Tivadar - Nyíríláí bulgáiában
Csere-bere hárompárral 1
Négy év előtti nyáron elmentem a nejemmel Bulgáriába a tengerpartra nyaralni. Már csak a nudista kempingbe kaptunk helyet és azt is úgy,hogy meg kellett osztani a sátorhelyét egy másik párral. Kicsit szoros volt a hely,de azért megvoltunk egymással. a strandon amikor találkoztunk kiderült,hogy nagyon kedves pár akivel osztoztunk kellett és kiderült az is,hogy a harmadik sátor egy négytagú családé aki szintén abban a területen vannak a nagy sátorral. Mivel mindenki meztelen volt így nem csináltunk problémát abból,hogy egymás férjeit vagy feleségeit bámuljuk,mert így nem volt annyira feltűnő. Hamar összebarátkoztunk a családdal is ahol a két szülő és egy huszonhat éves csaj és egy tizenkilenc éves srác volt a negyedik. Mondta is a feleségem meg a másik párnak az asszonya,hogy a fiatal srác jól el van engedve szép szerszámmal rendelkezik és szívesen kipróbálnám még akkor is ha utána nagy verést kapok is a férjemtől. Eddig valahányszor félrekeféltem mindig elverte a vizes csupasz kezével a seggemet és ezt a verést egyre jobban élvezem a kefélések mellett.Végül aztán a csaj leszopta a srácot a feleségem az asszony férjét és meg a fiatal leányt dugtam meg,majd az éjszaka másik felében az anyját vettem kezelésbe a férje a a nejemet használta közösen a fiával és a másik férjjel. Reggel össze gabalyodva ébredtünk.
Kérem értékelje az olvasott művet 1-től 5-ig!
Értékelő: értékelés:
Ha az olvasottak olyannyira elnyerték tetszését, hogy erotikus vágyai kielégülést nyertek, kérem jelezze az alábbi két mezőt kitöltve!