IPB

Üdvözöllek a Fórumban! ( Bejelentkezés | Regisztráció )

 
Reply to this topicStart new topic
Real Housewives of New York City- "Gummy bears don't come from the vine." _0
janbouchra9
hozzászólás Aug 9 2017, 06:52 AM
Létrehozva: #1


Advanced Member
***

Csoport: Members
Hozzászólások: 50
Csatlakozott: 7-June 17
Azonosító: 260



Varkensvel gemaakt Chic door Tory Burch. Wie anders?
Toen ik over deze Tory Burch Heidi Mini Bag rolde, zoomde ik naar de details, dacht ik,
 Natuurlijk doet Tory Burch varkensvel!
??. Het feit is dat Tory haar merk uitbreidt en het lijkt op elke week dat ik een nieuw item van haar lijn overkomt, elk chicer en meer vooruit dan het vorige item. Voeg daaraan toe dat ik paars adoreer en dat ik vastgehouden Een speciale plek voor varkensvarken in mijn hart (mijn persoonlijke dagboeken zijn al vele jaren varkensvarkensmythsons), en deze tas voldoet aan een Anna-recept van succes
? Een van de vele, ik kan toevoegen. Het beste is echter niet de varkensvel of de paars, maar alle fijne en onverwachte details op de tas. Ten eerste, de tas is niet alleen pigskin; Het is in reliëf met een slangdruk over het luipaard-achtige Dsquared Schoenen Heren paarse en blauwe ontwerp. Het is vrijwel een jungle, als je het me vraagt. Dan is er de slotsluiting met vier eenvoudige en perfect gevoerde studs en Dsquared Schoenen Dames de glam ketting schouderriem. De klassieke vierkante vorm is het enige dat normaal is over de tas die uitbarst, onconventioneel en pluizig, of u Zie het online of persoonlijk (hoewel ik deze laatste aanraden). Koop maar Bergdorf Goodman voor $ 335.P.S. Overweeg het alstublieft om onze kleine zakliefhebbers te ondersteunen door op onze links te klikken voordat u winkelt of uitcheekt bij uw favoriete online retailers zoals Amazon, Neiman Marcus, Nordstrom of een van de genoemde partners op onze winkelpagina. Wij waarderen uw steun echt!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 25th July 2024 - 02:00 PM