Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Kor'kron Dark Shaman 10 Normal ...
2019.júl.31

Taktika > Siege of Orgrimmar > Immerseus - Immerseus HC - The Fallen Protectors - The Fallen Protectors HC - Norushen - Norushen HC - Sha of Pride - Sha of Pride HC - Galakras - Galakras HC - Iron Juggernaut - Iron Juggernaut HC - Kor'kron Dark Shaman - Kor'kron Dark Shaman HC - General Nazgrim - General Nazgrim HC - Malkorok - Malkorok HC - Spoils of Pandaria - Spoils of Pandaria HC - Thok the Bloodthirsty - Thok the Bloodthirsty HC - Siegecrafter Blackfuse - Siegecrafter Blackfuse HC - Paragons of the Klaxxi - Paragons of the Klaxxi HC- Garrosh Hellscream - Garrosh Hellscream HC

Siege of Orgrimmar raid hetedik bossa Kor'kronDark Shaman, a Shaman páros fejenként 348 milla HP-val.

 

Haromm és Kardris több száz shamant tanítottak meg arra, hogy miképp kommuniláljanak az elemekkel és hogyan hívják őket segítségül. Garrosh serege azonban nem kér, ők elveszik azt amit akarnak a "True Horde" nevében. A sötét sámánizmus szolgálatra kényszeríti az elemeket, a víz, a tűz és a szél erejét megrontva, bemocskolva harcolnak.


Setup:

2-3 Tank

2 Healer

5-6 DPS

 

Spirit Link: : Haromm és Kardris osztozik az őket ért damagen.

Bloodlust : amint a Haromm és Kardris 25% HP-ra érnek, használják Bloodlust képességüket, ez 25%-kal növeli az általuk okozott damaget és 25% hastet ad nekik.

Darkfang & Bloodclaw: 2 farkas, amik már az összecsapás elején a shamanokkal vannak, csak 2 képességük van.

Swipe : a farkasok AOE képessége, periodukisan 200.000 Physical damaget okoznak maguk előtt egy 8 yardos területen.

Rend : a farkasok DOT képessége, periodikusan teszik az aktuális célpontjukra. A DOT 20.000 Physical damaget okoz 1 secenként 15 secig. Ez az effect Stackel.

Poisonmist Totem: Haromm és Kardris leraknak 1-1 Poisonmist Totemet, amint 85% HP-ra érnek. A totemek Harommnak Toxic Mist, Kardrisnak pedig Toxic Storm képességeket adnak.

Foulstream Totem : Haromm és Kardris leraknak 1-1 Foulstream Totemet, amint 65% HP-ra érnek. A totemek Harommnak Foul Stream, Kardrisnak pedig Foul Geyser képességeket adnak.

Ashflare Totem : Haromm és Kardris leraknak 1-1 Ashflare Totemet, amint 50% HP-ra érnek. A totemek Harommnak Ashen Wall, Kardrisnak pedig Falling Ash képességeket adnak.

Earthbreaker Haromm : A shaman duo férfi tagja, 1 alapképessége és 3 totem által biztosított képessége van.

Frosttorm Strike : Haromm periodiksan lecsap a tankjára, ez 300.000 Frost damaget okoz és egy Debuffot rak fel, ami növeli az illetőt ért Frosttorm Strike okozta damaget 25%-kal. Ez az effect stackel.

Toxic Mist : Haromm Toxic Mist deuffot rak 2 emberre, ez 80.000 Nature damaget okoz 3 secenként 30 secen keresztül. és minden sebzésnél 1 stack Toxicity debuffot rak az iletőre. A Toxic Mist átüt minden jellegű immune képességet. A képességet a Poisonmist Totem adja.

Toxicity : 10%-kal növeli a palyert ért Nature damaget minden stack után.

Foul Stream : Haromm zöld fényoszloppal megjelöl magának egy playert majd pillanatokkal később egy zöld takonycsíkot lő ki az irányába, ez 300.000 Nature damaget okoz mindenkinek, akit elkap a csík. A képességet a Foulstream Totem adja.

Ashen Wall : Haromm bizonyos időközönként egy Elementalokból álló sorfalat rak le az aktuális helyzetére, amik arra néznek, amerre Haromm is. Az Elementalok elég durván megcsapnak mindenkit, akik közel merészkednek a sorfalukhoz. A képességet az Ashflare Totem adja.

