Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Kor'kron Dark Shaman 10 Heroic ...
2019.aug.08

Taktika > Siege of Orgrimmar > Immerseus - Immerseus HC - The Fallen Protectors - The Fallen Protectors HC - Norushen - Norushen HC - Sha of Pride - Sha of Pride HC - Galakras - Galakras HC - Iron Juggernaut - Iron Juggernaut HC - Kor'kron Dark Shaman - Kor'kron Dark Shaman HC - General Nazgrim - General Nazgrim HC - Malkorok - Malkorok HC - Spoils of Pandaria - Spoils of Pandaria HC - Thok the Bloodthirsty - Thok the Bloodthirsty HC - Siegecrafter Blackfuse - Siegecrafter Blackfuse HC - Paragons of the Klaxxi - Paragons of the Klaxxi HC- Garrosh Hellscream - Garrosh Hellscream HC

Siege of Orgrimmar raid hetedik bossa Kor'kronDark Shaman, a Shaman páros fejenként 654 milla HP-val.

 

Haromm és Kardris több száz shamant tanítottak meg arra, hogy miképp kommuniláljanak az elemekkel és hogyan hívják őket segítségül. Garrosh serege azonban nem kér, ők elveszik azt amit akarnak a "True Horde" nevében. A sötét sámánizmus szolgálatra kényszeríti az elemeket, a víz, a tűz és a szél erejét megrontva, bemocskolva harcolnak.


Setup:

2-3 Tank

2 Healer

5-6 DPS

 

 

Spirit Link: : Haromm és Kardris osztozik az őket ért damagen.

Bloodlust : amint a Haromm és Kardris 25% HP-ra érnek, használják Bloodlust képességüket, ez 25%-kal növeli az általuk okozott damaget és 25% hastet ad nekik.

Darkfang & Bloodclaw: 2 farkas, amik már az összecsapás elején a shamanokkal vannak, csak 2 képességük van.

Swipe : a farkasok AOE képessége, periodukisan 275.000 Physical damaget okoznak maguk előtt egy 8 yardos területen.

Rend : a farkasok DOT képessége, periodikusan teszik az aktuális célpontjukra. A DOT 27.500 Physical damaget okoz 1 secenként 15 secig. Ez az effect Stackel.

Poisonmist Totem: Haromm és Kardris leraknak 1-1 Poisonmist Totemet, amint 85% HP-ra érnek. A totemek Harommnak Toxic Mist, Kardrisnak pedig Toxic Storm képességeket adnak.

Foulstream Totem : Haromm és Kardris leraknak 1-1 Foulstream Totemet, amint 65% HP-ra érnek. A totemek Harommnak Foul Stream, Kardrisnak pedig Foul Geyser képességeket adnak.

Ashflare Totem : Haromm és Kardris leraknak 1-1 Ashflare Totemet, amint 50% HP-ra érnek. A totemek Harommnak Ashen Wall, Kardrisnak pedig Falling Ash képességeket adnak.

Earthbreaker Haromm : A shaman duo férfi tagja, 1 alapképessége és 3 totem által biztosított képessége van.

Frosttorm Strike : Haromm periodiksan lecsap a tankjára, ez 400.000 Frost damaget okoz és egy Debuffot rak fel, ami növeli az illetőt ért Frosttorm Strike okozta damaget 25%-kal 30sec-ig. Ez az effect stackel.

Toxic Mist : Haromm Toxic Mist deuffot rak 2 emberre, ez 150.000 Nature damaget okoz 3 secenként 30 secen keresztül. és minden sebzésnél 1 stack Toxicity debuffot rak az iletőre. A Toxic Mist átüt minden jellegű immune képességet. A képességet a Poisonmist Totem adja.

Toxicity : 10%-kal növeli a palyert ért Nature damaget minden stack után.

Foul Stream : Haromm zöld fényoszloppal megjelöl magának egy playert majd pillanatokkal később egy zöld takonycsíkot lő ki az irányába, ez 400.000 Nature damaget okoz mindenkinek, akit elkap a csík. A képességet a Foulstream Totem adja.

Ashen Wall : Haromm bizonyos időközönként egy Elementalokból álló sorfalat rak le az aktuális helyzetére, amik arra néznek, amerre Haromm is. Az Elementalok elég durván megcsapnak mindenkit, akik közel merészkednek a sorfalukhoz. A képességet az Ashflare Totem adja.

Wavebinder Kardris : A shaman duo női tagja, 1 alapképessége és 3 totem által biztosított képessége van.

Frosttorm Bolt : Kardris periodikusan lövi a tankját jéggel, ez 600.000 Frost damaget okoz.

Toxic Storm : Kardris random megidéz egy nagy lila vihart, mely 450.000 Nature damaget okoz 2 secenként minden 9 yardon belül (konkrétan a lila körben) álló playernek és a vihar periodikisan 1-1 kis lila tornádót indít el magából. A Toxic Storm 1,5 percig marad meg. A képességet a Poisonmist Totem adja.

Toxic Tornado : a lassan mozgó tornádó 450.000 Nature damaget okoz minden 5 yarnál közelebb kerülő playernek és feldobja őket.

Foul Geyser : Kardris időnként zöld gömböket dobál a tankja aktuális pozíciójára, ezek 450.000 Nature damaget okoznak mindenkinek a becsapódás 3 yardos körzetében. Kardis 8 secig 0.50 secenként lő ki egy gömböt. Minden becsapódott gömbből egy Foul Slime add lesz. A képességet a Foulstream Totem adja.

