frosttorm Strike okozta damaget 25%-kal 30sec-ig. Ez az effect stackel. |
|
Toxic Mist : Haromm Toxic Mist deuffot rak 2 emberre, ez 150.000 Nature damaget okoz 3 secenként 30 secen keresztül. és minden sebzésnél 1 stack Toxicity debuffot rak az iletőre. A Toxic Mist átüt minden jellegű immune képességet. A képességet a Poisonmist Totem adja. |
|
Toxicity : 10%-kal növeli a palyert ért Nature damaget minden stack után. |
|
Foul Stream : Haromm zöld fényoszloppal megjelöl magának egy playert majd pillanatokkal később egy zöld takonycsíkot lő ki az irányába, ez 400.000 Nature damaget okoz mindenkinek, akit elkap a csík. A képességet a Foulstream Totem adja. |
|
Ashen Wall : Haromm bizonyos időközönként egy Elementalokból álló sorfalat rak le az aktuális helyzetére, amik arra néznek, amerre Haromm is. Az Elementalok elég durván megcsapnak mindenkit, akik közel merészkednek a sorfalukhoz. A képességet az Ashflare Totem adja. |

|
|
Wavebinder Kardris : A shaman duo női tagja, 1 alapképessége és 3 totem által biztosított képessége van. |
|
Frosttorm Bolt : Kardris periodikusan lövi a tankját jéggel, ez 600.000 Frost damaget okoz. |
|
Toxic Storm : Kardris random megidéz egy nagy lila vihart, mely 450.000 Nature damaget okoz 2 secenként minden 9 yardon belül (konkrétan a lila körben) álló playernek és a vihar periodikisan 1-1 kis lila tornádót indít el magából. A Toxic Storm 1,5 percig marad meg. A képességet a Poisonmist Totem adja. |
|
Toxic Tornado : a lassan mozgó tornádó 450.000 Nature damaget okoz minden 5 yarnál közelebb kerülő playernek és feldobja őket. |
|
Foul Geyser : Kardris időnként zöld gömböket dobál a tankja aktuális pozíciójára, ezek 450.000 Nature damaget okoznak mindenkinek a becsapódás 3 yardos körzetében. Kardis 8 secig 0.50 secenként lő ki egy gömböt. Minden becsapódott gömbből egy Foul Slime add lesz. A képességet a Foulstream Totem adja. |
|
|
|
Foul Slime : a Foul Geyser által kreált addok, Foulness-szel van borítva mindegyik. |
|
|
Foulness : minden Foul Slime 150.000 Nature damaget okoz 1 secenként a 3 yardnál közelebb kerülő playereknek. |
|
|
Falling Ash : Kardris periodikusan megidéz egy nagy tűzgömb-szerűséget, ami 15 sec alatt éri el a talajt. Becsapódásakor 999.999 Fire damaget okoz minden 17 yardon belül (a nagy narancs kör) álló playernek és 450.000 Fire damaget mindenki másnak. A képességet az Ashflare Totem adja. |


|
95% HP-tól kezdve Haromm periodikusan barna porfelhőt idéz valakire, amiből pillanatokkal később egy sírkő tör ki (Iron Tomb), ez nagy damaget okoz, azonnal ki kell rohanni a porfelhőből. |
 |
|
95% HP-tól kezdve Kardris időnként 1 perdes Debuffot rak 2 playerre (Iron Prison), mikor az lejár 100% HP-val megegyező damaget kapnak, így a lejárta előtt Absorbot kell rakni az illetőre, DefCD-t használni vagy valami. |
 |
|
50% HP-tól kezdve Kardris meteorokat idéz (pont mint normalon) (Falling Ash), viszont ez már irgalmatlan nagyot sebez, minden egyes becsapódásra időzíteni kell egy személyes/ raid szintű DefCD-t. |

Eddigi bossok közzül talán a legnehezebb, és a legjobb raid összhangot igénylő csata, annak ellenére, hogy normálhoz képest nem nagy az eltérés, ami a megnövekedett sebzés, és az új képességek kezelésében jelenik meg.
A mechanikai változás akkor indul be igazán, ha a sámán páros 95%Hp-ra ér ekkor kezdik használni új képességeiket, amik igencsak megnehezítik a helyzetünket.
Wavebinder Kardris képessége a Iron Prison nevezetű debuff, amit semmilyen páncélzat nem fog fel, és teljesen mindegy milyen HP-n van az illető, mindenképpen halálos! Ennek a levédésére használnunk kell valamilyen saját DefCD-t, vagy ha van priest akkor absorbolja az illetőt, de paladin Power Word: Shield -el is tud segíteni még mielőtt le nem jár a debuff!
Earthbreaker Haromm képességével nincs sok teendő, lényeg az, hogy 3 yardtól távolabb legyen játékos társaitól így minimálisra csökkentve a raid sebződést, a megjelenő porfelhőből azonnal ki kell álni!
Taktikánk egy 3 tankos felállást vázol.
Ennek a lényege, hogy a bossokat elvisszük jó messze egymástól, a rendelkezésre álló hely két sarkába, mivel a bossok képességeinek korlátozott a távolságuk, így a távolabb állókra nem hat.
Felosztjuk a csapatot a két bossra. Earthbreaker Haromm-hoz megy 2 tank, 1 heal (ide menjen a pap vagy pala heal), és pár dps (a melee dps ide megy). Itt a tankok szépen cserélgetik a bosst ahogy kell, a többiek pedig picit szóródva kezelgetik a debuffot ( Iron Prison ). Ha úgy látjuk, hogy túl nagy sebződést nem képes kezelni az 1 heal akkor ide érdemes még 1 healt hozni, dps beáldozásával. Wavebinder Kardris-hoz megy 1 tank, 1 heal és a ranged dps nagyobb része. Itt ugye a porfelhők kezelésében kell nekik odafigyelve mozogni, ezért nem célszerű itt meleenek lenni, mert akkor a tankal nehezen tudnák megoldani rangebe a Iron Tomb kezelését. Másrészről pedig a Falling Ash kiemelkedően nagy sebzését kell túlélni, amit a melee dps szintén nem tudna megfelelően kezelni + még ide jön az is, hogy az addokat ( Foul Slime ) is kell írtani ami rangednek elsődleges feladat, és a melee erre sem kifejezetten alkalmas. Az itt lévő tanknak szépen okosan kell kiteolni az addokat, hogy ne kapjon fölösleges sebzést (3 yard távolság az addoktól!).
Herót az ucsó 20-25%-ra érdemes időzíteni.

-
Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!
|