Wavebinder Kardris : A shaman duo női tagja, 1 alapképessége és 3 totem által biztosított képessége van.

Frosttorm Bolt : Kardris periodikusan lövi a tankját jéggel, ez 400.000 Frost damaget okoz.

Toxic Storm : Kardris random megidéz egy nagy lila vihart, mely 300.000 Nature damaget okoz 2 secenként minden 9 yardon belül (konkrétan a lila körben) álló playernek és a vihar periodikisan 1-1 kis lila tornádót indít el magából. A Toxic Storm 1 percig marad meg. A képességet a Poisonmist Totem adja.

Toxic Tornado : a lassan mozgó tornádó 300.000 Nature damaget okoz minden 5 yarnál közelebb kerülő playernek és feldobja őket.

Foul Geyser : Kardris időnként zöld gömböket dobál a tankja aktuális pozíciójára, ezek 300.000 Nature damaget okoznak mindenkinek a becsapódás 3 yardos körzetében. Kardis 8 secig 0.50 secenként lő ki egy gömböt. Minden becsapódott gömbből egy Foul Slime add lesz. A képességet a Foulstream Totem adja.

Foul Slime : a Foul Geyser által kreált addok, Foulness-szel van borítva mindegyik.

   

Foulness : minden Foul Slime 100.000 Nature damaget okoz 1 secenként a 3 yardnál közelebb kerülő playereknek.

Falling Ash : Kardris periodikusan megidéz egy nagy tűzgömb-szerűséget, ami 15 sec alatt éri el a talajt. Becsapódásakor 999.999 Fire damaget okoz minden 17 yardon belül (a nagy narancs kör) álló playernek és 300.000 Fire damaget mindenki másnak. A képességet az Ashflare Totem adja.

 

 

 

Az összecsapásnak 2 verziója is van. Az "A" verzió az általános, 2 tankos, itt mind2 bosst lent tartják a "völgyben", a "B" verzió a 3 tankos, biztonságosabb, itt 2 tank és 1 healer felmegy Harommal jobbra, The Drag bejáratához. A 2 tankos kimondottan Norm tax, a 3 tankos pedig HC-ra van optimalizálva. Ez a leírás főleg a 2 tankossal foglalkozik. Maga a fight úgy fog zajlani, hogy kezdésnél bedaráljuk a 2 farkast, majd fordulunk a bossokra. Haromm és Kardris először dummynak látszanak, mert lényegében semmit nem tolnak, de ahogy fogy a HPjuk szépen dobálják le a totemeket, amikből mindketten kapnak 1-1 képességet és így válnak egyre irritálóbbá. Alaphelyzetben alkotni kell 2 csapatot Az "A" csapatban lesznek a Healerek és a mozgás közben nem túl hatákony Ranged DPS-ek, a "B" csapatban pedig Tankok, Meleek illetve a mozgás közben is jól teljesítő DPS-ek.. Az "A" csapatnak a kék útvonalon kell mozogni, míg a "B"nek a zöldön. Ennek oka, hogy Kardris és Haromm is pakolnak majd le olyan AOE-t, amik hosszabb távon "lezárják" a terem egyes területeit. Az egyszerűség kedvéért a csapatok óramutató járásával megegyezően mozogjanak (ennek nincs különösebb oka, de ezt feltételezve írom le a dolgokat). A B csapatnak úgy kell helyezkedni, hogy a Tankok kizárólag a bossok előtt állhatnak, a DPSek pedig kizárólag mögötte.....valahogy így:

A terem "alaprajza"

 