Foul Slime : a Foul Geyser által kreált addok, Foulness-szel van borítva mindegyik.

   

Foulness : minden Foul Slime 150.000 Nature damaget okoz 1 secenként a 3 yardnál közelebb kerülő playereknek.

Falling Ash : Kardris periodikusan megidéz egy nagy tűzgömb-szerűséget, ami 15 sec alatt éri el a talajt. Becsapódásakor 999.999 Fire damaget okoz minden 17 yardon belül (a nagy narancs kör) álló playernek és 450.000 Fire damaget mindenki másnak. A képességet az Ashflare Totem adja.

 

 

Darkfang & Bloodclaw

 

 

Rusted Iron Totem: Haromm és Kardris leraknak 1-1 Rusted Iron Totemet, amint 95% HP-ra érnek. A totemek Harommnak Iron Tomb, Kardrisnak pedig Iron Prison képességeket adnak.

Earthbreaker Haromm

 

Iron Tomb: Haromm kis időközönként porfelhőt idéz az egyik player tartózkodási helyére, ebből másodperccekkel később egy hatalmas sírkő tör ki, a sírkő megjelenése 500.000 Physical damaget okoz mindenkinek 3 yardon belül és hatralöki őket. A képességet a Rusted Iron Totem adja.

Wavebinder Kardris

 

Iron Prison: Kardris periodikusan 1 perces Debuffot rak 2 playerre, mikor a Debuff lejár, az érintett player 100% HP-val egyenlő Physical damaget okoz az illetőnek. A képességet a Rusted Iron Totem adja.

 

 

95% HP-tól kezdve Haromm periodikusan barna porfelhőt idéz valakire, amiből pillanatokkal később egy sírkő tör ki (Iron Tomb), ez nagy damaget okoz, azonnal ki kell rohanni a porfelhőből.

95% HP-tól kezdve Kardris időnként 1 perdes Debuffot rak 2 playerre (Iron Prison), mikor az lejár 100% HP-val megegyező damaget kapnak, így a lejárta előtt Absorbot kell rakni az illetőre, DefCD-t használni vagy valami.

50% HP-tól kezdve Kardris meteorokat idéz (pont mint normalon) (Falling Ash), viszont ez már irgalmatlan nagyot sebez, minden egyes becsapódásra időzíteni kell egy személyes/ raid szintű DefCD-t.

 

 

Eddigi bossok közzül talán a legnehezebb, és a legjobb raid összhangot igénylő csata, annak ellenére, hogy normálhoz képest nem nagy az eltérés, ami a megnövekedett sebzés, és az új képességek kezelésében jelenik meg.

A mechanikai változás akkor indul be igazán, ha a sámán páros 95%Hp-ra ér ekkor kezdik használni új képességeiket, amik igencsak megnehezítik a helyzetünket.

 

Wavebinder Kardris képessége a Iron Prison nevezetű debuff, amit semmilyen páncélzat nem fog fel, és teljesen mindegy milyen HP-n van az illető, mindenképpen halálos! Ennek a levédésére használnunk kell valamilyen saját DefCD-t, vagy ha van priest akkor absorbolja az illetőt, de paladin Power Word: Shield -el is tud segíteni még mielőtt le nem jár a debuff!

 

Earthbreaker Haromm képességével nincs sok teendő, lényeg az, hogy 3 yardtól távolabb legyen játékos társaitól így minimálisra csökkentve a raid sebződést, a megjelenő porfelhőből azonnal ki kell álni!

 

Taktikánk egy 3 tankos felállást vázol.

Ennek a lényege, hogy a bossokat elvisszük jó messze egymástól, a rendelkezésre álló hely két sarkába, mivel a bossok képességeinek korlátozott a távolságuk, így a távolabb állókra nem hat.

Felosztjuk a csapatot a két bossra. Earthbreaker Haromm-hoz megy 2 tank, 1 heal (ide menjen a pap vagy pala heal), és pár dps (a melee dps ide megy). Itt a tankok szépen cserélgetik a bosst ahogy kell, a többiek pedig picit szóródva kezelgetik a debuffot ( Iron Prison ). Ha úgy látjuk, hogy túl nagy sebződést nem képes kezelni az 1 heal akkor ide érdemes még 1 healt hozni, dps beáldozásával. Wavebinder Kardris-hoz megy 1 tank, 1 heal és a ranged dps nagyobb része. Itt ugye a porfelhők kezelésében kell nekik odafigyelve mozogni, ezért nem célszerű itt meleenek lenni, mert akkor a tankal nehezen tudnák megoldani rangebe a Iron Tomb kezelését. Másrészről pedig a Falling Ash kiemelkedően nagy sebzését kell túlélni, amit a melee dps szintén nem tudna megfelelően kezelni + még ide jön az is, hogy az addokat ( Foul Slime ) is kell írtani ami rangednek elsődleges feladat, és a melee erre sem kifejezetten alkalmas. Az itt lévő tanknak szépen okosan kell kiteolni az addokat, hogy ne kapjon fölösleges sebzést (3 yard távolság az addoktól!).

Herót az ucsó 20-25%-ra érdemes időzíteni.

 

 

-

 

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016