Tank: A 2 tanknak folyton váltogatnia kell egymást, ezt a Haromm által felpakolt debuff (Frosttorm Strike) határozza meg, 5-6 stackenként ajánlott cserélni... bár ha valaki annyira magabiztos, akkor egy picit tovább is húzhatja. Kezdés után a cleave miatt (Swipe) kapásból el kell fordítani a 2 farkast a raidtől és baromi gyorsan leütni őket, mert az általuk pakolt DOT (Rend) fáj. Amint a bossok 85%-ra érnek lerakják az első totemet, innentől kezdve ki kell rohanni a nagy lila örvényekből (Toxic Storm) és kerülgetni kell a kicsi lila forgószeleket (Toxic Tornado). Természetesen, ha az örvény nem lóg bele a bossokba, akkor nem kell feleslegesen mozogni. Mikor a shamanok 65%-ra érnek újabb 2 képességre kell figyelni. Először is mikor valakin megjelenik egy nagy zöld fényoszlop (Foul Stream) nem szabad Haromm és a fényoszlop között állni. Kardris tankjának pedig figyelni kell, mikor a boss belekezd a Foul Geyserbe... ekkor futni kell előle (szigorúan Kardris előtt maradva tegyünk meg egy nagy félkört), mert kis zöld addok (Foul Slime) fognak záporozni utána. Leginkább AOE-vel össze kell őket fogni, hogy a rangedek kinyírhassák őket, továbbá nem szabad megállni és 3 yardnál közelebb menni hozzájuk. 50% HP-nál újabb totem képesség kerül elő. Harommal ekkor érdemes ~ 10 yarddal lemaradni Kardristól, ugyanis innentől kezdve periodikusan elemental sorfalat (Ashen Wall) rak le. Amint lerakott egyet pár yardot hátrálni kell (Haromm végig nézzem Kardris felé). Kardris innentől időnként egy nagy piros kört (Falling Ash) rak le, ebbe nem igazán kellene beleállni. Mielőt a kör fölötti nagy sárga golyó belecsapódik a körbe ajánlott valami kis Def CD-t használni. 25% HP alatt pedig minden gyorsabban és nagyobbat üt (Bloodlust), erre kell figyelni.

DPS: Kezdésnél összeáll a Melee és a Ranged csapat. Pull után AOE-vel szét kell szedni a 2 farkast. Meleenek TILOS a farkasok elé menni! Amint ezek meghaltak át lehet állni a shamanokra. Amint a bossok 85%-ra érnek 2 új képesség jön elő, innentől kezdve amint megjelenik egy nagy lila forgószél (Toxic Storm) azonnal fussunk ki belőle (fussunk tovább) és a továbbiakban kerüljük az onnan érkező kicsi lila forgószeleket (Toxic Tornado). Mikor a bossok 65%-ra érnek újabb 2 képességre kell figyelni. Először is mikor valakin megjelenik egy nagy zöld fényoszlop (Foul Stream) (alapból rangeden), annak ki kell futni a tömegből (Melee csapatban lévő embernek pedig jobbra érdemes kiugrani, hogy a teremből kifelé menjen a sugár), a többieknek pedig nem szabad Haromm és a fényoszlop között állni. Ha Kardris belekezd a Foul Geyserbe a meleenek max ütési távolságra kell távolodni tőle és tilos a zöld addok (Foul Slime) közelébe menni, a rangednek pedig azonnal meg kell ölni azokat. 50%-tól teljesen át kell állni Kardrisra, Harommot max a ranged lőheti. Mikor valaki alatt megjelenik egy nagy piros kör (Falling Ash) mindenkinek ki kell rohanni belőle és mielőtt a kör fölött lévő sárga gömb becsapódik (15 seccel később) valami kis Def CD-t jó használni.

Heal: Kezdésnél a healek foglalják el helyüket a Ranged csapatban. A Tankok kezdetben egész komoly damaget fognak kapni, ugyanis a farkasok elég keményen DOTolnak (Rend). Amint a bossok 85%-ra érnek 2 új képesség jön elő, innentől kezdve amint megjelenik egy nagy lila forgószél (Toxic Storm) azonnal fussunk ki belőle (fussunk tovább) és a továbbiakban kerüljük az onnan érkező kicsi lila forgószeleket (Toxic Tornado). Ezen kívül Haromm Toxic Mist Debuffot rak 2 playerre, őket egyre jobban kell healelni, ahogy a Debuff kezd lejárni. Mikor a bossok 65%-ra érnek újabb 2 képességre kell figyelni. Először is mikor valakin megjelenik egy nagy zöld fényoszlop (Foul Stream) (alapból rangeden), annak ki kell futni a tömegből (4-5 yard bőven elég), a többieknek pedig nem szabad Haromm és a fényoszlop között állni. Illetve kerülni kell a Kardris tankja után megjelenő zöld addokat. 50%-tól figyelni kell, mert amikor valaki alatt megjelenik egy nagy piros kör (Falling Ash) mindenkinek ki kell rohanni belőle és mielőtt a kör fölött lévő sárga gömb becsapódik (15 seccel később) valami kis Def CD-t jó használni. 25% HP alatt minden gyorsabban és többet sebez (Bloodlust).

 

 

 

Tank Heal Dps
     
Majd ha bekerült... Majd ha bekerült... Majd ha bekerült...

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016